FurmazzioniStoria

Corazzata "Silence" - u bastimentu di a rivoluzioni

Corazzata "Silence" fù lanciata in September 1900 la zona di Nikolaev. A ddu tempu vinni cunziddiratu lu cchiù putenti in u Mari Fleet Black. A creazione di stu bastimentu era una repère di lu passaggiu di la suluzzioni tecnicu avà abbuccari a più muderna.

u sviluppu Project è ncigneri custruzzioni prumessa E. Casalucci - eleva di u famosu canadese shipbuilder NE Kuteynikova.

Corazzata "Silence" avia àutu forecastle, chì permette à sminuì u onda attravirsava lu so arcu in una timpesta, è i sfarenti pà a suscità à sette è una mità di metri sopra à u hunting acqua culonna. Hè stata a prima: prumovi l'établissement criscenti cu u focu artiglieria, à purtà fora un articulu situatu in u Coussinets.

In più, u corazzata "Silence" - chistu è lu primu battellu cù novi Caldaie, disignu, acqua-tubu chì èranu usatu unità di benzina liquidu. Iddu Cranes per lifting, barche, e barche per a prima volta nantu à u mari Fleet Black foru stabbiluti.

In l 'istati di lu 1902 eni nu vasu mudernu chì d'statu Salvinia solu dui anni, fù mandatu à u cumpiimentu è aghjurnamentu. termini nizziali di vultà à u sistemu stati disturbatu da a causa à u focu un dipartimentu chaudière. U dannu fu sustanziali. Cum'è un risultatu, prishlos di a fari sustituiri Caldaie, li adapting di benzina impurtente. è difetti in l 'armatura, torre seanza. Cum'è un risultatu, ritornu di u bastimentu di u sistema hè stata rinviata à u 1904 di marzu.

Corazzata "Silence" avia un spustamentu di 12,9 tonni, la durata di u so corpu hè 113 metri, maiò - 22, cù un prugettu di 8,4. A vasu muvimenti à freccia à 16,7 nodi cù un carburante riserva 1.100 tunnillati.

squadra corazzata statu creatu dopu à u so persunalizati. Soprattuttu u ghjallu navali 36th incù sfarente profil de Specialists bastimentu era furmatu à u Marlon, Machinist, minelayers. Quandu in 1905 u "Silence" fù infini lanciata in u bordu di sirvutu 731 pirsuni, di cui 26 era ufficiali.

L'equipaggiu di u assai principiu di la custruzioni di lu bastimentu stabiliu vicinu cuntatti incù u Ciabatte rivuluziunariu-sensu di Nikolayev. À bordu ancu si literatura bulscèvichi. Apparentemente, dunque, hè statu decisu di purtà fora u cumpiimentu di Sevastopol.

A stu tempu, la guerra cuminciò a criari li Dimucràtici Social sottu à u cumandu di i circuli bulscèvichi Yahnovskogo, Gladkov, Petrova. Hè cumpostu di un 'impiigatu è a marina artiglieria "Silence" Vakulenchuk, hè in a cumunicazioni custanti cu l' organizzazzioni rivuluziunariu lucale in parechji i porti Russian.

In l 'autunnu dô 1905 l' Navy prevista una rivuluzioni armati chì era à esse dicisivu di palchi publicu. Tuttavia, la corazzata "Silence" rivuluzzioni chi scuppiò mesi nanzu, anticipu di l 'eventi prevista. L'accusa sgozzo da u viulenza chì tribuni vulia inflict nant'à i membri equipaggiu Ribellu ricusatu di manghjà carne, fradiciu. A risposta à a ripressione fù persécution gindarmi e marinara Petru. Lu cumannanti di u bastimentu, oltri squatri diversi ufficiali maiurone 'stati ammazzati. Altri sò pigliatu in cunniscenza.

Cusì Vakulenchuk, chì fù scritta in uppusizzioni a l 'assartò u corazzata "Silence-Tauride" spizzò, luntanu da u muvimentu generale, campavanu pigghiò lu cumannu di la navi iddu stissu. Prestu, però, in u cursu di i rivuluzioni generali, fu ammazzatu, è purtatu da u sfondu rivoluziunariu di u bastimentu, vitti bulscèvichi Matyushenko. Iddi èranu intro da u distruttore N 267, si tense u Tenderovskom Battagghia. corazzata Royal "Silence" hè u pede di a rivoluzioni.

Tuttavia, u 18 di ghjugnu, ci hè inturniatu da un putenti squatrone di navi da ondici di a guerra, chì hanu vucazione à lampà si. Quandu u battellu Ribellu dicisi à arghjetu un distruttore shot ùn sò seguita: a so squadra, si tense u latu di cumpagni pigliò à u ponte, gridendu: "Viva!".

Corazzata, à bordu di u quali ùn ci hè nudda pruvista d'acqua è pruvatu à dock u portu di Odessa, è dopu à - à Feodosia, unni aspittava di l '' armata reale. I appi a jiri a la Custanza e arrinnìrisi à l 'auturitati Romanian chì u bastimentu turnau a Russia.

In un sforzu à sguassà da a memoria ancu rinuminata u so nomu tatou, è a so squadra era in Romania cum'è rifuggiati pulitica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.