Arte e spettacoliLetteratura

A taula cronica di Ivan Alexandrovich Goncharov. Brief biography

Ivan Alexandrovich nascìu ntô 1812, u 18 di giugnu. I paisani di Goncharov èranu cummerciale. À quelli sette anni, u zitellu pèrdite u so babbu, u padrunu hà pigliatu a so educazione, è a so mamma hà purtatu a splutazioni.

Studiu Goncharova

A l'insistenza di una mamma pratica, Goncharov hà stelatu à studia in Moscu, in una scola cummerciale. Tempu principiu s'addunau u so desideriu per scrivite, ùn hà micca piace u studiu.

Goncharov guida quasi tanta anni avvinni in a scola, perchè u so cummercialu ùn ùn interessa micca à tuttu. Finalmente, persuade a so mamma per falla una petizioni in a scola, a tira è accede à l'Università di Mosca in a Facultà di Literatura in August 1831. Ella studia per quattru anni. Dopu stu mumentu, a biografia di Goncharov cambia da avanti à creativa. Hè acquisto cun assai scrittori. Simultanamente, Belinsky, Herzen, Ogarev, Lermontov, Turgenev, Aksakov anu studiatu à l'università.

Vita di Goncharova dopu l'scola

Goncharov hè contru u so desiu di vultà à Simbirsk, a cità chì era natu. Ellu riceve una lettera da u guvernatore è 11 mesi chì travaglia com'è u so secretariu. Allora ellu surtite per San Petesburgo, andà à u Ministru di finanziarii, à u Dipartimentu di Cummerciu Extranjero com un intérprete. E dopu ci hè un avvenimentu assai impurtante, a mesa cronologica di Goncharov incluse un fenomenu unicu. Hè unu di i pochi scrittori di u tempu chì hà sappiutu di fà un viaghju round-the-world.

Ivan Aleksandrovich fù numinatu secretariu di General Putyatin in u 1852. Andà cun ellu in un viaghju per dui anni è mei anni. Allora sbarcò in mare di u Mari di Okhotsk è tutta a Russa rite per terra. Da u primu ghjornu di l'espulsione Goncharov cuntene migliori di viaghju. Hè publicati prima in fragments separati, dopu à a ricerca di sti curtite "Frigate Pallada", chì hè issa chjamata novella, hè publicata.

A taula cronològica Goncharova ùn pò esse cumpletu senza dì à u so censor di u travagliu.

Goncharov u censor

Riturnà da u viaghju, Ivan Alexandrovich entra à u censor di serviziu. A ghjente di sta prufessione in questu tempu l'attitudina era assai attrattiva, è Goncharov pronto abbanduneghja stu travagliu. In ogni modu, in u 1862 riturnò cum'è editore in capu di u ghjurnalistu Severnaya Pochta, chì era necessariu di vive in qualcosa. Dopu qualchì tempu, ellu hè cunsideratore per a stampa, è diventa u censoru principali. Strongly stands on the conservative positions, supports the state foundations, due to what quarrel with many like-minded literary craftsmen. In u 1867, Ivan Aleksandrovich finalment si ritrova è finisci scrivite "U Cliff" - a so ultima novella.

A taula cronica di Goncharova a Novellenza

In u 1844, à l'età di 30 anni, Ivan Goncharov hà cuncipitu a nova "Storia Ordinariu", è trè anni dopu hà publicatu in Sovremennik.

In u 1849, in March, u "Sleep of Oblomov" hè publicatu in una cullizzioni litteraria cù illustrazioni. In u stessu annu Goncharov va à Simbirsk è si sia in pettu à a novella. È solu dopu à 10 anni, a novella "Oblomov" hè publicata in "Scritti di a Patria", dividita in quattru temes.

In u 1869, a romanzu "U Cliff" hè publicatu. In questa mesa chronologica Goncharov cum'è scrittori pò esse finitu. Questu serà u so ultimu travagliu maiò. Dopu à questu, scrive solu "Better late than never" - un esagiu di spieghenanu tutti i so successi creativi è i fallimenti, cumu è per quale ellu hà scrittu.

A biografia di Goncharov era modesta, era un omu malincunia, chjusu. In u 1891, mortu senza allughjà micca di i eredi. Ùn era micca maritatu una volta, è tuttu u so patrimoniu littariu va versu u vientu fidu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.