Arte e spettacoliLetteratura

Ivan Krylov è l'espressioni alti da a fàule "U Mirallu è u Moncu"

Fables foru scritta da parechji figuri littirarii, ma Ivan Andreevich Krylov addivintau famusi più ca l'altri pruduttori: u so nome, cum'è i nomi di Lafontaine è Aesop, diventenu sinonimu cù a fabula.

U fabulistu I. A. Krylov

Rod Ivan era da un regnu dragon pupu di famiglia pobule. U so babbu "ùn hè micca insignatu a scienza", ma hà sappiutu per scrive è hà piace ancu lettu. U figliolu riceviu da u so babbu un casate di libri è lezioni in leghje è scrittura.

Cum'è u ghjovanu, perdiu u so babbu, ma hà sappiutu à amparà a francesa in una casa di u viaghju di u vicinu, mentre ch'ellu era registrutu in u servizio civile. Ivanu pruvò di scriviri Ivan e ampara a so opiri versu critichi littirarii siciliani. Eppuru, i trageddi è i dramas ch'eddu scrivi eranu assai perfetti, anche si daveru una idea di u putere di Krylov.

L'scritturi ùn hè spaventusu, sempri circà novi opportunità è stile. Un spiritu ribellu hà imbuttatu à cambià è riesce: u pianu sanu di a so biografia cresce fora di u campu di vista di i circhificaturi. Unni era? Chì site?

U muvimentu caòticu attruva veramente una petra nantu à quale u maestru di u futuru fabulistu era perfeccionatu.

A pezzu finta di Krylova

U so caratteru era scetticu è sarcasticu: era tipicu per Ivan Andreyevich per vede l'aspettu negativu di i fenomeni è l'azzioni di l'omi di i persone. Da a so zitiddina era un fan di Lafontaine - un fabulistu famusu francesu - è hà riittitu à riprodittà di e so fàbuli in russu.

Da a so ghjovana, Krylov hà scrittu opare cù un tinte satìricu: era inclinatu per denunzià micca solu vici pùbblici, ma ancu cunghjinanti cunciadini, ridiculendu cun libertà.

Krylov hà publicatu magazines cun accusatori predeterminato, stampendu carturii littirarii è sàtira. In ogni casu, a vita di e pubblicazione era curretta, ùn eranu micca assai populari, è l'editore l'hàbbenu subitu.

Ivan Andreevich ùn cessau micca di circà u so zuccadori. A principiu di u XIX sèculu, Krylov amparò a traduzzione di Lafontaine à i fababile expert II Dmitriev, à quale ellu disse: "Eccu u vostru veru modu, avete trovu sopratuttu".

E veramenti, u caratteru tutale di Krylov hè stata perfetta à u travagliu di u fabulistu: a so scettica, a mente ardente è l'observazione, è a percepzione satìrica di a rialtà è di l'educazione. In ricerca di u so stile, Ivan Andreevich hà pulitizzatu e so capacità è à pocu diventà un maestru di a parolla.

Proverbs da i prudutti di Krylov

Allora, Ivan Andreevich hà truvatu u so nostru ùnicu in literatura. Hè significativu chì da stu mumentu a so cundizioni è a situazione finanziaria accumincia à cullà nantu à a cullina.

Krylov hà cambiatu à u serviziu di a Biblioteca Pública Imperiale, da quandu parechji anni dopu si ritirò cun un omu bonu. I so fàbuli diventanu cumuni è publicati ancu in vivo: 9 funzioni anu publicatu durante 35 anni!

Un discursu magistrali cumpostu, chinu di satìra, è quarchi ridicule, spessu torna in espressioni alati da una fàbrica! "Mirror and Monkey", "Quartet", "Swan, Cancer and Pike" - in ogni travagliu ci sò silenziu rigurosu à u lettore di scatula dispunificanti e precisa.

Quale hè micca familiarizatu cù l'espressioni: "Avete a culpa di ciò chì vogliu à manghjà" o "Sì, ma hè quì à questa ora"? Questi filamenti di Krylov s'hè cunversatu in leghja l'alegori.

236 fabula scritte da l'autore - una più bella chì l'altra. U significatu di e riabilitariu di Krylov hè studiatu oghje in u currenti di scola, postu chì, anche u seculu è a mezzo di u tempu, i pruduli di sàtira seguenu a essenza, è i caratteri sò ridiculamente ricunnisciute. Qualcosa collegiale farà ricordà dinò l'espressioni alati da a fàbrica.

"Mirror and Monkey"

In a paràbula hè stata infurmata di un sito inconsciente. Ùn ha micca bisognu di manera chì ella di u stranu, o ùn vole micca di sapè. Ci hè più faciule è più interessante per truvà difetti in i so "chianchi" - cunnosci micca tutti quelli nantu à elli.

Quandu u cumpagnu cum Bear tene à pruduce cù curamente à u Monkey chì questu hè u so propiu riflessu in u spaziu, allura ella solu missu a so parolle. "Nimu li piace à ricanusciassi in sàtira", l'autore simbulizante.

A paràbula cunsiste solu uni pochi linee, ma quantu detalla di precisa a critica e l'ipocrisia assai generalizata in a sucità! Metk ridicule u doppiu egoismu è a cecità spirituali di u monicu Krylov: U mussu è u spitu diventanu simboli di u cunsigliu siveranu, chì alcuni ridiculu.

L'autore ridicule senza brigà vici umani, sicondu tutti i reguli di i prudutti - in l'imaghjini di l'animali. Elabura magistralmente micca solu l'intinzione è i caratteri, ma ancu e parole chì pruclamaranu. Particulatamente funny and caustic are the expressions winged from the faible.

U Spìritu è Moncu sò essenze dui caratteri principale: u monicu ùn hè necessariu solu per discutiri "chianchi" è si vantavanu: si dicenu, ma ùn sò micca! U Cunsigliu di l'Orangerie, cum'è u fabuliste scrive, "solu duvavviatu in vain". I linii di a paràbula facenu un sorrisu involuntariu à tutti: tutti si ricurdaru di qualcunu di l'ambiente, cum'è u Monkey. L'autore cumu si prumetta à i lettori à guardà un specchiu nantu à elli, per truvà è neutralizà "u monu stessu".

E espressioni Winged from the fabula "Mirror and Monkey"

In questa falsa curretta, parechje espressioni sò diventate da alighjà: a ghjente aduprà in a cunvegazione cum'è stabilitu, denotamu un fenomenu beni cunnisciutu.

Per esempiu, parlendu di una chjuccula poisonosa chì vede parechji mancarii di l'altri abbinimenti: "Cumu hè chì u goblin hè statu cunzidiratu per travaglià, ùn hè megliu per turnà, kuma, per vultà?"

Parlendu di un omu chì accusava l'altri di i so peccati: "Doppu u sobri Klimych hè leghatu, ma ellu scopri à tutta privata à Petru".

Assicurà assai sàveri di longu di durata, cum'è adopranu u api di l'autoru, sò diventati alati today! U significatu di e pruduli di Krylov hè obviu - eccettu i vici umani umani.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.