FurmazzioniStoria

A guerra Russian-turca di 1768-74 anni.

a guerra Russian-turca di 1768-74 anni, hè u quintu cunflittu militare trà Russia è u Mpiru Ottumanu.

U contradizioni basi arristò lu stissu - avè accessu à liberi di u Mari Neru. A causi furmali di la guerra Russian-Turkish sò i seguenti: lu guvernu Russian guidatu da Catherine II messe à intervene di primura in u affari di pulitica dâ Pulonia, induve a ddu tempu ci era una opposizioni a guerra à mezu à u Bar Cunfederazione è i puliticanti, re Stanislava Ponyatovskogo. e truppe Russian cumbattutu nantu à u latu di u rè.

In scantu di l 'esercitu di l' uppusizzioni, lu distaccu Russian di Cusacchi occupatu i terreni Turkish e accupò lu paiseddu di Baltá. L'autorità Turkish, in scuntrarisi cu lu Confederates pulaccu e cu lu supportu d 'Austria e France dichjarò a guerra à la Russia September 25, 1768. So lanciata ufficiarmenti a guerra Russian-turca di 1768-74 anni.

In issa guerra, Turkey andà à crescia pruprietà, clientella Kiev, Astrakhan è u Mari di Azov; France è Austria stati sperava di cèdiri la nfluenza di Russia è stallà u anzianu cunfini dâ Pulonia e Polacco Confederates spiranza finalmenti à impatrunissi di a putenza in u paese.

Sinu à a fini di u 1768 u partiti ùn era ostilità attiva, ma solu tratu inseme a so 'forzi e s'appronta per a guerra. Army sottu General Golitsyn trasfirìu pianu pianu, accupendu u spaziu intornu à u Dniester versu la furtizza Hawtin. A siconda armata russa, cumannatu dû ginirali Rumyantsev, hè a difesa di i territorii di Ukraine da u abbinutu Turkish Crimean.

A lotta si messe in inguernu 1769, quandu u Battaglia Army khan di Crimea Giray occupatu u paese Ucrainu. As spetta, l 'attaccu di statu repelled esercitu di Rumyantsev. À u listessu tempu, e truppe Russian cunquistata Taganrog, anu viutatu accessu à u mari d 'Azov e accuminciau a creazione di u fluttiglia Azov.

a guerra Russian-turca di 1768-74 anni, hè cunsiderà chì durante a so 'esercitu di l' Imperu Uttumanu micca pussutu vince una sola ogni vittoria zanchitelno. À u listessu tempu u so scunfitta cchiù usati di l 'esercitu Turkish suffertu in a Battaglia di Chesma è u Battle di Hincesti.

Chesma battaglia hè accadutu à a fine di ghjugnu di u 1770, quandu a flotta Russian, urdinatu da Admiral Greig Spiridov e, comu nu risultatu di un funziunamentu brillanti rinisciu a serratura, in u Golfu di u Cesme a navi nimicu è cumpritamenti distruttu la flotta turca. Cum'è un risultatu di sta battagghia Potro Turks assummava a 10 mila è in Russian - solu 11 pirsuni.

È in a battaglia paese di 21 di giugnettu, 1770 a Glodeni avvene spartutu felmarshal Rumyantsev. A so 'esercitu 17000th rinisciu a scunfiggiri centu esercitu millennial di Khalil Pasha. Stu hè accadutu per via di un brillanti tactics offensiva chì sò applicata francese blush. At qualchi puntu, quandu e truppe Turkish sprimuta i truppi Russian soprattuttu si jittau Rumyantsev ittò nta la lutta è girò à attaccà i suldati, chì avìanu accuminciatu a recede. Janissary calata dopu à a prima pussibbilità, e accuminciò a pigghiari pusizzioni a spargi tutti.

Sicondu à i risultati di l'etruschi da l 'unu Russian è una mità di milli genti fôru persu, è da i Turchi - più di 20 mila. Dopu à u grande vittoria Glodeni teniamu à la furtizza Turkish di Izmail è Kilia.

Da 1770 à 1774. crisi cuncintratu in l 'Imperu Uttumanu. U Càucasu è i rigioni Mari Neru era ostilità attiva in u quali l 'vittoria più è più dinò scored truppe Russian. L'aiutu prumisi di la Pulonia, Austria e France, i Turchi ùn sò escia. Dunque, in 1772, l 'auturitati Turkish dicisi à principiatu s'arricorda di a pace. U puntu maiò in u quali li partiti ùn anu dicisu - hè u distinu di Crimea. latu Russian insistia nant'à l 'indipendenza di a Crimea, è i Turchi rietta forti issu. Per quessa, ùn fala à u parè generali, i dui lati subbitu difesa.

In 1773-74 truppe Russian rinisceru a occupari la pinisula Crimean. N particulari distingueru esercitu sottu à u cummandu di Suvorov, ca vinciu un brillanti vittoria à Girsova, Kozludzhi è Turtukay.

In Georgia, in issu tempu, troppu, cummattiri contra li cristiani, siddu nun comu successu comu in Moldova è i Casanova Crimean. In 1771 Catherine II, urdinò à ritirava truppe Russian da Georgia, perchè u so sughjornu ci più nutili. Tuttavia, evenimenti in u Caucasus, e forze Turkish divià da u tiatru di menu di funziunamentu, chì avia dinù un impattu pusitivu nantu à u corsu di la guerra.

Infine, l 'auturitati Turkish custretti a firmari un trattatu di paci e rializzari tutti i cundizioni chi fannu la Russia. Cusì finì a guerra Russian-turca di 1768-74 anni. Hè accadutu in a piccula cità Bulgarian di Pujós Kaynardzha in July 1774.

I risultati di i guerra, Russian-Turkish sò i seguenti: l 'Imperu Rumanu Russian fatti tarritoriu trà i Dnieper è i Bug, cumpresi i costa, e lu furtezza Crimean. Krymskoe Hanstvo statu dichjaratu un statu ndipinnenti, e la flotta avian Russian à u listessu tempu pigghiaru lu dirittu di viaghju senza attraversu lu Strettu. Cusì, Russia hè stata capaci di a rializzari lu so pianu, massima, messu in la guerra Russian-Turkish.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.