Arte e spettacoliLetteratura

Alexei Panteleev (pseudònimu L. Panteleev): biografia, creatività. I novelli "a Republica di Shkid", "Lyonka Panteleev"

Alexei Panteleyev hè unu di i eroi di a lettariu "Republica di ShKID". Ogni sculghjone Sovietsu leghje un libru à i zitelli di strada. Ma pochi sapendu u destinu di unu di l'autori. À i primi anni L. Panteleyev hè stata abbandunata per ellu stessu. Ma a tragédie di u scritturista scritta ùn era micca limitatu à un zitellu.

Parenti

E centu di millares di zitelli dopu a rivoluzione fù partitu senza cura parentale. A maiò parte di elli eranu destinati per a destinazione criminali, è per quessa - a miseria, a malatia, a prima morte. Unu di i zitelli orfè sovietsi era Alexei Panteleyev. U veru nomu hè Eremeev. L'eroi di questa revoluzione di l'articulu hà fattu un urfanu, chì hà ubbligatu l'amica di una scumbesta biografia.

Eremeev Alexey Ivanovich nascit in una famiglia traduttore. U Patre era un officine Cossack, ma decepiunatu in u serviziu, è seguitu l'esempiu di a so famiglia, principia a vendita di lignu. U figliolu più anticu era solu ottene anni quandu Ivan Eremeev partiu da a famiglia. A mamma hà stata cun tres zitelli. Avvenimenti d'uttrovi, Alexei Panteleyev ùn si ricorda, cum'è in u ottoriu di u 1917 cedeu di malignu è ghjè in una freba per parechjimi seculi.

Tandu a mamma è u babbu di u scrittore in prosa futura appartene à a famiglia di i traduttori. Ivan Andrianovich Eremeev hè statu ufficiale, a so imaghja ferma per sempre in a memoria di u so figliolu. U patri di l'eroi di a storia "Lenka Panteleyev" hà parechje similitudi cù i genitori di l'scrittori, ma a diversità di u caratteru articu, ùn era micca un borratzu borrazu. A famiglia Ivan Andrianovich ùn hè allora à u so propiu liberu. In u 1918, hà scuntatu l'ultima volta cù u so figliolu maiurone, è prontu hà mortu. Sicondu parechji rapporti, Ivan Andrianovich hà spentu parechji mesi in prigiò.

Ruin

Doppu u coup in u paese, u regnu successore. I prudutti chì, finu à u 1917, eranu prisenti nantu à a tassa in abbundanza, di colpu si mette in una farfalla. Tutte e ricerche è arrestani sò realizati. A mamma di u futuru scrittore decide da abbandunà Petrograd: era necessariu di salvà figlioli di famu. A famiglia si trasfirìu a la provincia di Yaroslavl.

Alexei Eremeev, più tardi cunnisciutu in tuttu u paese cum'è novelist L. Panteleev, da a zitella ellu u bingo. Inoltre, da una età primichera, cuminciò à scriviri storii è poechi. L'autore di a storia "Lenka Panteleev", cum'è u so ghjovanu heroe, hà sviluppatu assai di a literatura da i so primi anni. Lighja ancu quandu u paese est stindia in ruina, di famu, di miseria, è in a famiglia di u scrittore in prosa futura, a miseria è a maladie impedì per un pezzu.

Dui anni a famiglia campava in u paese, tornonu in a so cità nativa. U soldi ùn era micca abbastanza. Quelli chì a mamma hà datu u zitellu, hà spesatu nantu à i libri. U futuru cumpagnu di a famosa "Repubblica ShKID", cuminciò à torce a ghjuvelli elettrici per u scopu di più vendita. Perchè ellu era arristatu è mandatu à l'scola, chì si ritrova in un travagliu di l'artu incù u so amicu Grigoriu Belykh.

Wikievor

Quandu vene à quessa figura in a literatura, cum'è Alexey Ivanovich Panteleev, hè impossibile micca di esse un maestru impurtante. N. Soroki-Rosinsky. A so ima hè indicata in u libru "A Republica di ShKID". G. Belykh è L. Panteleev creat un caratteru, alcuni alcune d'alumni di l'scola. Dostoevsky Wikniksomor.

Soroka-Rosinsky s'oposintò l'assertion chì i zitelli difficili sò moralmenti è mentale inferitu. U maestru era sicuru chì i zitelli umani sò i zitelli ordinari chì anu falatu in circunità di a vita difficili. Sè Alexei Eremeev ùn avè micca ghjunghje à u oranfrani legendariu, unu di i meglius libri di a literatura russa nantu à i zitelli è l'adulescenti ùn hè micca creatu. In u mondu letterariu, nomi chì Belykh è Panteleev ùn anu mai sapiutu.

A storia "Repubblica di ShKID"

In i vintini, Alexei Eremeev met Grigoriu Belykh. In quelli anni, ci anu rumore di Petrograd nantu à a raider Lyonka Panteleyev. L'eroi di questu articulu, anche si distinguitu da u so desideriu di u sapientu, era un adessatore difficiue, sughjettu ancu nantu à u sughjettu di i zitelli umani cun un temperamento sternu severu. In onori di u Bandit, Yeremeyev hà ricivutu u so alcunu. U futuru scrittore à a scola era cunnisciutu sottu u nome di Grigori Chernykh. U soprannatu di un amicu Panteleyev hè Yankel.

Trè anni dopu chì i studienti partianu di a scola, una rumanzu autobiografica hè scritta. I caratteri centri di u libru sò Grigori Chernykh è Alexei Panteleyev. In ogni casu, l'autori estenu assai attenti à a storia è à altri caratteri.

A scola era in un vechju bastimentu di sticedda di Peterhof Prospekt. I maestri ùn eranu micca fàciule per frenu u caratteru salvaticu di i palazzi. Tutti avianu una biografia rich, prima di entravanu in a scola eranu una vita libera, nòmina è imprudente. Malgradu à i difficultazioni, Soroka-Rosinsky riclamatu dopu chì i primi educatori di Leningrad ùn travaglia micca cun entusiasmu è dedicazione. À u principiu di a storia "A Republica di ShKID" ritratti di i maestri è i pupulari prumessu. In u sicondu, storii di a vita di l'scola. U tema di a zitiddina è più preferitu da Alex Panteleyev.

Studi corsi

I travaglis creati in u 1928 sò dedicati à a psiculugia di l'adulescenti. Tali labbra includinu "Karlushkin Focus", "Clock". I ritagliu di ritrattu sò digià in una stanza prima di a creatività di Panteleyev creatu maestosamente.

In l'anni trentatelli, u scritturi hà presenti una attenzioni particulari à u tema pedagogicu. I mutivi di i zitelli immutulati avè u fondu. U tema principali in i stori di Panteleyev hè l'heroisimu figghiu, un esempiu di quale hè u travagliu "Parola Onesta". Principi pedagogichi Panteleev utilizati in l'educazione di a so propria filla. Un diari di un babbu hè u travagliu "A nostra Masha", in quale a pusizione di l'autore difiere l'esplicitu Spartanu, u maximalismu moralu è à u listessu tempu un amore senza limitallu per u zitellu.

Grigore Bianco

A vita di l'amicu L. Panteleyev hà scrittu tragicamente. Grigoriu Belykh, prubabilmente, avissi creatu numerosi travaglii, se micca morte à l'età di trenta dui. In u 1935 u scrittore in scrittura vinni riprimuta. A ragiò di u cullementu di l'attività contrarivuluzziunale era un poema nantu à Stalin. A denuncia di l'scrittoghju hè statu compilatu da u so parenti. U maritu di a sughjera di G. Belykh accidentamenti hà truvatu un poema di cuntenutu sospetti nantu à a tavula, chì hè statu infurmatu immediatamenti à l'autorità appropritatu. U ghjurnalista era cunnisciutu da l'articulu 58. Morì in u 1938 in una prissioni di transitu.

A Storia di Lyonka Panteleev

Unu di i scrittori di l'opara di i ghjovani autori hè Samuel Marshak. U puleculu di u zitellu cunsiglianu per riviscrizzamentu unu di i capiddi, cumplementu, creanu un travagliu litterariu di tuttu. Allora a storia "Lenka Panteleev" hè apparevuta.

U travagliu principia cù una descrizzione di i primi anni d'eroi. L'autore hà avè attentatu particularmente à u ritrattu di u so babbu, chì ghjè ritrattu cum'è una persona cumplicata, contradicente, ma più onesta. Poi u cunsiquenzi di l'avvenimenti d'uttrovi è u principiu di a carriera di i lapisani di Lenka sò illustrati. U zitellu miraculously managed per evità à imprigiunà. À a fine di a storia, era in l'scola. Dostoevsky. Da questu avvenimentu, una nova vita principia a Lenka, è ancu altri eresi di u libru Belykh è Panteleyev.

"A nostra Masha"

Dopu à a guerra, u scrittore pruvale hà scrittu assai. Era prestu pubblicatu. In u 1956, u scrittori hà avutu una figliola, à quale hà dedicatu a nostra "Masha". U libru hè un colture di rigistri-observazioni chì sò rializati da parechji genitori. Ma per regula, i matri sò l'autori di tali ghjurnali. In questu casu, u mo babbu era scrupulousness è observazione inusual.

Masha era un figghiu finitu. U so babbu era in un tempu privatu di attenzione è cura, è, forsi, perchè ùn pagava una indetta vitru à una sola figlia. Masha addivintau una zitella salvailmente lettu è sviluppata, ma ùn hà micca avutu una cumunione diretta in diretta cù i so pari. In a so ghjuventù, a malatia mentale accuminzava a sviluppà. Per parechji anni, Masha Panteleeva passa in i sughjetti. Ellu hà mortu trè anni da a morte di u so babbu.

Critica

Nta l'anni trenta, quandu Belykh fu attu arristatu, Panteleyev miraculamente hà rializatu per esse ripressione da u Chukovsky. U scrittore è u pueta di i zitelli appreie assai u talentu di questu autori. Chukovsky hà noteu a lingua espresiva di Panteleyev, è dinò a sincerità è a verità chì sò prisenti in i so libri. A persona chì hà sappiutu tante adversità ùn pò micca inspirà a fiducia di i lettori. Ma vale à dì chì Makarenko hà adigitu à un altru opere di u libru per Panteleev è Belykh. U creatore di u "Poemu Pedagògicu" ùn accetta micca a "Republica di ShKID", più precisamente, u metudu usatu da u caratteru principale di a storia, Viktor Sorokin, per travaglià cù l'aluminii.

Caratteristiche di a storia

In a "Republica di ShKID" ci sò memori, assezzioni, storii è ritratti di eroi. U libru di Panteleyev è Belykh hè spessu cumparatu cù u travagliu di Makarenko. A diferenza principale hè chì in u primu a narrativa hè cunnisciuta micca in nome di u maestru. I dimustrendu discritti in u libru annantu à i zitelli umani chì vènsenu à a scola. Dostoevsky, dettu da a perspettiva di addevu cumplicati.

L'autori di a storia ci anu interessatu in una varietà di persone. Tutti i caratteri puderanu diventà u caratteru principale, senza circà à esse un pupu o un tutore. In a struttura di u travagliu ci hè una certa cunfusione. Hè spiegatu da una bundanza di ricordi di i graduate di l'escola. In l'epileimu scrittu in u 1926, i scrittori dicenu di una riunione cù l'eroi di a storia. Unu di i Shkidis hè divintatu assistentore direttore, un altru travagliatu in a stampa, u terzu s'hè fattu un agronomu.

"Credo ..."

L. Panteleev era una persona profonda religiosa, com'è averia da l'ultimu libru. "Credo ..." - un travagliu publicatu dopu a morte di l'autore. U libru hà un caratteru cunfessionale. In questu, l'autore trasmette u so pensamentu, l'esperimenti. L'ultime travagliu hè pocu cumuni cù a "Ripùbblica di ShKID" è numarosi storii cuncintrau à i ghjovani lecturi.

U scrittore hà scrittu in u 1987 in Leningrad. A so pensa pussedi quattru storii è parechji documenti. Sicondu i so opiri, i trè filmi è un filmu animatu eranu creati. Ma u so nome sempre serà assuciatu cù u libru, chì hà creatu in coautore cù Grigoriu Belykh - "A Republica di ShKID".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.