Arte e spettacoliLetteratura

"Teoria di un vetru di acqua" di Alexandra Kollontai

Hè cresce chì a propaganda di u disordine di l'intimi ligami, a poligamia, a promiscuità è altre furmazione di ieddi venenu à noi di l'Occidenti cun a revuluzione sessuale chì hè stata in a seconda meza di l'anni sittanta. Hè pussibule chì i "figlioli di fiori" hà cambiatu un rolu di mudificà i modi muderni nantu à a famiglia in tuttu u munnu, ma ùn hè necessariu di distraverà da u significatu di u Marxismu in stu prucessu. A manifestazioni più impurtanti di l'agitazioni pè a relazione libera entre l'omi è a donna era "Teorica di un vetru di acqua" da Alexandra Kollontai, chì hà avutu a grande pupulazioni cumuni di i giovani da i vintena, è quasi scurdati.

Fondo

Marx hà definitu a famiglia com'è modu di priservà i diritti ereditariu à a pruprietà acquistita. Ella, in a manifestazioni bourgeois, hè stigmatizzata è fù chjamata l'instrumentu di esclave una donna. I sustinuzioni di l'emancipazioni chì ùn avianu nudda rilazioni à u cumunismu fighjanu u matrimoniu in questu modu di listessa manera. Li teorizianu progressiu di diversi significati, pridichendu l'ugualità universale, accunsentiscenu in u XIX sèculu chì prestu i cuncetti di "maritu" è "moglie" desapareceranu inutilità. Sottu cumunismu, a pruprietà cum'è sti scurdari, per quessa, ùn ci hè nunda à eredite è i babbi ùn devi micca preoccupa chì i zitelli sò simili à elli. Inoltre, e famìglie educate à l'egoistici, è a nova sucetà averà bisognu di e persone di un novu tipu, libberu da una vista antica. A funzione pedagogica deve esse idealizata è socializzata, cum'è tuttu. Una donna hà travagliatu nantu à a par cù un omu è ùn ne ùn darà nunda. A funzione di creà una nova persona hà ricevenu una direzzione cumfinitata. Una donna nova dani nascita, è a sucità avè educatu. In esse illuminatu da l'idea di l'ugualità, i travagliadori ùn preparanu micca e manciari di casa, manghjaranu (è micca mancianu), andaranu à e fabbrichi di cucina, seranu savurosu è savurinu assai trè volti à ghjornu.

Eccu assicurati basi teorichi sò "Teorica di un vetru di acqua". Ma a crescita principale chì face a curiosità di l'omu in a strada, importa una altra dumanda. Cumu sia successu cumunista?

Abbitanti di travagliu

Scrittori maravigliate-satiristi Ilf è Petrov, discutendu i "mondi grandi è petite", paragunà i rializazioni di e persone in i grandi prucessi di edificazione è u sviluppu industriale di u paese cun trifling foxtrotica, pretensioni filippina à l'elegance è idee petit-bourgeois di a vita quotidiana. Tra l'attributi di u pensamentu backward, si trovanu cù l'elefanti castagno, chjamà l'apparentemente emissione, e l'armpiti femminili da u sopra, chjamatu "Amore di l'apicultori". In ogni casu, u bollevik Kollontai hè stata cun una paragina di e donne soviètica cù issi insetti hard-working. "A teoria di un vetru di acqua" hè direttamente ligata à u cuncettu di "abelloli travagliati", chì quandu cunfundati da a ricerca per un segadoru adattatu per l'appiccicatu - sò impiegati cù u casu.

U porporatore di l'idea è a so personificazione

Alexandra Mikhailovna Domontovich nascit in San Petesburgo in u 1872. Hà ricivutu a bona educazione bona, anche in casa, ma versatile. In u 1893 ella, à a so scelta, hè ribillata in contru a vulintà di i so parenti, si maritò cù V. Kollontay, un poviru ufficiale, ma cinque anni dopu, l'abbandunò, è l'abbandunò un figliolu. A so più biografia hè cunnessu cù u muvimentu revoluzionariu. Sicondu i mimorii di Ivan Bunin, chì sapia à A. Kollontai, hà dichjaratu in "Cursed days", sta donna pussidia natura di dui facci, chì era spressione in a tendenza à cambià a robba. Quì hè in u prugettu chì travaglia in a riunione, è finisci, quì à quì, un bagnu, una casciera di chocolati è e conversazioni sinceri cun amicu.

A rumanzu di Aleksandra cù u Dybenko di u bolleviku passò viulentementi, è ogni unu di i partinariati ùn si sò micca associati cun votu di fideltà.

U boltjeviki dimustrava i talent diplomatic notable, ancu senza alcuni incidenti curiosità. Ellu scappò di e repressioni di Stalin è mortu senza salvezza un annu prima di a morte di u "Patre di i pòpuli". "A teoria di un vetro d'acqua drunk" divintò u scontru famosu, ancu chì ci era parechje altre.

U sensu di a Teoria

Avà à l'essenza di a visa di Alexandra Mikhailovna nantu à dumande matrimoniali. Allora, "l'amore di l'abi" ùn manca una rilazione diretta à u sensu chì avè u nome. U cuncettu di "Teorica di un vetru di acqua" si mette in dui paroli: "vulia - bevirava". Ma ùn ci hè bisognu, ùn hè micca necessariu. I prutezione intima per i persone di u futuru avè bisognu senza mancassi ridette di u tempu è l'emozioni, senza interruperà e pussibilità di l' attività produtiva . Di sicuru, queste veddi ùn eranu micca cusì primitivi, l'stile era più fine, è a justificazione tiurica hè impresa, ma l'esencia hè apprunttamentu a listessa. L'omu ùn era cumparatu nè à un animali, ma à un insettu winged, chì l'instinctu di ripruvazioni servite com'è u funziunamentu principalu. A ripruduzzioni di l'individhii sò ancu sociali utili, necessariu è ancu necessariu. Una donna nova, libera di preghjudizii è di cunvenzione, hà avutu cuncipitu di i figlioli in questu modu. Tuttu u populu hè uguali, per quessa, è l'scelta di u babbu per u prufessiunale ùn importa micca. U ghjovanu di i vintini, in esencia, diferise pocu da u mudernu. C'è bisognu chì "A teoria di un vetru di acqua" hè un successu enormi?

Opponenti

Strangamente abbastanza, parechji di i capi di u Partitu Bolcheviku, cumpresu Lenin, ùn hà micca avè partitu i vede di Kollontai nantu à u dumande sessuale. U capu proletariu ùn hà micca denegatu l'esistenza di sete, ma cunsideratu chì hè impedente di scomplàvià da ogni fonte oghji dispunibuli, per esempiu, da un pappatu bruttu, è hà fattu alcuni demandazioni per a limpieza di u vetru. "Teorica di un vetru di acqua" hà ancu esaminatu ogetzioni à Lunacharsky, chì anu scrittu ancu un articulu criticu "In a vita ...", dedicatu à tematichi di ghjuventù. I posti di Kollontai ùn eranu micca ricunnisciuti da manera Marxista, anchi si eranu cuncessu allughjenu è preghjudizi, ùn sò micca chjamati. L'annunziu bulsaviki simpaticamente apunta a quarchi diffirenza trà libertà è dissimulatore.

Sustinitivi è astuteni

Comu chjamatu, a basa lucale di a vista di Alexandra Mikhailovna era invece ghjucadella immature. I membri di Komsomol anu da vargottu per vindicà à i so cumpagni masci in proximità intima, ca l'usu avà. Ma micca solu i ghjovani membri di a Giovannino Internazionale Cumunista anu vistu a gloria di "Teoria di un vetru di acqua". Mayakovsky, u grand poeta futurista proletaria, per esempiu, hà vivutu assai. E anchi si chjamava in i finestri di a ROSTA per "micca imitatu i burguesi" è piglià a mòglia in u teatru "ellu, è micca alcuna in un altru," ma ellu permette parechji libertà. L'altri traballadori arti suvieti, certi volte elli, ùn passà micca sottu à u poeta.

L'usu di a teoria da i nemini di u putere sovièticu

A maiò parte di a pupulazione di l'anticu Imperu Ruso ùn hè micca prontu à accettà l'idea, chì pare à Clara Zetkin è Alexandra Kollontai, cusì progressiva è attrattiva. "Teoria di un vetru di acqua", sicuru, truvò i so aderenti, ma u so entusiasmu perchè era selettivu. A sustinienzii di "sete ansiavule", andendu "abbandunatu", ùn deveru micca u drittu à utilizà à e so mariani è i mariti, chì rispettanu à a furia di u so propiu annu. Sta funzione psicologica di u populu russu era ripetitu utilizatu da i raporti di u bolichevimu, attribuannu ancu i cumunisti i vici chì ùn anu pussutu. Per esempiu, un certu Uvarov, essendu membru di u "Union of the Russian People", pubblicò u so propiu decretu, presumitu pubblicatu da u Cunsigliu di Saratov di i Commissarsi di u Populu Corsu, in a quali a socializazione generale di e donne è u drittu di utilizallu è statu dichjaratu à qualchissia chì vulianu. U stessu documentu hè stata utilizata per a la propaganda anti-cumunista è di i Germani durante a Gran Guerra Patriòtica.

"Teoria di un vetru di acqua" di Alexandra Kollontai oghje

In u mumentu di Gorbachev, a lot di ride hè stata cunvivitu da u cumu di una donna sovietica chì hà dichjaratu chì ùn ci era micca sessu in a Union Soviètica. Di sicuru, hà significatu ùn a ripruduzzione per a divizzione diretta (in compara cù l'abi, l'amiassi crescenu a pupulazione ancu più faciule), ma questa frasa rifletti tutti l'attitudini à i prublemi sessuale in u nostru paese. U fattu chì a criazione di i zitelli (è l'adulte) era di una natura puritanica hè inneggie. In ogni casu, a maiò parte di a persone era assicuratu di sta situazione: "A teoria di un vetru di acqua" in l'URSS hè stata impoppica, forsi per l'attrazzioni sottoconente di a ghjente à i valorii Ortodoxi è familiari di i nostri erimi gloriosi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.