FurmazzioniStoria

How detti l 'Imperu di Mongoli

In u XIII budget seculu da l 'Asia cintrali è India fù purtatu la nutizia chì l' est statu creatu un novu statu - l 'Imperu Rumanu Mpiraturi, chi vinniru prestu e fruntiere Russian.

In quelli ghjorni, à u spaziu da a China à u lavu fù abitata da i tribù Mongolian. Tatari vivant à u listessu locu novu, sò ghjuratu nemichi di u Mònguli, ma appi a veniri a termini cu lu fattu ca lu Mònguli li cunquistata. Cusì, dui di i tribù l 'Europa uccidintali e la Russia ghjunse à esse chiamatu simpricimenti lu Tartars.

Dapoi a siconda mità di u XII seculu, u Mònguli accuminciò a muriri rilazzioni tribali, e cu l 'avventu di prupitati privata e famìglie siparati stati furmati. À u tempu, Russia hè statu più avanzata di u Monguli, chì ghjiranduloni par.

U cchiù riccu trà i Mònguli hè quellu chì avia più u bistiame è i cavaddi. Per fà quessa, ùn avia bisognu di più terra. U Mònguli avia i so capi, chiamatu hanami. At khans era noyons dipinnenti, chì eranu i capi tribali. Piglionu e so bande di i migliori paese di purciddini. Khans cun noyons tinutu lotta Fulbertu, cumpunuta di purcaghji, chì era solu tribesmen mischinu. Large khans pussutu pagari a esse Guard Calcitonin, chì facenu nukers.

U Mònguli a ddu tempu si messe à nesciunu li rilazzioni fiudali chì ponu esse chjamati statehood. Cities Mongoli Empire micca custruisce, è merilos ricchezza numeru di pasculi e bistiamu. Hè statu pinsatu chì u Mònguli - una civilisazione manch'ellu. Eranu ghjente assai warlike. In Pà cunquistà novi pasculi, senza esità è distrutte da quiddi chì facìani parte di u pascura nanzu.

U Mònguli stati messi i so figlioli in u sedda dipoi zitiddina, è cusì ognunu d 'iddi era un ciclista Sognu è virtuoso lazo, arcu è frecce. I so cavalli era emaciated, stunted, avia maravigghiusu stamina.

Vicinu à u XIII khans seculu Mongoli accuminciò a cummattiri pi lu Campiunatu. A Preghera losers nenti, e addivintaru l oggettu di una Khan più forte è cumbattutu nantu à u so latu. A récalcitrant addivintari schiavi. Mongoli Empire tinia u so diventà tribù cuntinua a guerra, è dopu - i n'u. I capi fin'à ellu stessu internecine guerri, cuntu un'antra manera in quelli ghjorni ùn sapete cumu.

In u principiu di l 'anni sissanta di u XII seculu Mongoli capu Yisugei purtatu inseme una gran numaru di tribù sottu à u so cummandu. U so figliolu hè Temuchen, chi avemu tutti i sacciu comu Sartana Khan. Dopu à un tempu Yisugei abbilinatu, è a so armata, scappò.

A vèduva di un longu tempu vissutu in puvirtà, finu finu Temuchen cultivata è accolta a so Munniali, cù quale ellu avia cummattiu cu l 'àutri Khans. Iddu successi in subordinating parechje tribù di Mongoli, à vince per sè stessu u tronu "Hamag Mongoli ulus," chi significa chi tutti i Mònguli era sughjettu solu per ellu. In quelli ghjorni, ch'ellu era un ghjovanu, un pienghjite micca, fendu è spiatatu guerrieru. Ma nun puteva, sottu à certi circustanzi, è di pi.

It Temuchenom stati rifurmatu, in cui avia accuminciatu a system di urganizzazzioni di l 'esercitu. Si creò un vardia parsunali cù un gran privilegiu di noyons è nokors, chì fù isciutu da li tassi. À u listessu tempu, si cunquistau lu restu di la tribbù. Nom de tribù cunquistata era maiò tatar. A stu tempu, zona Mongolia hà raghjuntu 22% di lu tirritoriu di la Terra. In l'anni 1204-1205 Temuchena pruclamatu Sartana Khan - u gran Khan. Hè da issu tempu l 'Imperu di Mongoli ghjunse in esistenza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.