Arte e spettacoliLetteratura

L'attitudine di Chatsky à l'educazione. Diciamenti di Chatsky

Comedy "Ghjustu da Wit" prestu 200 anni com'è un adornamentu di u repertoriu di assai teatri. Tutti i clippi di a citaturi di Chatsky. È tutti sanu chì l'hà scrittu. Diplomaticu è poeta Griboyedov, Regidere di Statu. Per una descrizzione più completa di sta parsunalità, deve esse ricurdatu chì questu omu, assai eruditu è cumminenti, era un hussaru da u temperamentu. Sapia chì era di sustene a liggi di l'onore, è a pudia difenda à un duellu.

Griboedov - in i trè persone più educati di Russia in u principiu di u XIX seculu

È Alexander Sergeyevich era a persona più educata di u so tempu, chì cunniscenu a maiò parte di e lingue d'Europa è Asia. Hè sorprendenti - cumunicà liberamente, solu per l'urigginariu, in alimanu, francese, italiano, inglese, grecu, turcu, àrabu. Inoltre, hà sirvutu u gran servitu di Russia cum'è un virtuoso diplomaticu. U so trattatu di pattu cun Persia detti Russia 2 khanates. In questu sensu, cum'è i so cuntimpuriani affirmaru, Griboyedov solu costu un esercitu di 20.000 forti. Eppuru u disgrave, ancu l'imperatore Alexandru, ùn pudia aiutà, ma fate cura à a ricumpensa di l'effettu diplomaticu. Ciò chì putere era a so educazione è a mente scura!

Hè sorprendenti chì u tema di l'educazione si parolle in u travagliu principalu di a vita d'Alexander Griboyedov? L'attitudine di Chatsky in l 'educazione hè in fattu uguali cum'è di u diplomaticu dramaturgu. In ogni casu, prima avemu bisognu di manera chì u genaru di Russia Griboyedov era.

Richezza culturale, ineducata in Russia à u principiu di u XIX seculu

Sicondu u famosu filosufu Berdyaev, u paese era "un vastu regnu campagnatu senza limitata", guidatu da a nubiltà lucale, "baghonunate cultu è pariu", è un burocràticu burocraticu putente. À u listessu tempu, cù tutte e strade di e persone educatu è cultivatu era insignificante. Hè a risposta, perchè l'attitudine espressa di Chatsky à a furmazione prupone un negativu di a sucetà Famusov.

Dopu tuttu, ancu l'imperatore Alexandru I, chì hè vinutu à u putenza comu liberali pro-occidentali, à u tempu di scriverà a cummedia immortale di Griboi Galovu hàduppiru l'opposizioni anti-europea, avvicinavanu à a mistica religiosa.

Alexander Sergeevich Griboyedov hè un patrizzu è citatinu

Cosa da fà quandu e parolle FAMUSOV "i libri recogeranu tuttu è brusgià" diventenu l'essenza di a pusizioni di reaczione di a burocrazia è i patroni, secremente appoi da u tsar? Ùn sò solu teme à rimbormentà a rivoluzione francese in a so patria, sò scantati ch'elli sughjenu nantu à l'Olimpu di u putere russiu.

Hè per quessa l'attestazioni di Chatsky à l'educazione fegate: allora, l'alfabbetu in a longa volta causerà u cambiamentu di u paese di cambià u so cursu à un anti-serf, liberale.

Alexander Griboyedov, in a so cummedia "seditiosa", susciteghja una pregunta veramente aguda per a Russia, chì infatti influenza u so avvene. E a so interpretazione di u livellu bonu di u sistema educatu meriteghja assai attenzioni.

Chì Griboyedov disse à a bocca di u caratteru principale di a cummedia di l'apprendre

In u 1816, in Russia, tra i militanti nobili militari, nascita u muvimentu Decembrista. Questi sò i persone chì, durante a guerra contru Napoleon, vittiru a vita liberale di l'Europa, avè a dinamica di u sviluppu di a demucrazia occidentali. Hè esperatu da l'imperatore Alexandru I l'adopzione di a custituzione, l'abulizioni di a servu.

L'attitudine di Chatsky à a educazione si coincide cù a pusizione di i Decembristi. Propinemu à a vostra attentione i furmagli pertinenti di u caratteru principale di a cummedia.

L'Ostriche è i pariichi lacunonii di Chatsky sò cuncisi è cunti! Chì hà dettu chì Alexander Sergeevich volontà esse spressione sti frasi? Ellu mostra l'inconsistenza di u sistema di u ghjennaghju di l'educazione nobili russa. Prima, u so caratteru splendenti. Spessu unrecognized sò pseudo-governatori. Cugliulighjani, senza cuntrollu, partianu una cosa chì veramente puetanu insignà. L'attitudine di Chatsky à l'educazione è a illectazione, anche a so visita recente in l'esteru, hè una pru-russa. Ùn lu cunsiderà ch'ella hè raielu, per esempiu, seguitu cummentendu l'esperienza di i tedeschi. Inoltre, u ghjovanu hè sicuru chì u persone "intelligente è vigoru" crede chì i russi, pussidennu l'instincte di verità, resolvi assai prublemi internu più efficace chì i cunsiglii occidentali.

Questu s'opponi à Chatsky in u tema di l'educazione

A nubbirtà lucale diventavanu un putente illimitatu nantu à i so servi servitori, rigalmente i soldi. Un cavaleri saggiu era stupidu, educatu o micca, ùn ci era micca diferenza. Era riccu è cumandò à i so subordinate. Hà l'incentive per i signori lucali per studià travaglià stu status? Nimu.

A diversità di i pruprietarii classici, i nobili chì eranu in serviziu civile sò stati obligati d'avè una certa educazione, anche si i critichi eranu, per trattà a sopra ligurevuli. L'ufficiale hè a listessa Famusov. A question si sviluppa: a mente hè bisognu di travaglià cù i documenti, seguitu u principiu di "firmatu, cusì fora di vista"? Un altu livellu militari hè Skalozub. Hè ciò chì a so educazione è e so capacità mentali sò solu dispensa ...

I posti di Famusov sò contru à quellu di Chatsky

L'attitudina di primurosu di Chatsky à l'educazione è l'illuminazione, in quali si sentenu un postu favorevule, hè cunfrontu cù a pusizioni inert è primitiva di Famusov. Semburi ch'eddu hà statu pirsunamente amparatu in u so tempu (quandu Pushkin hà dichottu) "d'alcuni". In ogni casu, stu nomu di Mosca cun una cundizione mediu, ùn avete micca travagliatu cù i libri di letturatura, ùn hà micca pussutu tempu favurite formalità vittoria secular. È chì hè caratteristicu, u so cercanu cercu di i nobile è i capi beni in a solidarità cun ellu.

Istruzione Chatsky, in cuntrastu cù Famusov è Molchalin, si cumpleanu i normi di u "sèculu prisente". L'autoru ùn andò in i detti, ma menziunatu chì u cordoniu Alexander Andreevich si n'andò in un locu per "avarè locu".

Invece di cuncludi

In ogni casu, Alexander Andreevich in a so attenza tremosa à l'educazione ùn hè micca solu, cum'è quì sottu a l'analisi di l'anàlisi di Chatsky, chì l'aspettu di i cumeddi cumunu da i caratteri. Questu, per esempiu, hà scrittu da Skalozub, u so primu, u prìncipi Fedor, botanist è chimicu, è di "split practiced split and bezvere" di l'Institut Pedagogique di Mosca.

Per quessa, a partenza di Chatsky da a famiglia di Famusov, ùn avemu micca percizzatu com'è un uttinuu ignoratu di l'aspetta di a societa nantu à l'educazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.