Arte e spettacoliLetteratura

Isaak Babel, "The Cavalry": summary, analysis, heroes

U scrittore è dramaturgu Soviètica, Isaak Babel, fù famosu per i so opiri. "Cavalry" (un brevi sommariu sottu) - u so travagliu più famosu. Prima di tuttu, questu hè duvuta à u fattu chì inizialamenti contradicò a propaganda rivoluzionaire di quellu tempu. S. Budyonny è K. Voroshilov hà pigliatu u libru in l'ostilità. A sola raghjoni chì u travagliu hè publicatu hè statu l'intrigazioni di Maxim Gorki.

Babel, "Cavalry": un resume

"Cavalry" hè una cullizzioni di relitti curtmetti chì inizenu à publicà in u 1926. U tema cumuni è a guerra civile di u principiu di u XXu seculu. A basa di scrive era l'inturnianza di l'autore duranti u sirviziu in u Primu Eremu di Cavaleria, cumandatu da S. Budyonny.

"U mo primu goo"

A cullizzioni "Konarmiya" abra cun questa storia. L'ogghiu liricu lyricu è u narratore Lyutov, chì travaglia in u ghjurnalettu Cavalieri Rossi, si mette in i ranchi di u Primu Cavalry Army sottu u cumandamentu di Budyonny. L'I Cavaleri cummattuti cù i pulacchi, per quessa chì passa per a Galizia è u Uccidente uccidintali. A seguita vene a repressione di a vita militari, quandu solu sangue, morte è lacrime. Vìanu quì un ghjornu.

I Cossacks si sfaccabule è intrudule Lyutov. È a riceva ùn volenu à alimentallu. Quandu avia fami di l'impussibilità, ellu hà vultatu è esaminà per alimentate. Eppo si andò in u patiu, pigliò una spada è anu uccisu u pane. Allora aghju urdinatu à a me patruna di preparalli. Solu appressu questu, i Cusacchi cumincià à vedenderà Lyutov cum'è quasi i so propiu è si rimindu.

"A morte di Dolgushov"

A cullizzioni di storii di Isaak Babel hè cuntinuata per a storia di u telefuniste Dolgushov. Oltre chì Lyutov trova in un collegu fatalmente feritu, chì dumanda a misericòrdia per ellu. In ogni casu, u prughjettu ùn hè micca capaci di sacrificà ancu per facilità u destinu. Dunque, ellu dumandeghji à Afonka per avvicinari a l'omu moru. Dolgushov è u novu assistente sò parlendu qualcosa, è in seguitu Afonka li tira u capu. Esèrcitu di l'Armata Russa chì hè ghjucatu à un amicu, in a cravatta s'arrivela à Liutov è accuseghja cun forza di pity innecessariu, da ellu solu perisce.

"Biografia di Paulichenka, Matvey Rodionovich"

Ci hè assai attenzioni à u so prutagunista Babel ("Cavaleria"). A risposta di novu averebbe infurmazione di l'ansietà emutivu di Liutov, chì invicie secremente a resoluzia è fermezza di i Cosacchi. U so desideriu principali hè di diventà unu di elli. Cusì, circonda di capiscenu i so, scemesse attenti à a storia di u generale nantu à cumu trattò cù u cavallu Nikitsky, chì prima di a rivoluzione servite. U pruprietariu spessu pestered a so sposa Matvey, per quessa, appena diventa un omu di l'Armata Roja, decide di vendetta per l'offisa. Ma Matvey ùn hà micca sparatu Nikitsky, ma di fronte à a so sposa pisò. U generale stessu dichjarà chì sparà a misericòrdia è u perdonu, è micca u punizioni.

"Salt"

Reveta a destinazione di i soldati di l'Armata Russa in u so travagliu Babel. "Cavaleria" (un resumatu di sta cunferma) - un tipu d'illustrattu di a rialità post-rivoluziona. Cusì, Liutov riceve una lettera da l'uffiziu militari Balmashev, chì si parlà di l'incidentu in u trenu. À una di i stazioni, i cumbatturi pigghiaru una donna cù un zitellu è a dettu in u carru. In ogni modu, gradualmentu, si cuminciaru a creep in dubbitu. Perchè Balmaschev ripiglià i diaperi, ma invece di u zitellu scopri una sacche di salinu. Esercitu di l'Armata Roja si enragia, chjarate in una donna cun discorsu accusatori, è poi a tira da u trenu. Invece a casca, a donna sughjuda intacta. Allora Balmasche hà pigliò u pistellu è u scuccionu, crede chì questu modu hà lavatu a vergogna di u populu in funzione.

"Letter"

Ùn sò solu i cumbattuti adulti, ma ancu i zitelli, sò rapprisentati da Isaac Babel. "A Cavalaria" hè una cullezzione chì ci hè una travagliu dedicatu à u zitellu Vasily Kurdyukov, chì scrivi una lettera à a so mamma. In a lettere, dumanda a qualche alimentariu è cose cumu chì i fratelli chì pugnamenu per i vermi sò. Sarrate dinò chì Fedor, unu di i fratelli, hè stata captu è uccisu da u so babbu, chì ghjè in pettu à u latu di i bianchi. Cumandò una cumpagnia di Denikin, è hà tombu u so figliolu durante un bellu pezzu, u cutru di un pezzu di pelle. Dopu qualchì tempu u guvernu biancu era furzatu à amparà, di ripiglià a so barba per questu. In ogni modu, unu di i so figlioli Stepan, truvò u so babbu è uccisi.

"Prishchepa"

A storia siguita hè stata dedicata à u ghjovanu Kuban Prishchepe Isaac Babel ("The Cavalry" parra annantu à questu). L'eroi era di fughje da i bianchi chì uccisi i so genitori. Quandu abbinaru l'nimicu fora di u paese, Prishchepa volte, ma tutta a prupietà era stata sacchighjata da i vicini. Allora piglià u carrettu è andate à i circundante per circà u so bonu. In questi chjassi in quale hà sappiutu truvà e cose particulari di i so genitori, Prishchepa abbandona i perchè mai perchè i ghjoculi è e donne anziane nantu à i buchi è i pezzi italiani.

Quandu tuttu fù recullatu, arreorganeghja e cose in i stessi locu è chjude in a casa. Quì bevirava senza embiu di dui ghjorni, tagliate i tuli cun un sapuri è canteghjenu e canti. E a terza noite nantu à a so casa hè intrattinuta in una flama. Prishchepa va à u stazzili, sguassa a vacca, parte da i genitori, è mata. Dopu chì s'assetta nantu à u so cavallu è surtite da quandu l'ochji fighjenu.

"A Storia di un Cavallo"

Questa travagliu cuntene i stori di Babel: "A Cavaleria". Per un sulitariu, u cavallu hè u più impurtante, hè un amicu, un amicu, un fratellu è un patri. Una volta hà avutu principiatu Savitsky hà pigliatu u cavallu biancu da u cumandante di u primu squadron di Khlebnikov. Dopu da quessa, Khlebnikov accogghia resinzione è era aspittendu una occasione di vendetta. È finu à chì Savitsky perdiu u so postu, hà scrittu una petizioni chì u sementu hè tornatu à ellu. Ricivendu una risposta positiva, Khlebnikov si truvò à Savitsky, chì si rinunziò di rinunzià u so cavallu. Allora u cummandante si va à u novu capu di bastone, ma ellu viaghja. Allora Khlebnikov si stabbilisce è scrivite un affirmazioni chì hè offentatu da u Partitu Cumunista, chì ùn hè micca incapaci di restituà a so prupietà. Dopu questu, hè demobilitzat, chì hà 6 ferite è hè cunsideratu un validu.

"Pan Apolek"

Affetta u tema riligiosu di u travagliu di Babel. "A Cavalaria" ci conta about the Bogomaz di l'Apòstulu, chì fù incarceratu à decorate a Chiesa di Novgorod in a nova iglesia. L'artistu prisintò un diploma è parechji di e so opere, perchè u sacerdò accetta a so candidazione senza dumande. In ogni modu, quandu u travagliu fù fattu, i patroni foru assai indignani. U fattu hè chì l'artista hà fattu u pratichi ordinariu à i santi. Cusì, in l'imaghjera di l'apòstulu Paulu, a faccia di u Figliuzzu Zacheriu pò esse guessed, è Maria Magdalene era assai simili a Elka, una ragazza giudaica, a mamma di un nummuluzzu considerable di i zitelli di podsabornyh. Apolek hè stata sparta, è un altru semidevu fù cummerciale in u so locu. Ma ùn hà micca pruvatu di pittura nantu à a creazione di e mani di l'altri.

Lyutov - Doppiu di Babel da "Konarmiya", hà cunnisciutu da l'artist disgraced in a casa di u priest fugiatu. À a prima reunione, Pan Apolek aggiudò à fà u so ritrattu in l'imaghjini di u benedettu Franciscu per solu 50 punti. Inoltre, l'artista cuntò una storia blasfema nantu à a manera di quandu Ghjesù si marita una zitella senza zenza, Debora, chì nascitha à u so figliolu.

"Gedali"

Liutov incontri un gruppu di i Ghjudei anziani chì vendenu parolle da i muri sudumente di a sinagoga. L'eroi cun tristezza principia a ricurdari a vita di u Ghjudeu, chì a guerra hà abbandunata. Scordu ancu a so zitiddina, u so missiavu, chì strapped the many volumes of the sage di i Ghjudei di Ibn Ezra. Liutov va à u bazar è vede e toghji chjusi nantu à i chjusi, quale associa cù a morte.

Allora l'eroi vene nantu à a tenda di u Ghjudedu anticu Gedali. Quì pudete truvà qualcosa chì vi gustu: da u pani dettu à i rossu rotte. U patruni stessu fugliate i so mani bianchi, caminannu versu i cunti è si lamenta di l'horrorsi di a rivoluzione: in ogni locu ch'elle soffrenu, muttivanu è spiegà. Gedali vulete una revuluzione chì chjamà "l'internaziunale di i boni ghjente". Invece, Liutov ùn ùn accunscenu cù ellu, mantenenu chì l'Internaziunale ùn hè micca inseparatu da i fiumi di sangue è pulevule.

Allora l'eroi demoni induve truvà l'alimentu isulanu. Gedali rici ca prima faciule in u vicinatu, ma avà sò solu chianci è ùn mancunu.

"U Rabbi"

Liutov si firmò in una di e case per a notte. A sera, a famiglia sita à a tavula, intunata da Rabbi Motale Bratslavsky. Quì u so figliolu Ilya si trova ancu in parechje Spinoza. Avete prugatu à u latu di l'Armata Roja. In questa casa, u discurrimenu rignava è hè una morte vicinu, ma chì u rabbiu stessu chjama ogni ghjornu per cuntenà chì sò sempre vivos.

Cù incredibile relieve, Lyutov abbanduneghja sta casa. Va a l'estazione, induve u trenu di a Primu Cavaleri quì sopra è ghjè un ghjurnale senzafinitu "U Cavalryman Red" chì aspetta.

Analisi

Creà l'unità artistica indissoluble di tutti i stori di Babel ("Cavaleria"). L'analisi di l'òpere emphasiseghja stu funziunalu, perchè una certa relazione di scopra-traccia hè revelata. Inoltre, l'autore stessu pruibisce a cambià i storii in a re-pubblicazione di a cullezzione, chì also accentisce a primurità di a so situazione.

I combinau u ciculu cù una cumpunimentu Babel. "A Cavalaria" (l'analisi ci permette di vede dinò) hè una narrazione epic-lyrical inseparabile nantu à i tempi di a Guerra Civile. Combi tutti e descripzioni naturali di a rialtà militari è a patetica romantica. In i stori ùn ci hè a pusizioni d'autore, chì permette à u lettore scrive u so propiu cunclusioni. E l'imaghjini di l'eroe-narratore è l'autore sò tantu cumplicati chì creanu l'impresione di a presenza di parechji punti di vista.

"Cavalry": héroes

Kirill Vasilyevich Liutov hè u caratteru centru di a reta collectione. Ellu acteghja com'è un narratore è cum'è un participatore involontariu in certi avvenimenti scritti. Inoltre, hè un Doppiu Babel da a "Cavaleria". Kirill Lyutov - questu era u pseudònimu littirariu di l'autore stessu quandu travaglia com'è corresponsale militari.

Liutov, un Ghjudeu chì fù abbandunatu di a so sposa, si graduabile di l'Università di San Petesburgo, a so intelligenza impedisce à l'associazione cù i Cosacchi. Per i luttari, hè un stranieri è pruvà solu indulgenza da parte. In fattu hè un intellettuale chì prova di cuncilià i principii humanisti cù a realità di l'era rivoluzionaria.

Pan Apolek hè un pittore di icona è un vechju monacu. Hè un atheist è un piccatore chì blasphemously trattatu a chjesa in Novgorod. Inoltre, ellu hè u porporatore di un grande fondu di temi biblica, distruttu induve i sante sò riffulati com'è propensu à i vici umani.

Gedali hè u patrone di l'antichi in Zhitomir, un ghjucatu cecu cun un caractère filosoficu. Sembe averia pronta per accettà a rivoluzione, ma ùn ùn piace chì hè accumpagnatu da a viulenza è u sangue. Per quessa, per ellu ùn ci hè micca diffarenza contru la rivuluzzioni è a rivoluzione, i dui portanu sola morte.

"U Cavaleri" hè un libru francu è senza pietà. U lettore si trova in l'riduzza reale militare oghje, in quale a cecità spirale è a verità, l'intruscia, tràggica è ridícula, crueltà è heroisimu sò intravati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.