FurmazzioniEducazione è culleghji

Western Dvina (regione Tver): la météo e vacanze. A surgente di u fiume, è pesca in u Dvina Western

Fiume Western Dvina - un acqua in u nordu di l 'Europa. It perduto lu tirritoriu di Latvia, Belarus è Russia. L'anticu nomu di u fiume, - e Hesin Eridanus. Si principia in u rughjonu Tver. Quì ci hè avanzava pianu pianu a forza, di lignu travers trè paesi è casci di u so 'acqui Balticu. In u rughjonu Tver u banca di u dettu, fiume, in e fureste n'àuta dinzitati hè una cumuna di u listessu nomu, quali hè, tra l 'àutri cosi, lu centru Zapadnodvinsky District.

L 'antica cità di u Dvina Western (regione Tver)

A storia di sta regione hà cinque cca. Sicondu à dati archeològicu, lu primu nzidiamentu quì sente daretu à l 'èbbica Neuliticu. On a periferia di a cità scupertu u più anticu, pecchè slavi, chì permette di fà u pensà chi a li tempi antichi e risorse 'acqua di u rughjonu hè usatu da i nostri antenati comu na vina di trasportu e fici sti lochi particulari attrattiva a vita l'omi. Life hè mai tranquillu a sti parti, su pupulazioni lucali chì rigulari distrughja vene da u Mari Lithuanians Balticu. Cum'è un risultatu, solu u principiu di u seculu XV, u bravezza arrinisciutu a triunfari la tarra è pussedi longa 150 anni. Tuttavia, duranti la Guerra Livonian (1558-1573 anni) hè dinò una lotta di sta righjoni. In la prima tappa, Ivan Grozny fu furzatu a rinunziari a so Linguarama Riuzzu lituanu. Però, da a fine di u cunflittu arice militari zapadnodvinsky dinò hè statu incluse in lu statu di Mosca. In u XVIIIesimu seculu, quì traseru l 'accupazioni Polacco-Svedese. È solu in lu mezzu di lu XIX seculu, in u rughjonu, a tendenza di u sviluppu ecunomicu è suciale.

U mudernu a cità di u Dvina Western (regione Tver)

Duranti li tanti guerri l 'antica nsidiamentu fù cumplitamenti asciugau fora. È solu in lu twenties di l 'ùrtimu sèculu, ci pare un paesi, e chiese tandu citatinu di u Dvina Western. A cità fù fundata deci anni dopu, grazia à custruitu quì i più grandi, pianta cimentu armatu. Oghje, u Dvina Western - hè u centru amministrativu Zapadnodvinsky District di u rughjonu Tver. Sicondu à u censimentu di u 2010, u so pupulazione hè di 10,2 milla parsone. Accasu te quì u turistica ùn vi dormir à stu lasciata da Diu, è omu ", ville, pieve", è hè un numeru di mutivi scopu. U solu locu ntirissanti quì hè u Opere silvicultura, ma voi ùn ci hè sempre à nimu ùn hè viotu, quannu vi sò campatu à u travagliu, ma si pò solu extremals. Però, ùn ci hè à sta cità è u so attrazioni: Museu di Storia è e locali, chi si trova in un numeru di lingua lucali 1 su Kirov Street in numeru Gîte 16, agiscenu Orthodox Christian chiesa Nikolaya Chudotvortsa (u carrughju Shcherbakova, casa, numaru 8), custruitu arquantu pocu - a di u 2008. Di monumentu di a storia, a cultura è storia cunsirvatu solu tempii fruste è strumintisti archeològicu: la Chiesa di San Sergiya Radonezhskogo, la Santa Trinità, u Transfiguration di nostru Signore, è Salvadore. Forsi sti ruini e sò di qualchi interessi di i sturiani, o archeòloggi, ma viaggiatura "avanzata" sò prubbàbbili di Purtivechju. U BTP turistica in cumplitamenti sviluppatu, ci sò solu dui, cafes cù nomi vivaci "Vova" è "Una" è u ristorante "Dvina". In giustizia si S'avissi a nutari ca a stu paese ci hè una casetta sci "Mukhino", ma à l 'istati, vi ci sarà Cavatrici è uninteresting. Comu si pò vede, u listinu hè calmu libre, è si capisci, perchè l 'Dvina Western - una cità industriale. Ma u spaziu è di particulari ntiressi di i turisti. Quì sò urganizati culturali chì permette a prènniri cunfidenza cu lu cchiù beddi munumenti di a natura: laghi e Savinskoe Vysochert, u locus u castagnu acqua, Chilim, usata in u libru Red, storico, Parcu "Nikopol", chi salvu arburi raru, sistemu Velesskoy palude. Ma in più casi sti terri beckon innamurati di svaghi 'acqua e la pisca. Cosa hè micca stupente, perchè u locu hè nobili. Non solu chì a natura hè assai bedda, tantu ancora e lu ciumi Western Dvina ricca in raru e razze di pisci.

Stampa di u corpu, acqua

Dvina Western per un longu tempu per un omu à àutu. On si ripone u itinerariu anticu "da li Vichinghi di li Greci", chì hè discritta da u chronicler Nestor in l'anni 1114-1116 in a famosa "elle di Libreria Years". Surghjente di u Dvina Western - Lavu Koryakina (Valdai Hills). U fiume, porta u so 'acqui turbulente à traversu i pianuri massimo e diprissioni manca da u rimusciu di n'urìggini ghiacciaio. A lunghezza tutale di u corpu, acqua, hè 1020 chilometri. Ogni annu, si cuntinueghja sin'à vinti chilometri cubbi d'acqua a lu mari Balticu. sistemi bacinu Lake cuntene à quattru chilometri cubbi d'acqua fresca. Stu regione hè assai limòsine donu cun tremenda appellu. Here eternamente e fureste mixte, chì copre un quartu di u territoriu di u bacinu. In a parti supiriori di u fiume, in i boschi, duminata da dinar, è in i media righjunghji - azalea, Auropa è ju. CREME chianu principarmenti crescente fureste di pini.

fiume Geografia

On a mappa di lu Dvina Western tracciau lu attenti di un riccu è verde, in u vostru piscina. Hè carattarizatu da numerosi diprissioni chi era na vota laghi stream. Étroit, spazii di i vaddi, induve u fiume, passa à traversu i scogli Moraine insignà u so postu di falata. Unu di u più largu di anzianu laghi - un mudernu CREME vasciu. Surface so guasi appartamentu o strata mossa, certi volti assai waterlogged, si hè fatta di a tarra è cintura rena. I vaddi di u fiumu era furmata circa 12-13 milioni d 'anni fà, ci hà u prughjettu di non-purtata. Nantu u territoriu di Belarus, a larghezza di u so canali hè 100-300 metri, ùn ci hè Shoals frequenti è rapide. In certi lochi i vaddi narrows è diventa un canyon, cù una prufundità di sin'à quaranta metri. Ma, lassannu lu chianu Balticu, Western Dvina gira in u spechju, fiume, u so canali fin'à 800 metri in larghizza, è vene à u valle di sei chilometri.

piscina

Piscina Western Dvina furmari chiù dudici mila grande è picculu fiumi. U più tribbuti hè a Meza, a so lunghezza hè 259 km a sud è un spaziu catchment - 9080 chilomitri quatrati. Most affluenti esempiu, o vennu da numerosi laghi, furmendu thereby un sistemu idrugrafica assai cumplessa. lochi offshore Blue Lakes cumminata nta gruppi: Ushachsky, Zarasai, Braslavsky. I più grandi sò Osveiskoye, Lukomskaya, Lubāns, Lake Zhizhitskoye, Drisvyaty differente, Drivyaty. U spaziu tutale di laghi vinci dui mila chilomitri quatrati, è righjunghji trè centu di u spaziu tutale catchment di u fiume.

cuntenutu di staghjoni

Western Dvina hè chianu, fiume, u so purtata principale hè furmatu da u sciuglimentu di neve, chì hè accumulate in l 'inguernu. Stu spiega la natura di l 'distribuzioni purtata di l' acqua in l 'annu. A carateristica di branu d 'acqua alta, copious piena, chì hè accumpagnata da sinsazioni impurtante, oltri inundazioni di piaghje piena, pi junta, stu cuntribuisci tìampu di branu. Western Dvina à u principiu di l'estate principia à solita falà, l 'acqua, turnau a lu lettu, fiume, è da i media di ghjugnu, arregistratu un impurtante calata in acqua. Duranti lu restu di l 'annu dipende di sidimenti runoff e cascata. In estate, è di vaghjimu, quannu lu tìampu vene, Western Dvina pussutu ancu a nesciri fora di e so costi. In inguernu, u vulume decreases sviluppa, in issu tempu, u livellu più bassu di u fiume, perchè u fundamentu di a so putenza, su la cascata.

fiume periculosa

Ma ùn pensu chì a vita di u fiume, duranti l 'inguernu, acqua bassu com'è un libru. In fini di vaghjimu, quandu u fiume hè cupertu cu Ghiaccio, slush & nantu lu va. Cum'è un risultatu, l 'acqua, sciuri di una varietà di i periculi - zazhery. Lettu nant'à u so siti siparati pò cumplitamenti clogged pores cun slush &, à causa di l 'âme, fiume, alzà si sviluppa, criannu inundazioni è largu inundazioni s'è. A finominu simile pò accade à u veranu, quandu lu canali hè clogged pores cu Ghiaccio.

People vene è vai, ma u fiumu scorri ...

Da tempu genti i più antichi sò pruvatu à ammansà u fiume, capricciusu è adattà si di u so prugettu ecunomicu. Oghji, nant'à u Dvina Western creatu una cascata cumpunuta di tri grande scorsu. U so riccu risorsi 'acqua usata in Acqua e settore putenza termale, incù l' acqua, u prugettu transports, per svaghi e pesca. lochi Local ricca in monumentu di architittura antichi, ca sunnu li tistimoni di parechji evenimenti storichi. Per esempiu, una vechja cità Belarusian - CREME - adorns l 'antica Cattedrale Santa Maria Sophia. Hè un munumentu di 'architittura di l' XI seculu. In u listessu cità vissutu è travagliatu Simeone di CREME è George Skorina, è in unu di i casi stete Peter duranti la guerra, Svedese. Un altru antica cità - Vitebsk (lu cchiù mpurtanti centru palumbo u itinerariu "da li Vichinghi di li Greci") - hà una storia milla-annata.

Pesca à i Dvina Western

Sta parti unica di u rughjonu Tver attrae tanti turisti, è visità pesca. Circondu tirritoriu simpatica (sta rinforza Frisone di All-Russian cuncorsu "zona Ecologically puri") abbunna incù laghi cù tempurale risorsi di pisci, ca nun vi lassu ogni casu di un tintu n'anticchia. Unicu è u fiume, Western Dvina, cupertu cù a furesta chì custituiscini u nucleu di i risorsi naturali di u rughjonu. Sta bene vapor attrae asèmpiu Culin Chub. Doppu lu in u fiume, assai, ancu à traversu i cristiani à tri chila. A grande numaru di u so funzione cuntribuisci à u fiume: quì latte cù rapide, Shoals, isule è salti massi. Tutti issi lochi sò cum'è una calamita siducia i pesci, spiciarmenti li panini. In u veranu è principiu di statina i Chub pigliatu in fronte, di li, à u sorte di u Dauer, è sinu à a fini di vaghjimu - per elli, induve una banca, andat in tremenda.

Tu nun ti piaci chi tipu di pesca? Rich Western Dvina e àutri tipi di pisci, comu l 'arghjentu è sandre. Fans voltando trattari dariti hè un sintimu cusì. staghjoni, pesca, accumincia versu la fini di maghju. A stu tempu, u livellu, acqua in u fiume, frombu accumpagna, è vicinu à a zona custiera pò fighjulatu un altu cuncintrazzioni di arghjentu medie-screnu è una mità di chila. Idda pigliatu tutti i tipi di esca, ma preferiscu a spinners. Persicu hè penser perfettu in picculu "pinwheel» (№ 0-2). Cunsideratu quì più quelle di 400 grammi. Principianu da a siconda mità di l'estate, sinu à a mità di-October, pigliatu una luzzi pisanu 2-3 chila, certi volti di più.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.