FurmazzioniStoria

Principato Russian: la lutta è u sindicatu

In u XII-XV seculu, in u periodu di fragmentation Traduzioni fiudali in Rus prisenti clouds statu - anticu bolle. In lu X seculu, ci era a pratica, chì hè diventatu a norma in u seculu dopu, - la distribuzioni di tarra da gran principi Russian, i so figlioli è i so parenti, à u XII seculu, chì hà purtatu à u virtuale sciugghìu di u Old statu Russian.

auturità

Avè à u so bordu di terra e lu putiri, 'stu tipu di i titulari di lu putiri prestu accuminciau a lotta di indipendenza ecunomica è pulitica di u centru, è stu hampered lu sviluppu di l' principati Russian. In tutti i rughjoni di u principi di u tipu di Rurik (fora di Novgorod, chì digià rapprisintatu una struttura assai simile à u populu corsu) pussutu diventà magistrati Basti, chì si basau supra lu lignu amministrativi, cumpunuta di na classi serviceman, è ricevutu parte di u vene da i territori subordinated. Feudatories (nobili) cù anziani capi di u cleru era Boyar Duma - giulia è corpu, appoghju. Prince hè u pruprietariu principali di u paese, parechji di li quali hà appartinutu à u parsunali, è u restu li colpi di comu na rignanti territuriale, è ch'elli eranu spartuti trà li pussidimenti demesne di la chiesa, presa boyars cunnizziunata è i so servitori.

principati Russian in lu piriudu di fragmentation Traduzioni

In l 'èbbica di fragmentation Traduzioni in Russia struttura sociu-puliticu hè basatu nantu à un sistema di scala fiudali. Finu a lu XII sèculu Rus di Kiev è la principati Russian sughjettu à certi ghjerarchie di lu putiri. Grand Prince di Kiev guidatu la girarchia fiudali, allura stu statutu hè acquistatu è prìncipi Galicia-Volyn Vladimir-Suzdal. girarchia cintrali accupata da i magistrati di u maiò principati cum'è Chernigov, CREME, Vladimir-Volyn, Rostov-Suzdal, Turov-Pinsk, Smolensk, Murom-Ryazan, lingua galiziana. À u livellu più bassu sò nòbbili e a so vassalli (serve una populazione di nubiltà sans titre).

By lu menzu di l 'XI sèculu, lu prucessu di cuntaminazione di grande principati, è incù u principati agricula più sviluppati - regioni Kiev è Chernihiv. Dapoi a fine di u principiu di u XII à u XIII seculu, sta tendenza gira in un finominu universale. Abbastanza rapida fragmentation Traduzioni hè in Kiev, Chernigov, Murom-Ryazan, principati Turov-Pinsk. In una licenza menu ntensi cintratu lu principato Smolensk, ma in lu principato Rostov-Suzdal è Galicia-Volyn sti pirìudi frantumazione periodically alternated cù associ pruvisoriu sottu à u putere di u guvernatore "vechje". Tutti stu tempu lu paese Novgorod fu capaci di tene sincerità pulitica.

nimici

In i tempi di fragmentation Traduzioni fiudali si messe à ghjucà un rolu di tempurale cungressi princely tutte-Russian e riggiunali. Iddi discutitu i prublematichi pulitichi nterni e foras. Ma ch'elli ùn pò finisce u prucessu dispersion. Stu momentu e apprufittatu di i folla Tatar-Mongoli, tarra russa e principato di Russia micca pussutu andemu à e forze di a resistenza Fra esterni è dunqua persu un pocu di u vastu tarritoriu di a so terri a sud-uccidintali è occidintali ca rivela devastated da i truppi di Batu Khan in sèculi XIII-XIV era cunquistata Lithuania (Polotskoye, Kiev, Pereyaslavskoe, Chernigovskoye, Turovo-Pinsky, Smolenskoye, Vladimir-Volynskoye) e dâ Pulonia (Galitskoe). Ci hè solu autuditirminazzioni UNIV Russia (Novgorod , Murom, Ryazan è tarra Vladimir).

U prisente associu regni Russian to begin cun. XIV e n. Di u XVI u seculu. "Eu" guvernu da u Moscow prìncipi Russian hà anda per u ritornu di a so unità.

principati fiudali Russian

priurità Nazziunali di li prìncipi Russian hè u libbirazzioni dâ Russia di l 'pastoghje di i Auru è i ripresa ecunomica, è à fà stu venia necessaria à unificà tutti, ma un omu era à tengu in u centru. A ddu tempu, hè palisata dui forti capu - Moscow è Tver. Tver principato statu furmatu in 1247 durante u regnu di u frateddu minori di alessandro Nevskogo - Jaroslav Yaroslavovych. Dopu à a morte di u so fratellu, addivintau cuvirnaturi di principato, Tver (1263-1272 francese gg.), Chi era tandu u più putenti in Russia. Tuttavia, ci hè à u capu di u prucessu di unificazzioni.

By XIV seculu assai prestu cullate Moscow, prima di l 'arrivu di l' Tatar-mònguli ch'ella era un pocu 'uggettu borderline di Vladimir-Suzdal principato, ma da u principiu di u seculu XIV addivintau nu mpurtanti centru pulìticu. È tutte e perchè hà occupatu una pusizzioni giogràfica assai favurèvuli. Da u meziornu è a est di la folla cupartu u so principato Ryazan è Suzdal-National Linguistique, da l 'ovest - principato Novgorod è Tver. Forest attornu Moscow era impassable di cavalleria, l 'Tatar-mònguli. Per quessa, u Neru di a pupulazioni in u Grand Principatu di Moscow Russian cresce varietà. Ci si messe à u sviluppu di i misteri è agricultura. Moscow diventa dinù un putenti centru di u paese è mammals, è stu cuntribuitu à u cumerciu, è strategie militare.

Moscow

À traversu u fiume, Mosca e Oka Ducatu di Moscow iscì à u Volga e so affluenti à attribuita à i tarri Linguistique. pulitica sòffice di i prìncipi Moscow dinù detti boni risultati, mentre ch'elli eranu capaci di vince di più di lucca principati Russian e la cresia. U fundatore di u principi di Mosca di la dinastia addivintò Daniil Aleksandrovich - (. 1276-1303 francese gg) u più chjucu, figliolu di alessandro Nevskogo. Sutta lu so regnu, lu principato di Moscow mudificà cresce u so territoriu. In lu 1301 si trasfirìu a Kolomna, vinciu in lu Riuzzu Ryazan. In lu 1302, Pereyaslav principe, chì avia micca i zitelli, more a so pussessi Mosca. In 1303 in Moscow, si junceru Mozhaisk. Per trè anni si avviò lu tirritoriu di lu principato, Moscow, è hè divintatu unu di i più grandi in u nord-est di la Russia.

Mozhaysk - à u principiu di u fiume, Moscow, è Kolomna - à a bocca di u fiume, hè in piena u cuntrollu di i principi di Mosca. Pereslavl-Zaleski - unu di i lochi fertili - dopu à belli di u principatu Moscow spartu cunfurtà u so putenziale. Per quessa, u principe di Mosca cuminciò a sciarra cu Tver di lu gran regnu. Cum'è un ramu maiurone di Tver, Michael Yaroslavovich Prince ricevutu u dirittu Orda u gran regnu.

Allora in Moscow guverna Yury di Mosca, ca jìu n spusu a surella di u Khan Uzbek Konchak (dopu à u battesimu Agafia). Khan cci detti la manu dritta a lu tronu. Allora Michael in 1315, scunfittu a Munniali di Yuri e pigghiaru a so moglia, ca murìu dopu in Tver. Mikhail prucessu chjamò à i Orda. In 1325 George tombu u figliolu di Mihaila Tverskogo - ostaculu ochji Dimitri, doppu ca fu distrutta la Khan Uzbek, comu Uzbek Khan assicutau una pulitica di pâturage prìncipi russa, comu nu risurtatu di l 'Great Principatu di Tver fu duca Alexander Mikhailovich (1326-1327 francese gg.).

A rivuluzzioni in Tver

In u 1327 ci hè una insurrezzione in Tver contr'à clicchi Uzbek parenti. I ribelli tombu parechje tatar. Moscow Russia Ivan Danilovich Kalita (1325-1340 francese gg.), Pigghiannu vantaggiu di lu mumentu, ghjunse à Tver à l 'Tatar-Mònguli è suppressi furore di u pòpulu. Dapoi, l 'etichetta di l' gran regnu fu a lu principi di Mosca. Kalita arrinisciutu a ghjunghje un vicinu di cunnessione incù l 'auturitati, église, in Mosca. Per quessa, u Metropolitan Petru si trasfirìu a campà a Mosca. By chi tempu, Moscow ogettu micca solu ideali, ma puru lu centru riliggiusu di Russia. Duranti lu regnu di i figlioli di Ivan Kalita Simeone Muvrini (1340-1353 francese gg.) È Ivan u Red (1353-1359 francese gg.) To lu Ducatu di Mosca fu junciutu Kostroma, Dmitrov, paese Starodubsky e parti di u paese Kaluga.

Don

Principi Vincenzo (1359-1389 francese gg.) Was 9 anni accuminciò a gestioni di i principato, Moscow. Ancora na vota, a lotta di u tronu di Vladimir Grand. Abbirsari èranu di Mosca cuminciò à pussede propiu u Orda. Un simbulu di a riescita è a vittoria di u principatu di Mosca fu la custruzzioni di l 'white-pietra Kremlin, chì hè u solu furtezza è furtificà a petra in u Russia a nord-orientali. À traversu sta Moscow rinisciu a luttari Murat rivindicazione nant'à u cumandu tutte-Russian Tver, National Linguistique è repel u Lithuanian granduca Algirdas. In favore di Moscow canciau lu bilanciu puliticu di e forze in Russia.

E lu Orda à u mezu di u seculu XIV, accumincia lu pirìudu di l 'Ndibulitusi di lu putiri cintrali e la lutta di lu tronu mpiriali. In 1377 u fiume, hè un imbriacà collisions lotta induve Orda scafazzati Muscovite esercitu. Ma un annu dopu à u 1378 nantu à u fiume, e truppe Vozha murza Begich battenu Vincenzo.

Battaglia di Kulikovo

In 1380 Khan Mamai dicisi à stallà lu cumannu di li terri Russian di u Auru. Iddu aiutò cu lu lituanu Prince Jagiello, è ch'elli si trasfirìu a Russia. Principi Vincenzo a ddu mumentu facia cum'è un tribunu di talentu. Si trasfirìu versu la Tatar e attravirsaru lu Don, unni era mpignatu a battaglia incù u nemicu in u so territoriu. A seconda compitu era a guerra à ùn dà Mamai valdi e forze cù Jagiello.

8 di sittèmmiru, 1380 à u ghjornu di a battaglia di Kulikov matina, hè brumeux, sulu 11 jorna cuminciaru a caca lu guerrieru-monacu Russian Peresvet è u Tartaru guerrieru Chelubey. Tatar prima rumpiu lu avanzata reggimentu Russian, è a mo mamma hè triumphed, ma poi culpitu da u flanc imbuscata reggimentu magistratu Vincenzo Bobrok-Volintsev è Prince Vladimira Serpuhovskogo. By ore 15 lu cummattimentu era tuttu semplice. Tatari fughje, è di generalship trinca accuminciò a chiamari Dmitri Donskoi. Battaglia di Kulikovo ha appuculita accumpagna u puteri di u Orda, chi cchiù appressu â ricunnisciute la patrunanza di Moscow più di i terreni Russian.

Tokhtamysh

Mamay fughje dopu à la scunfitta in Kafu (Feodosiya), unni vinni ammazzatu. U capu di u Orda quandu Khan addivintò Tokhtamysh. In 1382 si mpruvvisamenti attaccatu a Mosca. À u tempu Don fu fora di lu paisi, tantu è si n'andò à u nordu di sorte un novu Levy. A pupulazione erbosu cumbattutu da urganizà a difesa di a Mosca. Cum'è un risultatu, Tokhtamysh li supravvinutu, prumessi ùn p'arrubbaricci i cità, è a lotta solu contru à i Don. Ma, si falava à Mosca, li battenu la cità, e triànculi suvrapposti lu tribbutu.

Prima di a so morte, Don detti lu dirittu à lu gran regnu di Vladimir à u so figliolu Vasily I, senza dumannatu la Orda dritta nant'à l 'etichetta. Cusì si cunfunniu principati Russian - Moscow è Vladimir.

Timur

In u 1395 u guvernatore Timur Tamerlanu, cunquistau l 'Asia cintrali, Persia, Siberia, Baghdad, India, Russia, si n'andò à l' Orda è tumballa, è tandu si trasfirìu a Mosca. Basil I da issu tempu riunì una shiite in Kolomna. In Moscow da Vladimir purtatu cunvintu di u paese Russian - l 'icona dû Vladimir Mamma di Diu. Quandu in lu sicondu quartu Timur si n'andò à Moscow è stete in Yelets spaziu, dunque dopu à una stonda, si un trattu hà cambiatu a so menti a jiri a la Russia. Sicondu a legenda, hè assuciata incù u fenomenu di sonnu Timur più di Mamma Maria.

guerri feudali, è l 'Unione Europea, Florence

Doppu la morti di Basil I à a fine di u seculu XIV, u lotta di u principati Russian e lite, chiamatu "guerri feudali." In lu principato, Moscow à mezu à i so figlioli è figliulini dopu Vincenzo Donskoy hè una vera battaglia per u pusessu di u tronu. Cum'è un risultatu, è si n'andò à Vasily II lu Scuri, Muscovi cresce nantu à stu periodu da 30 times.

Basil II ricusatu a accittari u sindicatu (1439) e tèniti sottu u primacy di u papa. Stu sindicatu fù impostu sutta la scusa di canta u populu Russia da Byzantium, Uttumanu. Russia Metropolitan Isidore (Greek), chi sustene u sindicatu, fù subitu lu figghiu. E poi Metropolitan Bishop Jonah addivintò Ryazan. Era u principiu di l'indipendenza di a chiesa, Russian Orthodox di u patriarchy di Custantinopuli.

Doppu la cunquista di Custantinòpuli da i cristiani in 1453, lu capu di la Chiesa Russian messe à definisce a Mosca. Chiesa ortodossa suppurtatu cunnoscia la lutta pi l 'unità d' terri Russian. Avà lotta per a putenza ùn eranu siparari principati Russian, è hà marchjatu dintra la casa di princely. Ma la criazzioni di l 'Great statu Russian addivintò t'ani, è tutte e addivintau ricanusciutu comu la capitali a Mosca.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.