FurmazzioniLingue

Parolle Slavonic. Lingua franca lingua Slavonic. lettera Slavonic

Unu di u più bellu di a lingua mortu - lingua franca Slavonic. Parolle chì era una parte di a so vucabbulariu, reguli di grammatica, ancu qualchi particularità ortugrafia e l 'alfabbetu divinni la basi di Russian mudernu. Chì l'taliarlu chi tipu di lingua, quandu e cumu hè urighjinaria, è s'ellu si veni usatu oggi, è in chì lochi.

È ancu da pinghje zoccu veni studiatu in università, oltri mintulà u più famosu è 'mpurtanti travagghi didicatu à l' alfabbetu cirìllicu e l 'Grammatica Old Church Slavonic. Chì ci pensi simu circa Cyril è Church, cunusciüa in tüttu Tissalònica fratelli.

Overview

Nunustanti lu fattu ca pi sèculi scentifichi pagari attente à sta lingua, u valore Old alfabbetu Slavonic è a storia di u so sviluppu, suggerimenti ùn hè tantu. Sè grammatica è a struttura ortugrafia di la lingua, a struttura di vucabbulariu di più o di menu studiatu, allura tuttu chiddu ca si lija a so urighjini, hè sempre dubitandum.

Stu veni da u fattu ca u criatura di la scrittura, o ùn tena dischi circa u so travagliu, o sò sti cartulari è tutti i sò statu persu più di tempu. Un studiu info di a lingua più scritti accuminzau solu uni pochi di parechji seculi, quandu nimu pudia dì di sicuru ciò chì tipu di dialettu divinni la basi di la lingua scritta.

Hè ritinutu ca sta lingua fù naturale creatu nant'à u fundamentu di dialetti di la lingua bulgara in lu IX seculu, è fù usatu supra lu tirritoriu di la Russia di seculi.

Si deve dinù esse rimarcatu chì in certi fonti vi pò truvà nomu di la lingua - Church. Quissa hè duvuta à u fattu chì a nascita di litteratura in Russia veni culligatu dirittamenti à a ghjesgia. Cumenciu, a ghjesgia hè litteratura: libri traduttu, prigheri, paràbule, è creatu a politica uriginale. In più, generalmente datu lingua pussiduta sulu pòpulu, ufficiu, chiesa.

Più tardi, cù u sviluppu di a lingua è a cultura, ghjunse à rimpiazzà u Old Church Slavonic Old lingua russa, chi relies pisantimenti su so udiatu. Hè accadutu versu lu XII sèculu.

Ma Slavonic lettera arrivau nni guasi sanu, è noi aduprà a stu jornu. Avemu aduprà e sistemu grammaticali, chi si messe à cunflitti ancu prima di la lingua antica.

criazioni versione

Hè cridiani chì u lingua francese antico Slavonic si mette u so apparizione à Cyril è Church. È chì hè l 'infurmazione avemu trovu in tutte e so babbone nant'à a storia di a lingua e littiratura.

I fratelli stallatu nant'à a basi di unu di u dialettu slavi di Salonicco nova scrittura. Stu statu fattu principalmente da traduce testi guarani è prichere in chiesa, di lingua slava.

Ma ci sò altre versioni di l 'urìggini di lingua. So, I. Yagitch cridiani chì u fundamentu di Old Church diventa unu di i dialetti di a lingua Macedonian.

Ci hè dinù una teoria chi li basi di una nova scrittura hè Bulgarian. It affacciari P. Safarik. Si sintiva ca la lingua deve esse chjamatu Old Bulgarian, ùn Old Church. Sin'à avà, parechji circadori sò in cuntrastu nantu à u scopu.

Par la via, finu à avà i linguisti Bulgarian crede chì noi sò cunsidirari hè lingua franca lingua bulgara hè, ùn slavi.

Ci pò ancu pensà chì ci sò altri, menu bè cunnisciutu-la tiurìa di l 'urìggini di lingua, ma ùn sia micca stati trovi in a cumunità scientifica, o altru e so disturbu cumpleta statu dimustratu.

In ogni casu, u vechju parolla Slavonic pò esse trovu micca solu in lingue Russian, Belarusian è Ucrainu, ma ancu in francese, Macedonian, dialetti slavi Bulgarian e àutri. Per quessa, u discussione comu a quali di li lingui cchiù vicinu a Old Slavonic, sò prubbàbbili a hannu mai state compie.

Gianfranco Tissalònica

A criatura di l ' alfabbetu è Glagolitic - Kirill I Mefody - ghjuntu da a cità di Tissalònica, in Grecia. I fratelli sò nati in una famiglia abbastanza ricchi, tantu era capaci pi pigghiarisi un attore educazione.

Elder fratellu - Michael - hè natu circa 815 anni. At a dedica di un monacu si pigghiau lu nomu Church.

Prunelli hè dinù u più chjucu à u famigliali è hè natu circa 826 anni. I sapiu lingue straniere, spirimintatu in i scienzi esattu. Nunustanti lu fattu ca tanti iddu prividiri successu è una gran 'avvene, Constantine dicisi à andà in u filu di u so frateddu, è diventa dinù un munacheddu, pigghiànnusi lu nomu di Cirillu. Iddu murìu a l 'annu 869.

I fratelli sò attivamenti impegnati in la diffusioni di lu cristianesimu e lu scritturi. Ci sò stata in sfarenti paesi, circannu a pòrtanu a li genti a parolla di Diu. Eppuru si purtò fama mondu hè l 'alfabbetu Old Slavonic.

Dui frati èranu canunizatu. In parechji paesi slavi 24 di maghju di u cilibrari u ghjornu di slava Language Ecrit et Culture (Russia è Bulgaria). In Macedonia, issu ghjornu hè revered Cyril è Church. Un altru dui paesi slavi - la Repubblica Ceca e Slovacchia - patutu sta casa in u 5 di lugliu.

dui inniani

lettera Slavonic Hè cridutu fù creatu dopu i Lumi Grecu. In più, era d 'urìggini dui alfabbetu - Glagolitic è Cyrillic. A brevi e vistighe elli.

First - Glagolitic. Hè cridiani chì u so criaturi avia Kirill I Mefody. Hè ritinutu ca l 'alfabbetu hà nunda è hè creatu da zeru. In anticu Rus 'hè statu usatu arquantu raramenti, in certi casi.

A seconda - l 'alfabbetu cirìllicu. U so creazione hè dinù dici cù i fratelli di Tissalònica. Hè cridutu ca li basi di l 'alfabbetu fu pigghiatu di statu lettera Bizantinu. À u mumentu, l 'Slavs urientali - Russian, ucraini e usu belorusy- di l' alfabbetu lettera Old Slavonic - o piuttostu, ùn hè Cyrillic.

Nantu a quistione di u significatu di inniani hè più vechja, allura si tratta dinù senza risposta chjara. In ogni casu, se noi dinò chì tutti l 'alfabbetu è Glagolitic stati creati Gianfranco Tissalònica, u diffarenza trà u tempu di a so creazione hè prubbàbbili a trapassa dece à quindici anni.

I si ntirissò di Cyrillic?

Un altru fattu bellu hè chì parechji circadori cridite la storia di la lingua, chi in Russia statu scrittu nanzu Cyril è Church. Cunferma di sta tiurìa cridite "Veles Book", chi fù scrittu da anticu Magi Russian nanzu u adoption of cristianesimu. À u listessu tempu ùn hà statu pruvati, in ciò chì u seculu issu munumentu letteraria statu creatu.

In più, i scentifichi dì chì i sfarenti cartulari di l'anticu budget Grecu è scentifichi sò scritti minzioni di la prisenza di l 'Slavs. Hè dinù citatu in u Cuntrattu di chì sò firmatu Principi cu marcanti Bizantinu.

Per disgrazia, ùn ci hè sempre micca truvatu pricisamenti, si chistu è veru, e si accussì, ciò chì saria statu scrittu in Russia nanzu u diffusioni di lu cristianesimu.

Lu studiu dî Old Church Slavonic

Riguardu à u studiu di a lingua franca Slavonic, si tratta micca solu di ntiressa sulu ê scentifichi di studià a storia di a lingua, dialectology, ma dinù scentifichi slavyanistov.

Si principia u so studii in u XIXesimu seculu, cù u sviluppu di lu mètudu cumparativu-storicu. Noi ùn starà à stu scopu, postu chì, in fattu, una persona st'articulu ùn pràticu cun linguistics, i nomi di i scentifichi sò interessatu à e pràticu cù. Basta à dì chì u fundamentu di a ricerca hè statu furmatu di più cà un'opera, tanti di li sò aduprati pè u studiu di a storia di a lingua è dialetti.

Studi francescani sviluppatu u tiuria di lu sviluppu di la lingua franca Slavonic, dizionari cumpilatu di lingua francese antico Slavonic, studiau grammatica e fonetica. Ma à u listessu tempu, ci sò sempri misteri unsolved è Puzzle Old Slavonic dialettu.

Dinù, chì mi dà una lista di i dizionari megghiu-cunnisciuti è li libbra di la lingua franca Slavonic. Forsi sti libbra, sarà di interessu à voi è vi aiutà vi à delve in a storia di a nostra cultura e di littiratura.

A li libbra cchiù famusi stati scunnisciuti da tali studiusi comu Habugraev, Remneva, Elkin. Tutti i trè babbone sò chjamati "lingua franca lingua Church Slavonic."

Pretty travagghiu scintìficu lambiccu fù isciutu A. Selishcheva. Iddu hà preparatu una Tutorial cumpostu di dui parti, chì coprenu u mondu di u sistemu lingua franca Slavonic, chì cuntene micca solu u materiale teorichi, ma dinò i testi, vucabbulariu, oltri qualchi articuli nant'à u morphology di a lingua.

Ntirissanti è materiali cunsacratu à Gianfranco Tissalònica, la storia di l 'alfabbetu. Cusì, in 1930, fù isciutu u travagliu "Materials nant'à a storia di l ' antichi slavi Literature," scritti da P. Lavrov.

No menu valori è lu travagghiu Shakhmatov, chì fù publicata in Berlin in 1908 - "Legend di a pruposta hà libri in lingua francese." In 1855, di u mondu, videndu u monograph O. Bodyansky "About u tempu d 'urìggini di la scrittura, slavi."

Hè statu dinù cumpostu "Dizionario Old Church Slavonic", basata supra la manuscritti di X - sèculu XI, chì fù stampatu da R. è R. Vecherka Zeitlin.

Tutti sti libri sò noti. Basatu nantu à elli, ùn appena scrìviri saggìstichi e relazioni nant'à a storia di a lingua, ma dinù a priparari più seria u travagliu.

Old drop lingua Slavonic

Truvà una grande riserva lingua franca Slavonic ereditau la lingua russa. parolla Slavonic arquantu ripete entrenched in i nostri parrati, è oghje noi ùn pò ancu li distingue da l 'parole Russian uriginale.

Guardà un pocu di esempi di voi à capisce cumu staroslavyanizmy prufunnamenti penetrazione, in a nostra lingua.

Tali termini riliggiusa comu "prete", "vittima", "Ceca", ghjunse à noi da u lingua francese antico Slavonic, quì sò i stessi è astratta li cuncetti, comu "lu putiri", "disastru", "cunsensu".

Di sicuru, assai di più staroslavyanizmy elli stessi. Chì ci dugnu 'na pochi di segni, chì t'ani a lu fattu ca la palora - staroslavyanizmy.

1. A prisenza di OMS-cima scatuli e chrez-. Per esempiu: ritornu, eccessivu.

2. Agriculture di u signu cu la parole r'u, pemphigus, greho-, è altri fatti. Per esempiu: zlonravie, caduta.

2. A prisenza di u -stv- suffissu, -zn-, -usch-, -yusch-, -asch- -yasch-. Per esempiu: calda, sciuglimentu.

Ci si pare chì avemu alincati sulu un pocu di u prughjettu chì identificà staroslavyanizmy, ma tu forsi nun ricùardu una sola parolla chì vene à noi da u Old Slavonic.

Sè vo vulete cunnosce u valore di u parolle Old Slavonic, pudemu cunsigliatu à circà in ogni inglese di la lingua russa. Quasi tutti li sò mantinutu u so valore iniziale, nunustanti lu fattu ca nun hà statu di più cà una dicina.

L 'usu di l' attuali parcu

À u mumentu, la lingua franca Slavonic hè studiatu in università in certi Vociaru è spicialità, e veni usatu puru in e chjese.

Quissa hè duvuta à u fattu chì in stu stadiu di u sviluppu di a lingua cunzidiratu mortu. U so usu hè pussibili solu in la ghjesgia, cum'è parechje preghere sò scritti in sta lingua. In più, hè da nutà lu fattu ca li primi politica stati traduttu esattamente in lu lingua franca Slavonic è hè sempri usatu comu na chiesa, hè quella di un seculu fà.

Riguardu à u mondu di scienza, avemu nota lu fattu ca la vecchia e parolle Slavonic è i so formi individuali sò spessu trovu in l 'dialetti. Stu attrae u attinzioni di dialectology, chì vi permettenu di sturiari lu sviluppu di la lingua, a so forma individuale è dialetti.

Circadori di la cultura e la storia sapè dinù chì lingua, postu chì u so travagliu hè dirittamenti cunnessi cu lu studiu dî antichi monumenti.

Nunustanti chistu, in stu stadiu di la lingua cunzidiratu mortu, perchè casca, oltri in latinu, grecu, hè stata longa nimu parla, è cunnosce u solu uni pochi.

L'usu di a ghjesgia

S'arricorda lu lingua più largamente usate in a ghjesgia. Cusì, u preghiera Old Slavonic pò esse intesu in ogni ortodossa. In più, si leghje e currículum da i libri, chiesa, a Bibbia.

À u listessu tempu, avemu nutà dinò chì l 'ufficiu, chiesa, ghjovanu seminarians, i studienti dinù amparà stu dialettu, u so features, fonetica e gràficu. Oghje, u lingua francese antico Slavonic hè cunsideratu à esse a lingua di u chiesa ortodossa.

A prighera più bè cunnisciutu-chì hè à spessu leghje nant'à stu dialettu - "Patri nostru". Ma ci hè sempre assai di prieri in la lingua franca Slavonic, chì sò menu bè cunnisciutu. Vi li pò truvà in un vechju libru prighera, o di sente, di visità tutte e la stessa cresia.

Liceanu u università

Old Slavonic lingua a data hè abbastanza ricunnisciuta studiatu in università. Passa lu in u Ciencia, storica, legale. In certi scoli altu pò studiu di i studienti è li filòsufi.

U prugrammu include una storia, origini, l 'alfabbetu Old Slavonic, soprattuttu fonetica, vocabulariu, grammatica. Fuori Elementi.

I studienti ùn solu amparà li règuli, amparà la parole à cunvince, li désassembler comu na parti di l 'idiomi, ma leghje dinù i testi scritti in sta lingua, à pruvà à traduire elli è à capisce u sensu.

Tutti stu hè fattu à ricunnoscia chì linguisti pussutu poi dumandà a so cunniscenza di u studiu di antichi monumenti littiraria, particularità di a lingua russa è u so dialetti.

Hè da nutà chì arquantu difficili a studiari la lingua franca Slavonic. Testu scrittu in u lu, dura à leghje, parchì si tratta micca solu assai di arcaismi, ma i littri si leghje e règule "Yat", "E" è "Eph" cumenciu ferà cù difficultà.

Studianti i sturiani, grazi à i cunniscenze acquistate da esse in gradu di studiari l 'antichi monumentu di a cultura è di letteratura, leghje i ducumenti storichi è cronachi, di capisce a so essenza.

Lu stissu vali à quelli chì sò u valore di una dipartimenti di filusufìa, legale.

Nunustanti lu fattu ca oggi l 'Old Slavonic - una lingua morta, interessi in lu has been cocini mai dipoi.

scuperti

Chì hè a basa di antica lingua franca lingua Slavonic, chi, a sò vota, fù sustituitu da u lingua russa. Old origine slavi di a parolla, videndu cum'è nativu Russian.

A corpu, significativu di vucabbulariu, features, li, l 'lingue East slavi la grammatica - tuttu stu statu stabilitu duranti lu sviluppu e usu di la lingua franca Slavonic.

Old Church - ufficiarmenti una lingua morta, chì s'arricorda cumunicà solu ministri cresia. Hè statu creatu daretu in lu IX seculu, i fratelli Cyril è Church, è fù scritta in usatu di traduzzione è n'hè di litteratura cresia. In fatti, u Church lingua hè sempre stata una lingua scritta, chì ùn hè parlatu da u populu.

Oghje avemu micca elli ùn aduprà, ma in u listessu tempu si hè ricunnisciuta studiatu in u Vociaru e siminari favella è storicu. Oghje e parolle Slavonic è i vechji di lingua pò esse intesu da visità u serviziu in a ghjesgia, perchè tutti i prieri in li ghjesci Orthodox à leghje nant'à u.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.