Arte e spettacoliLetteratura

I fatti interessanti da a vita di Tolstoi. Tolstoy Alexey Nikolaevich

Count and Academician di l'Acadèmia di Sciences di l'URSS Alexei Tolstoi era un scrittore talentu è versatili chì hà scrittu in una varietà di genre e direzzione. In u so arsenale sò duie cullizzioni di poema, u trasfurmazioni di i cunti di farfanti, scrittura, un grande quantità di ghjoculi, ghjurnalismu è altri articuli. Ma, sopratuttu, hè un grande scrittore è maestru di stori fascinanti. Hè stata attribuita u Premiu Statale di l'URSS (in 1941, 1943 è digià in pidaticità in u 1946). A biografia di u scrittore cuntene fatti interessanti da a vita di Tolstoi. Seranu cunsiderate più.

Tolstoi: a vita è u travagliu

29 di dicembre 1882 (sicondu l'annu 10 di ghjennaghju, 1883) in Nikolayev (Pugachevsk) a pruvincia di Saratov in Tolstoi Alexey Nikolaevich. Quandu a so matri era stata fatta, abbandunò u so maritu NA Tolstoi è si trasfirìu a vigliaccu cun un servitore zemstvo AA Bostrom.

Tuttu a so zitiddina chì Alyosha hà spentatu in a spluta di u so patronu in u paesi di Sosnovka di a pruvincia di Samara. Questi eranu l'anni più happi per un zitellu chì anu criatu assai forte è alegre. Allora Tolstoi gradué da u Stesburgu di Tecnulugia, ma ùn difendenu u diploma (1907).

Da 1905 à 1908, ellu hà publicatu poesia è prosa. A fama hè vinuta à l'scrittrici dopu a storia è a rumanzi di u ciculu di "Zavolzhsky" (1909-1911), i novi "Eccentrics" (1911) è "The Lame Barin" (1912). Quì hà desideratu l'avvenimenti anecdotali è straordichi chì succidìanu cù l'eccentrici patroni di a so provincia nativa di Samara.

A Prima Guerra Mundiale

I fatti interessanti da a vita di Tolstoi indicanu ch'eddu hà travagliatu com'è corresponsale militari in a Prima Guerra Mondiale . Dopu hà riagitu cù un gran entusiasmu à a rivoluzione di frivaru. À quellu tempu u scrittori hà vicinu in Moscu. A l'epica di a rivuluzione sucialista, u Governu Provisionale hà numinatu Tolstoi un cumandante per u registru di a stampa. Da u 1917 à u 1918, tutte l' attività creativa di u scrittore sculasticu riflettendu a depressione è l'ansietà.

Dopu à a rivoluzione, di u 1918 à u 1923, a vita di Alexei Tolstoi passò in l'esiliu. In u 1918 si n'andò in Ucrania in un giru letterariu, è in u 1919 fu evacuatu da Odessa à Istanbul.

Emigrazione

Ritorna à u tema "Tolstoi: vita è travagliu", deve esse nutatu chì durante un paru anni hà travagliatu in Parighji, in u 1921 si trasfirìu a Berlinu, induve si cuminciò à stabilisce antica ligami cù scrittori chì si sò firmati in Russia. Comu u risultatu, è ùn avè nisatu l'arricumma straneru, durante u NEP (1923), torna à a so patria. A so vita in l'esternu avia purtatu fruttu, è a luci viu u so travagliu autobiographicu "A zitella di Nikita" (1920-1922 gg.), "Purtatu per i chjassi" - a prima edizione (1921), da u modu, in u 1922 ellu hà annunziatu chì Ci hè un trilogu. Duranti u tempu, a direzione anti-bolchevique di a romanzu fù rializatu, u scrittoghju era prupostu per riimendarà e so opere, spessu vacanciate incù i persi da a cunghjunzione pulitica di a URSS. U scrittore mai scurdatu di i so "peccati" - origine nòbbili è emigrazzioni, ma hà fattu capì chì hà avutu un vastu letturista issa, durante l'era soviètica.

Novu pianu creativu

Quandu fù accade in Russia, u novu Aelita (1922-1923), un genre di scienza fiction, hè publicatu. Hà cusciutu chì un liggeru di l'Armata Roja arrumbe una rivoluzione in Mars, ma e cose ùn andonu cumu circà. Un pocu dopu si sviluppau a seconda vita di u stessu geniru, Hyperboloid Engineer Garin (1925-1926), chì l'autore hà riposu à riimpiia parechji volte. In u 1925, una storia fantastica "Unione di Cinque" hè apparevuta. Tolstoi, da a strada, in a so scienza fìmmu predichju parechji miracles tecnichi, per esempiu, spazii sposti, a catturatura di caghji còsmici, u laser, u "parapu di freccia", a fission di u nucleu atomicu, etc.

Da u 1924 à u 1925 Tolstoi Alexei Nikolaevich crea una novella di u genericu satìricu "U Descendente di Nevzorov, o Ibicus", chì descrizanu l'avventu di un avvintureru. Evidenza, l'imaghjina di Ostap Bender da Ilf è Petrov hè vinutu da quì.

I fatti interessanti da a vita di Tolstoi

Dighjà in u 1937, Tolstoi, nantu à i ordini statali, hà scrittu una storia di Stalin, "Pane", induve l'eventi scritti devi chiaramente u rolu di u capu di u proletariatu è Voroshilov.

Una di i megghiu scritturi di u zitellu in a letteratura mundiale era a storia di A. N. Tolstoy "U chjave d'Oru, o L'Adventures of Pinocchio" (1935). L'scrittricatu hà riesce bè è remade à fiancu u conte di fiancu di Pinocchiu da l'scrittore Italian Carlo Collodi.

In u piriu di u 1930 à u 1934 Tolstoi creò duie libri nantu à Petru è u so tempu. Quì u scrittrici face a so evaluazione di questa era è u cuncettu di e rifurmi di u tsar. U so terzu libru, "Petru a Prima", hà scrittu, oghje mortali è malatu.

Durante a Gran Guerra Patriuttiva, Aleksei Nikolayevich hà scrittu assai articuli journalistic è stori curtite. Frà quelli sò "u caratteru russu", "Ivan u terribbili", etc.

Cuntradite

A pirsunalità di u scrittore Alexei Tolstoi hè assai contradittori, cum'è in principiu, è u so travagliu. In a Union Soviètica, era u secondestu più grande dopu à Maxim Gorki. Tolstoi era un simbulu di comu i patrioti di l'URSS eranu pirsuni da l'estate superiore. In particulare mai s'ellu ùn si chjene d'avè bisognu è sempre hà vicinu com'è un cavalier, perchè mai hà firmatu di travaglià in a so scrivere è era sempre in dumanda.

I fatti d'interesse da a vita di Tolstoi includeu u fattu chì puderia di travagli for arrested or disgraced acquaintances, ma ancu puderia tombate da ellu. Era maritatu quattru volte. NV Krandievskaya, una di e so mòglie, in certi formi servitori com'è un prototipu di l'eroine di a triscia "Cammendu per i ghjorni".

Patriot

Aleksei Nikolaevich piace à scrive in una manera realista cun l'usi di fatti vera, ma ellu stessu a ghjustizia creata. Era amatu, era l'ànima di ogni società, ma ci sò quelli chì anu dimustratu u disprezzu per l'scrittore. Chissi cumprinneru A. Akhmatova, M. Bulgakov, O. Mandelstam (Tolstoi anu ricivutu ancu una bufetazione di l'ultima).

Alexei Tolstoy era unu veru russiu nativu, patriottu è di Statu, hà scrittu spessu nantu à materiale stranieru è, à u stessu tempu, ùn vulia micca apre l'lingue straniere per un sensu sensu di u so nativu russu.

Dopu a morti di Gorki di u 1936 à u 1938 dirigenu l'Unione di Escriptura di l'URSS. Dopu à a guerra, era un membru di a cumissioni per investigà i crimini di l'invatituri fascisti.

Semu dettu chì i anni di a vita di Tolstoi cariu di u piriu da u 1883 à u 1945. Ellu murìu u 23 di frivaru 1945 di u cumbè à l'età di 62 è fù enteratu in Moscou in u Cimiteru Novodevichy.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.