Arte e spettacoliArte

Pittura dicurativi - un brevi a storia

Dicurativi (da u latinu "decoro" -. "Ornate"), pittura, hè a parti di u corti ducali architetturale, o un travagliu di arti è artisgiani. U so scopu principale - dicurazioni è emphasizing la struttura di bastimentu o di funzione di u sughjettu, tantu la pittura dicurativi hè èssiri culligata cu l 'òpiri d ' arti appiicata o di palazzi architetturale. In lu sicunnu casu, una pittura di tali munumintali chjamati, micca solu per via di u so pesu, ma dinù per via di l 'architittura manera chi fannu parti di la funziunalità di monumentalism. Sia fisica è cuntenutu, sta pittura, hè propiu da l 'uggettu di lu quali fù guaritu, è in stu lu diffirisci da a pittura, utensili. Chì face issu raportu funziunali è u tarrenu, è a tecnica è a forma è quantu à fà l 'òpira di l' arti.

Pittura dicurativi in u so sviluppu ricolla parechje cca. L'analise più anticu trovu nant'à i muri di grutta, e puru siddu lu tempu esatta di a so dumanda ùn ponu esse ancu decisa, scinziati crede ch'elli si riferighjenu à l 'Paleolithic. Sti imagini rilativamenti realistu, arenaria didáctica spertu o di tarra rossa nera è rossa fuliggine Spostu, digià senza dubbitu pò esse chjamatu, pittura. forma più sviluppati di una pittura, genre di anticu Eggittu - strutture inhumation pittatu raffigurante sceni, pesca, a caccia, la vita a travagghiari, l 'azzioni militari. Nunustanti la molti imagine di figure cunvenuta, disigna Egyptian ùn sò tichja di realisimu è pòrtanu arquantu dapoi u muvimentu è sputicu Castagna e genti e 'animali, è acelli. Pittura dicurativi antica Grecia e antica Roma fù anchiamènti usatu di l 'abbillimentu di edifizii publichi è maistria, ma in u listessu tempu si facenu cum'è un prugettu religiosa è pulitica. u sviluppu sustanziali di i so cumpusizioni dicurativi è bedda dicurazioni chì hè pusatu nantu à i muri è vuluti. Più di tempu, lu mosaicu di pietre culurata sò divintatu pezzi cumplementarità di vitru di diversi culura.

In l 'Europa uccidintali, lu principiu di milioni di locutori hè carattarizatu da u fattu ca u Pittura dicurativi nant'à i muri hè sustituitu da biccheri pittatu - biccheri macchiatu. Ghjè per via di a mancanza di luce: u openings finestra, in i ghjesgi finu à u 12e seculu era picculu in taglia, è twin Murales. finestri macchi-vetro, nant'à l 'altra banda, ddu vecchiareddu colori luminosu. I palazzi civili, pittura, sustituitu u moquette, cumpritamenti coprenu i muri sipurtura. At prima ch'elli sò purtati da u livanti, e poi accuminciau a fari accussì in Europa. Prusu suggetti aduprate primure religiose, ma pocu à pocu si messe à cumparisce chivalrous mmàggini exploits, imagine simbolichi di artisgiani è arti, virtù e di u focu, si pocu à pocu da piglià u realisimu artistica. In Russia, pittura, dicurativi, murale, fù più sviluppati ancu prima cà in l 'Europa uccidintali. Pigghiannu u so pratichi in Byzantium, Antico Russians subitu fattu lu so visione di u mondu. lingue Russian hè un stranieru in u astrattu, a natura cunnizziunata dû mosaici bizantini e afréschi, hanu fattu li sprissioni semplice è chjara d 'idei. Hè ùn ispensata Pittura - parolla Russian chì si riferisce à l 'realisimu di stu ' arti è i so rapporti incù imagine vivant. arte munumintali e decò da tempi antichi, è ancora participeghja à u generu di u spaziu architetturale è l 'urganizzazzioni ambienti tèrmini-saturated di la cumpagnia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.