Arte e spettacoliLetteratura

Rinat Valiullin: about everything in the world

Tutti i libri di l'autore sò uniti da una idea suttili cumuni, chì passa un filu rossu rossu per tutte e so opere. L'idea di cumplette, sensualità, l'alba di a vita. Frescità è novità di i boi, u so gustu è l'aroma elusi - questu è parechji altri libri di Rinat Valiullin.

Rinat Valiullin: Biografia

Hè natu à a cità di Salavat, a Republica di Bashkortostan, u 29 di nuvembre di u 1969. U Patre, Rif Zakariyevich, hà travagliatu com'è ferruzzante à a fabbricazione di macchina à a so vita. Mamma, Miniraikhan Valiullina, un operatore di grulla.

In dui anni Rinat Valiullin hà digià amparatu à leghje cun l'aiutu di u so frère Albert. A littiratura interessa in a zitella, quandu i paisani avianu parraghju i sti cosi, vinni subitu u so propiu. Raisa Nikolaevna Malofeeva, un maestru di littiratura, hà sviluppatu i so capacità è inculcate l'amore per u sughjettu. Dopu dopu abbandunà a scola, in u 1987, Rinat Valiullin si n'andò in San Petesburgo.

Pruvatu d'entra à l'Università Statale di San Petruburgu, ma a prima volta ùn passava micca. Dopu un rimpruveru fallutu, Rinat Rifovich hà andatu à l'esercitu. Dopu cunfunditatu, passau l'esami da novu in St Petersburg State University, questa ora Rinat Valiullin accede à a Facultà di Filoluggìa, u dipartimentu di lingue straniere, spicializendu in Spagnolu. Si graduau in u 2000, stete in San Petesburgo.

Modu Creativu

Dopu capì i me studii à l'institutu, aghju un travagliu cum'è artista-designer. In u mumentu, Rinat Rifovich pruvò à Spagnolu è Talianu in SPbSU. In più di u so successu in u duminiu littirariu, Rinat Rifovich hà fatta à pittura, hè l'autore è u disignu di i so libri. Frà l'altru autori preferitu Rinat Rifovich chjamava Charles Bukowski, Louis-Ferdinand Selin, Julio Cortazar.

Hè assai populari sò i dialogi da i libri scritte da Rinat Valiullin, i cotta di i so eredi sparse in Internet. Cum'è l'autore stessu face u so genere, hè chjaru da a so dichjarazione: "Aghju scrittu libri per quelli chì piace à leghje diliziosu". Scrivia diversi cullizzioni di poema, cum'è "Smashing colored glasses", "Barbarity", "Songs of open panel", "MAT in two words", a prima coleta di poesia "U primu scanu". È ancu cullezzioni cù nomi appetizing "Coffee in the morning sky", "Poemas per gourmets", "Poemas per gourmets-2", "Card of wines". Rinat Valiullin pubblicò ancu sette libri in u genere di a prosa: "Culinary Book", "Voyale à a Carità Infinita", "Dove ghjorni", "Antologia d'amore", "A Tale of the Real Ball", trilogu "Quinta Staghjone", "In Cada Silenziu a so propria histeria ".

A ler o micca di leghje

I libri scritte da Rinat Valiullin, i scuperte di i so opiri, sia pussibile è negativu, sò abbastanza ambigua. Qualchissia piace, qualchissia micca, ma i so libri ùn allora micca nuddinu. Rinat Rifovich hà manifestamentu scrivutu i porte secreti di l'anima femminile, chì ghjè volte volte à u putere di e donne, è ancu quandu un omu scrivetsete à questu, vale a pena leghje. A trama cusì grande di u travagliu "In Every Silence Has Its Hysteria" descriga sentimenti crazy, distanza da a vita di u ghjornu, vivid experiences di i caratteri principale. Una certa continuation of works previa, cunnessi da un filu spusatu, hè un incridibile cusì di u pensamentu di l'autoru. A lingua più bella, un stile sottili di scrittura, stu travagliu ùn pò passà in bigtoni.

Rinat Valiullin: quotes

"... Simu cunvintu cù mè, mi piacenu l'amore. A notte, questu hè più faciule. "E comu succede questu in e donne?" - À l 'aghju Ci era un omu, è in pocu minuti avà una vittime ... di i mio sentimenti scriabili ... ".

Cusì pudete discrrerà u so travagliu "Dette musichi ghjittati". Un mondu di parole insinatu, fraquenzi intricati cumminati, una descrizzione di a vita di ogni ghjornu grisa, com si fussi quarchi meraviglioso, sipatu. U libru à l'amore hè un tema longu fattu, ma questu tema hè stante sorpreneuru prisentatu, ogni palora hè permeata cù questu sentimentu, chì hè lettu à un soffiu. Una storia pocu cumuna, un libru in un libru, una donna è un omu, a sensualità incredibile, a sulitudine è i ligami di l'amore. Cum'è un viaghju à l'estiu, à un paese caldi, induve tuttu hè satuatu cù superb facilità, induve muschi ghjene. U travagliu hè chinu di citatimenti è aphorisms, u modu di manera insosicu in a vita ordinaria hè scritta da cusì armoniu, com'è sè stessu.

È u ballu vulò

"Barbarie" hè u primu travagliu di l'autoru, cum'è se a familiarità cù u lettore, a prima reunione, chì ùn prumesse nunda, ùn pò micca sottumessa obligazioni. Cum'è una tazza di caffè cun un novu amici, senza longu e cunversazione, senza esplicazioni extra. Comu s'ellu inhale l'aromu di un bevande fugliale, tastà un pocu. Ti piace o micca, avete bisognu?

Rinat Valiullin in u so libru "A Tale of the Real Ball" hà dimustratu una descrizzione incalculativa di a vita à l'ochji di un cane senza umanu. Comu l'avemu cusì, ma cumu si vede l'animali? Una storia tocca, grazia à u ghjocu di parolle chì vi permette di vede a vita da un altru angulu. Quale tipu di vita di ghjocu felice hè ella? Pruvvidendu è facendo errors, Sharik hà ghjunghje à a cuncludi chì u megliu climatoghju hè bona salute, è a bona nutizia hè certamenti boni. Cumu solu in a vita umana, chì a felicità hè diversu per tutti, ma sentate tuttu u listessu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.