Arte e spettacoliLetteratura

Aphorismi famusi è diritti di grande persone nantu à a guerra

A guerra ùn hè micca solu un cunflittu trà l'estati o gruppi pulitici. Questa hè una verità disgrazia è dulore per u populu. Quante vive una guerra mette cun questu, è quantu dulore influisce à i milioni di persone! À questu scrivite assai poesia, storii, poema. E, sicuru, una attenzioni particulari deve esse pagata à i manifesti da e persone ghjenti nantu à a guerra.

A prupusizioni di u disastru

I filusòfichi è i sapori sapìanu di ciò chì parlava. E l'affirmazioni di grande persone nantu à a guerra manifestate cusì chjaramente. Albert Einstein, un fisicu teoricu è un omu assai intelligente, hà dichjaratu: ghjesgi anu sempre, mentre una persona hè viva. E veramenti era ghjustu. L'omu hè a pinzia di a creazione di u Signore. Ma à u listessu tempu hè u mutivu di quasi tutti i disastri. Ecologia bagnu, deterioru di a flora è a fauna, l'O GMO è, sicuru, i guerri. L'omu solu pudaria pruvucà. Solu puderia "aggiunà un foddi à u focu", chì ferma ancu più carburante di u cunflittu. Sfurtunatamente, i guerri empezanu cun una persona.

A verità simplice

Bertram Russell, un filosufu britannicu, hà dettu una sintassi bella e curretta: a guerra ùn determina micca quale hè quì, ma solu chì ferma. Hè veramente cusì, ma micca sempre. Comu succèri - attaccu forte per i debbuli, indefiuti, è scunfiggiammi, eliminendu a so forza è a preparazione. È a so vittoria ùn hè micca qualcosa di esse fieru. I dèbbuli sò senza sbocu à purgà, per pruvucari u so casu. Perchè ùn anu micca nunda per questu. Tali ditaglii da e persone ghjenti nantu à a guerra, anche u fattu chì eranu pronti di più di un seculu fà, sò stati è seguitanu a ora accuglienti. Times cambièsanu, ma e persone ùn sianu micca.

Chì fai per voi pensate

Ramsay MacDonald, puliticu britannicu, hà dettu chì a guerra ùn hè micca un assassinamentu, cum'è assai discendu. Hè suicidio. È hè ghjucatu, cum'è assai altri pensatori. In principianti di cunflitti ùn volenu micca rapprisintà ciò chì elli causanu. Sò dispiacìanu à cummattiri, ma ùn pensanu ancu ch'elli ponu esse vindeci, uccisu. I pensanu chì anu da esse u destruitu u "nimicu". E ùn anu micca avutu spiriminazione chì hè pussibule chì ùn anu micca pussutu ritruvà in casa.

Parechji affirmazioni di grande persone nantu à a guerra sò assai semprici. In ogni casu, anche a so simplicità externa, facenu pensà à u significatu. George Orwell, un scrittore britannicu, hà dettu chì u modu più veloce per finisce una guerra hè per perde. È hè veru. Ma questu ùn hè micca aduprà u megliu modu per rinunzà, per vede a vostra debilitate è devi à l'inimitu per esse sicuru di a so rightness. Hè bisogna solu per quelli chì participanu à u cunflittu chì ùn sò micca bè.

Questione di verità è onore

Declarazione è quotazioni nantu à a guerra è a pace ùn perderanu micca a prublema. Sfortunatamente, oghje a sola pace si spende à sognu di a pace. E pirchì? Chì hè a causa di cunflitti? Questi interrugazioni sò rispondenu da un aforismu percu di Johnson Hayrel. Ellu disse chì a prima vittima di a guerra hè a verità. E ancu quì ùn avete bisognu di spiegà nunda. Hè veru, cum'è dichjarà, u pricks di l'ochji. E qualchissia sò assai forti chì risolenu questu quistione, alimentendu u cunflittu.

Ci sò stati assai forti è verificate da a guerra. Aphorisms about the war show how much this disaster is terrible, and how much pain it brings to people. È parechje persone ghjunti pruvaru di trasmettenu à noi chì questu hè questu da quale avemu bisognu. Mark Twain hà dettu chì a pace, a felicità è a fratellanza di i persone - tuttu hè necessariu per noi in stu mondu. E in factu hè veramente cusì - senza battale di campà assai megliu. Ma tutta a ogni persona in u mondu deve esse realizatu. Ma, sfurtunatamenti, i guerri emicanu in a menti di e persone. È l'unicu modu per fallu l'inimicalità hè di rializzà queste dui verità simplici.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.