Arte e spettacoliLetteratura

Studi curtite per i zitelli - parte di l'azzioni di furia littiraria di Russia

Cume d'alcuni hè senza dì chì i storii curtite per i zitelli sò esattamente ciò chì ne necessanu. U primu, i figlioli ùn sò micca assai diligenti, sicondu, cumprenderanu a scola brevi, è u terzu, i zitelli puderanu retellà.

Meraviglie

Ma quantu curretta ùn significa micca male o scrittu in prumessa. Studi curtite per i zitelli scrivenu brillanti classici di una grande literatura russa - AS Pushkin, LN Tolstoy, AP Chekhov, M. Yu. Lermontov. Un saccu di boni travaglii pè i zitelli, sia quantu curta è longa, hè scritta da AK Tolstoy. Hè necessariu per avè un tremendu talentu per dilla un pocu di parolle una storia chì hà principiatu è un finu, forsi instructive, forsi triste o merre. Certamente, a capacità di scrivite studi curtite per i zitelli detalli u più altu pussibile di a parolla è filigree maestranza di l'autore.

Cumu scrive curtite è talentu, sapete geniuses

Ci hè parechje cuntatti in relazione à l'scrittura di sti curtite. Per regula, i nomi di scrittori in questi casi sempre di i geniuses. O. Henry hà guadatu u cuncorsu per a più corta storia. A so miniatura, custituita da parechje proposition, avianu tutti i cumpunenti necessarii di un travagliu di cumplicità: una stata, culminazione è u denouement. E. Hemingway argumentò chì ellu scrive una storia di quattru paroli chì movria i lettori. Ùn pò avè micca impeditu: "U piuviti di i zitelli sò venduti. Ùn avvicina ». U primu chì vene in mente hè chì u zitellu hà mortu. Allora, per calming down, pudete pinsà chì u vostru babbu compia i scarpi è ùn hà micca persu cù a tela. Kurt Vonnegut hà ancu 8 reguli per scrive short stories. Ci hè decenni di brillanti minimi, cumpresu per i zitelli. E dopu, per pudè incunità in i zitelli un bon gustu, anu bisognu di leghje autori talentu. L'escriptore americanu Jerome David Salinger hà dettu chì ancu i babysi deve leghje una bona prosa - si calmonu immediatamenti. Ma sti ci sò e zitelli, è i zitelli più antichi risicanu aggressivamente, preferibile riri. Per quessa, sti curtite per i zitelli sò creati in numeru numeru.

U mundo di i zitelli diffìcili

Un zitellu hè faciule di riride. Hè difficile cumpone una tale storia per avè i papi è i mariti sò piacè. Hè statu un grande successu per u scrittore di u ghjovanu Kornei Ivanovich Chukovsky. A sensazione hè u so famoso libru "Da dui à cinque". Questa hè una antologia in quale sò ricerche di i stati curtite per i zitelli, è un unicu "testellu di criatura". U libru hà intrutu micca solu in a tesoreria di literatura infantil, ma dinò in u fondu d'oru di a pedagogia è psiculugia di i zitelli. In questa immortalità ci hè un rispunsu: l'adulte amparate assai affari interessanti à u mondu di i zitelli. È hè unicu, toccu, divertitu, di talentu, cumu si i zitelli appghenu a realità circundante.

Avà micca dumandatu

Puderete i classichi chì anu scrittu sti curtite per i zitelli, pudete longu, quì quelli di elli: Prishvin, Nosov, Zoshchenko. Ushinsky hà scrittu una seria di brevi corsi di fata per i zitelli. Per esempiu, "Bishka" - un conte di fata nantu à un cane è un libru, cunzistenti di un paràgrafu curtu. No longer "Capra" è "Vaca". Ma sti pezzi sò pocu cunnisciutu.

Pregu, perchè ùn sò micca leghjite pè i zitelli in a kindergarten? Konstantin Dmitrievich Ushinsky (1824-1871) - u fundatori di a pedagogia scientifica, i so opiri per i zitelli scritte in una lingua bona, cumprendi, pruduceranu un bon sonnu, ùn sò micca stati anticu.

L'autore di "Uncle Vanya" per i zitelli

Aghju lettu è i stori di u Chekhov per i zitelli. I travaglii curtite eranu particularmente riesciuti per l'autore (Anton Pavlovich possu a frasa di a brevità, chì a zucchera nativa hè di talentu). Iddu scrivite - brevi è talentu, perchè ùn sapia micca cumu per fà in modu diversu.

True, u più chjucu di i so storii ("U mo" ella "" o l'impurtante "Yin è Yang") sò sempre scritte per adulti. Ma ancu "Kashtanka", "Vanka", "Blocu biancu" - ancu ùn site micca. L'indirizzu nantu à u saccu di a storia "Vanka" - "In u paese à u missiavu" - in generale addivintò un proverbiu è firmamente entra in a lingua ghjurnalisticu.

Brillante è noble

Un bonu ciculu di l'opere di i zitelli hè l'autore di "Guerra è pace". Sò cunnisciuti com'è "Studii brevi per i zitelli". Tolstoy Leo Nikolayevich hà primu dichjaratu à i so figlioli, è finu à i zoni pirsiani di Yasnaya Polyana. In più di stori curtitori di l'animali, stu granni scritturi hè riccu, belli è ricci, belli è didattici è instructives, chì eranu in l'alfabetu publicatu da Tolstoi per i zitelli di paese. Hà faciutu accessibile, cognittivu è interessanti. I raabudistichi tutoriali curtichi sò l'opuri travagliati di Esop. Not every count Russian era preoccupatu di un affari noble cum'è praticà i zitelli campagnoli. E Tolstoi avvicinò à questu seru seriu è cun rispunsabilità: i ciculi di i so figlioli è stati invucati per educà i ziteddi per u desideriu di amparà u mondu, di sviluppà un desideriu per l'apprendimentu, per incunillate un amore per una misura difficili cum'è lettura di libri. I so picculi stà ci sò operi findi, toccu è kind. Ùn ci hè edificazione in elli, ma sò instructive. È ùn saria incomprensibile se u più grande littiratura in u mondu ùn anu avutu micca menu genius works for children. Questu ùn hè micca libru di cume per Donald Duck. Questa hè littiratura cun una lettera maiò.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.