U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Santa Maria Martire Zinaida. partitu anniversariu

Hè una pena, ma oghje, in u nostru tempu, u nomu di Zinaida persu u so appellu, è perchè una volta hè stata assai pupulari. Escia un studiu info di u tema: "Zinaida: festa anniversariu, lu significatu di lu nomu," cumincianu cu lu fattu chi la lingua greca a parolla traduciutu comu "appartèniri a Zeus," "nati di Zeus", o "zitellu divinu". Però, s'ellu ci pinghje u riprisentante Church, era lu nomu di una chiudi parente di u apòstulu Paulu, chì fù canonised e era canusciutu comu Zinaida Tarsiyskaya. Ci hè un altru martiri cristiana - Zinaida Chudotvoritsa Cesarea. About elli è parlà un pocu bassa.

Santa Maria Zinaida festa anniversariu, è di martiriu

Per disgrazia, l 'a vita di lu Sacru Zinaida Cesarea, hè pocu cunnisciuta. Era un martiri Palestinian è chudotvoritsa, a morte suffertu, circa 284 - 305 anni, quandu u pridichendu di Christ vicenni dî pirsuni sottumissi à suppliziu. Iddi jeru brusgiatu à u palu, era faete da Sammartini, o crucifixion. A vita è a morte di Zinaida Cesarea cunnette vi cù altri martiri cristiani -, Maria, Kyriakos, Kaleria. Santa Maria Zinaida, de famille un puntu 7 (20) di ghjugnu, oltri ca comu tanti martiri cristiani, ùn disprezza a so fede in Cristu, ancu s'è tutti i ordeals chì cascò di u so saccu. È lu cchiù genti misi a la morti, u più ch'elli proselytize.

Presto, saint Christian

Un altru ancu cunnisciutu-santu martiri - Zinaida Tarsiyskaya, vissutu in u primu seculu. Idda annunziatu u Cristianesimu è era prumessa à attività medicale. Her ammazzata ali a la morti; ma di più nantu à chì più tardi. populu Name ghjornu Zinaidy Tarsiyskoy Orthodox cilibrari 11 (24) ottobre.

Cusì, sicondu à i scritti di i santi, è a so surella, Zinaida Philo ch'ellu era un nativu di Tarsus in regione Cilicia chì era in l 'Asia Minori (avà mudernu Turkey), è hè un cucinu di vicinu di l'apòstulu Paulu. cumenciu si misi nomu di Saul è ùn hè unu di i dòdeci apòstuli, è in a so ghjuventù era ancu una persecutor di i primi cristiani. Però, dopu à a riunioni cù u Cristu, Risen Jesus cambiatu i so punti, è ch'ellu pigliò a missione apostolicu. Grazie à ellu, sò statu creatu parechje cumunità cristiana in Asia Minori è i Balkans. Ch'ellu era di falla falà i principali testi dâ tiuluggìa Christian, chì custituiscini una parte impurtante di u Vangelu.

amuri Unchanging di Diu

So, virennu chi gran cambiamenti sò esaminatu cù Paul, dopu ch'ellu fù cunverta à Cristu, e addivintò un Prédicateur di a so fede, u ghjovanu Vèrgini, troppu, sò reflété u sensu di a vita, di u mondu MINUCCIANO e arma 'amuri vosplameneli di Christ.

Dopu à predica di Paul, è tutte e lassò a so casa, è a so mamma, rinuncia tutti i bè inghjuste e casteddi, si messe à campà in una sapara vicinu à a cità di Dimitriadi, à u nordu di a so cità nativu Tarsus.

Zinaida Philo principia assistennu cità è paesi è annunzià u santu Vangelu, ripiglià u travagliu apostolicu.

In la vita cunta chi Zinaida hè un dutturi e cotti pòvira genti for free. Assai genti si juncìu fora à elli in la grotta. Diu, ùn vulianu a ammucciari li da i ghjenti chì sò di più in bisognu di lu so aiutu è serviziu. Virgin urdinatu pòpulu u stradellu dritta è purtatu à a fede cristiana. Iddi guarì populu micca solu da i malatii fisicu, ma dinù nant'à i decubitus spirituali. Zinaida grande herbe à guarì, è Philo udelala a so attinzioni dighjuni, bimbi è rimettu in parechji miraculi.

Zinaida nomu ghjornu di u calendariu église

People vidennu accussì granni grazia, in issi vergini Christian di i pagani stati vultò in cristiani. U Populu ùn hè cunnisciutu quantu tempu passatu in tali asceticism Grimaldi Zinaida è Philo, ma i musulmani vivant vicinu ùn pudia purtà à circà à ciò chì hè in corso. Cum'è un risultatu di tempii idola messe à viotu, è u cultu di i vechji, dii a favuritu. Enough cunvince, ùn mpurtanza comu minacciati ch'elli sò vergini, ma ch'elli ùn sarà chì partenu da a so 'santu u travagliu. E poi, quasi in zerga osvirepev, musulmani ghjunse à ellu in la caverna è li batta a morte cun materiali. Very selflessly è courageously surella, pigliò una nuttata martiriu.

Santa Maria Zinaida, quale ghjornu nomu festighjeghja 11 (24) of October, assemi a so surella, è oghje preghiera cuntinuu, dumandendu aiutu cu ogni malatìa spirituali è fìsica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.