Arte e spettacoliLetteratura

"Trè eroi" (cunti di fata): l'autore di un conte di fata, un brevamentu sommariu, i nomi di l'eroi di un conte di fata

I conte di fata eranu creati da ghjente di i tempi antichi. Ma a vista chì anu fattu per l'intrattenimentu di i zitelli, hè sbagliatu. U conte di fiancu si prisenta in i so simuli semprici, è à volte ghiacciata, nisun pitaggiu di prufessiunate trama a saviezza di u pòpulu, a verità, seguente chì a persone sempre superarè u malu. Quellu chì hà scrittu u conte di fiancu "Triseli Heroi" hè guidata da questi verità.

Da u nostru articulu sarete amparatu ciò di questu fata in questa, quale l'hà scrittu è chì utile ùn pò insignà micca solu i zitelli, ma ancu l'adulti.

Genre

Studiu un conte di fata, l'investigatore possa dumandà a quistione: "Trè eroesi" hè un conte di fata o una épica? ". Questu interessu hè naturali, postu chì u travagliu hà u signu di u primu è u secore genre. Ma sò ancu significati significati. Bylina hè un generu di canzone in quale avvenenu avvene chì anu una cunnessione cù a storia o influenza nant'à cume celebrendu. Un conte di fata à a storia hà una relazioni assai indiretti. L'avvene è l'eroi di u conte di fàtela sò ficzioni, in quale l'intesu è l'aspittà di u populu sò incubati. Avanzendu da questa teoria, riferiremu "Tre l'héros" à u genre di u conte di fata.

U Tale di Tre Heroi. Summariu

U conte di fata cume tradiziunale, cù a storia chì una volta un tempu avianu un patru chì avia trè figlioli. Tutti sò eranu belli, sani, intelligente, studiati, aiutaru u so babbu, ùn si cumunicavanu micca cù i povira ghjente. I nomi di i trè eresi da u conte di fata - Tonguch batyr, Ortancha batyr e Kendzha-batyr. I picciotti eranu vintimila, diciottu è seicordia. Vintu in pace è bè. Un ghjornu u me babbu hà chjamatu cù ellu è hà dettu chì ùn hà micca fattu boni, perchè i trè figlioli di ciò chì ci hè micca abbastanza. Hè necessariu per andà in u mondu è salvà a ricchizza. Per fà questu, tutti i figlioli hanu - hà cultivatu sanu, valenti è boni caccia. U babbu hà datu trè guidate nantu à a strada: per viaghjà in paura - per esse onesto, per esse felice - per ùn esse mandatu per vede, per ùn esse di vaghjimu, per ùn esse ghjatevesi. Inoltre, sò esperendu per trè cavalli boni - bianchi è grisici. Dicu u so babbu è hà lasciatu i eroi. È si cullà nantu à u so viaghju.

Aggiuntti u conte

Quandu u primu ghjornu di u viaghju era ghjucatu, i fratelli anu da passà a notte. U decisu à u stessu tempu chì ogni ghjornu sughjettu in modu perillful. Avemu bisognu di dorme è di veda u so picculu campu.

Tonguch-batyr hè statu u guardiu. S'assittava à u focu per un bellu pezzu, finu à chì sintì un scrusciu. Ci hè chì ghjè micca luntanu da u campu era un dendu di leone. U fratellu hà dettu ch'elli avìanu trattatu cù u primu lionu è u seduttu da a so sughjornu di u so fratellu. Eccu ellu vinia u bestia in battaglia, cutedda un cinturione da u so oculu è andò in dorme.

A vigilia di i dui omi più chjudi passesi tranquillamenti, è in a mane dopu cuntinuanu. Questu ora a sera hà truvata in una alta muntosa. Sottu à u chjaru solitu vicinu à a fredda primavera, l'eroe di u conte di fiancja Trè Bogatyrs decide di passà a notte, senza sapience chì ci era a caghjola di Adjar Sultan, u rè di serpenti.

I schiadicà i pani à i cavalli è andonu in lu lettu. U fratellu anzianu, urdinatu di mia, è li dete u veru à u mezzu - Ortancha Batyr. Trà a notte di luna, a sera di a sera fora di a caverna. Era terribili è grande, cum'è un arbre. U fratellu di u meziornu, distanti da a so disturba a famiglia, hà pigliatu à Ajara distanti da ellu. Cuminciò una battaglia mortale in quale Ortancha l'eroi era victorioso. Trimba un corpu finu di a pelle di serpente è tornu à u focu.

A matina dopu, i fratelli settevanu novu. Per un ghjornu longu si caminavanu, è quandu u sole sgugiò à u tramontu, truvonu un locu cusitonu da u colone solitaru.

Kenge è latri

Quietly spent the watch of older brothers, and now the younger one, Kenge, began to guard their peace. U ventile brusgiò, è fece u focu. Aghju decisu chì era male per esse senza u focu è si pichjò à u muncellu per vede. Vidia un lumi centu. Ghjè andatu ind'è una casa sola cun u focu in a finestra. L'eroi mira a finestra è vintu persone à a tavula. E so carizzi eranu inutilità, u zitellu sappiate ch'elli eranu ladri è eranu tramanse qualcosa malva. E cuminciò à pinsà per esse. Per lascià è per tuttu, ùn viaghjanu micca a cuscenza. Decidiu stealthily accade u fiducia di i banditi è decide cumu fà cù elli dopu.

Kenge ghjunghjite à a casa è li dumandò i latri. U Ataman accittò. A matina dopu, i gangdi anu andatu per u risparmià i tesoru di u focu. Prima, l'eroi era mandatu à traversu a fasa per vede se u guardia dorme. U fratellu hà dettu chì pudete fà u vostru modu, è ellu stessu si furmò tutti i matuli è vultà à u palazzu. Eccu, i guardia è i servitori femini fanu duru duru. Videndu trè porte. Quietly si n'andò in u primu, durmiu una bedda donna bella. Bogatyr sguassatu un anellu d'oru da u detech è a pusò in u saccu. In l'altri dui camere, i belliarti dormenu megliu cà u primu. Li livavanu l'eternu è u bracelita di Kenge è di sicuru riturnaru à i so fratelli.

Fratelli in Palau

I fratelli stuvigliantinu è avè persu. I i purtò à un picculu cità. S'assittavanu à a teahouse per lunch, ma sintendu un mumentu in a strada. U messageru di u tsar disse à quellu chì era successu à u Shah chì a nuttata: qualchessa héliu uccisi u capu di vintu li terribbuli latri è e figliole di u tsar pèrdite un ornamentu. E a promesa di u chjaru di ricumpensa à qualchissia chì li diciarà nantu à i stranguli avvenimenti di a notte. Invita à u palazzu è i fratelli. Ed eccu, u shah hà urdinatu per alimentà, è si stà cun verso dopu u canopy. Chì parleranu.

"Trè eroesi" - un conte di fata nunda di avvenimenti. Mentre i frati janu, discurranu chì l'alimentariu hè datu da u cane di cane, è a vittura faci ciafre à u sangue umanu. E solu cù e pasticceria sò diliziosi è bè cù a bona coccu. I fratelli ci anu decisu chì ùn puderanu micca ghjocà à a so fàccia è ghjè un tempu per discutiri ciò chì successe durante e trè noite di u so viaghju. U fratellu anzianu contò di u leone, ammai u cinturione. Middleu parlò d'Adjara è li tiravanu i fratelli un cinturione di a pelle di serpente. U turnu di u più chjucu. Parlà di i malandrini è di e figliole di shah. Perchè u sha hà ricunnisciutu u sicretu, hà urdinatu u pastore per vene à ellu à dumandassi à l'agnellu. Ci hè chì esce chì l'anziane vinu scumpariu, è u pastore hà piace à u cordellu è u cede à un cane per alimentà. Allora u chjama di u jardine hà chjamatu, è disse à questu chì hà manghjatu u lapridu, è u so corpu fu sottumu sottu à u raghju, chì dà una vendita senza precedente. Da ellu, è si preparava un giardiniere de bekms. Una cullaghja sparghje nantu à a raghja stessu shah - u babbu di u shah. Cusì u reguli hà amparatu tutti i sicreti di i fratelli è i chjamàvanu à ellu. Trè hérosos accunsenu. L'autore di u conte di fiança ci allora à u Shah, chì mostra u lu lussu di u palazzu è l'arma larga di u regnu aghju.

La petra di Shah

Shah hè piaciatu cù l'affari è a cunniscenza di l'eroi. Li dumandò di diventà i so figlioli è di spusà e so figliole. I fratelli anu da esse dichjara ch'elli aviani a divintari i zitelli di u Chh, quandu elli eranu di sangue simplici. Ma Chh persuadiu à accettà a so dumanda è diventanu mariti in a belles fede di Shah.

U sha amava i fratelli, ma u zitellu era u più vicinu à ellu. Quandu si ripusò in u giardinu, è avia da morda una serpente suzzina. Accidentamenti hà vistu questu Kenge è salvatu u so babbu. Ma prima hà avutu a spada fritta, u shah s'era stunatu è dubbitava di u so fratellu. Ellu cuminciò à pinsà chì ellu avia vulutu trattallu. Questa idea hè stata fatta da u Vizir, chì hà longu porta a malice à l'eroi.

Allora cascò in disperia trè eresi. A storia cuntinueghja di dì chì hà imprighjunatu u regnu di l'erculu più chjude. Sfurtunata assai a so mòglia è hà cuminciatu à dumandà à u so babbu per rinvià u so maritu Hà urdinatu di guidà à Gyeongju è hà cuminciatu à reprochallu, cumu si passava. In risposta, u saggiu bogatyr li disse una storia di un pappagaddu.

Storia nantu à u pappagaddu

"Trè eroi" - un conte di fata in alegori è e metudi. Stu significatu alégorique hè ancu a storia di Kenji nantu à u pappagaddu.

Ci stava vivu un shah, hà avutu un avventura favorito. U sha amava u pappaggiu quantu ùn pudia ancu un ghjornu senza ellu. Ma u Chh quellu si lamintò di a so famiglia è li dumandò di abbandunà u palazzu durante dui simani è volse à elli. Per un bellu pezzu, ùn hà micca vulutu abbandunà u shah, ma cuncurdò.

U papagaddu voltò à i so parenti, è quandu era u tempu di ritornu, era triste per a so casa. Tutta cumu cunvintava di stà. Mamma m'hà dettu chì sò cultivate i frutti di a vita. Quale qualchissia vi prova, torneranu a so ghjuventù. Forsi si dùnanu un regnu à un shah, ellu falla di u pappagaddu? Un pezu fidu purtatu fruttu à u shah è cuntò di i so proprietà. Ma u re avia un viscuvaru malu. Ellu cunvince u capu per pruvà prima i frutti nantu à i paioni, è hà abbandunatu un velu in elli. Quandu i pavone cumpiitu, u rè inragenti uccisi u pappaddu. Dopu era u tempu di eseguisce u vecchiu. Ordreghjenu u rè per avvilallu cù a frutta rimanente. Quandu u vechju si manghjò, Ghjuvanni cuminciò à cresce ghjuvani davanti à l'ochji. A shah sapia chì avia fattu un terrible error. Sì, u tempu ùn vene ...

Dismantificà un conte di fata

Dopu disse à Kenzha a shah nantu à a serpente, intrì in l'ortu è a purtò un corpse dissecatu. Hà capitu u Chh, cumu si era equivocatu è pricò u so figliolu per pardunà, ma ellu disse: "hè impussibile di vede cù u shah in bonu è in pace". Ùn ci hè un locu per i fratelli in u palazzu, ùn vulianu micca vende i curtiri in i pussibuli di a shah. L'eroi funu à assemble. Perchè un bellu pezzu u re si dumandò à abbandunà e so fiancja, ma eranu fiancendu e mòglie è volenu surtite cù i so mariti. L'eroi vultonu cù u so amatu in u paese à u so babbu è cuminciaru à campà in a so casa, fendu chì guà è glurificà à u sapuri di u primariu.

"Trè eroesi": l'autore di un conte di fata

A menzione dopu à lettura di u travagliu di un lettore pensativu, diventa interessanti chì a creò. Se tali interesse hà sviluppatu dopu à lighjate u nostru conte di fata, da pudè pruvate à sàziule. Mentri nantu à a superficia di a risposta à a question, chì hà scrittu un conte di fata "Tre l'eroi". L'autore hè u pòpulu. Questu significa chì un qualchì tempu uni pochi di tempu un pruduttu narraduri hà iniziatu stu racontu. Ma in u tempu u so nome era scurdatu, è a storia mantene in li labbra di i so paisani. Da generazioni à generazione, era retold, forsi anu aghjuntu o restendu certi storii. Dopu un furasteru era appena chì avia scrittu questu tale. Allora andò in noi.

Elementi naziunali di un conte di fata

Sapemu chì "Trè eroesi" hè un travagliu folklore, questu hè una canzone folklore. Ma quì hè a questa pregunta: quale hè a ghjente di a stile? Ancu u nome di i trè eresi di u conte di fata di rende chì hè chjaramente micca russa. I prefixi à u nome "-bys", inherente in i pòpuli di u Caucasu vicinu, a più frequenza utilizata da l'auturi uzbeki. Hè a cunclusione - u nostru fata in fiancu hè vinutu da un monicuistu à l'urighjina distanti.

Per questu populu, u regnu di u Shah era cumunu, ci sò assai serpenti in i so tarri (questu hè cunfermatu da l'apparizione in a trama di u re di serpenti è di colti chì vulia morda u shah). I terreni desertati, colti è rocci sò ancu realità di stu statu.

Quali caractères di caratteru u conte di fiancali?

Tuttu tutti sapi ciò chì dice "un conte di fata - una storia ...". Ùn una eccezzioni - è "Trè eroesi". Questu faule cunteneghja un tremendu putenzi educativu. "Three heroes" - un conte di fata di i fratelli onesti chì, grazi a bona educazione è l'onestà, puderanu passà appruvamentu rigularmente e probate di a destinazione. In l'imaghjini di i fratelli, sò stati qualchi funziunalità:

  • Industriosu. I fratelli sò cundutti in u travagliu, u rispettu u crede chì solu cù u travagliu duro si ponu cumprà una vita felice.
  • Rispettu per i genitori. Ricurdativi di manera chì i guerrieri di u so babbu li listenu senza ellu dicendu una parolla di reproche.
  • Ansietà annantu à l'altru. Guys staunchly guardate i so cumpagnie, ancu in situazione di urgenza, ùn pensanu micca nantu à elli, ma à u restu di i so fratelli.
  • Non-indifferenza. Kenge ùn mancanu banditi, visti chì anu scorticatu una mala manera, è ùn caccia micca in scantu di elli, ma pensa cumu per uttene à i villani è impediscenu u crime.
  • Honesty. À u cena à u Chh, l'eroi avianu apertu à tuttu ciò chì l'oliu è à u stessu shah, chì meritanu u so rispettu è simpatia.
  • Lealtà. I fratelli sò o veru à l'altri, sò fideli à e mani di u so babbu. A fideltà hè cherished da e princesità - figliole di u Shah chì seguenu i so mariti, chì abbandunendu un magnificu palazzu è una vita luxosa.

E, sicuru, curaghjia.

E chì cundanna u conte di fata?

Praising the good, wise people in u so conte di fata s'oposa di u male. Eccu, i forze scuri vinnicati da i fratelli sò incodificati in i animali predatorji è in u ghjuridore di u tribunale perchè i so piani sò pronti à sacrificà a vita di e persone innocenti. In l'esempiu di i malandrini, u desideriu di l'arricchimentu hè cunnannatu, sò opposti da i fratelli-héroe chì, nantu à i cunsiglii di u so babbu, andemu à un viaghju per fà a so propria felicità felice cù a so forza è u travagliu.

A fine di u conte hè un altru puntu interessanti - a cundanna di u putere, a distretu di u populu. Clandunizati da u viscu è tradutu da u so babbu di u zitellu, u più chjude di i guerrezi dici chì ùn valenu a pena aspèriti à i pirsuni cumuni à a corte. È a so frasa chì unu ùn pò micca vive cù i shahs in bonu, è in ogni amazes cù a so audacia è a sincerità.

Conclusioni

Questu di a storia "Trè eroi" hè difficult to tell, perchè hè assai versatili. Lighendu ùn hè micca solu interessanti, ma ancu utile. In l'esempiu di i fratelli, i sàviu anu insignatu à i so figlioli per esse travagliatore è ongiuti da una età ghjuchina, per ùn spetta micca, ma per ùn ammettinu e so virtù è i rializazioni. Avemu recu un conte di fata per leghje à i lecturi di ete categurie di età. Tant l 'adulte è u zitellu averanu u praticà di l'appassi di i sapè da a ghjente, in addition à a trama di u racontu, ùn hà micca avete abituutu. Enjoy reading!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.