Arte e spettacoliLetteratura

Fatih Amirkhan: biografia è creatività

Oghje vi diciaraghju quale hè Fatih Amirkhan. A so biografia serà scritta in detail sottu. Avemu parlatu d'un scrittore, un publicista ironicu sarcasticu chì a penna ùn hà micca salvatu i musulmani più influenti è rispettuosi. Era ancu un pensatore liberale sàviu.

Biografia

Fatih Amirkhan in u linguaggiu tatuu hà sappiutu per creà suche prose prospettii chì hè stata chjamata lettera più persone di u so populu. Hè natu in u 1886, l'1 di ghjennaghju in Novotatarska Sloboda. U so babbu era l'imam di a mezquette Iske-Tash. A so famiglia ascendiu à i Murzes di u Kazan Khanate. A zitiddina di u nostru eroi passava sottu a leghje di u Koran, in quantu a bona urdazioni di a so mamma - una donna prudente è illuminata. Fatih Amirkhan hà studiatu durante dui anni in a parrata mekteb. In u 1895, a l'insistenza di u so babbu, si trasfirìu a la madrasa "Muhammadiya" - a più grande università in Kazan. U maestru è u capu riligiosu G. Barudi hà diregatu sta istituzione. Dui anni u nostru erculu passatu in sta istituzione educazione.

Training

Fatih Amirkhan hà ricivutu una educazione teologica excellentu, in più di a cunniscenza bè in a littiratura di l'Orienti è a so storia. Inoltre, hà acquistatu i sapè di a lingua russa è scopri una quantità di scienzi secular. U nostru eroi hà iniziatu à interessà a cultura russa. Hà amparatu a curiosità kemm à u rusu è à i so fundazioni europei. U futuru scrittore hà cuminciatu à dumandà dumande nantu à i motivi di u lag in a civilizazione orientali. In caratteru, essendu un capu, ma à u stessu tempu una persona empieziu, si aghjunghjava cun ellu un gruppu di pirsuni chì sentenu ancu chì i frontiere di a scola religiosa per elli sò stati.

Ittihad

Fatih Amirkhan in u 1901 incù l'amichi fôru u organizzatore di u cerculu seculu "Unità". In a so lingua nativa, questu organizazione hè chjamata Ittihad. U cerculu cercatu à migliurà i cundizzioni viventi è materiali di i studienti. In più di aduprà riunioni, pubblicendu una rivista manuscrita, l'associazione hà realizatu in u 1903 una produzzioni strumentali naziunale - a dramma "A Sfurtunata Giovinia". Questu avvene era unu di i primi di u so tipu. U nostru erè cuntinuamenti pruvatu à cumpiendu a mancanza di sapè. In u risultatu, u futuru scritturi avianu un tutore. Hè numinatu SN Gassar - Social Democrat. A cumunicazione frequenta cù questa persona, è ancu cun H. Yamashev, hà permessu chì l'eroi per esse interessatu da a vita pulitica.

Attività

Fatih Amirkhan durante a Rivuluzione Russa scavalcò in l'urganizazione di u muvimentu di i studenti "Reforma". Participò in tutti i cumerci di i musulmani in Russia. In u 1906 u nostru erelicu surtitava a so casa. Temi persecuzione, abbandunà per Mosca. Eccu travaglia in a rivista "Raising Children". In i pagine di sta pubblicazione si prisentanu l'experiències debuttanti journalistic di u nostru eroi. Fatih Amirkhan hà turnatu. Kazan, visitò in 1907. Hè ricurdatu di novu addivintà u capu di a ghjuventù. Però, era una tragedia. In u 1907, u 15 d'austu, u nostru erculu hà fattu malatu. Era in u ospitalu. U diagnosticu hè paralisi. A malatia riffitò l'scrittrici à una sita di ghiaccio. Solu u caratteru, vuluntà, sustegnu di i genitori è i amichi ci permettenu di vultà in attività creativa è suciale. U so sognu longu sò foru veru - u primu issueu di a pubblicazione El-Islah hè publicatu. Forsi, era u ghjurnale più bravutu è intruduce di quellu tempu.

Creatività

Avemu digià cumu chì Fatih Amirkhan addivintà publicista. I soe stori principiavanu à prisintà in u ghjurnale annunziatu quì. U primu di elli, "Dream on the vigilia di l'alimenti", hè publicatu in uttroghju di u 1907. Stu travagliu trattà cù un vacanze naziunalizzeru seccu, à quale l'armonia soziale è interethnica rignava. Per unepochi di travaglii littirarii di u nostru eroi (in particulare, a storia "Fatkhulla Khazret", publicata in u 1909) hè carattarizatu da una burla impietà, di u burdettu, di u cleru, chì hè cumminatu cù a creazione d'una utopia artistica nantu à a vita felice è felice di i Tattarie, chì hà un locu per a cultura, U Progressu, ancu di l'Islam.

Una grande pupulazione aghjunghjia l'opari scrittrichi chì sò dedicati à ricerchi spirituali di u zitellu musulmicu tudiscu in i cundizzioni di u muvimentu rivoluzionariu è naziunali. Avemu duvutu esse apartatu a storia "Hayat", a novella "At the Crossroads", in quantu u drama "Unequal". Queste opere era per a più parte creata nantu à basa di elementi vitale è imprese persunale di l'autore. In elli hà rivilatu u mondu di dubbità, chì riflette è cuddà ghjunghje in i ghjuvanotti chì ùn sò micca pronti, ancu in u nome di un sperendu tentativu, per falla per sempre cun fidi, tradizioni è e so populu. Cusì, in l'anima di u nostru eroi, hè statu una evoluzione per i valori naziunali è liberali, l'idea di l'armunia è a pace publica. L'scrittriche ùn hà micca accettatu a rivoluzione. Circò per a biddizza è l'armunia in tuttu, cusì hà scrittu cù u dulore è l'indignazione à u rampage di crime, ruin, privileghservasi, monumenti abbandunati, cumpurtamenti immurali di i capi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.