Arte e spettacoliLetteratura

Daria Simonova, scrittrice: biografia, creatività

I principali caractere di i travagli di stu scrittore famoso sò e donne, immersi in a so vita di u ghjornu. Tutti i so storii è i stori sò leghjenu in un soffiu, cum'è un solu sanu. Da e prime pagine di u lettore ritrova in u ciculu di numerosi prublemi di e donne. Ùn ci hè un dubbitu a cunniscenza cù a prosa moderna di e donne - romantica è ironica. Qualcosa di questu hè mistica è simbulica, cum'è in u scrittore chì l'escritura. Quale hè chì parler? Di sicuru, circa Daria V entirelyodovna Simonova. Quale hè sta donna, induve hè vinutu quale è cumu hè ghjustu à l'urizoni di a nostra littiratura? Intìdevamu di revelà u velu nantu à questu misteru in u nostru articulu.

Infancia

Un pocu hè cunnisciutu di a zitiddina di Dasha. Cuminciamu cù u fattu chì u futuru scriptu nascì sottu u cognome d'Okulova. Un ghjovanu talentu si prisintò u 3 di nuvembre di 1972 in a cità di Sverdlovsk (Ekaterinburg). Ancu parechji di talenti russi vivi in a capitale di a nostra patria, sò natu, in regula, in un locu in periferia. Ekaterinburg, per suprattuttu, hè difficiule di chjamà una piccula cità provinciale, in particulari per quelli chì sò stati almenu una volta, ma hè micca Moscu.

Darya Simonova hà studiatu a scola numèrica 110. Mentre ch'eddu hà studiatu, a storia hè silentia, ma hè certu ch'ella hè accettata cum'è un ghjovanu corrispundentu da u cullega Dasha cum'è un ghjovanu correspondente in i diurni "On Change" è "Evening Sverdlovsk", chì significheghja assai. Comu sapete, i rappurtari ùn si purtate micca quellu chì si mette in ghjurnali. Inoltre, i caditti sò perfetti sapè l'ortografia è a grammatica, è a nostra lingua hè grande è putente, quarchi ùn hè micca piacevule per superà. Basatu nantu à sti "evidenza indiretta" pudemu cuncludi chì Dasha hà studiatu beni. Cumu pudemu vede, à a fine di a scola, a zitella hà digià firmatu a so vocazione. In u 1989, Daria Okulova hà ricivutu a so educazione secundaria.

Studente

In u stessu annu Daria Simonova intrì in l'Università Uralu à a Facultà di Jurnalismu. Appena, successu abbastanza finisci cù u primu cursu, perchè cum'è una pratica ùn hè micca in un locu, ma in Leningrad (San Petesburgo).

E quì i so scritti sò notati è apprezzati. L'impresa editoriale di u giurnalista di grande circulazione Trudovoye Znamya elogiò a so opara positivamenti. Tutte e so materiale sò publicati. L'editore rimarca "u coraje di judgiamenti, un acchèttu seriu à i fatti, un stilu originale è animatu di a so presentazione". Cù eccu stati rivelazioni maravigliose è cunsiglii, Dasha Okulov torna per studià più in Sverdlovsk.

Correspondente

In ogni casu, dopu à cumprà i so studii senior, Daria Simonova decide dedicà à tuttu à u ghjurnalismu. Scrivite una dumanda per trasfirimentu à u dipartimentu di currisponde è abbandunà à travaglià in San Petesburgo. Eccu ci scrivi articuli per i ghjurnali "Nevsky Courier", "Revista di cummerciale", "Natalie" è "Savva". Anch'elli sò materiale sò publicati in i ghjurnali "Mariinsky theatre", "Nevsky Time" è assai altri. L'articuli di Darya Vsevolodovna Articulu d'Okulova anu cuncertu successu, per a so autenticità, bellezza è simplicità di presentazione. Duranti l'epilevanza in l'attività di currispundenti, Dasha hà travagliatu cum'è postale, una donna di cumpagnia, è un cartellu di cartellerie. Ma in a vita di ogni scrittore, un ghjornu un puntu infromatu hè quandu u mondu veru si mette in buratu troppu strettu per i vostri pensati è i sentimenti. Vogliu espansione e fruntiere è aghjunghje alcune mio.

Scrittori

Questu hè u mumentu per Dasha. Fà chì hà dichjaratu chì u ghjurnalismu ùn duverà micca l'occasione di diventà sè, per tirà tutte e vostre pensamentu è sentimenti. Qualcuno chì era, ma in 1994, dopu a graduate di l'univirsità, Okulov hà decisu d'abbandunà u ghjurnalismu è dedicate à a literatura. In u 1996 in u terzu emitu di a rivista "Ural" vense i primi dui stori: "Fà" è "Continuazione". Oghje in l'annu dopu, in 1997, in a listessa revue veni la storia "Shusha". In u travagliu u cognome d'autore hè sempri prisenti comu Okulova, ma in u listessu annu a rivista "Novy mir" pubbrica a so storia "U dolce arricciu di e seconda manu" sottu u nome di Daria Simonova. L'urdinatore diventa famosu. Allora tutti l'altre travagliu seranu publicati sottu un novu sanu.

Mosca

In u 1995, Daria Vsodova e Simone mudjò à Mosca. Ella travaglia in a famiglia "Arti è Articuli". Allora aghju avutu di travaglià in legnu in a casa di stampa. In u 1998, participò à u Festival di Small Prose dedicata à u 180u anniversariu di u nascita di Turgenev. In u Moscu, a publicazione Novoe literaturnoe obozrenie in u 2000 pubblicò una culuzione dedicata sanu à questu festival. Hè incruciutu paràbuli curtite, prisentatu da Daria Simonova. Allora, in u 2003, aghju travagliatu cum'è editore in a rivista "Aghju compru". In ogni casu, dopu a mudelli à a capitale, i so opiri comenzarà esse publicati in parechje publicazioni di Mosca, cum'è l'alappera di a literatura giovane "Babylon" è assai altri.

I cero anni sò assai fruttìvuli per u scrittore. In u 2001, in u second issue di a rivista litteraria internaziunale Khreshchatyk, a so storia "U Spectre di l'Adduzioni" hè publicata.

In più, in u 2002, una antologia di prosa hè publicata in Moscu in 2 volumi "Vagriuz-proza 1992-2002". Questu hè stata a storia di Darya Simonova di "Dancu Polovtsianu".

In u stessu annu pubbricau u primu libru.

"Dancu Polovtsianu"

U libru, issuatu da a casa di pubblicazione "Vagrius", facilmente masterizatu l'mente è i corori di i lecturi, diventonu insanely popular entre i fanali di u genre. Un breve sommariu di u libru rilevò u so sugettu è a direzione. I travaglii nclusi n stu colettu sò lighjodi cum'è una storia sana di a vita di i ghjovani chì anu u so propiu sette di reguli, lingua, un sistema di valori è a so saviezza, spessu contradictori. Per esempiu: a vita hè troppu impurtante per piglià in seriu, è per quessa chì quellu chì hà persu a qualcosa hè sempre un vincitori, ancu s'ellu ùn hè nunda di travaglià, se i parenti ùn si capiscenu micca. Allora vive, o un carnaval impensable, o un carrusel eternu di essere. È ùn sera micca chjaru induve quest'ora strata ghjacia entre farce è dramma rica. "Ballu Polovtsianu" - chì possu dì?

Chì duvere aghjunghje? Solu chì u libru hè leggiu facilmente è in una sola respirazione hè scritta annantu à u populu corrente è per i pratichi ordinarji.

Uni pochi anni dopu, l'editoriale "Tsentrpoligraf" pubbricau dui libri più di Darya Simonova: "Narrow Gates" (2007) è "Swingers" (2008). In particulare piace à nutà u primu.

"Coni marittimi"

Una novella basata nantu à i veramenti riprisentivi nantu à una giovane ballerina chì sperisce dulcemente chì a so propria matri avia datu in un urfanatu. Ancu diventà una famosa stile di ballet, ùn pudere micca sminticà stu dolore. Un maestru talentu aiuta à creà maravigliose imaghjini nantu à u so stadiu. Ma tutta chistu hè transitori. U u dolore torna una volta è novu, per a traazione di i caratteristi, per via di l'envidie di i cimi, per a soledad.

Epilogue

L'eroi di u nostru scrittori sò pòpuli di professione libbira o occupazioni inglesi chì ùn sò micca cumperente. Sò capite una vita chì pò esse chjamata, più bien, efimera. Hè impurtante per l'scrittore chì cresce cù u so mondu internu in u prucessu di l'evoluzione di pianta.

Daria Simonova, li so libri sò leghjendu in una sola aria, attivate à cunducta in altre genere. Hè l'autore di parechje publicazioni genealòggica storica è literaria.

In u 2011 anu publicatu un novu detective "The Fifteenth Stone", scrittu cù Elena Strindadkina.

Libri di Darya Simonova:

  1. "Dancu Polovtsianu".
  2. D. Simonova, E. Strindadkina - "Fifceenth Stone".
  3. "Swingers" (chjamati "Pheromone di Montferrand").
  4. "Coni ristritti".
  5. "Shankr".
  6. "Ping-pong hè vivu".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.