Arte e spettacoliLetteratura

Quale sò i quatru quatru di i libri

In Internet, pudete truvà citaturi per ogni occasione. Certi particulanu a vita privata, l'altri si cuncernanu à u travagliu è l'affari, altri tocanu à temi impurtanti è filusòfichi, a quarta tratta di salute. Sò stati presu di sfarenti fonti: ci sò belli cuntrate di i libri, di i film, da i video games - da ogni locu. È certi preghioni scurdate significanu persone specifiche, in particulari, celebriti. In ogni casu, i gustativi littirarii interessanti è i cunniscenze di elli ùn sò micca sfinutu.

Perchè andare bisognu?

Prima, ci sò situazione chì ùn pudete truvà e parolle adattati chì ponu trasmettini tutte e sentimenti è emozioni. Cum'è sapete, a maiò parte di i nostri pinsamenti anu avutu una volta à i capi di l'altri populi. Cusì ùn hè micca fàcili di truvà ghjustizia belle di i libri è l'utilizanu, invece di pruvà à truvà e vostre frases? Per ùn fà scundizzione in persona, hè megliu per preparà parechje cuncorsi generali adattati per ogni occasione. In l'Internet i listessi prublemi cù a rapidità di circà una stituzzioni adattata, ovviamente, ùn pò esse micca.

Siconda, belli cita di i libri ch'elli avemu a sapemu chì sò una persona lettu. Sì, ora ognunu pò spiazioni à l'affirmazione di qualcosa nantu à Internet, senza mancu esse a revelazione di u travagliu, ma in tempu chì a frasa involuta di un scrittore cunoscise pò fà parolle interlucutori.

Tercero, per impressionà a zitella ùn pò esse no solamente poesia, ma ancu citaturi interessanti, perchè u fieru sex "Amate l'ore". Di sicuru, l'esitu sceltu deve esse in u sughjettu, altri u focu ùn sera micca successu.

Citazioni da parechji libri

Ci sò assai literatura ora. Cusì, ci ponu truvà cita ... u mare. Vende più venduti, travaglii scunnisciuti, clàssici mundiale, rumanzi diretti, etc. - Ci sò tanti libri ch'ella hè impussibile di leghje tutti. In ogni casu, si avete, pruvate a più di u prucessu: ricurdate novi parolle, assorbenu infurmazioni utili, è ùn ti micca scurdatu di marcà (o scrivite à un documentu / notepad separatu) quotes boniques. Da i libri vi pudete piglià assai brillantimenti, interessanti, divertenti, toccu è altri discorsi, crammed cun clever scrittore-artighjanu in una o duie sentenzi.

Ah, l'amore hè un sensu maravigliu.

Probabilmente, ogni simpatia addivinta in quarchi più. Truvà boni boni à a persona chì hà avutu u so sensu seriu, per vultà un amicu chì hè accadutu cù a so secunna mità, per ralegri cù a so famiglia per cumincià una nova rilazione o un sònniu nantu à a so propiu - per queste è altre cose simili, belli cuntrate di i libri nantu à l'amore sera perfetta. Ci hè parechje chè un bellu ghjornu, solu qualchì sonu cusì atractu, l'altri anu subitu impurtante.

Michael Weller, per esempiu, hà scrittu annantu à l'amori:
- Senza senza manera?
- senza ellu ùn ci hè bisognu.

A strada, i più famose è belle dritti littirarii di sentimenti ùn sò micca cuntenuti in novi novella, ma solu in più seria è prufonda opere.

U significatu hè ciò chì hè impurtante

Amore o quarchi cuntribbuti bè da i libri - hè bonu. In ogni casu, unu ùn deveru micca esse risultati di a presenza di significatu, altri ciò chì hè l'usu di dichjarà? A volte in una petite frasa, custituita parolle di parechji parolle, cuntene a verità prufundità. Dunque, una bella citeddura di i libri cù significatu è fretje in l'anima di i persone è sò largamente usati in certe situ.

L'articuli littirarii cchiù famusi cuntenenu parechji passaggi divertenti. Puderanu esse stati miseria in quotes, chì a ghjente faci. Per esempiu, "Maestru è Margarita" - u libru più populari, chì tutti e terri persunalizate in lingua russa. Da quì pudete sculacciate parechje cummunita! Puderianu bellu semplice à prima vista, ma à u listessu tempu hè vitalu è dirittu.

"Parlàbbe cù voi in parechje lingue, cum'è sempre", disse unu di i protagonisti di u libru, Woland, "ma i cosi chì avemu parlatu ùn cambien di sta". Koroviev, per esempiu, hà dettu: "Ùn ci hè nisun documentu, nimu l'omu".

In ogni casu, per sapè assai di quotazioni, ùn hè megliu micca circà elli in Internet, ma di lettu libri. Hè impurtante ùn solu per difende una bella frase, ma dinò per presentallu in u cuntestu cusitu. Cù l'affirmazioni di famiglia ignorante di a fonti passanu comodamente, ma l'inutilità di una cita littiraria ùn pò micca tantu ennoble quant à disgrazià.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.