FurmazzioniLingue

Alfabbetu Slavonic. Old Slavonic alfabbetu - i valori di littri. littri Slavonic

Old Church Slavonic Alphabet - a tutalità di i caratteri scritti in un ordine spécifique, ripurtava u populu corsu specìficu. Stu sistema hè abbastanza à sviluppà indipindente in u territoriu di residenza di u anticu populu Russian.

Brief fondo Historical

A la fini di l 'annu 862, Prince Rostislav girava à Michael (lu Mpiraturi bizantinu) à mandà in i so principato (Granni Muravia) raddicali cù u scopu di passà u Cristianesimu in la lingua slava. U fattu chì si pudia esse leghje, mentri in latinu, chi fu ca non è immensa di i populi. Michael mandò dui Greci - Constantine (nomu Cyril ch'ellu hà da riceve più tardi in lu 869, quannu facìa monasticism) è Church (frateddu). Sta scelta ùn hè accidintali. I fratelli eranu urighjinaria da Solun (Salonicco in Greek), lu cumannanti di la famigghia. Sia ricevutu una bona educazione. Prunelli di statu di furmazioni à i piatti di l'Imperaturi Michael III, un bonu lu cumannu di lingui diffirenti, macari Arabu, Ebreu, Grecu, slavi. In più, avvucatu filosofia, per ch'ellu fù chjamatu - Prunelli di u filosofu. Church hè a prima in i militari, e poi a curriri per parechji anni, unu di i lochi in u quali l 'Slavs abitanti. Dopu, u fratellu maiò andò à u munasteru. U Populu ùn era u so primu viaghju - à N.860-m, i fratelli fatta una campagna cù una missione diplomaticu e so mutivazione à i Khazars.

It creatu un sistemu di segni scritti?

À pridicà in la lingua slava, venia necessaria di traduire li Sacri Scritturi. Ma u sistemu di segni scritti in u tempu ùn esisti. Prunelli stabilitu circa la criazioni di u santacroce. Church aiutau primura. Cum'è un risultatu, in lu 863 bissau annata di principiu di 'alfabbetu cirìllicu (lu valuri di lu russu di lu vi sarà datu quì sottu) fù creatu. sistema di segni scritti prisenti in dui modi: u Glagolitic è Cyrillic. À stu ghjornu, scinziati accordiu mancu supra quali di sti ozzione hè stata custrutta da Cyril. Cù u participazione di Church stati traduttu certi di i libri liturgique Grecu. So Slavs hannu l 'uccasioni di leghje è scrive in a so lingua. In più, à u pòpulu micca ricevutu solu un sistemu di segni scritti. Slavonic alfabbetu divinni la basi di lu vucabbulariu littirariu. Certi di i paroli, è avà si pò trova in Ucrainu, Russian, dialettu Bulgarian.

U prima, simboli, - la prima parolla

Li primi littri di l 'alfabbetu Old Church Slavonic - "A az" è "Buki" - dipostu, in fatti, u nomu. Iddi currisponde à u "A" e "B" è messe un sistemu di segni. Oltri paria principiu alfabbetu cirìllicu? Images era prima disegnu scrawled nant'à i muri. U primu segnu apparsu in circa u 9 u seculu, nantu à i muri di e chjese di Pereslavl. È in u Slavonic alfabbetu 11 sèculu, i traduzioni di certi di i segni è i so intarpritazioni sò affaccatu in Kiev, Basilica di San Sophia. Un novu giru di u sviluppu di scrittura hà cuntribuitu à un evenimentu chì mannu in lu 1574, l 'annu. Dopu ci hè u prima, stampato "alfabbetu Old Slavonic." U so criaturi hè Ivan Fedorov.

i tempi di cumunicazioni è evenimenti

Sè vo circà torna, vi ponu micca senza intaressu à nutà chì l 'alfabbetu Slavonic ùn hè solu un ghjocu urdinatu di sìmmuli scritti. Stu Obed sistemu apertu novi pirsuni, mener, à u chjassu di parfetta di l'omu nant'à a terra, è à u novu a fede. Circadori fighjulendu u Crunulogìa di evenimenti, u diffarenza trà elli solu 125 anni, u distinu una cunnessione direttu cù a creazione di u stabilimentu di i caratteri Christianity scritti. Per quasi centu anni, genti hannu statu capaci di eradicated i vechji cultura anticu è cù una nova a fede. Most stòrici hannu micca sicuru chì a nascita di un novu sistema di scrittura, hè direttamente riguardanti l 'allungamentu adozioni e si di lu cristianesimu. Slavonic alfabbetu, comu già mintuatu sopra, fù criata in lu 863-m francese è 988-m francese Vladimir annunciatu ufficialmenti la ntruduzzioni di u novu a fede è a cuntaminazione di u cultu primitivu.

sistema di li signa lu misteru

Tanti studiusi di studià a storia di a scrittura, ghjuntu à i cunclusioni chì u traduttore Slavonic alfabbetu hè un tipu di scrittura sicretu. Idda era micca solu un spechju religiosa, ma dinù un sensu filosoficu. À u listessu tempu, littri Slavonic jùnciri un sistema di u penseru logicu-matimatica cumplessa. Comparing u scuperti, i circadori cunchiùdiri ca la prima riunioni di u caratteru scritti statu creatu comu un tipu di invenzione olistichi, è micca cum'è un esempiu, chì formanu parte, da l 'agghiunta di nova forma. signa intarissanti, chì era piuttostu di Slavonic Alphabet. Maiò parti di li sò caratteri, numari. In l 'alfabbetu cirìllicu hè u sistema di scrittura insalubrité Grecu. L'alfabbetu Old Church Slavonic hè 43 littri. 24 caratteri stati pigliati da a Grecu insalubrité, 19 - era novu. U fattu chì u lingua greca ùn hè certu populu corsu, chì era a ddu tempu la Slavs. Pràtica, l 'ordine di l' Marque ùn hè stata a stessa. Per quessa, parte di u novu caratteri, 19, hè statu pigliatu da altri sistemi libera, è qualchi - fù creatu apposta Prunelli.

e parte "alba" "prufunnu" di l '

Sè vo viditi tuttu stu sistema di scrittura, ci pò esse dui parti chiaramenti basta ch'iddu distribbuisci, radically differente da ogni altru. Conventionally, una prima parte chjamata i "sempri" è u sicondu, rispittivamenti, "prus". In Group 1 include i littri ( "DS" - "pert") A-F. Iddi sò una lista di e parolle, sìmmuli. U so significatu hè chjara à ogni Slav. parte "Lower" di u principiu, "sec" e finiscinu cu "izhitsa". Sti caratteri ùn hannu un valuri numeric è purtatu na cunnutazzioni negativa in stissu. À capisce blocca, hè ùn hè micca abbastanza ghjustu per vede u so tempu. Hè necessaria a sacciu cchiù u significatu di l 'sìmmuli - in fatti tutti di li numinau Constantine prufonde simàntici. Cosa hè simbulizava da i segni di u quali fu principiu di alfabbetu cirìllicu?

Meaning of littri

"Az", "parchet", "chiddu" - ste trè lettere sò scritte à u principiu di un sistemu di segni. A prima lettera hè "Az". I lu mangianu mentri in la forma di lu pronomi "I". Ma u significatu ràdichi di stu simbulu sò e parolle cum'è "partendu", "cumincià", "principiu". Qualchi scritti pò esse trovu "Az" si rifirisci a lu numaru "unu", "Az Andà à Vladimir." Sia stu statu interpretati cum'è un simbulu di "partendu da zeru" (a prima). Sta lettera, dunque, u Slavs lassatu sensu filosoficu di a so asistenza, mustrannu fora chì ùn ci hè nè fine senza un principiu, ùn ci hè nudda luci senza lu scuru, senza u male senza bonu. L'assu principali fu misu supra la struttura di u mondu di a duppia. Ma puru l 'alfabbetu Slavonic, in infatti, hè fatta in u listessu modu, è hè divisu in 2 parti, comu ha statu dettu sopra, "supiriuri" (pusitiva) è "prufunnu" (negativa). "Az" corresponded à u numaru "1", chi, a turnu, rapprisintatu u principiu di tuttu ciò chì hè bellu. Studiare populu demonio, i circadori dì chì tutti i populi avianu digià spartuti ancu e strana. Allora i primi assuciata cu quarchi cosa tinta, è lu secunnu qualcosa simbulizava bonu, luminosu, pusitivu.

"Buki"

Sta lettera seguita u "Az". "Buki" avia un valori numericu. Ma, u sensu filosoficu di stu simbulu era micca menu prufunna. "Buki" - hè "esse", "vuluntà". Comu regula, hè statu usatu in vitezza in lu tempu futuru. Per esempiu, "Bodie" - si "lascia corre", "avvene" - "su", "avvene". Sti parole di l 'antichi Slavs spressu u inevitability di evenimenti avvene. À u listessu tempu, si pò esse à tempu terribili e scura, è rosy è bonu. U Populu ùn hè canusciutu appuntu perchè i valori digitale Chjami seconda lettera ùn sò dati. Parechje circadori crede chì stu pò esse a causa di l 'ambiguità di a lettera stessa.

"Oghje"

Stu sìmmulu è di particulari ntiressi. "Oghje" currispunni a fari 2. I caratteri alimenti, comu "maestru", "sa", "sacciu". Mittennu un tali significato in l ' "chiddu", Konstantin cunniscenza reconduction - cum'è un divinu donu sommu. È s'è vo aghjunghje, su li primi tri caratteri, allura veni a frasa "I Mulateri Di L'sacciu." Stu Constantine vulia à mustrà chì i persona chì apre l 'alfabbetu, po arrivare a cunniscenza. Si deve esse dettu di u simàntici unità "chiddu". "2" - dui, u coppiu hà participatu à parechji riti magicu, è generalmente ìnnica lu duppia di tutte e tirrenu è paradisu. "Two" vulia dì u Slavs sindicatu di i celi è a terra. In più, sta fiura simbulizeghja a duppia di l 'omu stissu - a prisenza di u bè è di u male in la. In autri paroli, lu "2" - hè un esercitu custanti trà i partiti. Si deve dinù pò nutari ca la "dui" conta u numeru di u diavulu - fù attribuita tanti pruprità negativu. Hè statu pinsatu chì era quella chì hà apertu a seria di numeri in negativu, purtava la morti di na pirsuna. In stu cuntestu, a nascita di unioni, per esempiu, era cunsidarata una mala sorti, u traspurtadore di i k è miseria attornu a la famigghia. Hè statu cunzidiratu mala furtuna a roccia u viculu di dui, s'asciucò 'na spugna di dui omi, è in generale à fà calcosa inseme. Tuttavia, ancu incù tutte e qualità negativu di i "dui" pòpulu ricunnosce u so proprietà di magicu. È in parechji riti unni parteciparu gemelli, o dispacci listessi usatu ppi voiture luntanu di spìriti maligni.

Simboli, cum'è un messaghju sicretu di i discendenti

All Slavonic littri - uppercase. Li primi dui versioni di caratteri scritti - cassa supranu è - quelle da Peter a Great in 1710, l 'annu. Sè vo circà in l 'alfabbetu Old Slavonic - i valori di lettera-e parolle in particulare - hè colpa à capisce chì Constantine nun era sulu un sistema di scrittura, e si misi a pòrtanu un sensu particulare à ntô. Per esempiu, sè vo mette certi simboli, vi ponu arrivare i caratteri sculasticu frasa:

"Oghje lu verbu" - dici la duttrina;

"Arradicatu Ouk" - furtifichessi la liggi;

"Rtsy Verbu Parchet" - utters a parolla di verità, etc.

Ordine è stili di u mercu

Circadori intarvena in u studiu di l 'alfabbetu, p'asempiu l' ordine di l 'prima, la parti "più" da dui pruspettive. Prima di tutti, ognunu caratteru hè aghjuntu à l 'allungamentu in una frasa chi. Stu pò esse cunsideratu un essayer non-casuali chì forsi fu nvintatu di facili è prestu memorization di l 'alfabbetu. In più, u sistemu scritti di segni, pò esse cunsideratu da u puntu di vista, di demonio. Dopu tutte e lettere è numari currisponde à quali eranu arranciati in ordine castigu. Cusì, "Az" - A - 1 - 2, po à mort - 3, puis D - 4 è più di dece. Dicini principia da "K". Élève era unità ordine listessu 10, 20, dunque 30, etc. 100. Nunustanti lu fattu ca la littri stati scritti Slavonic cù mutivi, ci sò còmuda e facili. Tutti i caratteri sò parfetti è adattu per scrive cursivu. Comu regula, genti nun ind'è difficultà in a littri imagine.

U sviluppu di i caratteri scritti System

Sè noi parauni di la Chiesa Old è u mudernu alfabbetu, pudete vede chì 16 letters persu. Cyrillic è oghje ritrova u so cumpusizioni vucabbulariu Russian sonu. Stu hè principalmente duvuta non tantu spertu identità di a struttura di i slavi e lingue Russian. Hè bellu, chì in i priparazioni di l 'alfabbetu cirìllicu Constantine pigliò primurosu di nota di funemàtticu (sonu) parti dû discursu. L'alfabbetu Old Church Slavonic statu unni parteciparu sette caratteri scritti greca, appi urrìggini micca necessariu di a trasmissioni di populu corsu di a lingua franca Slavonic: "Omega", "XI", "francese psi", "phi", "izhitsa". Dinù prisente eranu dui parsunaghji à sonu tempu "e" è "g" in u sistema: a siconda - "cuntu" e "Terra", per a prima - "e" e "mali". Stu appillazioni hè assai superfluous. L'esse integratu di sti littri in l 'alfabbetu fu à ricunnoscia chì u aggalabbata di of speech Grecu populu corsu in e parolle pigliati da si. Ma u populu corsu ribocca in i vechji manera Russian. Per quessa, u bisognu à aduprà sti sìmmuli scrittu ôn spariti. Hè dinù impurtante hè u cambiamentu in lu applicazzioni e significatu di l 'littri "E ep" ( "B") e "Eph" (s). Cumenciu, si usatu pi rifèririsi a un attenuated (pressure) vucali sordi: "B" - apprussimata à l ' "su", "di" - apprussimata à u "E". Più di tempu, li vucali cunzunanti appena accuminciau a scumpariri (stu prucessu hè chjamata "caduta sordi"), è issi simboli sò ricevutu altri affari.

cunchiusioni

Tanti pinzatura vistu in l 'caratteri digitale scrittu sottu à u principiu di Christine Santelli, assistamentu spirituali, chi ncontra' omu in a so ricerca di a verità, di luce, la justizza. Studiare l 'alfabbetu incù u so assai principii, parechji circadori cunchiùdiri ca Prunelli di manca à ntô un preziosu a creazione, li chiacchiari di self-migliurà, a saviezza è amuri, duttrina, evitendu corsa scura oddiu, centu, malignità, u male.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.