FurmazzioniStoria

A fame in i rigioni Volga 1921-1922, in 1932-1933: la ragiuni. facts, storicu

A fame in i rigioni Volga - unu di i più tragicu evenimenti in a storia naziunale di u 20u seculu. Quandu vi leghje avvinta, hè difficiuli à crede chì era in a rialità. Pari ca la foto pigliatu in u tempu - hè Metropolitana da Guatemala pistari-taliallu. Cumparisci quì è Sandu Ciorba, è i criminali avvene nazzista e malandrini di e Chjese, è i maiò espluratori pulari. Ma orammai, issu ùn hè puisia, ma evenimenti vera chì hè accadutu in menu chè un seculu fà nant'à i spondi di u Volga.

A fame in i rigioni Volga hè assai difficiule in l'anni 1921-22 e ntô 1932-33. Tuttavia, la ragiuni di lu era differente. In u primu casu, lu principali di li sò Usanze Corse sur glace, è lu secunnu - azzione u puteri. Details di issi evenimenti hà da esse trattatu in stu articulu. Tu vi 'mparanu duru era una gran fame in i rigioni Volga. Photos mintuvate in stu articulu - i tistimunianzi vivant di un terribili tragedia.

Epichi Suviètica, tènniru in alta stima "nutizia da i campi." In u cunbentu di prugrammi nutizia è tavuli ghjurnale truvà un locu parechji tonni di a grana. Ancu avà, pudete vede i sceni su canali TV riggiunali didicatu à stu tema. Però, di branu è d 'inguernu di più abitanti di a cità - ghjustu termini agriculu Découvrir. Tillers da lu canali tilivisivu pò lamentu di siveri estate, pluie pisanti e àutri innuvà a natura. Tuttavia, avemu preferiscenu Licodia à a so spadda. Dispunibilità di u pane è altri prudutti hè oghji cunsidaratu com'è un eterna datu, micca à esse interrugati. E principali agriculu volte isari u so prezzu da solu un coppiu di rubles. Ma di menu chè un seculu fà, i paisani di u rughjonu Volga era in l 'internu di una Tinimuci umanitarii. Mentri lu pani valurizzatu u so pesu in d 'oru. Oghje hè difficiule di pensà cumu siveri i caristia in u rughjonu Volga.

I causi di la fami 1921-22.

Poviru racolta in u 1920, hè a prima prima di scumpientu. In Volga piglia solu circa 20 poods grana. Di paragunà, u numeru in 1913 arrivau 146,4 miliuna di mine. siccità esigenza hà purtatu u veranu di u 1921. Digià in May, maltu, inverno foru ammazzati in a pruvincia di Samara, si messe à falli la primavera. L'apparizione di i grilli chì Mangiare residues culturi, comu puru la mancanza di pioggia causatu la morte di guasi 100% di Colture da principiu di lugliu. Cum'è un risultatu di i caristia in u rughjonu Volga. 1921 hè diventatu assai difficiuli di la maggiuranza di pirsuni nta tanti parti di lu paisi. In pruvincia Samara, cume addumannatu di circa 85% di a pupulazione.

In l 'annu prima comu nu risultatu di "surplus" eranu pigliatu da i paisani, quasi tutti i alimentariu. In pugni tre statu fattu da requisition, per "dà" basi. Un altru resident statu pagatu sordi di lu à prumuzione, stabilitu da u guvernu. "Requisition" fu guidatu da stu prucessu. circhendu Food di uparazioni oa vendita furzatu di tanti agricultori ùn piace. È cumincionu à piglià "misuri" preventive. "Dispusizioni" sughjettu di tutte e riserve è a grana accumulated - si faci u speculators, fù mmiscatu in alimenti animale in, elli anu manghjatu, hè missa arricavata basatu supra lu, o simpricimenti ammucciari. "Prodrazvyorstka" cumenciu si sparse in u pani e manixai grana. stati aghjuntu à 1919-20 anni, à elli la carne è pomi, è da a fine di u 1920, - quasi tutti i prudutti agriculi. Agricultori dopu à l 'accumulated in u 1920 in l' autunnu custretti à manghjà u granu sumente. Assai larga geografia hè cupartu da i rigioni di fami. Stu Volga (da Udmurtia à u Mari Caspiu), a sud di rigalu-ghjornu Ukraine, parti di l Kazakhstan, Yuzhnyy Ural.

azzione u puteri '

Critica era la situazioni. U guvernu USSR emi riserve pastu à firmavanu i caristia in u rughjonu Volga in 1921. It avia a dumannari aiutu da u paesi capitalisti dicisi in lugliu di stu annata. Tuttavia, la burghesia ùn fala a aiutari l 'Unioni Suviètica. Solu à u principiu di u vaghjimu ghjunse u primu aiutu umanitarii. Ma era chì. À a fini di 1921 - principiu di u 1922 u muntanti di aiutu umanitarii hà avviò. In stu gran uttinuti di Fridtjof Nansen, u famosu scinziatu e espluratori pulari chì hà urganizatu una campagna attiva.

Aiutu America è l 'Europa

Mentri puliticanti Western pinsa à ciò chì e cundizioni di a spinciri l 'Unioni Suviètica in cambiu d' aiutu umanitarii, religiosi è urganisazione publicu in America è l 'Europa si metti a los. Assai grande hè u so aiutu in a lotta contru à la fami. Attività di u Administration sollievo American (ara) hà raghjuntu un particulari grande scala. Hè statu guidatu da Gerbert Guver, Sicritariu US di Commerce (incidentally, un Pasta anti-cumunisti). Hè pinzavanu ca su 9 February, 1922 lu cuntributu Stati Uniti d'America à a lotta contru à la fami hè stimata à 42 miliuna di euru. Per comparison, lu cuvernu suvièticu hà spesu un tutale di 12, 5 miliuna di euru.

Attività realizatu in 1921-22.

Però, l 'bulscèvica ùn era disarmu. Dicretu di u Cumitatu Cintrali Executive in ghjugnu di u 1921 fù urganizata da u Cumitatu Cintrali Pomgol. Sta permissione fu datu puteri spiciali in u campu di sparghjera è incù di manciari. È nantu à u tarrenu creatu tali Parisi. U strangeru impegnati in u pane fustelle attiva. Special attinzioni vinni datu à aiutà agricultori in u capre d 'inguernu 1921 e la primavera 1922. Circa 55 miliuna di tunnillati di sumente stati accattatu di stu prugettu.

Lu cuvernu suvièticu usatu a caristia di eva un colpu usati di la cresia. January 2, 1922 u Cumitatu Executive Bureau Central dicisi à liquidate u duminiu, chiesa. Quandu sta statu dichjaratu bona ntentu - fondi di a vendita di a pruprietà appartiniri a la cresia, deve esse direttu di l 'acquistu di Specialista, manciari e àutri roba necessaria. Duranti u 1922 hè statu s'alluntanò da u duminiu, chiesa, u costu di u quali hè stimata à 4,5 miliuna di rubles d 'oru. Era una quantità grannissimi. Perciò, u scopu dichjaratu fù mandatu à solu 20-30% di i fondi. A parti lu menu has been "duminatu" nant'à ella, a ignite u focu, di rivuluzione munnu. Mentri autri simpricimenti trite in arrubati da capi nantu à u tarrenu in u prucessu di a pruvista, trasportu è use.

Horror caristia di 1921-22.

About 5 miliuna di pirsuni hannu mortu di la fami e so cunsequenze. Quattru volte cresce murtalità in u rughjonu Samara, juncennu 13%. Most Letteratura soffre da a fami. Ci era friquenti à l 'casi tempu induve parenti apposta hè fora di erusioni suverchiu à nutriscia. Si festighjeghja ancu Cannibalism duranti la fame in i rigioni Volga. I zitelli sopravviventi stati orphaned è esercitu di i zitelli crozza replenished. In u paesi di Samara, Saratov, è in particulare Simbirsk residenti attaccò u cuncili lucali. Si dumandava u issuance di razioni. People manghjò tutti i boi, e poi si metti a gatti e cani, e mancu genti. misure dispirata furzatu genti pi jiri a fame in i rigioni Volga. Cannibalism era ghjustu unu d 'iddi. People vindutu tutti i so bè per un pezzu di pane.

Prezzi duranti la caristia

Mentri la casa pussutu esse accattatu di un friscalettu di crauti. residenti Urban stati a vendita di u duminiu di fiancu à nunda è certi tinutu. Tuttavia, à u paesi a situazione diventa critica. Prezzi di i prudutti acchianava. A fame in i rigioni Volga (1921-1922 francese gg.) Hà purtatu a spiculazioni chi accuminciau a ciuriri. In February 1922, à i banchi Simbirsk Peck di pani si pò cumprà di circa 1.200 rubles. È da marzu, cci dumannò di un miliuni. U costu di patate, arrivau 800 mila. Ouverature. di pud. Cù prufitti annuale di un misciu strasurdinariu hè circa mille rubles.

Cannibalism duranti la fame in i rigioni Volga

In 1922, cù numarosi ultrahigh accuminciò a ghjunghjini in u capitale hà dettu chì Cannibalism. Chilot di 20 di ghjennaghju, arricurdatu cchiù voti lu casu in i so rughjoni Simbirsk è Samara, oltri a Bashkiria. Si osserva vòglia chì ci era una gran fame in i rigioni Volga. Cannibalism in 1921 accuminzau a divintari ognuna novu mumentu in lu dopu, in u 1922. ghjurnale "Pravda" u 27 di ghjennaghju di u cavallu chì in lochi ogni jùarnu u Cannibalism ndiscriminati. In li banni dâ pruvincia populu Samara purtò la fami di la fuddìa e disperazioni, suldati umanu stati manghjati da e si manciava i zitelli morti. Chì hè ciò chì purtò a caristia in u rughjonu Volga.

Cannibalism in u 1921 è in u 1922 fù vistu da i ducumenti. Per esempiu, u rapportu di tensione Cumitatu Executive Volost da aprile 13, 1922 à u cuntrollu di i paesi Lyubimovka trova in u rughjonu Samara, ci fù a nutari ca "Cannibalism barbarian" pigghia forma di massa Ljubimovke. A pignata pi pirsuna nun trovu un pezzu di carne umana, cotto, è in lu salone, - 'na pignata di carni. numerosi osse seanza vicinu à l 'àstracu. Quandu a donna fù dumandatu circa unni idda pigghiò la carne, idda ammissu chi u so figliolu 8-annata-vecchio, era mortu è ch'ella era tagliata à pezzi. Allora hà tombu e so 15-anni-vecchio, figghia, mentre ch'ella durmia. tempu Sandu Ciorba di fame in i rigioni Volga in 1921 ammissu ch'elli ùn hà ancu ricùardu u gustu di carne umana, mentri manciavanu in un statu di unconsciousness.

Newspaper "Our Life" hà dettu chì in i paesi suldati Simbirsk chjinata in i carrughji, chì nimu pulisce. A vita di tanti pirsuni si vantava a fame in u Volga 1921. Cannibalism hè per assai u solu modu fora. Tantu, ca lu pòpulu si messe à arrubbari l'autra riserve di carne umana, è in qualchi Weiss per manghjà compru, su mortu. Cannibalism duranti la fame in i rigioni Volga di 1921-22. nimu hà da esse suspresu.

Cunsequenze di a caristia di 1921-22.

In u veranu di u 1922 annata, u dati GPU, hè 3,5 miliuna di a fame, 2 millioni di pruvincia Samara - in Saratov, 1,2 - in Simbirsk, 651,7 milla - in Tsaritsin, 329,7 milla - Penza, 2,1 miliuna - in Tatrespublike, 800 mila - in la Ripùbbrica Chuvash, 330 mila - in i cumuni tedesco. In Simbirsk caristia era a superari pi solu da a fine di u 1923. Pruvincia di u calzature vaghjimu hà ricevutu aiutu manciari e la simenza, ancu s'è in u 1924 un pane Province ristau lu manciari basi di viddani. Sicondu à u censimentu di dopu in 1926, la pupulazzioni dâ pruvincia fù ridutta da circa 300 mila. Morti in 1921 da francese typhus e manciari tombu di 170 mila., 80 di marzu. Were evacuati è intorno, 50 mila. L. In la riggiuni dû Volga, secondu a stimi cunservatore, tombu 5 miliuna di pirsuni.

A fame in i rigioni Volga in 1932-1933.

In 1932-33. La fami era nenti. It S'avissi a nutari ca a storia di a so presenza à chì epica sò sempre cupertu cu lu scuru e perversa. Nunustanti lu ternu e quantità di litteratura publicatu avvinta cuntruversia cuntinueghja à stu ghjornu. Hè cunnisciutu chì in 1932-33. in u rughjonu Volga, u Kuban è l 'Ucraina ùn hè estate. Cosa po sò i causi? Infatti, in Russia, si hè tradizione statu assuciata incù una caristia di fallimentu culturi di pane è estate. Weather in 1931-32. U Populu ùn hè assai favurevuli di agricultura. Tuttavia, la massa d 'a grana fallimentu culturi causa ch'ella ùn pudia. Per quessa, sta fami ùn hè micca u risultatu di principali naturale. Era u risultatu di Stalin assicutau Policy agriculi è i riazzioni di i viddani casca.

A fame in i rigioni Volga: Cuntata

A causa immediata pò esse cunsideratu pulitica anti-cuntadini di Travaglii grana e collectivization. Hè statu rializatu à scioglie i prublemi di rinfurzà i puteri di Stalin e industrializazione furzatu di l 'Unioni Suviètica. Ukraine, oltri a lu menu zoni a grana-criscenti di l 'Unioni Suviètica, spazii di cumpleta collectivization, caristia creata (1933). Volga rinviviscerete i terribili tragedia.

Avè arechja cunzidiratu lu fonti, hè pussibili à nutà a creazione di una sola miccanisimu in issi situazioni lochi senza manciari. Lamentu di u d'furzatu collectivization, dispossession, procurements grana furzatu è Publichi di i prudutti agriculi, la supprissioni di resistenza di viddani. About lu lea inextricable trà la fami e collectivization pò esse ghjudicati da u fattu chì u gruppu si firmau lu sviluppu di la stadda di u paesi in lu 1930, avvinuta dopu à u 1924-25 di a fame. cibu sò digià statu marcatu in 1930, quandu collectivization statu purtatu fora. In certi lochi di u Nordu Caucasus, Ukraine, Siberia, Middle è Lower Volga, a causa di la campagna di u Travaglii di grana a 1929 ogni difficultà pastu. Sta campagna hè divintatu un catalyseur per u muvimentu cullittivu-agricula.

In u 1931, si avissi parenu, era à saziassi di l 'agricultori, cum'è in i rigioni a grana-criscenti di l' Unioni Suvietica duvuta a cundizioni favurèvuli chì piglia una racolta discugràfica. Sicondu à dati ufficiali, ci hè 835,4 millioni cwt, puru siddu a rialità - nè di più cà 772 miliuna, però, si vutau fora un'antra manera. Winter-primavera 1931 hè statu un harbinger di futuru tragedia.

A fame in i rigioni Volga in 1932, hè u risultatu logica di u politica Stalin. Tanti littri agricultori di u Nordu Caucasus, la riggiuni dû Volga e altri. I tarritorii di a spadda di ca veni a lu diritturi di grandi giurnali. In sti littri, u principale causi di prublemi chiamatu pulitiche di collectivization è a grana procurements. In stu casu, rispunsèvule hè à spessu cunsideratu di Stalin pirsuna. addevi cullettiva di Stalin, di l 'espirienza di i primi 2 anni di collectivization, avianu più nunda à fà cù l' intiressi di li cuntadini. Autorità cunsidarà supratuttu comu un surghjente di a grana marketable è altri prudutti agriculi. In stu casu, i interessi di l'agricultori ùn era pigliata in contu.

Sottu pressione da u Center autorità lucale scraped fora tutti i pani disponibile da ind'è l 'agricultori è agricultori. By "mètudu pryvé of" pulizia, oltri tumblr-piani è altri misuri hè statu stabilitu u cuntrollu strittu supra li vindemii. Antri è paisani disgruntled ruthlessly riprimuta: espulsu, dekulakize, mette in u prucessu. L'iniziativa in stu casu, ghjunse da u cima gestione è Stalin pirsuna. Cusì, si passa da u pressure, cima di u paesi.

U migrazione di cuntadini di la cità di

U migrazione grande-scala à i cumuni di la pupulazzioni di viddani, più ghjovana è sano, u so membri, ancu mudificà ha appuculita in u 1932, u putere pruduttivu di u paesi. People stati sumena u paesi a prima causa di l 'pi lu scantu di la minaccia di dispossession, è tandu in cerca di na vita megghiu accuminciò a lassari l' addevi. Winter 1931-32 francese gg. à causa di lu gran fattu, cibo accuminzau fujutu i parti più attivi di individuale agricultori è vignaghjoli in la cità è in u prufitti. Stu n'accupava principalmente l 'omi di travagghiatura-etati.

U pocu di massa di l 'addevi

Maiò parti di i paisani vulia nesciri fora di elli è di vultà à u sole a gestione. A prima mità di u 1932 hè u piccu di una sorte di massa. A stu tempu diminuinu da 1370,8 mila in i RSFSR u numeru di addevi USUFRUTTUARIA.

Luvàri i campagni capre è a cugliera in u 1932

Da u principiu di a campagna di capre, primavera in 1932, u paese fu pigghiatu assai tempu è difficiule situazioni pastu. Dunque, sta campagna ùn pudia esse tenerà in u tempu e cose, per mutivi scopu. Dinù in u 1932, ùn hà fiascatu à caccià almenu a mità di racolta. Large danaru a grana à l 'Unioni Suviètica, dopu à a fine di racolta è l' campagna Travaglii grana issa annata ghjunse in forza in u tempu circustanzi particulari è la virità. L'ùrtima prividia la esiste mintuatu sopra à e cunsequenze di collectivization. azzaru particulari, prima, i paisani uppusizione collectivization è a grana Publichi, è secunnu, cunnucieru da Stalin in i paesi è i pulitichi Travaglii grana di riprissioni.

tazzeghji di caristia

U breadbasket principali di l 'Unioni Suvietica si vutaru pi la fami, chi fù suvitatu da tutti i so tazzeghji. Ripetiri di 1921-22:. Sandu Ciorba duranti la fame in i rigioni Volga, tanti morti, bellu prezzi pastu. ritrattu tirribili di malatu paisani pluralità girari numerosi documenti. I zoni a grana-acostumaus di cumpleta collectivization, fighjendu epicenters di caristia. Situazioni di a pupulazione ch'elli èranu circa smetti un rigalu. Ghjudicà si pò esse, secondu à relazioni di u OGPU, tistimonii, currispunnenza cu la Center chjusu per incaricatu Local, i relazioni di u dipartimenti puliticu di l 'MTS.

In particulare, si fù trovu chì in i rigioni Volga in 1933, quasi biddas seguenti cità in lu tarritoriu di la riggiuni Lower Volga: u vechju, village, paese Grivko Ivlevka, li cultivà. Sverdlov. casi di cadaviri-mangiare, sò statu identificatu, oltri a la tomba di vittimi caristia in puzzu tutale in u paesi di i rigioni Penza, Saratov, Volgograd è Samara. Tali fu osservatu, comu hè ancu cunnisciuta, è in i Paesi Bassi, Kuban e lu Don.

azzione u puteri '

In stu casu, u maiò di dittatura di Stalin di risolviri i crisi bollita davanti à u fattu chì i residenti, chì sò in a zona di la fami, è pensa sumente e manciari impurtante prestiti, mentri cu vuluntà parsunali di Stalin. spurtazzioni di a grana di u paese in a decisione Politburo in d'aprile 1933, fù terminated. In più, sò stata pigliata misure assistenza à rinfurzà u addevi cullittiva in termini di dipartimenti pulitica urganizazione è los cù MTS. a grana sistemu accunciamentu Travaglii in 1933, hà cambiatu u data standard fissu sò stabbilutu, sopra.

Oghje hè istrosu chi u cumandu staliniani in 1932-33. It glosses più di la fami. It cuntinuau a repatriate u pane è micca prove da u publicu tuttu lu munnu, a assistenti dâ pupulazzioni di l 'Unioni Suvietica. Ricunniscenza di a fame ùn dì a ricunniscenza di u crollu di mudellu mudirnazzazzioni di la casa di campagna sceltu da Stalin. E si nun era modu realistu in u cuntestu di rinfurzà u regime è a scunfitta di l'uppusizzioni. Tuttavia, ancu ind'a lu rigimi pulìtichi sceltu Stalin avia e pussibilità di helluaturum u puntu di i poveri. Sicondu à D. Penner, hè pussutu hypothetically aduprà u nurmalizzazzioni di li rilazzioni cu li Stati Uniti d'America è cumprà u so manghjà accumulated à prezzi chambre d. U muvimentu pussutu esse vistu comu nu signu di goodwill i Stati Uniti d'America contra l 'Unioni Suviètica. L'attu di ricunniscenza pussutu "copre" spesi pulitichi è ideali di l 'Unioni Suviètica, s'ellu hà dicisu à aiutà America. Da issu passu, nc'est, si avissi statu bè è i paisani American.

A memoria di i vittimi

L'Assemblea di u Cunsigliu di l'Auropa, 29 April, 2010 aduttatu una decisioni u cummemorazione di l 'abitanti di u paese chi murìu ntô 1932-33. comu nu risurtatu di la fami. U ducumentu dettu chì sta situazione statu criatu da "dilibbirata" è azzione è pulitiche di u regime di u tempu "brutali".

In u 2009, l ' "Memorial à i vittimi di Holodomor in Ucraina" fù apertu in Kiev. In stu museu, in Hall, memoria, chì prisenta u libru in memoria di i vittimi di 19 volumi. Si scrive 880.000 nomi di pirsuni ca murìu di manciari. E ghjè solu quelli ch'ùn hè oghje ducumentatu. N. A. Nazarbaev, presidente di Kazakhstan, 31 May, 2012 in Astana à apre un memoriale didicatu à i vittimi di Holodomor.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.