Arte e spettacoliLetteratura

Prishvin: biografia (per i zitelli). Mikhail Mikhailovich Prishvin: vita è travagliu

Scrittore russu M. M. Prishvin hè l'autore di innumire tale è storii nantu à a natura. E, cum'è l'Aivazovsky inigualable in scrittura paisaghjoli, hè unicu in a so maestranza littiraria in a scrittura artistica di a natura. I scoli studiani u so travagliu digià da u terzu gradu è sapendu chì Prishvin hè. Biografìa per i zitelli pò esse interessante interessante, perchè ellu viaghjà assai è visti in a natura assai parechji fenomeni meravigliosa. Tuttu chistu ellu hà rializatu in i so ghjurnali, per scopre da quì u materiale originale per a creazione di una storia o storia vicinu. Da quì a vivacità è a natura di l'imaghjini descrizzione da ellu. Ùn hè micca nunda chì Prishvin era chjamatu cantante di natura russa.

Prishvin. Biografia per i zitelli

Lu futuru guidatore Mikhail Prishvin nascìu ntô 1873 in una famiglia di i sposa in u paese di u cuntrollu di Khrushchevo Yelets in Pruvincia d'Orel. U so babbu hè mortu quandu era 7 anni, incù Misha, a so mamma avia sempre sei figlioli. À u primu u zitellu sia graduatu da una scola campagnola, poi studiau à u Gulma Yelets, ma per a disubbidenza à u maestru era statu espulsu da ellu.

Dopu si n'andò in Tyumen à u so ziu Ignatov, chì in quellu tempu era un impurtante industriale in i rigioni i posti Siberiani. Ci, u ghjovanu Prishvin, graduatu da a scola reali Tyumen. In u 1893 hà intrutu in u dipartimentu di l'Ingenieria Chimica di u College Politekniche in Riga. Dopu à u 1896 u ghjovanu Prishvin cumincià à participà à i circhuli pulitichi, in particulari Marxista, per u quale fù arrestatu in u 1897 è mandatu per settle in a so cità Yelets.

U modu di a literatura

In u 1900, Prishvin Mikhail si visitò in Germania per studia in l'Università di Leipzig à a Facultà di Filusufìa di u Dipartimentu Agronomicu. Doppu un pocu tempu, riturnò in Russia è hà travagliatu cum'è agronomu in a pruvincia di Tula è in a pruvincia di u Luga di Mosca in u laboratoriu di u prufissuri D. Pryanishnikov, è più tardi in a Petrovskaya Agricultural Academy. Dopu hè diventatu u sicritariu di un grande ufficiale di Petersburg, chì aiuta à cumpilà a literatura agricula. E pocu prima di a rivoluzione stessu, diventeni un correttu rispunsevuli cum'è "Notte Russa", "Mañana di Russia", "Rech", "Day".

In u primu World Prishvin hè stata tosta à u front per un meditatu è un corresponsale militari. Dopu à a rivoluzione di u 1917 , combina u travagliu di u maestru in u Yelets Gymnasium (di u quale era statu questu espulsu) è dirige a travagliu di storia lucale di l'agronomu. Prishvin hè ancu esse un participante in l'urganizazione di u museu di a splutazioni in Dorogobuzh, in l'anziane di Baryshnikov.

Prishvin creativamente (brevi)

Michail Prishvin principia a so attività literaria in u 1906 cù a storia "Sashok". Allora va in un viaghju à u Nord Ruso (Karelia) è à u listessu tempu si interessa assai in u folklore è l'etnografia local. È in u 1907 u primu libru , "In l'Edge of the Scared Bird". Hè stata un annuariu di viaghju compilatu da u scrittore da e so numerosi observazioni di a natura è a vita salvatica di i paesi di u nord. Stu libru u purtonu una grande fama. L'autori hè stata premiata a medaglia di a Società Geográfica Imperiale è ancu esse u so cumintariu. Allora u travagliu di Prishvin cuminciò à darà fruttu. Pocu pocu scrivenu questu ghjuntu solu simplice micca travagliatu.

Talentu littéraire

In i so stori magnifichi, maestri, a curiosità, a puisia di a natura è ancu a filusufìa naturali sò sempre in armunia cumminata. A lista di l'òpere di Prishvin durante a so vita hè stata riflette di travaglii magnifichi, cum'è «Behind the Magic Ball» (1908), «L'Arabu Necque» (1910), etc. L-autori Prishvin hà pigliatu un nichulu especial in literatura è era membru di u famu San Petruburgu Scrittori, cum'è A. Blok, A. Remizov, D. Merezhkovsky. Da u 1912 à u 1914, a prima coleta di l'atti MM Prishvin fubbe in tri volumi. Maxim Gorky hà cuntribuitu à a publicazione di i so libri.

Lista di opari di Prishvin è si sviluppa dinò in u 1920-1930 pubbricau u libru "Boots", "Spring Berendeye", a storia "Zhen-shen" è parechje altre maraviglii maravigliii. U più interessante hè chì una deep penetration in a vita di a natura hà fattu i miti è i raconti, com'è stata, una cumbattiva evidenti in u travagliu di l'scrittori. I filusufuli di Prishvin sò largamente lirica è bella. Pittura a paleta artistica di u so richu patrimoniu littarariu. E stori di i zitelli è i pezzi di Prishvin ponenu saviezza intranaghjia, vultendu alcune imagine in simboli multibarati.

Studii di ghjocu è racontu

Viaghja assai è cuntene dinò in i so libri. Prishvin. A so biografia hè più piace di a vita di qualche biologu è geògraficu-naturalistu. Ma hè stata in stu studiu interessante è fascinante chì i so stori belli èranu nati, assai di quali ùn anu micca inventatu, ma simpaticamenti scritte. E accussì Prishvin puderia fà. Biografìa per i zitelli hè interessante perchè cunsenta assai i so storii è i raconti à un ghjovanu lettore chì, durante u so sviluppu intellettuale, puderà crià parechje esperta utili di u libru chì avarà leghje.

Mikhail Mikhailovich hà una maraviglia cusì grande. In u so travagliu hè aiutatu da una vigilanza di scrittore straordinariu. Un pezzu di stori di i zitelli chì racoglieghja in i so libri "L'arburuchju", "Pane Lisichkin" (1939). In u 1945, u "Sun Storage" hè statu - un conte di fata nantu à i zitelli, per via di i so pridicelli è insulti di u terribili mshar (marzu) chì anu salvatu da un cane di caccia.

Blogs

Perchè u M.M. Prishvin? A so biografia indica chì u so best assistent era un diurnu, chì hà guidatu a so vita. Tutti i ghjorni scrivi tutte ciò chì in quellu tempu hà animatu è inspiratu l'scrittrici, tutti i so pinsamenti nantu à u tempu, nantu à u paese è di a sucità.

Prima, hà avutu l'idea di a rivoluzione è a perceive com una purificazione spirituale è moralistica. Ma à u tempu, rializeghja a pernicchia di stu modu, cum'è Mikhail Mikhailovich hà vistu chì u bolichevimu ùn era micca solu di u fascismu, chì una ameazione di arbitrariità è di viulenza avà nantu à ogni omu di l'statu totalitari novu formatu.

Prishvin, cum'è parechji autri scrittori sovi i, avianu a cumprisi, umilianti è oppressing a so moralità. Ci hè ancu una sutt'a interessante in u so diurnu, induve ellu confessa: "Aghju intre enteru u mo intellettuale persunale è diventenu ciò ch'e aghju avà."

U discursu nantu à a cultura cum'è a salvezza di tutte l'umanità

Allora discorsi in u so diurnu chì una vita decentu pò esse mantinuta solu quandu hè furnita cun cultura, chì significa fiducia in una altra persona. In u so avete, unu di una sucità culturale, pudemu campà è una persona adulteria com'è zitellu. Iddu sustene ancu chì a simpatia è l'intelligenza ùn sò micca solu perpetu etnicu, ma i grandi benedizioni chì sò cuncede nantu à una persona.

U 3 di jinnaru di u 1920 u pittori Prishvin descrizanu i so sentimenti di a fami è a miseria, a quale hà datu u putere di i suvietichi. Sicura chì vi pudete campà in u spiritu, sè stessu sò un iniziatru voluntariu di questu, ma hè diffeenti quandu si troppu più tristu pese à a vostra vuluntà.

Cantante di natura russa

Dopu u 1935 u scrittore Prishvin hà novu cummette i so viaghji per u Nord Ruso. Biografìa per i zitelli pò esse assai informative. L'insegna à i viaghjà incredibile, cum'è a so scrittore brillanti hà fattu in steamboats, in cavalli, in barche, è à pede. À questu tempu, vigilia è scrive assai. Dopu un tali viaghju, a lumera u so novu libru "Berendeeva chascha".

Durante a Gran Guerra Patriòtica u scrittoghju hè stata evacuata à a regione Yaroslavl. In u 1943 riturnò à Mosca è hà scrittu stori "Forest Drop" è "Phacelia". In u 1946, hà cumpratu una petite palma in u subborgu di Dunino, induva campà in u veranu.

In u mità di l'inguernu di u 1954 Prishvin Michael ghjorni di u cancru di stomacu. Hè intarratu in Mosca in u cimiteru Vvedenskoye.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.