Arte e spettacoliLetteratura

Soloukhin, "Blackboards": un resume di i capituli

I libri di Vladimir Soloukhin sò sempri statu un esempiu classicu di prosa russa. Scritti in una lingua viva, dedicata à temi attuale, attrae l'attinzioni di i cuntimpuranei. Tuttu ciò hè applicatu à u travagliu chjamatu "Puppies".

Soloukhin cunta assai cosi interessanti à i so lettori. "Puppini" (un brevamentu riassuntu di stu travagliu, vi cunsiderà à stu articulu) rapprisentanu unu di i travaglii più impurtanti di u scrittore.

In a so rumanzu, l'autore chjina attendu à u fattu chì in l'era soviètica, in u risultatu di a lotta ideali, i monumenti impalpuli di l'arte russa antica, l'íconos di l'scrittura antica, chì a significazione hè enormosa, anu distruttu o eseguitu.

Chì significarà u pianu di u Piznu? Risultatu di i capituli

In questa prufiera petite prufiera l' autore ci conta chì una volta in a so vita vinni la passioni per i sculari. Eppuru, ùn era micca solu cullettivu stampavvi o muniti, hà amparatu i travagli di maestri di a Russia antica, per trasmette à a nova generazione u prugramma di u mondu tradiziunale è a bellezza di i prudutti di a vita religiosa.

U travagliu hè publicatu in u 1969. Hè custruitu di 15 parte, postu di l'autore è nota.

Contenuti di a prima parte di u travagliu

Una lotta di interessante manifesta davanti à i lecturi Soloukhin Vladimir. "Puppini" (a prima parte hè stata discutita bellu dopu) hè una narrazione di comu una persona cerca di priservà u patrimoniu unicu di a Rus Antica.

A storia hè preciduta da un tipu di introduzione di lírica. L'autore ricerete storii nantu à i cullatori è i cullatori - stranu, in generale, e persone chì stavanu è vive in u nostru munnu.

Ogni tutti sapi i cullezzione di stampativi o filatelisti, ma l'autore pari avutu abulutu cù a so occupazione, perchè a marca hè solu un pezzu di carta chì spessu ùn manca di u valore artistico. A ghjente a ghjente ghjocu cun stampativi in un ghjocu jocu, pagu per raru di elli dirittu fabuloso.

Fighjemu a prima parte di u travagliu "Cronava" (cunnessu corpu). Soloukhin in questu partitu introducente si chjama un coltore, un omu chì a so ànima hè imbuduta di l'amore per a bellezza. Dunque, ellu cercanu in i so vechji e, à spessu, micca necessariu u so tesoru. Permete ch'ellu sia una cartulina antica o un libru scrittu, etc. U scrittore stessu dichjarà chì quandu un zitellu, a so passione hè a riunimentu di ova di i pesti salvatichi. Issa Soloukhin interessa in iodule russi di l'anticu mudellu di scrittura.

L'autore di a so ricunnisciute pocu

In a seconda parte, l'autoru dici chì in a so zitella spessu ci hè statu fiatu massisimu di l'íconos quant'è artefacti ideològii strangoli. I pionieri, chì anu dettamente amichevanu i zoni di casa da i so genitori, anu ancu elogiosu in a scola com'è eroi. In ogni modu, sicondu u scrittore, i icone sò micca solu l'imaghjini di culte religiosa, ma dinò un travagliu di l'arte russa antica, à quale unu deve esse trattatu cun cura. L'autore ci contò in dettualisazione annantu à u travagliu di dui di i so resurse famigliali, chì vultonu a forma uriginale à i chjassi nìvuru chì survigliò durante a distruzzioni di l'icone. E qual'anta bellezza era quandu un livellu di u sochju è a terra era ridutta di i icone è i ristrutturi fighjanu à a faccia di u 16 o ancu u XV seculu!

U cuntenutu di u travagliu in i 4 ° è quintu capituli

Una lotta di sti stissi principiate di sparte cù i lecturi solucinchi Vladimir. "Puppini" (un resume di i capituli hè offru à a vostra attenzione in questu articulu) hè un travagliu cumu di cumu l'scrittore accuminciò à cullittà i so primi icone - quelli inghjuliati da i piani di tempu da i so paesi di u paese. In u terzu chapitre, descrizanu dettu tutti i cinquettesi di i primi icone di a so cullettiva futura.

In u quartu capu, l'scrittori hà cuminciatu cumu accuminciò a circà l'urganisimu in l'anticu villaggiu di Snegirev, ghjornu apparteneu à i prìncipi Saltykov. Per questu hà visitatu a vecchia chiesa di u paese. In questa chjesa, u Patre Giovanni hà sirutu com'è una persona rispettava è forte. Ancu in l'anni di u seculu passatu, ùn ùn rinuncia micca u sacerdòziu, ma era statu obligatu di fà, ma cù l'íconosi manteneu un ritrattu di Stalin à u muru, sinceramente honore à stu capitu terrenu incù u Diu chì ellu hà rispittuosu. In quandu Soloukhin cuminciò à cullà i icone, u sacerdote avia longu sipatu, ma a so nèbbula cuntinuava vivintu in u paese, in quale l'autori hà pensatu à dumandà i vechji iconelli. In più di i icone, a bedevìa di u prete si mancavanu à piglià un tempu dui libretti, chì anu dedicatu à a descrizzione di i tempii di e pruvince cintrali di l'Imperiu Rusu.

Organizazione di una spidizioni di rescue: una visione di i 5 e 6 capitu

Solowkhin conta storii chì sò cumprèvuli à i lettori. U "Black Boards" (un brevi sommariu di a fianzione sera intitulatu "Stavrovo" hè cunsideratu sottu) hè un himno di a vieja vita russa.

Dopu un brevi introduzione, l'autore di u quintu capitu narrassiere u paesu situatu sottu a cità di Vladimir. In grecu, "stavros" hè una cruci, perchè u nome di questu locu. Stu paese ùn hè pocu cumuni chì quellu di u XVII seculu hà appartinutu à i persone riali o chiese, perchè e duie chjè eranu chjusi e grandi belli cù tuttu ciò chì chjaru per i servizii di l'esiliu. Eppuru, ha cambiatu dipoi da quì: sottu u regnu suviu, e dui chjese eranu usati per e duminii agriculi, cum'è u so usu, un di i tempii era distruttu, è l'altru diventenu un vista miserabbili.

In u quintuimu capu Soloukhin cunta quantu cumu cun l'amicu artistu hà sceltu di urganizà expedizioni à diversi paesi per salvà i ieddi antichi. Ellu stessu chjamà sti salvamentu di e spedizione.

In u seculu capitulu l'autore cuntinua a so storia. Dice chì l'espurtazione di salvezza hà purtatu à un paese di u monasteru perchè parechji anni. In u paesi andonu à u presidente di a splutazioni cullettiva cù un amicu è hà annunziatu per ellu chì eranu cullucchià tuttu ciò chì era vechja. Accuminciaru a purtari assai cose, cumpresi i pannelli negra di i buttoni.

Ricerca di i 7, 8 e 9 capi

Tanti zoni russi di l'antica lettera sò colti di Soloukhin. "Black Boards" (un resume di i 7, 8 è 9 capi di u travagliu hè presentatu davanti) hè un libru chì tutti pò rializà u so sònniu. U sognu di u scrittore hè riunificatu.

In sustegnu di questu, a storia segue in u travagliu chì l'autore s'hè addivatu è più attaccatu à u so hobby. Dopu à a notte hà pensatu nantu à i vechji ieddi è fece piani per a salvezza. Ma tuttu, era micca faciule. Oghji pridendu a ghjente li temia à esce e entru à l'autore è i so amichi d'amici, chì anu ghjustificatu salvatu da a distruzioni.

In u 8u capu l'autore cuntinua a storia chì a ghjenti di a ghjesgia, cum'è un vechja gugliu u guardi ceccu di una esamina devastata, ma ùn demò chjesa, anu teme di parlà di l'íconi vignaghjoli, crede chì elli vulenu destruisce.

Soloukhin descrizanu a so visita in una di e chjese abbandunati, in u quali eranu guardati parechji iuli chì sò stati saranu propriu senza valenu è cunsunanti. L'abominazione di a desolazione li prupone i pinsamenti più tristi.

In u novu capitulu, Soloukhin cuntinua a storia di e so avventura. Questu tempu hà dicisu di entra à una chjesa chjesa, i parishioneri chì, scantèndusi di a so ruina, apposta chjavi. L'autore cù granni difficurtà praticava à cunvince e donne e donne per mostrarle u cuntenutu di a chjesa.

L'autore sintesi u travagliu

Cusì, avemu acquisto cun l'òpira "Cronuti". Solu (Soloukhin chjamò u so libru in un regnu à e fonti) di sta storia era cunsiderata per noi in questu articulu.

In l'ultimi capi di u so travagliu l'autore sintesi a narrativa. Allora, in u 10u capu, dichjara di u so viaghju per i lettone antichi à a vechja monde chì assumianu u rolu di u so cumpagnu. In Capu 11 Soloukhin, facennu una digrissioni lirica, rende à i lettori nantu à e peculiarità di l'ìsigulazione russa antica, l'enumerà l'imagine più famosa. In u 12e capitu, l'autoru descrizanu i risultati tristi di e so ricerche, chì una volta finamente finita in vain, perchè i icone chì truvò in u duminiu di una di l'agriculturesi culliguti venci di u moltu è di l'umidità. In u 13 u capu Soloukhin cun una risata tristi ughjulendu chì e donne di paese anu temutu à dà l'icone, crede chì ellu riceva à scold. In u 14e capu l'autore ci conta di manera chì pruvò à salvà l'icona, chì era in clavu in a capanna, cum'è una platica regulare, ma l'affare impastante ùn hà micca vulutu dà. In u 15 chapter, descriva a salvezza di u so ultimu iconu - "U Salvatore in a forza" - è a ristaurazione di a so antica appena.

Soloukhin, "Blackboards": un summariu corta. Afterword

Afterword hè a finale compositiva di u travagliu, in quale l'autore, l'ultima volta indrintendu i lettori, torna à ripetiri i primi punti di a so storia.

Avemu studiatu u travagliu "Cronava" (cunnessu corpu). Soloukhin Vladimir Alekseevich in the afterword dici chì i tempi passanu à pocu cambiantemente, è a ghjente fate tralascià o creme icone, vede in elli un valore artisticu. E questu inspiratu un ottimu ottimisimu, chì ci permette di sperà chì l'arti di i pittori di l'antichi emittenti seranu almenu parzialmente priservatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.