Arte e spettacoliLetteratura

"Mashenka": analisi. Nabokov "Mashenka": un resumu

Vladimir Vladimirovich Nabokov - unu di i scritturi più interessanti di u XX sèculu. A lot of disputes and judgments ambiguous causé è provoca a so creatività. Per quessa, hè assai fascinante per cunducerà una analisi di Nabokov. "Mashenka" ùn hè micca solu novu, ma u primu rumanzu di un scrittore, chì face ancu più significante è valore.

Creatività di Nabokov

Vladimir Nabokov rappresenta un misteru senza risolvutu è u misteru inexplicable di a littiratura di u XX sèculu. Certi anu cunzidiettu un genius, l'altri ùn anu micca ricanusciutu comu un scrittore talentu. Hè natu in u XIX seculu in San Petesburgo è mortu à a fini di u seculu passatu in Suisse. A maiò parte di a so vita era stesia, però a zitella russa ùn era micca sminticata. Nabokov hà scrittu annantu à l'urigginali è in l'inglesu, traduttu i so rumanzi, didicatu nantu à a filulugia.

Parechji di i so testi pretenu l'era di u modernismu, è l'stile di i so opiri hè cusì originale chì ùn hà micca analogues in russu o in littiratura straniera. L'ambiguità è l'heterogeneità di e so criazioni fanne l'analisi assicurativa di Nabokov. "Mashenka" hè stata fatta per studià micca solu per chì hè a prima volta di Vladimir Vladimirovich, ma dinò perchè u primu travagliu hà scrittu in l'emigrazzioni.

Storia di a creazione

Cusì, femminza a nostra analisi di Nabokov ("Mashenka" hè u focu di a nostra attenzioni). A romanzu fù scrittu in u 1926 in Berlinu. Hà parechji motivi bioggichi, assuciati principalmente cù longu per a so patria, tristezza intolerable di un emigratu per una casa perchita.

In a rivista "Niva", immediatamente dopu a pubblicazione di a romanzu fù publicatu una recensione di ellu: "Nabokov embroce a so destinazione nantu à u tile di i so opiri ... rifletti u destinu di u tipu umanu tutale - l'intellettuale intrusu russu". A vita stranera era, cum'è per parechje persone chì abbandunonu a so terra nativa, hè difficiule. L'unicu chì Nabokov pudia truvà ghjustu - ricordi di u passatu, induve hè statu una gioia, amore, casa. Sò questi pensioni brillanti chì formanu a basa di a romanzu.

Ricerca: Principiu

Prima di prucederà à l'analisi, abbandunemu a retrave di a trama di u novu "Mashenka". U summariu si deve esse scrittu in a primavera di u 1934 in Berlinu. Lu caratteru principale, Ganin Lev Glebovich, vive in una furmazioni di u locu per i Russi, induve ellu, ancu ellu, sò vivi:

  • Alferov Alexey Ivanovich (matematico);
  • Podtyagin Anton Sergeevich (l'anticu poeta),
  • "Acassedda giovane" Clara, in amore di Ganina è u travagliu com'è timistoru;
  • Un amatori Coppia - Ballinci Ballinò à Kolin è Gornotsvetov.

Ganin hè vinutu à Berlinu, annu annu, duranti stu tempu hà cambiatu diversi travaglii: una infermiera, un travagliu, un camarera. Hà sappiutu di salvà soldi per fughje, ma prima hà bisognu à partitu cù Lyudmila, cù quale sò stati cunnessi per trè mesi, chì tremendu assai u eroi. Ma Ganin ùn pò micca truvà scusa per un spaziu. I sirvuti di a so stanza, chì a furtuna avaristi, andà in a via ferrovia, è a vuluntà di esse rendu irresistibile. In un capriccio di senteri avvicati, Lev Glebovich annuncia à a pericità da a casa d'accadimentu chì ellu abbandunà u sàbbatu.

Primu amuri

A lot di sentimenti è di vivenze di Nabokov hè stata riflessa in u travagliu "Masha". U risultatu di a novella (spicialmente ricordi di Ganin da u passatu) ancu dinò questu.

Lev Glebovich aprende di Alferov chì u sàbbatu sarà a so mòglia - Mashenka. In u ritrattu di a so moglia, u matimàticu Ganin insegna a chjesa chì hà primu l'amparatu. Hè captuitu da i ricordi di u passatu, ancu, sicondu i so sentimenti, hè diventatu più ghjovanu da dece. U ghjornu dopu ci dici à Lyudmila chì ghjè in amore cù l'altru. Ganin sintila a libertà è si dà impreste à i ricordi.

Hè ditt sixteen anni, hè in una casa di u veranu, induve hè ricurdatu di u tifu. Da avè l'avete l'u ghjovanu crea in a so mente l'imaghja di un amatu ideale, chì si ritrova in un mesi. Era Masha - una picciotta cù una "scala di castagnina in un prughjettu nìvuru", ardenti l'ochji, una faccia rossi è una voce scelta. Era sempre animale, piace assai di dolce. Appena Ganin la metta cù i so amichi, è accadèvanu di andà à un imbarcu in un barcu, ma u ghjornu dopu Masha ùn avianu micca amici di famigghi. Dopu quellu tempu, i ghjovani si cuminciaru à scuntrà oghje à una vacanze vacca.

Quandu a vigilia di a so partenza per San Petesburg vittiru l'altru per l'ultima volta, Ganin hà avvistu chì i persiane à una finestra si truvaru è a faccia si pò veda in u vitru. Ci hè caputu chì u figliolu di u vardianu era spiegatu cun elli. Ganin era tantu ingeratu chì ellu hà sbattatu.

A matina dopu, u prutagunista sò partiu. Mashenka si trasfirìu a St Petersburg solu in u Novembre. Avà hè più forte per i ghjovani à scuntrà - hè sparizzione in a strada, ùn piglià micca una caminata per un longu tempu. L'un solu sustegnu era u telefone - à a notte hà pudendu parlà per ora cù l'altri. È pocu prima di l'annu novu a famiglia di Mashenka moved to Moscow. À a so sorpresa, Ganin sentia sappiutu.

In l 'estiu avianu l'occasione di scuntate. L'ùnicu prublema hè chì quellu annu u babbu di Mashenka hà allugatu una dacha cinquanta versitti di a famiglia Ganiny. U ghjovanu passatu à u so amatu, ma hà digià scuru. Hè scritta cù a parolla: "Sò u vostru, fate cun mè ciò chì vulete". Ma c'eranu troppu trova di ferii, Ganin pensò chì un omu era vinutu, perch'ellu hà partutu rapidamenti.

L'ultima volta si ncuntrò era un annu dopu in a furmazione è ùn sò micca vistutu da quandu. Sulu scambià uni pochi lettere durante a guerra.

Complezione di a romanzu

Chì appartamentu, realista è assai storia di vita s'apprisenta in a so novella Nabokov.

U summariu veni à a fini. A vigilia di u ritornu di Mashenka, Ganin canta Alferov à una festa dispostu per Kolin è Gornotsvetov. Piani di scuntrà à a donna è esce cun ella.

À a duminiu, Ganin liccò à i cunigenzi è vai per l'estazione. Ci hè una ora dopu quandu u trenu arriva. Gradually, the mind of Ganin starts to think that their affair with Masha has ended a long time ago. Ùn aspetta micca l'arrivu di una donna, si va à una altra stazione è si abbanduneghja.

Tema è idea

Cù a difinizzioni di u tema è l'idea, unu deve nascite da analisà a novella "Mashenka" da Nabokov. Sembra chì u tema di l'amore in u travagliu hè in u primu locu è hè u cumandamentu, ma ùn hè micca cusì. In fattu, a rumanzu hè dedicatu solu à a patria perchita - Russia. Tutti l'altri temi sottoscòli è i motivi sò raggruppati nantu à sta stampa.

In u travagliu di Nabokov, è cun ellu u caratteru principale, pruvate di ritruvà a felicità perde, per recuperarà u so paradisu. Ma u risulte hè stata disappruvendu - ùn pò micca devi u perdutu, tuttu hè finitu, solu persone di strigghiare, ùn ci hè micca strada.

Conflict in a romanzu

Hè assai interessante è specificu hè u cunflittu chì Nabokov hà criatu in u novu. "Mashenka" (anàlisi di u travagliu) permette di cuncludi chì a cuntradizioni principali hè custruita nantu à i cuntrasti: genuine - falsificatu, ogni ghjornu - inusual. I sogni di Russia sò diventà più reale chì vita in l'emigrazzioni, è a rutina di Berlinu hè sustituitu da l'exclusività è di l'inusualità di e scopi di u nostru paisi.

Plot and plot

S'emu realizatu un analisi minuzzuali di u novu "Mashenka" da Nabokov, averna esse chì, cum'è tali, ùn ci hè nisun pianu in questu. U cuntenutu di u travagliu s'assumiglia più à un corpu di conscienza: i monologi internu constante di Ganin, di dialogu di caratteri, di descrizzioni di i posti induve l'avvene o quellu avvene.

Di sicuru, ùn pudete micca chjamà una novella edificata solu nantu à questu. Ci hè una vista da parte - a narrazione hè di una terza persona, a descrizzione di l'u spaziu hè un inherente in una certa objetività, u lettore sente not only a voce di l'eroi, ma ancu i discorsi d'altri caratteri. Tuttavia, tutta a trama di a romanzu pò esse riduzata à parechji avvenimenti: Ganin si lasciarà, aprende nantu à l'arrivu di un vechju amatori, richiamora i sentimenti sperienziati in a so ghjuventù, anu da rinviviscia, ma in u ultimu u tempu si ricanna è fede. Hè in questa scarsizza di l'azzione chì l'uriginale di Nabokov è a so cumunu ti sò spressifati, ciò chì face un sciccareddu radicali o straneru.

L'imaghjina di Ganin

L'imaghjini di u caratteru principale in parechji rispetti hè statu scrittu da Vladimir Nabokov. "Mashenka" (un analizazione di sentimi è di vivenze di Ganin cum'è emigrantu) rinforza novu questu. In Berlinu, ùn hà micca bisognu à nimu, è ùn hà micca cura di nimu. Lev Glebovich hè solitu è disprezzu, oppressu, a so ànima possedia un longing inutile. Ùn ha micca bisognu di pughjassi cù qualcosa o cambià nunda.

Riveve l'eroi solu ricordi di Masha. Pensamentu di u passiu hà rianimatu a so ànima è u corpu, a felicità ghostly calore, spinta a l'accionamentu, dà l'speranza à u futuru. Ma questa euforia ùn dura micca . Assicurata à l'stazione, aspittendu à Masha, devenu de sùbitu chì ùn hè micca putente di ritornu u passatu, ùn pudemu sognu solu per u paradisu pèrdita (Patria), ma ùn hè mai statu bisognu di truvallu novu.

L'imaghjina di Mashenka

Impossibile, fà l'analisi di a storia "Mashenka" (Nabokov), ùn fate micca attente à l'imaghjini di u caratteru principale, ancu s'elli pareva solu in i sogni di Ganin. Cù Mashenka, solu i più ricenti è più cuntenti sò assuciati in u travagliu. L'imaghjini di a chjesa diventa a personificazione di a felicità perduta, a Russia ancu prima di a guerra è a rivoluzione.

U fattu chì Mashenka, funzionando cù l'imaghjini di a Patria, ùn hè micca stata in novu, parra di a inaccessibilità di u paradisu (Russia). Appena solu in i ricordi è i sogni, più per l'immigranti ùn hè micca dispunibili.

A singularità di a fine di a romanzu

Piuttostu in u travagliu travagliu annantu à l'ingannimentu di l'expectativa di u pittore Vladimir Nabokov: Mashenka (un analisi di a so image hè presentata davanti) è ùn hè micca apparenza, u triangulu d'amore affaragliata, a quale a pusazione di i protagonisti impulse, diventerete un pshik, è a fine ùn hè micca cunforme cù tecniche tradizziunali .

A fini di a romanzu hè più filusuficu chì psicologicu. Nabokov ùn permetti micca l'hérosi à scuntrà micca per l'experientia emuzioni prufessiunale, ma per chì ùn hè micca tornatu à u passatu.

Chjave

Cusì l'uriginale è quarchi misteriosità di u travagliu hè cunfermatu da l'analisi di Nabokov. "Mashenka" in questu cuntestu ùn hè micca solu a prima volta di l'autoru, ma dinò un affissimentu di u so talentu pocu, chì in i travaglii più tardi sò sviluppati solu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.