Arte e spettacoliLetteratura

Una stonda biografia di Radishchev Alexander Nikolaevich. I fatti interessanti cù l'scrittore

Radishchev in u so famoso travagliu scrivi da quantu inhumanamente i patroni trattanu i so servi. Ellu hà noteu a mancanza di diritti di u populu è a viulenza contru ad elli. Alexandru Nikolayevich hà dimustratu un esempiu di una rivuluzioni di servi, purtati à a desesperazione. Per questu hà bisognu à pagà assai cari. Alexander Radishchev hè statu mandatu in l'esiliu ... a biografia di Radischev vi purtaranu à tuttu quì è parechje altre.

L'Origine di Radishchev

Accuminciamu cu a rapprisintazioni di u nostru eroi. Radishchev Alexander Nikolayevich - un famusu scrittore russu, un aderente di "Filusufe di l'Illuminismu". A ricerca di Radishchev principia u 31 di Agostu di u 1749 (secondu u stilu anticu - 20 d'Agostu). Hè da quandu eddu era Alexander Nikolayevich. Radishchev Athanasius Prokopievich, u missiavu di u futuru scrittore, era unu di u divertente Petru. S'arrizzò à u gradu di capatariu. U so figliolu Nicolau Afanasy Petrovich hà datu una bona educazione. Nikolai Afanasyevich Radishchev era un patronu di Saratov. E Fekla Stepanovna, mamma d'Alexandru, era da a famiglia di Argamaks, una vera nòbbili nobili. U so figliolu maiò era Alexander Radishchev. A biografia è u travagliu di u grande scrittore glurificò stu nome.

Formazione in Vernom Ablyazov è in Moscu

I patrimoniu di u so babbu si trova in Upper Ablyazov. Alexandru hà amparatu diploma russa nantu à una psalter è un hour-book. Quandu era 6 anni, fù assignatu à u Francescu, ma l'scelta di u maestru ùn avia successu. Quandu avìanu apprenutu dopu, stu Francomeu era un suldatu scavi. U babbu decide di mandà u so figliolu à Moscu. Eccu avia affidatu à e prublemi di u tutore in Francia, chì era statu prima di cunsigliu di u Parlamentu di Rouen, ma hà da fughje da a persecuzione di Luigi XV.

Alexandru in u 1756 fù datu à una scola nobile, chì si truvava à a Università di Mosca. Sei anni di furmazione in questu. In Moscu in settembre di u 1762, a coronazione di Catarina II hà fattu u locu. Parechji nobili anu prumuvutu in u puntu in questa occasion. A ricerca di Radishchev hè marcatu da un avvenimentu impurtante per ellu u 25 di nuvembre: Alexander Nikolayevich hè stata cuncessa una pagina.

Cumu Radishchev hà cullatu fora

Arrivatu in San Pietruburgu in jinnaru 1764 è hà studiatu in u corpu di littri finu à u 1766. Quandu Catarina hà dicisionu di mandà 12 ghjovani nobili à studienti scientifichi in Leipzig, ancu 6 pagine, chì si distingueronu da successu in l'insignamentu è a cumpurtamentu, Radishchev divintò unu di i lucrati . Quandu i studienti anu mandatu à l'esteru, Catherine II hà personalmente scrivite infurmazioni nantu à ciò ch'elli deve fà. I fondi significati sò stati attribuiti per u so mantenimentu - primu per 800 rublime, è da 1769 - per un milla annu per ogni.

Vita in Leipzig

Invece, u Major Bokum, attaccatu com'è un tutore di i nobili, hà occupa parechji siechi in u so favore, cusì i studienti avianu bisognu. Radishchev, chì a nostra biografia ci interessa, hà parlatu annantu à a so stia in u stranieru in a "Vita di FV Ushakov". Questu variata eranu i classi di ghjovani in Leipzig. Studiaru filosofia, liggi, storia. Sicondu i struzzioni di Catherine II, i studienti anu studiatu "altre scienzi" à u vuluntà. Radishchev eli chimica è medicina. Hè stata purtata da elli micca cum'è un dilettante, ma assai seriu. Alexandru Nikolayevich hà ancu passatu l'esame per un duttore è dopu trattatu bè. Unu di e so cose piacevuli hè sempre statu quimica. Radischev cunnosciutu diverse lingui (latinu, francese, alimanu). In seguitu hà sappiutu ancu italiano è in inglese. Dopu passà cinque anni in Leipzig, Radishchev, cum'è i so cumpagni, scurdonu di a lingua russa. Dunque, ellu si tratta cun elli in u so ritornu à Russia sottu u guidatu di a sicrità Catherine Khrapovitsky.

Ritorna à San Petruburgu, serviziu in u Senatu

Dopu a realizazione di i so studii, Alexander Nikolaevich hà diventatu una persona assai educata, chì in quellu tempu ùn era micca assai solu in u nostru paese, ma ancu in u mondu. In u 1771 Radishchev hà tornatu à San Petruburgu. Appena trasiu a so servìziu cum'è cuntinuante in u Senatu. In u rangu di cunsigliu titularu Alexandru Nikolaevich ùn servia micca di tantu, perchè u poviru cunnuscenza di a so lingua nativu interferiti, è l'appughjatu di l'autorità è l'associu di ordini.

U serviziu in a sede di Bryusov è in a soiu di u Cuncoru, u matrimoniu

Radishchev decide di andà à a sede di u General-Anshef Bryusov, chì hà urdinatu in San Petesburgo. Addiventa un auditor Alexandru Nikolayevich si ritirò in u 1775, risuscitatu à u rangu di a seconda grande. Rubanovski, unu di i so amici in Leipzig, introduciu Alexander Radishchev à a famiglia di u so fratellu. A Anna Vasilyevna, a figliola di l'ultima, Alexander Nikolayevich si maritò.

In u 1778, volta intrì in u serviziu in a camera-collegium per a pusizioni di un assessore. In u 1788, Radishchev hè stata trasfirmata à i costi di San Pietroburgo. Addiventà amministratore, è dopu manager. Cum'è a tradizione, è in a camera-collegium, Alexander Radishchev fighjatu in devozione à u travagliu, disinteressate, attitudi seria versu i so funziunalità.

I primi travaglii littirarii

E reading and studying Russian hà purtatu à i so testi literarii. In u 1773 Radishchev pubbricau a traduzzione di u travagliu di Mably, dopu a quale ellu inizia à cumpilà a storia di u Senatu Russu, ma hà distruttu u scrittu.

U libru chì porta a fama è diventa fatali

A biografia di Radishchev cuntinua cù a morte di a so moglia. Iddu successu in u 1783. Dopu questu, Alexander Nikolayevich hà decisu di suttastrate in u travagliu littirariu è truvate cunsulazione. Publicò in u 1789 "A Vita di Fedor Vasilyevich Ushakov ...". Radishchev, utilizendu u decrettu di l'Imperatrici à e imprime d'impunità, hà iniziatu a so propiu in a casa è publicheghju in u 1790 a so opira principale intitulata "Viaghju da San Pietroburgo à Moscu".

Immediatamenti hà cuminciatu à pudite cumprà nant'à stu libru. Argumenti dispreziosi di Alexander Nikolaevich nantu à a servitori, è ancu altri fenomeni di l'istatu è a vita publica di quella volta induce l'attinzioni di Caterina II, quale ellu presenta "Viaghju ...".

Cumu a censurione falleu u "Viaghju ..."

A biografia di Radishchev hè assai curiosa. I fatti d'incontru hè numeru. Ùn si pò micca esse situatu in u formatu di un articulu. In ogni casu, unu di elli ci deve esse citatu. U libru di Radishchev hè stata liberata cù l'autorizazione di l'autorità degania, quella hè a censura stabilita. Però l'autore hè perseguitatu. Cumu hè questu possu? A cosa hè chì "Journey ..." passava censuranza perchè u censuratore pensò chì era una guida. Infatti, a prima vista, pò esse parveni - i capudi di u travagliu sò chjamati in i posti e città. U censoru hà vede solu à i cuntenuti è ùn intrì in u libru.

Arreste è sintenza

Ùn avete immediatamente à sapè quale l'autore di a cumpusizioni, perchè u so nome in u libru ùn era micca indicatu. Tuttavia, dopu à l'arrestu di u vignaghjolu Zotov, a so tenda vende u travagliu di Radishchev, anu saputu chì era Alexander Nikolaevich chì hà scrittu u travagliu malatcu è publicava. Radishchev fu arristatu, è u so casu hè statu "affidatu" di guidà à Sheshkovsky. L'Imperatrici scurdò chì Alexander Radishchev hà studiatu "lege natural" in l'esteru è in u corpus corpus, chì ella stessu avia permessu di pridicà è pridichendu i principii in modu persunale, chì eranu mencionati in "Viaghju". Catherine II riflissioni à l'opara di Alexander Nikolayevich cun grande irritazioni persunale. L'Imperdriu hà cumpienu cumposti di cumpunniri à Radishchev è diriggiutu Bezborodko tutta a strada.

Alexandru Nikolayevich hè statu fattu in una fortezza, induve hè interrogatu da Sheshkovsky. Radishchev reiterò di u penitenziu, rifiuta di scrive un libru di Radishchev. A scelta di una biografia di ellu, ùn devi mancu fà furtunallu u fattu chì, in u so testimoniu, spessu revela a so vede chì sò citati in u so travagliu. U nostru eroie hà aspessu cun l'espressione di rimorsu per ammucciasti u castidiu chì l'ameneiu. Tuttavia, Radishchev ùn pudia amparà e so convicciones.

A suntuosità di una storia di i so anni futuli hè abbastanza naturali. Hè chjaru chì u destinu di Alexander Nikolayevich hè stata risolta in anticipu. Hè stata culpita digià in u decretu nantu à a tradenza di a corte. Una succissiva storia hè fatta da a Càmera Penali. U cuntenutu di questu hè signalatu in a lettera di Bezborodko à u Contu Bruce, capu commander in San Pietroburgo. Radishchev fu cunnannatu a morte.

Mitigazione destinazione

Sottucatu à u Senatu, è dopu à u Cunsigliu, u vermentu hè stata appruvata in dui di sti casi, dopu à quale hè statu prisentatu à l'Empress. U 4 di Settembre di u 1790, hè statu fattu un decretu chì accandò Alexander Nevskyevich cum'è culpèvule di u delittu di u postu di un sughjettu è di u ghjuramentu publicendu stu libru. A culpabilita di Alexander Radishchev, cum'ellu hè statu dettu in ellu, hè tali chì daveru esse esercitu. Ancu, per a misericòrdia è in onore di a cunclusione di un trattatu di paci cun l'Isvezzia, tali punizioni severu fù sustituitu da una riferenza à u prisi di Ilimsky, chì era in Siberia. Avissi duvutu allora u 10 anni. Immediatamente, stu dicrettu hè statu fattu.

I anni pesanti di esiliu

Un tempu dura hà subarrateu Alexander Nikolayevich Radishchev. A so biografia hè marcatu da prucessi difficili immediatamenti dopu à u sentencing. Arrestatu in l'estiu, l'scrittori hè stata rimena senza roba caldu da a furtizza. Apparevamenti, Catherine II hà vulsutu chì Radishchev, quandu viaghjera bisognu di a so prigione, moriri in modu. Sapemu chì u Contu Vorontsov mandò u dirittu à u guvernatore Tver in modu chì Alexander Radishchev fu compru tuttu ciò chì era necessariu per un longu viaghju.

Alexandru Nikolayevich Radishchev, chì a so biografia cuntinua in u prissioni di Ilimsk, spent almost 5 anni here. Tuttavia, ùn perchè micca u core. Radishchev tratava i residenti lucali. Alexandru Nikolaevich piantò vinuva pè i zitelli, hà furnatu una stufa chjuca in casa, induve ellu hà cuminciatu à cremà i piatti. E, sicuru, cuntinuau a so attività littiraria.

U distrettu destinu di un famusu scrittore cum'è Radishchev Alexander Nikolaevich attrae l'attitudine universale. Una breve biografia di ellu ùn deve micca missu à u fattu chì a sentenza spartitu da ellu pareva incredibile. Parechji volte in a cumunità avianu rumore chì Alexander Nikolayevich hè statu pardunatu, perch'ellu hà rinviatu prestu da l'esiliu. Però, ùn anu micca scusassi.

Relazioni cù E.V. Rubanovskoy

In Siberia, E.V. Rubanovskaya, a sughjera di a so sposa finita, è purtata cù i so zitelli più ghjuvani (per l'educazione i zitelli più anziani stesi cù i so parenti). Radishchev in Ilimsk avvicinò à sta donna. Però, ùn anu micca u dirittu di maritaru. Questu era equalizatu cù incestu è era una violazione di e reguli di l'egliu. In l'esiliu, Elizaveta Vasilievna hà datu nascita à Radishcheva trè figlioli. Ellu murìu in u 1797 da un friddu in Tobolsk, quandu turnò da l'esiliu. Tuttavia, a fazaima di sta donna, chì anticipò u Decembristu, ùn era micca solu apprezzatu da i cuntimpuriani. Ancu dopu a morti di Elisabetta Vasilyevna, cuntinuonu à ghjudicà cù Alexander Nikolayevich. Quandu Radishchev volta in casa, Nikolai Afanasievich, u so patri cecciu, rifiutò d'accetta i so nabbri. Ellu disse chì u sposu cù a so fidela hè impensable. Se Radishchev eliu un servu, l'avia accettatu, è Elizaveta Vasilyevna ùn pudia micca.

Turnate in casa

Pocu dopu l'accissioni à u tronu, l'Imperu Paulu tornò da Siberia una figura pubblicu impurtante cum'è Radishchev Alexander Nikolayevich. A so scuperta biografia di i so anni dopu, hè mancu marcatu da novi difficultà. U decretu nantu à u perdonu fù calculatu nantu à u 23 di nuvembre di u 1796. Alexandru Nikolayevich era urdinatu per vive in u paesi di Nemtsov, a pruvincia di Kaluga, unni a so famiglia si truvava. Per a currispundenza è u cumpurtamentu Radishchev hè struitu à observà u guvernatore. Alexandru Nikolaevich dopu l'accissionamentu di l'imperatore Alexandru I era solu cumpletu. Hè chjamatu à Petruburgu. Alexandru Radishchev addivintà membru di a cumissioni per scrive diverse liggi . A suntuosita biografia di ellu culmina brusgiate. Cumu successu? Avete bisognu di quantu an hè mortu. Radishchev. A so biografia finiscinu assai inusual.

A morti di Radishchev

Bourne è Ilyinsky, contemporani d'Alexander Nikolayevich, certifie chì a legenda di a so morte hè veru. Sicondu l'ellu, Radishchev hà sottumessu un abbozzu di cambiamenti legislativu. Puderà novu a liberazione di i campagnari. Allora u Count Zavadovsky, u sicritariu di a cumissioni, fìciru riguardu suggerimentu à Alexander Nikolayevich per i so pinsamenti, ricurdannusi di i so passatni passatempi. Zavadovsky anchi citatu l'esiliu sibirieu. Radishchev, chì a so salute hè stata malatu, è i so nervi rotulò, era cusì scuntalatu da i minaccii di Zavadsky è ripiglià chì ellu hà ancu decide di suicidallu.

Alexandru Nikolaevich bevirava u velu. Ellu murìu in granni anguish. Radishchev murìu a nuttata di u 12 settembre 1802. I sipolanu Alexander Nikolayevich à u cimitèru Volkov.

Prohibition of Radishchev è a riabilitazione

Per un bellu pezzu, ci era una prohibizione di u nome di un grande scrittore cum'è A.N. Radishchev. Una stonda biografia di u so intaressu à parechji oghje, ma dopu a morte di u so nome casi ùn pareva micca stampatu. Diversi articuli nantu à Alexander Nikolaevich fussiru scrittu pocu dopu a so morte, è u so nome scappa casi in literatura. Raricamenti si chjamava. Solu dati infatti incomplete è fragmentari sò stati detti di Radishchev. Batyushkov hà intrudottu Alexander Radishchev in u prugramma di scrittura in literature, compilatu da ellu. Solu da a seconda mità di u 1850 hè statu una vuluntà elevata da u nome di Radishchev. Dopu quellu tempu, parechji articuli anu apparsu nantu à a stampa annantu à quellu.

È à questu ghjornu, i ricciuttori sò attrati à a biografia di Radishchev. U sommariu di i so "Travels ..." hè cunnisciutu da parechji di i nostri cumpagnie. Tuttu questu hè parlatu di a so immortalità com'è scrittore.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.