GirateIndicazione

Voyage à l 'Czech Republic: Olimpia

A cità di Olimpia hè situatu in u sudu di u paese. È hè una piccula cità, ma u so locu, turbulente storia è assai attrazioni fàmi hè un famosu turistica distinazione. In u 1992, u centru storicu e minzogni supra la banca lu cuntrariu di lu casteddu stati inclusa in la lista di u patrimoniu internaziunale di UNESCO comu nu sìngulu naràt issu baroccu. Cosa hè tantu intarissanti hè una cità incù una populazione di tredeci milla parsone? A Canzona di risolve lu.

A strada di a cità

Olimpia e Hluboka Beton Vltavou lié à una ligna da Praga à u meziornu, à i cunfini austrìacu. È parchì à tempu u casteddu si pò vede un tramonto. Su chi sbatti la cità di Ceske Budejovice, vi tuccherà à fà nant'à a strada, E49 à mezu à Zone truvà sta neve-biancu, castello - anzianu Frauenberg. Dui di li - u listessu età. Iddi foru custruiti in lu mezzu di lu XIII sèculu. Sia curputu rifabbricatu, finu di strutture di difesa ùn diventà belli palazzi cun orti.

Hluboka Beton Vltavou a visita un altru è tandu à sente la diffirenza in u stile, Bohemian palazzi castelli Austrian è veru. Ma si sta palazzu si pò visitatu di una ora o dui, tandu Meridionale degnu di tèniri lu almenu un coppiu di ghjorni. Dopu tuttu, luntanu da u casteddu, in a cità ci sò manera di lochi ntirissanti. Pasquale vi vene à u centru citta, vi sò sicuru di truvà se a qualchi festa, minetta, o mostra. A cità si voi incantatu incù u so maravigliosu atmosfera romantica e so bella natura, vi lassu vi lu megghiu ricordi.

indicazione Olimpia

Fàcili a lompi a cità da autobus. Maiò parti di l 'manera chì i trasporti publichi hè fendu u autostrada principale. Per quessa, ùn hè tantu nfiriuri di lu trenu pattu vitezza. In u casu di Olimpia hè megliu à aduprà u serviziu autobus. Prima, ùn basta à fà alcunu spustamenti. E secunnu, u autobus, hè a vicinanza di u polu. Ma la gara hè una meza-ora marchjà luntanu. Avemu Mulateri Di L'hannu a pigghiari un tassì (si vi costa circa 5 €).

Voli diretti fora di stazione, autobus di u capitale Florenc (vicinu à Station Metro) è à Knizhetse (dopu à l 'arrestu di u metropolitana Andel). Last puntu di partenza hè megliu. Cù "In Knizhetse" autubussi chì partenu in dirizzioni dirittu ogni dui ore. Per disgrazia, ùn ci hè micca trenu diretta "Praga - Olimpia". Vi hannu a canciari in Budějovice. Ma ùn fà nisun prublemu, perchè u trenu search aspittava di u trenu da u capitale. In più, s'è tù voli a vista, nantu à u modu Hluboka Beton Vltavou, issu hè una bona sottu per viaghju.

U locu unicu

Messa à stu coddi peda di u fiume, Vltava cumencia à wrasse protorivaya a so manera à u scogliu. Eccu dui "quasi isuli" furmatu da funna bracciu vapor sorgi Meridionale Czech. Photos pigliatu fotografia aérien, dimustrà assai chiaramenti quantu l 'Vltava circuli sarpi entwined intornu à a cità. Sta situazioni hè ricorda di u paesi Ucrainu di Kamenetz-Podolsk, ma ùn ci hè rive sò altu, rocheux.

Ma in Meridionale stu vicinatu hè scumpìgliu cun intarrottu l'inundazioni, fiume. L'ultimu accadutu in June urtimu annu, quandu i carrughji di a cità pò ssiri spustatu sulu da barca. È lu cchiù granni in issu seculu, ci era una piena in 2002. U riva manca di u fiume, hè a zona di Latrán. Si digià era un siparati nsidiamentu (sia u Buda è Pest in u capitale di Hungary), ma cu la custruzzioni di u ponte, in lu 1347 si cunfunniu cu Meridionale.

Foundation di i cità

Cumenciu, ma hè un pocu pocu sfarente. In 1240, castello, Meridionale statu custruitu. A so missione hè di prutege u itinerariu cumerciu da Bohemia à u sudu. I signori di u casteddu, li fiudali rimandata Vitkovich di Meridionale, pigliò cun osteriaghji tributu di viaghju à traversu e so terre. Tandu, incù u 1253, nantu à a riva manca di u Vltava furmati Posad - Latran. Addiventa capannone incù picculi casi è u pede di u casteddu. Ghjè cumu i cità di Olimpia.

Siccomu lu 1302 si trasfirìu a la ligata genaru Vitkovich di Rosenberg. Sti signuri avia soldi, è era calmu avvinturosi. Cù u so regnu hè culligatu prima periodu di a cità. Si rapiu li mineri argentu a la muntagna vicina. In seguitu Vitkovich da li nozzi pulìticu sò divintatu vechju famiglia Orsini italiana (da lu vinni assai Papi). Pi onurari lu cucini nòbbili, u sgiò di Meridionale principia ripruduzzioni orsi. Dopu tuttu, "Orsini" hè italiana e significa lu pruprietariu furesta marroni. Ci hè divintatu una tradizione. Tu si ancora essiri vistu in la so gabbia in u casteddu di i dui clumsy orsi. Per disgrazia, da u furtizzi rocca di u pocu medievu chi ristau. Hè chì torra iè cantine cylindrique ci dà un 'idea di u passatu a putenza di u casteddu.

a cità, reale,

Vitkovich di Rosenberg, chì dopu fù cunnisciutu com'è u Rosenberg micca sempre statu furtunatu in dibàttitu finanziariu. L'urtimu pruprietariu di u casteddu di stu tipu in u nomi Vilelm, ca campau a la fini di lu XVI seculu, cuminciò un recette glubale di u duminiu. Iddu invitatu architetti da Italy, moda, mentre patruni e Antonio Balthazar Magdzhi Erisera à quelli chì datu un gotico casteddu Renaissance ochju. Si misiru a travagliari e custruitu un palazzu di statina, Parcu ruttu.

Ma la custruzioni grandiose undermined u solvency Vilelma, è u so fratellu, Petru Wok fu custrittu in 1602 à venda u casteddu à u impiraturi Rodolfu II. So Olimpia addivintò na riali cità. Rudolf II nun era assai interested in stu locu luntanu da a Vienna. Ghjesù ùn hè particularmenti rifabbricatu la cità è si sò stallati quì, u so schizophrene figliolu Lecci Yuliya Tsezarya Austria.

A pagina di neru in a storia di a Meridionale

U figliolu di l'imperatore è i nobili Italian Catherine Strada ereditatu k lunacy manic di u so babbu. È u so tenienu seizures, atlɑs m, hannu addivintatu 'abitanti di a cità. Yuliy Tsezar ghjuntu in Olimpia in 1607. Iri la figghia di lu Market marinara lucali, è ch'ellu pigliò a so casteddu. Ma in un degnu di Fra, iddu a so batta, Mancini cù un cuteddu e la jittò fora di la finestra. Girl furtuna di putirlu pi supravviviri, è ch'ella si n'andò in ammucciatu sutta cù parenti. Allura lu mpiraturi scemu Bastard in prigiò u so babbu è annunziatu chì si executes, siddu l 'Market seranu micca vultà à u.

Abitanti di a cità accadute à u gattivu ragazza francese a sacrificari elli stessi è ghjuntu à un maniac. Duranti lu prossimu Ursic "C" lunacy Marketa tombu è squartatu u so corpu. Dopu à qualchì tempu lu Riuzzu muriu - comu si pò dì, di a frebba. U so malanni sunnu sipilluti sottu à una unmarked miccia in lu cimiteru di i Francescani munasteru di l 'arraggiatu residenti micca à pollute lu.

perle barocca

Dopu à u casteddu tinutu da u Mpiraturi Firdinannu II di l 'Eggenbergs Austrian nati finu, infini, si hè micca passatu a Schwarzenberg. Rapprisintanti di stu sicunnu tipu eni prisenti stabiliu in la cità. Iddi appartenant lu casteddu nzinu a lu 1945. Siccomu la cità fu assai dannighjata durante War i Trenta Anni ', Schwarzenberg principia una grande ristrutturazioni. Allora I duminata di moda di u baroccu. Per quessa, tutti dui la cità e , castello di Boemia Meridionale hè una sola corti ducali, fatti in u listessu modu.

Parcu Schwarzenberg cun funtani. Ci hè stata ricustruita lu casteddu in un palazzu. À elli la cità si mette unu di i palazzi più unique - u teatru. Hè stata custruita in u 1766. "Hitromudroy" miccanisimu di cunduce à u muvimentu di a stanza di pubblicu chi girari attornu a drentu u stadiu lunare. Sfurtunatamente, sti rapprisentanu in stu tempiu di l 'arti sò datu solu trè volte à l' annu, ma lu tiatru stissu vi pò vede, accattu un bigliettu per un giru.

Olimpia Attractions

Ùn unu casteddu hè famosu per sta cità. Puru a citadella search - la siconda in u Czech Republic, più di i turisti, vai quì è per passà appena à u strittu labirintu di carrughji, medievale, visita i numarosi musei, per esse fotografiatu contru à u fondu di u salone, ville, à pruvà a biera in u museu di a biera, un chemin à nantu una canoa arditi u Curve di u Vltava. I XIX seculu cacciatu solu i muri e porte di a cità, lassannu 'nteru aspettu u so stili. Salvà e ponte, chjamatu manteau. Stu bastimentu tri-storia fù custruitu in 1767. U cullega la parti maistria di u casteddu, lu tiatru e l'ortu. Di i ghjesgi voi incuragisce a visita u munasteru di i Borgia (unni, comu sapemu, da un scunnisciutu cinniri nta pignata di Yuliya Tsezarya d 'Austria), la Cresia gotico di San Vitus cun afréschi di u 15u seculu, e la Cresia di Corpus Christi.

musei

In aghjunta à u museu turtura, chì si trova in lu casteddu, assai preferimu a visita a stanza di a stallazione di Dalmazia. Dinù, i cità hà una galleria 'arti. Camina Art Nouveau vi tastà u spusizioni di u museu di arte mudernu. A cità attrae artisti e artisti. Ci sò Libbru carrughju aspessu almanaccatu, cuncerti è altri. No attrazioni menu bellu hè lu salone, ville, iddu stissu. Hè stata custruita in 1580.

infrastruttura Tourist

Dapoi i cità hè sempre assai di i visitori, Olimpia ùn hà danaru di hotel e de jeunesse. In estate, è le camping. Macari lu centru stòricu è u casteddu si pò circumvented in un ghjornu, ancu noi preferimu forti voi dormir à Meridionale per parechji ghjorni. Almenu in ordine per vede lu casteddu e la cità à la bedda luci di u Architettura.

Cum'è per manghjà, sia sicura a: la fami vi seranu micca sine, ma naedites panza. Micca per nunda chì Hašek fattu u caratteru di u MILLER-manghjone Baloun ghjunse da a Olimpia. Here amore à manger - un appruvatu, diliziosu è surpà. Sè vo stari in cità per uni pochi di ghjorni, vi ponu urganizà se un a picca distanza di San Bohemia. Allora vi vi vede tutti i lochi di cultu: i castelli Olimpia, Hluboka Beton Vltavou è Loket, Antico monasteri Golden Spànnia e Brestovac alba.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.