Arte e spettacoliLetteratura

"Cascata" (Baratynsky): storia di creazione, analizazione

Eugene Abramovich Baratynsky (1800-1844) - un poviru valincianu bellu poeta in valore alcune. À u pezzu iniziu di u so travagliu hè u poema "Cascata". Baratynsky in questu tempu crea opusce elegiaci, pienu di romance.

Informazione breve di u pueta

Evgeni Baratynsky hè vinutu da una famiglia nobili di i sicrit russi russi. Hè natu in u duminiu di Vyazhlya, a pruvenzione di Tambov. A so zitiddina passava vicinu, in u mancante di Mar. L'educazione di u zitellu era cumparatu French è Italian. Dopu, mentre chì studiava in i Corpi di Pagine, addivassi li tedeschi. U zitellu sunnava di u servitariu militari, ma una prankie infanzia chì participò, avè lettu Schiller, hà purtatu è i so amici per ste steal. Baratynsky di 10 anni hè statu espulsu da u corpsu è puderia diventà solu suldatu. Accuminzau a scriviri pochi malenconichi, chì hè un pezzu in a società. A l'età di 19 E. Baratynsky cuminciò à serve com'è una privata. In u stessu annu si oghje cù A. Pushkin, A. Delvig, In Kiukhelbeker, F. Glinka, N. Gnedich. In u 1820, u so regimentu fu mandatu à Finlàndia. Ci hè scrittu u poemu lyric "Cascata" chì ci hè interessatu per noi. Baratynsky in questu pianu principià per esse stampatu, è u so nomu diventa cunnisciutu.

A storia di a creazione di a "Cascata"

A natura finlandesa produciu una impressione nova à u ghjovanu Baratynsky, accustatu à u terrenu chjusu. Propriu di a furtizza di Kyumen, unni l'uffiziu non cumissionista servitore, era a cascata di Hagfors. Hà sorpresa cù a so altezza di 8 metri è una gargu ostensione. Puderanu ammirazione da u ponte, chì era allughtu nantu à a massa di l'acqua veloci. Induva ancu Baratynsky visitatu a Catarina Imatra. Stu burdu brunchamentu cunfini i boschi di Karelia cù cunnessione grigia. Puderete questa ruvida è majestic cascata di l'acqua è hà purtatu à a creazione in u 1821 di una petite òpira maestra - "Cascata". Baratynsky com'è un veru pueta ùn pudia micca passà senza avè riflessu in u so travagliu un fenomenu straordinariu di a natura.

U tema generale di u poema

U ghjovanu, standing, apparentemente à a cima, hà vistu un paisaghju piumente è misteriosu, chì sottu à u gustu di l'aquilone mossi in l'affittu picciu. Acchianemu chì aquilon hè un ventu nordu. Hè rapitu, cum'è u volu di una aguila. Questa dibitità formidiglianza di natura, i Rumani rapprisentanu circa appena quì sottu in a photo above. Hà purtatu u tempu in bracciu è era cunsunanti cù u sonu di un flussu di l'acqua putenti. Roar, chì publicheghja una cascata, Baratynsky senti cù temptation è ghjè persone, incantevule da i currutti di furore di u pezzu salvaticu. Intenta sentenu cù u so core chì ellu abbia una caccia di acqua, coperta cù una brusta grigia di spruzzioni. A vista di questu attrattu màgicu, quì sottu sta criazione scandale indeversibile hè EA Baratynsky. A cascata affezzioni di a so vita senza perfezzioni, chì hè in armunia cù u mondu circundante.

Imaghjini di u poema

A vista è i sonnii di a massa di l'acqua facenu chì u poeta repetiscenu è entusiastamenti l'exclaim, chjamatu à l'esistenza eterna - "noise", "non stop". Questa epifania di i quattru stanzi principià è finisce u travagliu. Queste intendiu sarà intesa da i lecturi, ùn pò micca esse ignoratu. L'epitetu "capre di grisgiu" in relazione à u verbu riprisenta u primu di u so culore, postu chì a so antica hè intesa. U so "unggiu allargumentu" faci u vede un esseru vivitu in ellu, chì hè unitu cù a vaddi chì persiste. Cusì e e forze di a natura sò incodati in l'imaginazione ricca chì Baratynsky pussede. Hà una frasca è si parlava à u poeta senza palori. U rou d'ellu ùn hè micca solu persone, ma ancu ribelli. Chì duverà chì aspetta, Baratynsky ùn pò micca capitu, perchè ellu hè simpaticamenti fascinatu da l'"abissu smume". I so ritiori retòrici cridentanu l'attinzioni à u paisaghju è, senza esse risposte, sò obligati à cumparse.

Mezi lèichi di u poeta

U poema hè scrittu cù una rima di iambicità medite. Per u lettore mudernu, l'arcaismu riferite ancu a menziona d'un aquilone, è a cumminazzioni di "spruce hide", chì hà fattu chjaru. Ma, forsi, è i cuntimpuranei di u poeta, evuceru un sentimentu d'eternità è a natura primordiale.

L'alliteratura chì hè utilizata permette di stà à sente u flussu sordu da a prima stanza. Hà 3 "sh". Appena, ci saranu ripetuti "g", "ni" è novu "sh", rinfurzendu a prima impressione. Quattru volte in una fila a "Yu" repetita hè una Assonanza. Hè permessu di traspurtà più rigurosu da u flussu di l'acqua chì cuntene continuamente.

L'imaghjini di l'erculu lyrique

Hè dimustrava a bisognu di una persona per intende ciò chì hè u putere incantevule, chì hè creatu senza mirà. U statutu di l'anima di l'eroi hà avutu assai a scuperta di i sicreti. Questu hè u so "esse crazy expectation". Hè tremendu in tuttu. È à traversu l'oximorfu (l'eroi líricu "capisce u core" è a mente pertenece à a testa), avemu manifestatu chì davanti l'eroi un misteru scunnisciutu hè statu scupertu: ellu hà trova u so postu in l'universu. Quì si facemu quì u principiu filosoficu di u pueta. Minuti di a vicinanza di l'omu è l'universu apre u lettore à u poema "Cascata". Baratynsky cumencia per capì u significatu di u so esseru. È dopu u cantante riflette nantu à a so vita in i so opiri. In u so primu travagliu di sentimentu (piacè, gioia, emozione, anticipazione), causatu da a natura, mostrava Baratynsky. "Cascata" (l'analisi di quale hè cumpletu), solu impone u principiu di e parole filosofiche è i risultati elegichi di u poeta.

Dopu avè ottinutu u listinu di ufficiale, EA Barytynsky si ritirarà, maritassi è, solu per un cittimentu ristrettu di amici, andaranu à l'esterno. In Nàpuli, murmuriu subitu, ma hè statu sipariu à a so terra nativa, in San Petesburgo. A stampa ùn hà micca cupartu stu successu tristi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.