Arte e spettacoliLetteratura

"U celu di Austerlitz" - una cambiamentu sana in i visioni di u Prìncipi Andrew

L'episodi "U celu di Austerlitz", chì occupene un locu pocu nicu in a novella "Guerra è Paci", però hè una di u centru, cumu si mostra i cambiamenti prufundenti chì anu avutu cù u Prince Andrew in u campu di battaglia. Tuttu impurtante in ellu hè quale custituitu a visione di u principale di u prìncipe, è quellu spertu a so idea di a guerra è i so eroi.

A vita di u prìncipi Andrew, chì hè precedutu a guerra

Hè un rich man secular, chì hè profundo infelice. Da certi puntu, a so ima hè creata da l'autore cum'è "persona extra". Una di e prime menzione di "persone extra" hè in AS. Pushkin in a versione di scritta 8 di u capitulu "Eugene Onegin": "... quasi nisunu parlà. Unu hè persa è eseguita, trà i ghjovani aristucratici, trà diplomati utili, per tutti chì pare micca un stranieri.

Chì sò in generale in a littiratura russa cum'è "persona extra"? Di solitu esse un certu tipu sociu-psicologicu. I so funziunalità principali pò esse riunificatu. Per una banda, sò cose capacità significativu, una persunale, è di l'altri - allenamentu di a sucetà. Per una banda, un sensu di supremità intellettuale è moralu nantu à u so ambientu, è di l'altri - una forma di fatigue murali, escepticismu, chì face un ovoccu nìmulu. Nazione superfluciuti spessu ponu sfurtunatate micca solu per elli, ma ancu per i ghjovani donne chì anu amatu cù elli.

Tuttu ciò chì tocca à l'imaghjini di u prìncipi Andrew, creatu da a manu di u grand maestru.

A vita di a vita

In generale, travaglià a tarifa di u Kutuzov, u prìncipi Andrew, cunfunnitatu. Iddu interessatu. Ma ellu stava fora di a massa di l'ufficiali in questu per ellu tuttu fù impurtante è significante. In particulare u cursu generale di a guerra, è micca solu a vittoria di l'armata russa. Longa prima di a battaglia, quandu si ritirava à Olmyuts, hà amparatu chì petite è vili a guerra era. Aspittau e esperatu impatientamenti per u so Toulon. U celu di Austerlitz era sempre luntanu.

I sònnii di fama è ricunniscenza

In a battaglia di Toulon contru i sustinzanti di u re di u sudu di Francia, u ghjovanu nuninatu Bonaparte, cù l'interimzione forte di a so colonna, purtò a vittoria à i Republicani. Hè a prima vittoria. U prìncipi Andrew, chì sirvìa in a sede di Kutuzov, ùn hè mai un momentu per andà di l'idea di fama. Per quessa, "Toulon" hà sempri vicini cun u so nome u primu passu. Napuliuni divintò per u prìncipe un ìdolo. Prima di a battaglia tutta a notte ùn hè un dialogu interni di l' eroi cun ellu, chì nimu pò chjara. Ùn avete bisognu di u babbu, una surella, o una mòglia chì aspetta un zitellu. In una brumeta notte prima di a battaglia, ellu hà avutu dettu chì a quantità a quale era indifferenti à tutti quelli chì sò vicinu à ellu. Ùn ùn mi circundava u celu di Austerlitz, chì hà fighjatu solu in i so pinsamenti. A notte nanzu prima di a lotta ùn pudia dorme. U prìncipe, riviseghjendu a so vita, ùn hà micca cambiatu in modu radicali: l'amore di strangersi ignurati per ellu era necessariu, cum'è l'aria, anche a so morte pussibuli hè prublema.

Napuliuni

Era una ghjurnata grisa, giubba. Ma, strangely enough, nantu à u celu biancu di Austerlitz spline nantu à Napuliuni, perchè cose avà vultatu per ellu. Un solu d'oru era flutteratu in u celu. Quandu tuttu illuminava tuttu Napoleone, hà indicatu l'offensiva eliminendu u guanti da una manu bella.

Battaglia

Kutuzov assumi subitu chì era persa. U prìncipi Andrew hà aspessu da a so intervenzione per rivolversa u cursu di a battaglia. E ora era u tempu di spettaculu l'heroisimu persunale quandu u viottu di massa di suldati partianu da una pusizioni. Pigliò u banner è corse, senza cura di i balasti chì volanu. I suldati u suitonu. Ma, ferutu, si metti, è per a prima volta vene u celu di Austerlitz. Ghjè in una stanza straordinariu. In u celu, a diversità di a terra, tuttu hè tranquillu. Ùn ci hè micca un soru, micca din, senza gridalli, nisuna splusione, nis muvimentu violentu, senza malice, senza lotta. Allora, alta, hè silenziu. Silenziu i nuvuli si movevanu. Sò calmu è solenni. U prìncipi Andrew sta maravigliata di veda u celu di Austerlitz. Un pezzu di u celu si mostra chì u modellu di u principale cambia - sì, tuttu l'ingannimentu chì u seducenu. L'antitesi si usa - ùn ci hè una opposizioni di una cumbattimentu è u restu, u silenziu. Ci hè solu u celu. "È ringraziate à Diu" Allora u tonu tutte di a narrativa hà cambiatu. Cù l'aiutu di l'epiteti è e ripitizioni, u ritmu di e frasi fracani. E i lumi nuvuli pianu pianu nurmaturi murenu, ma i cambiamenti custanti in i pinsamenti di u prìncipe.

Transfigurazione

U prinfèvule cascò in l'oblitori, è purgatu à morte. Solu à a sera hè ghjuntu, è u primu pensamentu hè: induve hè u celu di Austerlitz (Guerra è Paese)? U passaghju vi mostra chì u pensamentu di u prìncipi Andrew cresce da u celu altu à a soffraustizia, chì ùn avia mai sapiutu mai. Ellu vide à u celu cù nuvole, perchè l'infinitu era blu. Appressu vicinu à ellu Napoleone - u so eroi è l'idolu - si paria à u prìncipe insignificante, petite, petite è vanu, qualcosa chì murmurava cum'è una mosca. U prìncipi Andrewu ricusarà. A so ànima cumunicata solu cun u celu altu. Ma ellu vole vrivisione: a vita hè pari valore è bella, perchè capisce ciò chì succede diversu.

Solu avutu pruvata a morte, solu avè stata annantu à un capeddu, u princìpicu Andarinu sintì l'immubiliatu di tuttu, circà u celu immensu, a sbuchjabilità di i so ambizioni aspettazioni. Ricorsu a so fazaña, ma realizendu chì a cosa principal hè stata completamente distinta. U Celu, chì hè un misteru è a pace, chì solu ponu esse truvatu in casa, in a Montagne Calma.

A guerra hè horrore, terra è dolore. Ùn ci hè nimu romanu. Cusì, guardendu u celu, u princìpicu Andrew rivisere tutte a so pusizioni vitale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.