FurmazzioniStoria

A guerra Russian-turca di 1735-1739 francese gg:. U mutivu, i risultati di

In u XVIII seculu, a menu di elle di sdignu trà Russia è Turkey hè Krymskoe Hanstvo. Tatari apparsu rigularmente in la tirritori cusacchi, ca purtava a sbaddi cunflitti. In maghju di u 1735 in St. Petersburg ghjunse la nutizia chì l 'esercitu di Khan ncruciati lu cunfini Russian arrivare a Persia. Chistu fu mutivu basta à dichjarà una guerra cu Turkey (l 'Crimean Tatar eranu i so vassalli).

vendu Leontiev

A ddu tempu, Anna Ivanovna règula Russian (1730 - 1740). Pocu nanzu u scoppiu di lu cunflittu cù l 'Imperu Uttumanu e so truppe si n'andò in Polonia à sustena i lutta di lu tronu di l' search elettore di austu. Morte purtatu da u favuritu di la mpiratrici Munnich. Ch'ellu riciviu n'ambasciata da u capilocu, in cui Anna avia dumandatu à andà à l 'armata francese in u sudu. Cusì messe a guerra Russian-turca di 1735 - 1739 anni.

Munnich dicisi à aspittà sinu à l 'inguernu incù u trabucinata di tennis fretu à principiatu l' assediu di Azov - una furtezza impurtanti, per chì luttò ancu Peter I. In settembre, u favuritu è i so cunsiglieri erani mali cu frevi. A causa di chistu, li hà cambiatu a so piani e ci mannò General Leontiev in Crimea.

In lu so 'esercitu hè circa 40 mila pirsuni e dicini di fucili. Tuttavia, senza successu, si hè micca truvatu. mai di vaghjimu è ca cc'èranu aghju avutu un prighjuneru nantu ad ellu. In l 'esercitu, la trabucinata di k è a morte di massa di i cavaddi. Persu 9000 populu, Leontyev riturnò cu nenti. a guerra Russian-turca di 1735 - 1739 anni. It accuminzau cu la solita traritura ss supiriuri e fiaschi.

L 'assediu di Azov

Furtizza di Santa Maria Anne - à l 'esercitu hè faciuli à fà opérations cummattimentu a vicinanza di Azov, u fundamentu pruvisoriu fù custruitu 30 chilometri luntanu. Minich ghjuntu quì, in marzu di u 1736. À a fine di u mese, si cuminciaru a turri, chi fù creatu a EXHAUST u nimicu. Turks sò twin preparatu per un tali scumettutu, è quasi senza una lotta, teniamu tantu tutti i furtificazioni circondu.

Però, da u ginirali Russian avutu assai di e cose pazzi. Per esempiu, in d'aprile, u conte Petr Lassi fu urdinatu à andà sottu à u di Azov, à participà à u cumandu di u cumbattu. Era in un tanta furia, chì pigliò cun ellu solu un picculu Munniali di una duzina Cusacchi. Next di burro (a cità in u mudernu regione Kharkiv), iddu era attaccatu da un clientelisimu tatar. U distaccu hè sparnucciatu, è u generale si stentu si vantava li gammi.

Letting Azov Turks

In maghju di u Ghjunse à u squatrone Azov Russian, dopu à l 'Don. Navi purtaru novi artiglieria. Da issu puntu di circa 40 hunting cuntinuà powered u furtezza. Una attesa schjaccià u Insegna gunpowder, per via di ciò chì hè accadutu à un tempurale scòppiu chì distrutte da cintunari di casi è tombu più di trè centu abitanti.

Contru à l 'industria di sti boni risurtati, u guvernatore Turkish dicisi a arrinnìrisi Azov, cum'è i so' paisani eranu capace à aiutà lu. Hè accadutu u 19 di ghjugnu. termini di rinnuta eranu d 'accordu. U web pupulazioni musulmani di la cità hè senza lascià u so muri. From Azov si pigghiò circa 40 mila abitanti. e truppe Russian stati isciutu da i cintunari cella lucali di hostages ortodossa. i vincitori dinù te assai di fucili. Duvuta a l 'alta murtali u focu palazzi a cità foru suprattuttu distruttu o malamenti guastatu. Russian-Turkish a guerra (1735 - 1739) fu assai diticata a prima Major a riescita di a nostra armata.

Munnich in Crimea

In d'aprile 1736 Munnich purtatu esercitu 54000th in la Crimea. 18 di hè vinutu à Perekop - avamposti, debout, una sola terra strittu, ca purtava a la pinisula. In ghjiru à ellu era un gros prufonda. Quissa hè una curtisia maravigghia Munnich, cum'è nantu à u vigilia di u so cuntaru ca u BTP Turkish hè in lu poviru cunnizzioni.

Davanti à voi cumincià u n'assartu, u maresciallu dicisi à mandà una lettera di Khan. In ella, ch'ellu offra à andà à u tatari in la citatinanza di l 'Mpiratrici Russian, e accusati di l' vicini in abbinutu rigulari. risposta Han mandatu murza, chì hà dettu chì ùn attacchi ùn era, è nantu à u situ di i latri era nogai. Russian-Turkish a guerra (1735 - 1739) Avìssi finìu, se l 'una leia trovu una lingua cumuna.

Tuttavia, Munnich micca pussutu accordu cu murza. Allora, mandò un imbasciadore daretu, prumessi à Khan chì si vede a so città ardenti e distrutta, perchè ùn vulianu a accittari la grazia Annamaria Ioannovny.

Sturm Perekopa

Russian assartaru. I suldati rinisceru a impulsu subitu u invelenassi è sintinella. prubbremi grossi arrestanu turri, cuntinuà bombard u infanteria. Unu d 'iddi arrinisceru a catturari l' impresa di u Regimente di Preobrazhensky, chì era piuttostu di 60 pirsuni. Hè statu tagliatu 160 cristiani. U restu di u presidiu fughje dopu à l 'tatar.

L'urtimu postu di l 'furtezza nimicu firmati. Pasha passava lu in u 22 maghju di u dopu à un accordu chi la Turks sarà u dirittu di lascià in libertà i fortificazione circunnata. So fu cunquistata Perekop.

a guerra Russian-turca di 1735 - 1739 anni. Iddu cuntinua. Daretu à Perekop teniamu tantu la furtizza di Kinburn. À a so manca, General Leontiev, la dispusizioni di u quali hè circa 10 mila fanti. Chistu fu nu mpurtanti forte cuntrullava la vucca di lu Dnieper.

Sarani spechju in la pinisula

Dopu à lu primu successu à posta à u tribunale. Minich pruposti à cuntinuà u spechju offensiva in la pinisula da tutti i pussibili li forzi. Iddu hà cridutu chì a causa di sta guerra, Russian-Turkish (1735 - 1739 anni -. A so durata attuale) vi finiscinu cu prestu. Certi di i so cumpagni pinsau spicificatu. Ch'elli ci spiega vendu periculu in un paese induve ci hè guasi micca acqua. Comu regula, l 'esèrcitu, chjosa da a cumunicazioni, in tale circunstanze, diventa facili preda à a tatar. Tuttavia, la vista, Minich sempre presente, è u 25 di maghju, è si n'andò à u sudu.

Kozlov cascò prima cità, o Yevpatoriya mudernu. Quandu un distaccu di Cusacchi assartaru, hè statu scupertu chì u forte abbandunati è pona in u focu, è u so abitanti si caccionu à fughje a Bakhchisarai. 17 di ghjugnu di u vinni a la capitali Russian. Piglià a so attaccu direttu ùn hè facile, cum'è u solu passable hè sottu missu. Dunque Minich lassatu tutti i malati è ferita da i carretti di u cantu sottu à a prutezzione di un picculu distaccu, mentri iddu è i so truppe Elite si trasfirìu a jiri a cità. A manuvra hè statu un successu: i tatari ùn custata chi, sottu Cover di i notti erani li Cusacchi vicinu Bakhchisarai. À scuntrà li fù mandatu à u megliu reggimentu di tatari è i Janissaries. A prima, chì era in gradu di sfracicà i Russian è ancu selezziunà una pochi fucili. Tuttavia, comu nu risurtatu di tumblr-attaccu purtatu à a disfatta di i cristiani. Bakhchisarai fù pigliata, è u pòpulu scappatu.

U ritornu di quartieri, inverno

Tatari fughje in la muntagna, e la Turks vìnniru evacuati a Cafu. Minich prima vulia à andà à sta cità, è à lampà si. Però, l 'Armata Russa hè assai fatigued. N particulari brutali hè u calori - i scaffali era dopu à l 'alba e lu tuttu jornu caminavanu squinted à u caldu di. Era una strategia europea di la guerra, chì ùn hè micca adattu à a Casanova di campagni cu ritardu. A causa di i numerosi perditi umani Munnich riturnaru. U Perekop si ne stete tantu. Avè piglia tuttu u so 'forzi, Field Marshal cunteti perdita - circa 30 mila pirsuni, a maiò parti di i quali murìu da u k o di u caldu.

penisula Busted fù manca, è si n'andò à San Pietroburgo Minich spiigheti da l 'Mpiratrici. Cusì finì a campagna, ca era marcatu da la guerra Russian-Turkish (1735 - 1739). Nascenu grande perditi era a Minich incapaci à adattà si à i cundizioni di lucale di u sudu.

Austria joins in la guerra

vittoria armi Russian cunvinciu Austria chì Turkey defenseless. Habsburg Munarchia vulia à cuntinuà a so crescita in i Balkans. Però, l 'Mpiraturi Carlu VI Army patutu u so fronte, un numeru di lesions attenti chì cunfurtà solu u scopu di l' Imperu Uttumanu. Fiaschi stati assuciati cu lu poviru strutturatu è shapkozakidatelstvom in u sediu austrìacu.

Lotta per Ochakov

Intantu Munnich vinniru a Kiev, unni aspittava di un esercitu di 70.000 òmini suldati freschi. U so scopu hè un impurtanti furtezza Ochakov. U guarnigione Minich hè circa 20 mila pirsuni. esercitu Russian vinniru a li mura di la cità a na vota. U so artiglieria luntanu daretu à l 'infanteria. Munnich dicisi micca à aspittà di u trasportu di l 'armi, è a aa li forzi ca iddu avia a ddu tempu. A situazione era piuttostu Siacca, cum'è i turchi piglia un esercitu ausiliari vicinu Bender.

U primu ghjornu di colpu, quasi u web guarnigione fora di a porta, è attaccò u besiegers. Perciò, u curaggiu di i Turchi ùn aiuta, è ch'elli avianu à pi. A so 'esercitu hè permessu vinciri. A situazione diventa critica di i voti, quandu i cità avirrissimu una rivista marmura e cuminciò 'na seria di focu. Liati à u presidiu apprufittatu di la flotta Russian. Cusacchi lassò li navi e catturau la furtizza di lu mari. Doppu ca, lu cumannanti di detti l 'ordine di isari la bannera bianca.

Perciò, u successu di l'assediu di Ochakov hè prestu nullified. Qualchi mesi dopu à un iniziu, a causa di cui li surdati vìnniru moru in droves. In settembre 1739 u tribunale militare decisu di lascià u casteddu. U listessu distinu ristò i suldati in Kinburn. Cusì finì un altru campagna chì vi pò ricurdatu Russian-Turkish a guerra (1735 - 1739). A tavula sottu mostra u prezzu aspettu durante Ochakova assediu.

L 'assediu di Ochakov in 1737
Russia Turkey
megghiu Burhard Minih Mustafa Pasha
e forze di u partiti 70000 20000
perdita 3000 15000

Sarani à Bender in 1738

New asèrcitu principali testu Minich era Bender. The Russian tandu si trasfirìu currennu longu la costa di lu Mari Neru, u più u casu chì prestu vi finiscinu cu la u Russian-Turkish a guerra (1735 -. 1739 francese gg). I risultati di i militari, però, era disappruvazioni. Minikh pòniri a catturari almenu una furtezza impurtanti è vince un riavulu in u rughjonu.

L'urtimu ligna hè u fiumu Dniester. Quandu u marisciale campu vinni ccà, ca 'ncuntrò u altra parte un tempurale esercitu 60000th di i turchi, incù i quali hè assai difficiule à difende a causa di la mancanza di ligne nurmali. Ingegneri micca pussutu purtà ponti pruvisoriu per via di u fattu chì u li hè sempri apertu u focu. Si tense u Dniester hè vulia dì chì l 'esercitu accuminciò a curriri a fora granu.

a guerra Russian-turca di u 1735 -. 1739 anni, in cortu, era una riescita cuntrastanti. Dunque Munnich ùn ghjocanu à dà una battaglia generale è si ritirau nzinu a lu so quarteri inguernu.

Morte 1739

Digià prossimu annu l 'esercitu sempre sappiutu à furzà u Dniester. U fattu hè accadutu per via di u fattu chì u percorsu di u fiume hè statu assai ridutta. Munnich accadute à u Imperatrici di dàrici lu pirmissu di jiri a lu sud attraversu la Pulonia, ca era assai megliu chè u francese steppe salvatichi.

U successu di lu braccia Russian in issu annu girava fora per esse i catturaru lu furtezza Hawtin, chì apre a via a Bender. General Levendal divinni lu cumannanti di sta mpurtanti cità. À u listessu tempu Minich s'avvicinò da u Yassam induve stava la majuranza etniche moldavu.

mondu Belgrado

Intantu, in San Pietroburgo ghjunse la nutizia di la donna. In settembre 1739 Austria firmata un a pace cù a Turchia, bypassing so acordu cù la Russia. In agghiunta, lu guvernu Svedese fù niguzià cù l 'Imperu Uttumanu su attività alliati. custruzzioni cunnizzioni di 10 mila fanti stati mandati à u cunfini Finlandese. Divinni chjaru chì Russia faces, una minaccia di a guerra nant'à due frunti. In St. Petersburg, issu hè chjaramente micca vulsutu, è dunque cuminciaru li niguzziati cun Turkey à la fini di lu cunfrittu armatu.

29 di sittèmmiru, fù firmatu lu 1739 un accordu trà i dui paesi. U negotiators scontra in Belgrade. A tesi principali di u documentu era cum'è seguita. Russian Azov accrue a, ma tutti i furtificazioni di a furtezza stati à esse scunfitta, facennu la cità facili. In agghiunta, Russia micca pussutu avè a so guerra in u Mari Neru. Tutte in u rughjonu deve esse fatta solu da l 'usi Turkish. Stu vulia dì chì Russia ùn ricevenu guasi nunda di dopu à un sangu spidizzioni quattru-annata chì costa la vita di 100 mila fanti. Russian-Turkish a guerra (1735 - 1739), in cortu, ùn campà à l 'attese di San Pietruburgu. Nustanti chissu, Anna Ivanovna pruvatu di tene una riputazioni, è fatta la capitali di l 'manovre longhi e celebrazione in l' occasioni di vulè lu cuntrattu.

I mutivi di u picculu riisciuti

Stu hà stete in lu la storia di la guerra Russian-turca di 1735 - 1739 anni. I mutivi di u fallimentu dâ Russia, si trova in lu fattu ca tutti li putenzi European eranu contru lu. It cintratu l 'Austriaci, è u Francese, chì era u intermediary ufficiali trà i partiti à u cunflittu, ma hà nunda à sustena i Romanovs. Paris hè impurtante a realizazione di u so interessi in u rughjonu, doppu essiri lauriatu da a guerra, Russian-turca di 1735 - 1739 anni. A tavula sottu mostra i grandi tribuni stu cunflittu.

Pagava a guerra Russian-Turkish (1735 - 1739)
Russia Turkey
Burhard Minih Mahmud I
Petr Lassi Mengli Giray

It S'avissi a nutari, e lu maggiuri sbagli ginirali strategicu - Minich è lassie. Ch'elli ùn hà pietà li surdati francisi. In più, u marisciale campu usatu quatratu marziale, chì hè stata assai ineffective contr'à tilatica scossa e cavalleria viloci. It mustrò i risultati di a guerra Russian-turca di 1735 - 1739 anni. I suldati ritornu u focu nant'à a cavalleria, mentri la lotta bayonet quasi ùn cumparisce micca chì ci hè statu un errore lorda di lu cumannu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.