Arte e spettacoliLetteratura

Fratelli di Serapione: Historia e Photos

Dopu a rivolvisioni d'uttrovi è di frivaru, cuminciaru à un vastu paese in una direziamente contrariu, a Russia accuminciò una sviluppu rapidu di tutti forma di u mudernu in l'arti. U gruppu littirariu "Fratelli di Serapione" ùn durau pocu, però, partiu una marca notable in a storia di a literatura è in a vita pratica di ogni unu di i participanti. A marca di "serapione" si stalla cun elli finu à a fine di u ghjornu. Ntô principiu di l'anni 1920 hè stata una di l'associazioni letteraria più famosa, scrittori such as Mikhail Zoshchenko, Veniamin Kaverin, Lev Luntz, Vsevolod Ivanov, Mikhail Slonimsky hè vinutu da i so furestieri. Flushing à l'orizonte di a ghjente prose suviètica è riabilda rapidamenti, i "Serapione di Fratelli" anu mancu pattu à l'illuminazione di novi viaghji à parechji autri scrittori.

Preistoria

In u 1919, a casa di pubblicazione "Literatura mundiali" hà creatu u studiu per traduzzione artistica. In ogni casu, prestu i reunioni di a ghjuventù, chì venenu à domicà stu arti, cumincianu à esse cumpletu. Parlasgi nantu à a littiratura, l'habilità di u scrittore è l'esencia di l'arte eranu u cuntenutu principali di e cumerci. Fossamente anu trasfurmatu in un studiu littirariu. L'iniziatoriu di a so urganizazione era N. Gumilev, è a dirigenza hè assumata da K. Chukovsky. Andrei Bely, N. Zamyatin, K. Chukovsky, N. Gumilev, V. Shklovsky hà detti seminari in a reunione è dete lectures. U numaru di seguitori espansione è in u 1920 hà 350 persone. Li littiraturi, chì si fubbe attaccatu in u quadru di stu studiu, separati è creatu u gruppu "Fratelli di Serapione". I membri di sta associazione insistia chì ùn sò micca una scola littiraria, ma solu una cumunità di critichi, scrittura di praticazioni è di poeti cunnessi da vede cumuni nantu à u cuntenutu di l'arti.

Poetica di u nome di l'associazione littiraria

S'ellu ùn hè micca per u libru di stori curtite "Li fratelli di Serapione" (Hoffmann), chì per un bellu pezzu nantu à a table di l'editore, u nomu di l'amici di i ghjovani scrittori puderia esse sfarenti. Tuttavia, era in sintonia cù u principale principale di u gruppu. In u libru Hoffmann, cuntene 22 storii, dici di un gruppu d'amichi chì si ncuntrò dopu à una longa separazione. Unu di elle si parleghja da a so reunione cù u locu insane, chì cunvinta di a natura illusoria di a realità circundante. A rifiuttu di a realtà, u ritruvimentu à u mondu di a creatività libera, chì custituiscenu l'idea principale di stu travagliu, ùn pò micca megliurà a caratteristicà l'aspirazioni di i scrittori ghjovani.

Quale sò i scrittori? "Fratelli di Serapione": a cumpusizioni di i participanti

Quasi immediatamenti dopu à a creazione, l'admission à l'agrupatu littirariu di novi membri si firmonu. U primu - è l'ultima cumposizione di i participanti era immortalizatu in una photo di 1921. U deprimenti Lev Luntz, Nikitai Nikitin, Mikhail Slonimsky, Ilya Gruzdev, Konstantin Fedin, Vsevolod Ivanov, Mikhail Zoshchenko, Veniamin Kaverin, Elizaveta Polonskaya, Nikolai Tikhonov. Appressu in questu ordenu èranu accettati in u gruppu. Arcuni studienti attribuìanu Viktor Shklovsky à a lista di i participanti, ancu s'ellu stessu cunsidereghja u so travagliu per esse incompatibile cù qualsiasi associazioni.

U cuntenutu di i scontri di i Serapesi

U gruppu littirariu "Serapion Brothers" hà sceltu a sala di Slonimsky com'è postu per i so reunione. A so 'imaghjina addivintau ancu l'emblema di u gruppu. I critichi letterarie accunsenu chì i reunioni sontu i sàbbatu, ancu chì in fatti, i piacè di u mumentu pò pudè riunite in un altru ghjornu di a settimana. À e reunioni i travagli di i membri di u gruppu sò stati leghje, chì sò state discututi in fine è disciplinatu. Iddi scrittura argumenta l'arti, cunzidiratu novi modi di sviluppà literatura. Si puderete guessjà chì i discussioni sò stati caliu è emutivu.

L'output di l'almanac

L'unica coleta cullettiva di a Serapi hè stata liberata in u 1922. Partiu in Russia, è dopu in Berlinu, supplementatu da l'articulu di I. Gruzdev "Face è Masks". Ancu prima di u libru di l'almanacu, i travagli di i membri di u gruppu "Fratelli di Serapione" sò longu cunnisciutu in i circuli letteraria. Fù l'admiraturi di u so travagliu era M. Gorky, chì hè evidenti da a so corrispondenza cù Shklovsky. Hà assai interessatu à a liberazione di novi opiri è li dete assai altimètti.

Y. Tynyanov era più ristretta. In u so articulu "Fratelli di Serapione. L'Almanacu "hà carattirizatu u cullettivu cum'è u primu passu chì ùn hè micca cumpletu, quandu ùn sò micca stati cum'è cumpletu i stori (è quessi fugliali ùn sò micca sempre megliu). U campiunieru di "fine fine" M. Kuzmin e ùn dicia disapprovingly di questu almanac, scrittu chì i stori di i Serapi di 1920 in u 1922 sò digià anticu.

Nicknames di i fratelli

In prima, i reunioni di i "Serapion Brothers" anu parechji assemblei di a "Società Arzamas di Persone Inconnu", chì unievanu i scrittori di u circhiu Pushkin. Da quà ci era pigliatu l'idea di alcune cume, chì era per i scrittori per u restu di a so vita. Arcuni di elli sò citati da V. Posner in una lettera à AM Remizov. I. Gruzdev hà ricivutu u soprannatu "fratellu-superior", N. Nikitin - "fratellu-canonarchu", L. Lunts - "fraturi", V. Posner - "fratellu", V. Shklovsky - "fratellu". Senza un alcune ci era Zamyatin, Zoshchenko è N. Chukovsky. Oghje, A. Akhmatova, B. Annenkov, I. Odoyevtseva e altri visitanu e reune. Hè ancu participatu in discussioni è disputi, ma ùn eranu micca parte di u gruppu. Inoltre, era ancu a "istituzione di i servitori di Serapione", chì includenu M. Alonkina, L. Sazonova, Z. Gatskevich (dopu a mòglia di Nikitin), I. Kaplan-Ingel (più tarda, Slonimsky's wife).

Lev Luntz è i fratelli Serapione

Young Lev 20 anni, Lev Luntz diventò u leader di u gruppu. Clever, sempre animatu, incredibbilmente talentu - in i primi reunioni di i serapi era quellu chì "hà calatu" i so culleghi. Lunts vive sola 23 anni, ma hà sappiutu di lascià una marca notabile in u cori di i scrittori. L'obitu a Lunts fu scrittu da M. Gorky, N. Berberova, Yu, Tynyanov, K. Fedin. Hè stata chjamata "faunità di u ghjovanu", u splashing supra a cima di l'energia di stu chjami cuntentate tutti i cumenti di u gruppu chjamatu "Fratelli Serapion". L'associu littirariu ellu u so penseru ideolugue. U ghjovanu hà vulutu ancu dedicà una cullizzioni sana, ma ùn avia micca u tempu di fà.

À a fine di u 1920, u travagliu di Lunts anu ricivutu un stampatu indelibile cum'è prufessiunale anti-suvietariu è riacariu, è ùn era più publicatu. A ragiunà di una tali attitudine pò esse cumpresu si leghjite l'articulu di Lunts "Perchè noi chì sò i fratelli Serapione", chì diventenu u manifestu di u gruppu. In questu pruclameghja i principii di libertà di creatività, vita senza statutu è regulazione.

U Destinu di Unificazioni

Per l'statu Sovièticu, l'esistenza di un gruppu autonumàticu di scrittori era assai micca indelicable. In u 1922 in a journal "Noti littirarii" questi borchi autobiografichi di serapi. Dopu à quessa, una campione sana hà iniziatu à disunite i scrittori, cumandati da Lunacharsky è Trotsky. A cumpagnia hè chjamata claramente: per subordinà u gruppu à a so vulintà. Quelli chì accunsenu à cooperà cù l'autorità eranu prumessu chì i so opere stampate sò stampati. Per u scrittore soviitu, questu hè stata statu un successu enormi. Unipo di i serapi cuntentivi a l'artel "Circle", chì esiste cun i soldi di u partitu.

Gradualmenti i reune si fala micca menu. Ufficialamenti, u gruppu ùn hè statu dissolutu, i rilazioni amici trà i so membri eranu manteni in tutta a vita. In ogni casu, annantu à a notte in u 1926, Zoscheko ùn vinia micca. Finu à u 1929, l'associazione "Fratelli di Serapione" still smelled in the literary environment. Cu l'avventu di l'Unioni Scrittori, l'esistenza di ogni tipu associu indipendenti, in generale, diventenu impositu.

Malgradu a so storia curretta, u gruppu "Fratelli Serapione" era da grande impurtanza per a literatura russa di u XX. Una sera squadra di scrittoghji notori eranu fora di u so ambiente, ma u fattu chì in u 1946, in u famusu dicrettu di Zhdanov, i so membri eranu novamente citati, quantu traccia noti hà abbandunatu. Allora, parechji anni dopu à u split, a manu punitiva soviètica pigliò scrittori recalcitrant, chì scatinaru nantu à Zoshchenko, Tikhonov è Slonimsky una serie di sanzioni pruibbili.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.