Arte e spettacoliLetteratura

Sumarokov, Krylov, Tredakovski: li fàbuli di i scrittori palesanu u stessu tema, ma anu sempre diversu sferente

Vasily Kirillovich Tredakovsky, cose mancu sianu scritti in una lingua simplificante è cumprendi, creata in u XVIII seculu. A comparazione cù l'opere di altre fabulistu di sta era, pudete identificà qualchì funzione cumuni chì permettenu per carattarizà ogni unu di i pueti.

Fable attrae assai scrittori

Parrannu di un genre cum'è una fábula, rimparatu immediatamente da autucati famosi chì dettiru u mondu parechji opari interessanti. Scrittori sò quelli disimilarii, ma tutti sò uniti di una passioni per u genu aloricu. Ogni annunziu anu travagliu simili di questu direzzione. Ma chì era u stessu in u so travagliu, è chì hè a diferenza?

Tredakovsky è u so stile

V.K. Funti di Tredakovsky ùn hà micca scrittu per l'intrattenimentu: i so esperimenti constanti cù a lingua russa, a verszione ùn passava micca in ellu. Iddu inventò una varianti di scrittura pochi di ritmo rossi, hà dimustratu ciò chì u rolu d'accentu in verse. Sicondu u so libru hà studiatu per scrivi M.V. Lomonosov, chì era più avanzatu da u so maestru, chì hà scrittu una parola russa simplice.

Scrivite Vasily Kirillovich Pudava, ma digià in parechji modi imitò u Frenchman Lafontaine. I travaglii di a so penna eranu assai difficiuli di leghje a causa di i constructione raramente usati in russu. E questu genere necessitava simplicità è intelligibiltà. Hè necessariu per chì u lettore pò aghjunte facilmente a moralità per quale l'opzioni scritti in u stili più minimu sò stati creati.

Tredakovski, cose avivanu l'inviu di a tradizione di a littiratura antica, usata principarmenti stilale è antichi termini eslavsimi, cum'è: una voce, una canzone .

Sumarokov è i so prudutti

Sumarokov - u famosu famusu in i circuli letterariu di u seculu XVIII. E so prudelte hà acquistatu famiglia incredibili. U numaru di opari di stu genre, scrittu da a manu, righjunghja quattrucentu. I so opere sò scritti in una lingua viva, i caratteri sò ricunnisciuti, i vici ridicule sò obvi.

A comparaison di i tecniche di Trediakovsky, Sumarokov, Krylov hè questu questu studiu di stu tema in a literatura in quinto grazu. In i fàuli di Vasily Kirillovich ci sò parechje parole di l'antica origine slave, investimenti. Pusendi a parolla principalu à a fini di a linea poetica. Per esempiu, "Uneat the piece of cheese". AP Sumarokov rinfresca ghjocu completamente maestru di u generu di riezziunisti elementi di ricanu nativu russu. Ivan Andreevich Krylov scrivi i so prudutti in un stile cunzunanti è cù una intonazione folkloristica folkloristica figurativa. A lot of words with diminutive caressing suffixes are a confirmation vita di questu.

Similitudine in a creatività di i fabulists

Unisce à i fabulists a divulgazione di l'eterna eterna "temi". Cumu hà uttellu un flatterer pò truvà un accordu di u core. Ciò chì (flattery) pussedi un putenza illimitata per esse intesu e parolle ghjusti.

L'autura seguenu nantu à i stessi suggetti, chì diventanu u principale per i so prudutti. Ancu selezziunate caratteri simili, per esempiu, puderete analizà e so trè opiri:

  • Sumarokov - "U corvu è a vurpi";
  • Trediakovsky - "U corvu è a vurpi";
  • Krylov - "U corvu è a vurpi".

Raven and Crow, Fox e Fox. Solu una petite difeenza in a forma di l'uve sceltu fa cumpatibile a ligere ligeramente uni l'altri, ancu chì l'idea basica hè a stessa. I raghji di tutti i trè fabulistichi sò scritti nantu à i stori di Lafontaine è Aesop.

A diffarenza tra li fabbriconi

Chì ci hè a diffarenza tra li fabula di Tredakovsky, Sumarokov, Krylov? Ogni annunziale li dà solu una interpretazione chjaru di ciò chì succede in a fàbrica di l'avvenimentu. In i paràmetri sunnu trovanu espressioni di l'autore è a vita, l'ideali di u populu chì esistevanu durante a creazione di questu o quellu fabulistu. Krylov li piacia à creà riabilimenti, in quale spessu identificatu cù u caratteru principale. E guardò u mondu per l'ochji di a Vurpi o Cat Vaska. I caratteri scritti in i travaglii diferenu ancu: Aesop scrive nantu à u corru è a carne, è Krylov riunioni à u Corvu è u furmagliu. VK Tredakovski, chì e so prudutti detti ancu ciò chì succede in u mondu animali, in questu casu usa u Corvu cum'è u prutagunista, è Sumarokov è Krylov anu sviluppatu stu paese assai più tardi. Sumarokov ùn hà micca una moralità chjamata scritta, Krylov does.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.