FurmazzioniEducazione è culleghji

U tarritoriu di u capitale è a pupulazione di Abkhazia

Abkhazia - un picculu paese, è incù una storia assai ntirissanti è patrimoniu.

induve hè

U tarritoriu di u statu si trova in l 'ovest Caucasus. Si hà fruntiere cù dui paesi - Georgia è Russia. Trà i fiumi Psou è Inguri stendi Abkhazia. Sea washes i costi di stu paese in u sudu. Latitude giugrafica di 43 gradi di latitudina nordu di u paese è 41 gradi Voyage est. In i parti sittintriunali sò i SPURS di a sarra principale di u Mountains Caucasus, la costa sud-ovest hè accampata da a pianura.

A brevi a storia

A pupulazione endemica di Abkhazia vene da l 'antichi pòpuli di l' Caucasus Western. U èbbuca poi di u tempu di u rè Tiglath-pileser fùbbenu ammuntuàtu comu Abeshla in fonte antica hè tribù Abazgs è Apsils. In i tempi antichi, davanti à a nostra epica nant'à u territoriu di Abkhazia mudernu ogni Colonie Grecu. Attraversu l 'influenza di u quì hà accelerated sviluppu sociu-ecunòmicu Grecu. Poi misi u duminiu di Roma, chì hè un cummerciu attiva. avà hè a cità di Sukhum, Abkhazia hè un 'anticu centru di quelli tempi - Sebastopolis.

In l '4th seculu dC nant'à u territoriu si furmò trè principati: Apsilia, Abazgia è Sanigia. attaccu fiascatu di l 'asèrciti francisi Arab purtatu à a so unità. Cusì si svilupparu lu statu feudali principiu - Regnu Abé.

Dapoi antichi tempi, ci era u sviluppu di a metallurgia. Per esempiu, in a parti supiriori di lu Bzyb fiume (Bashkapsara quartieru) minera di ramu fù scupertu, chì fù sviluppatu davanti à u nostru ebbica. Ancu in quelli ghjorni si era Original la pruduzzioni di ferru. Tutta la casa di sò sfarenti prudutti di metallu postu chì u Brunzu.

In 1810 Abkhazia divintò parti di la Russia. Quì ci era scrittu, creatu nant'à u fundamentu di Russian. Quandu furmatu l 'Unioni Suviètica, hè cultivatu in u Abkhaz Sucialista.

capitale

Capitale di u statu è la cità di Sukhumi. Hè situatu in u centru di Abkhazia nantu à a costa Mari Neru di a piaghja trà i fiumi è Gumista Kyalasur. Previsioni hè un picculu Sukhumi matina. Attualmente, a cità copre un spaziu di 23 chilomitri quatrati.

A cità hè assai vechji, a so storia e date daretu à AD. Hè prupostu a causa di l 'antichi culoni greci. Trouvés i so marcanti Grecu da Mileto. Originally l 'a cità fù chjamatu Dioskuriya. Hè ci un occasione da zeru, già prisenti 'antica cità.

Duranti lu regnu di i cità rumana fù chjamatu Sebastopolis. A prutezzione contra nemici esterni quì furtezza fù custruitu. Poi vinni lu nomu Tskhum, e poi l 'Turks vattiata Corpu à Sukhumi-Kale (16u seculu). In u fini di u 18u seculu, i Turchi eranu scunfitti, è lu paisi vinni di novu si scrivenu à Abkhazians. In u principiu di u 19u seculu, Abkhazia divintò parti di l 'Imperu Rumanu Russian, e la cità di Sukhum-Kale in u mezu di u seculu, fu chiamatu simpricimenti Sukhum. Quandu Abkhazia divintò parti di Georgia, la cità addivintau nu Sukhumi. Dopu à u crollu di l 'Unioni Suviètica e la ndipinnenza di Sukhum fù chjamatu dinò.

In la capitali di Abkhazia ci sò assai munumenti stòrichi: la scanzari di l 'antica cità greca, ponte, di Queen Tamara, Muhajirs Quay (San Michele), u casteddu di Bagrat è Marheul (branu minerale). L'architittura di la cità si attròvanu u patrimoniu di u Russian Empire è l 'Unioni Europea. Assai vechji casi è distintu palazzi cumminàvanu lu incù Soviet blocchi. A cità hè ràpida, l 'abbitanti si scrivenu à differente siguenti religiosa. Di cristiani, ci hè un locu unicu di pilligrinaggiu - Kamansky Temple (10-12 century), assuciata incù Saint John Crisustomu.

Abkhazia addivintò nnipinnenti

Dopu à u crollu di l 'Unioni Suviètica, Abkhazia vulutu à custruisce in Georgia, da u quali hè longa dipindia, uguali rapportu. Però, l 'autorità di lingua era à accordiu mancu, chi marcatu u principiu di u cunflittu militare. e truppe di lingua occupatu u territoriu di Abkhazia in lu 1992, la pupulazzioni endemica di Abkhazia postu ogni modu, distruttu u monumentu di la cultura matiriali e spirituali. Cum'è un numeru di tutte e sta guerra sanguinusa messe. Cum'è un risultatu, e forze Abkhaz caccionu i rinfozzi tudischi da u so tarritoriu. Ci era quì, senza l 'aiutu di vuluntari da Russia miridiunali. A guerra, â fini chiudennu in lu 1994, na nova custituzzioni statu aduttatu. Dopu à tanti anni di Abkhazia infini divinni nu statu suvranu. Russia ricunnisciutu a so indipendenza, è tanti altri paesi.

pupulazzioni

A pupulazioni di Abkhazia hè paragunabbili sulu a taglia incù u numeru di, per esempiu, una piccula cità. Ancu davanti à u crollu di l 'Unioni Suvietica (1989) issiru quì circa 500 mila pirsuni. Più era rinfozzi tudischi e lotte, è solu in seconda locu era u Abkhazians. Allora fù u Armenians, Russian e grecu. Di 14 anni, a pupulazione hà abbandunatu a 320,000 (secondu a 2003). Lu cinzimentu dopu in u 2011, dimmustrò ca la pupulazzioni di Abkhazia hà digià 242.000 pirsuni. A maiò parti di a so populazione vita in u mondu lochi. Oghje, i so cumpusizioni nazziunali di la pupulazzioni di Abkhazia hè divisu sicuenti: u Abkhazians (la maggiuranza), armena, lingua Russa, è greca. Stu statu hè cunsideratu à esse multicultural, in più di sti genti, si ancora vivi, ucraini, Estonians, Ghjudei è cristiani.

A pupulazioni di Abkhazia hè distribuitu in lochi sfarenti: Gagra (u capu in numeru), Gadautsky, Sukhumi, Gulripsh, Ochamchira, Tkuarchal, Galì.

colori naziunale

Drapeau di a Republica di Abkhazia hè figurata da una rectángulo cun multilinguism strisce, verde è bianche, horizontale. In l 'alta dritta angulu di u rectángulo è viola, chì mostra a palma è 7 stelle (7 storicu distretti).

U stemma è spartutu in dui metà: lu virdi è biancu. Also si mostra lu baricentru galoppu u cavallu è start up in a freccia celu. Green simbulizeghja a vita, bianca - spiritu. U tarrenu sta frasa nantu à u simbulu assuciata incù u epupea eroicu di Abkhazia. Sutta lu baricentru hè la stella, sìmmulu rinascimentu, àutri dui stiddi di lu baricentru - qualle a est e a ovest.

a natura

Abkhazia si trova in a nord-occidintali Caucasus. Più di u paese hè muntagnosa. U puntu più altu in u paese - Munti Dombai-Ulgen (4046 metri), situatu nantu à i cunfini di Abkhazia è Karachay-Cherkessia (Russia).

U scenario quì hè bella: neige-capped, alte muntagne, Batu e vèrgine e fureste si cunfondenu cù u mare, a costa. Stu famosu è Abkhazia. U mare hè calda è i so costi si stendi di 210 chilòmitri. Da i monti a purtata davanti fiumi salvatichi, ch'elli portanu u so 'acqua pulita à u mare. U più grande di elli: Cawdor è Bzyb. In e muntagne ci sò parlement lavu - RIZZA è Amtkyal. Peda è i versi muntagnoli sò cupertu cù a furesta, chì cresce raru razza - bastian è acajou. Vegetazione Abkhazia include u 2000 e razze. Here crisciri 400 Caucasus endemichi, di più cà 100 trovu solu in stu spaziu. U Capu Pitsunda campagna relict Pitsunda pinu.

clìma

Quì hè duminata da savanna clima pesciu. Weather in Abkhazia suprattuttu callu, ancu in i temperatura più freti mese gocce sottu à zeru, un minimu di 4 livelli. In estate, u Temperature asgiata +22 ... + 24 gradi. Dapoi più di u tarritoriu hè accampata da a muntagna, ci hè ancu spressu hauteur spiegari. Weather in Abkhazia hè differente in lochi sfarenti. À u livellu di 1500 metri supra liveddu di u mari, ci hè una zona di u clima callu e mudaratamenti-savanna. aumenta radar alba, addiventa colder. At una altitudina di 2800 metri, principia una zona induve ci hè neve, tutta l'annata, è ùn strughjesi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.