FurmazzioniStoria

A ghjustificazione eroicu di Odessa (1941)

Prestu l 'umanità hà da celebrà a seventieth anniversariu di la Secunna Guerra Munniali. N particulari impurtante hè a data di u populu di l 'ex Unioni Suviètica, quale nonni à u fronte, è in u furgoni fattu tuttu to hasten u ghjornu di u Great Santa Vittoria. Ùn sguassà da a memoria umana la virità supra lu disastru chi ha purtatu l'umanità lu fascismu, circa lu heroism di i miti chì ebbi u mondu da u "pesti marroni". Per esempiu, ci sarà mai esse scurdati di difisa di Odessa (1941). Idda si n'andò in i libri di a storia militare, cum'è unu di i mudelli più successu di stu funziunamentu.

A difesa di a Odessa in a prima annata di u Great War Refrains: u principiu

Comu si sapi, l 'Unioni Suviètica, fù un trattu attaccatu da i paesi di ghjugnu 22, 1941 unità pulìtica di l' annu, è dopu à solu trè ghjorni, nsemi cu 'altri, era furmatu l' acqua di u Front Southern. Contru à ellu in u tarritoriu si stindia più di sette centu chilometri da a cità di Odessa à Lipkany cummattiu e truppe Romanian. Nunustanti lu successu di u Front Lingua di l 'azzioni addivintò nicissariu ritiru di u so parti di l' Est in i dui primi mesi di guerra. U fattu chì i nostri vicini a l 'a nord-ovest a situazioni ùn hè lu modu megghiu, è hà una bona furtuna pè ottene in l' ambienti. U quintu di austu u cumbattu si messe à piglià postu digià nant'à i periferia di Odessa, è dopu à una settimana di e forze militare chì prutegge a cità, eranu cumplitamenti tagghiò da u menu e forze di u Front Lingua, cum'è i truppi Dizionario Rumeno-Francese rinisceru a arrivare intornu à a cità da u livante, è pigliate in u duppiu.

Furniture ingaghjati in a lotta à dui ganghi lotta

À u tempu quandu i cità fù cumplitamenti entouré unità di l 'Armata Romanian è Wehrmacht, ci era parti di u statu indipendenti Coastal Army, urdinatu da Lieutenant General Georgiy Pavlovich Safronov, e truppe di u Mari Fleet Neri è u Odessa Naval Base, oltri shiite, cumpunuta di elli i citadini. In forza difenda tutali a lu principiu di austu 1941 assummava a 34.5 mila pirsuni, ma à a fini di sittembri - circa 86 mila fanti è shiite. Cù riguardu à u numaru di l 'armata Romanian, chì fù urdinatu da Nikolae Chuperka, in u so cumpusizioni in l' assediu di Odessa participò 340 000 suldati è ufficiali.

Odessa sutta assediu

August nonu vachi fù decisu à urganizà u spaziu di difisa (SPA) sottu à u cummandu di arrière Admiral Gavriila Vasilevicha Zhukova, chì era piuttostu di i seguenti spazii:

  • Bartaletti.
  • Lu birrittu.
  • Kovalenko.
  • Otradovki.
  • Pervomaisk.
  • Belyaevka.
  • Lighthouses.
  • Carolino Bugaz.

Di colpu rinasce, u travagliu si messe à la custruzioni di furtificazioni, oltri a la furmazzioni di milizie da mezu à i citadini di Odessa, chì era statu scunnisciuti armi militari. In più, u fini di austu a aiutari la difinnìa di cumanda Odessa Black Sea Fleet hà dedicatu 2,4 mila pirsuni, e su September 15, in la cità di Novorossiysk fu trasfiruta a lu Division 157th infanteria. Hè per via di stu forti sustegnu travagghiu di difisa territuriale di Odessa è ùn hè statu ruttu.

difinnìa di i cità, micca solu tenu la linia contru à u nemicu, ma dinù dopu una seria di funziunamentu offensiva successu. In particulare, in u settore urientali di ghjustificazione in a mità di-settembre era ittatu e sbarcaru 'aria è n'assartu mare è isciutu paesi Grigorievsky Chabanka, Old e New Dofinovki. Squad fù terminated portu di Odessa e so acque, è a cundizione di u web prima lìnea hè mudificà stabilized.

ritiru

A difesa di a Odessa statu tombu 16 October, 1941, e la cità fu datu da i truppi Romanian. U mutivu hè ca Viani strategicu, ca cunzidira ca la situazioni a ddu tempu nantu à u sensu Crimean, ci hè megliu à fà un trasferimentu di e truppe intrappulà in a cità da u mare, in Sevastopol.

In generale, in a storia di a coat ci sò uni pochi esempii di s'avissa cumpritatu a riescita di funziunamentu in u uparazioni di e truppe di a ligna di u cuntattu cù u nimicu cù i perditi minimu è fà valè a so CAPABILITY cumbattimentu. Unu di sti hè u évacuation di banni, purtatu fora la difisa di Odessa, chì sò tandu scritta la stampa Soviet ", si n'andò fora di a cità, ùn vi stain u vostru onore."

Occupation è vittimi

A difesa di a Odessa e Sevastopol à l 'armata Suviètica, ca duranti la secunna guerra munniali fu addupirata comu li rapprisintanti di tutti i populi lamay l' Unioni Suviètica, macari li ucraini, migghiara di vita. Ci era tanti vittimi à mezu à la pupulazzioni civili. In particulare, subitu dopu à a difesa di Odessa fù anale (1941), executions massa stati purtatu fora ci. In particulare, seria statu la perdita di la minuranza Jewish in rilazioni a cui li forzi 'accupazzioni Romanian facianu una pulitica di distruzzioni tutali. Inoltre, in la cità stati purtati priggiuneri di guerra, chì, assemi cu lu travagghiaturi Soviet è quelli chì ùn pò ghjustificà u so servu a "razza nfiriuri", prima tinia in pinali in l 'anzianu magazzini gunpowder, è po tombu, o brusgiatu vivu da Moglie lu bastimentu cu Yelp.

etichettatura

A cacciata di u invasori da Odessa accuminzau April 9, 1944 comu parti di una cuuperazione militare, rializatu da u Terzu Ucrainu fronte, urdinatu da Army General Manuele Yakovlevich Malinovsky. U ghjornu dopu, a la matina, la cità fu sanu sutta lu cuntrollu di l 'Armata Russa, unni cuntinuau la offensiva successu in u sensu di u Dniester.

L'oru "Per a difesa di Odessa": chì hè cunsideratu

L'abbianu statu stabilitu in dicembre di u 1942. Hè stata fatta à a glòria suldati è quelli chì civili chì anu pigliatu una parte direttu in u difesa di Odessa duranti lu piriudu da 5 d'aostu di 16 di uttùviru 1941. U Populu di solitu mìazzu u pettu manca, u drittu di na midagghia "Per a difesa di Moscow", se ogni.

U friscalettu E comu una medaglia

Stu abbianu hè fatta da a acciaio azzaru o lu bronzu cum'è un circulu cu nu diàmitru di 3,2 centimeters. U drittu c'èni na fiura Armata è Red Navy cu armi in i so mani, contra l 'industria di u mare, in u quali leva la torre faro. Direttamente, sopra i scrizzioni "USSR", è ancu sempri à l arice di u chjerchju hè scrittu in lèttere hà risuscitatu u frasa "Per a difesa di Odessa", cunclusu frà i dui ìsuli stiddi. I frazzioni di u drittu hè studiata cu na curuna english, ntrizzati cu nastri. Comu di lu riversu, chi si fici l 'etichetta tradiziunali di i volti Soviet duranti lu Great War Refrains - "Per Our Cuntrastu Soviet", è sopra à lu sò incisa lu marteddu è fauci. Medaglia "Per difesa Odessa" attraversu lu circu e lu Insignia hè particularmente à a striscia elongate in la forma di un Pentagon, sita dui-culore nastro macchina cupertu (trè, blu e dui strisci verde di uguali larghezza). Sicondu à i dati di lu 1985, sta abbianu fù prisintata à trenta milla suldati di li surdati 'Armata di l' truppe è civili Navy e NKVD.

memoriale

A ghjustificazione eroicu di Odessa, falò in a storia cum'è unu di i menti li siquenti sunnu asempî di patriuttismu di u populu suvièticu. In memoria di quelli chì sacrificatu a so vita difenda a cità da u mare turchinu, in 1975, à u locu induve a lu principiu di la Secunna Guerra Mundiali pusizioni di batterie custeri 411th venenu, un memoriale fù Unveiled. U cumplessu hè un spaziu di usato militare, una cumpusizioni sculptor a forma di 'na figura di' na fimmina è pienghje nantu à u corpu di la motti, oltri a la stèle "Katyusha". In più, a ghjesgia fù custruitu nant'à u territoriu di u memoriale di Georgiya Pobedonostsa.

Altru esempiu massiccia fatte à servinu cum'è un ci ramenta affittu di i heroism di i miti di chì difesa eroicu di Odessa si tinia di u primu annu di u Great War Refrains - un "saccu di Fame", chi hè una 11 di munumenti. Iddi foru custruiti in i lochi induve ùn ci era u più feroci lotta. Ogni annu in April, tinia in Odessa e randonnée a punti tradimentu le long "cintura di Fame", timed à l 'anniversariu di libbirazzioni da l invasori nazzista.

Avà chì tù sai quantu durau nzinu a difesa di a Odessa, chì parti hannu pigghiatu parti a lu, è chì era u so risultatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.