Arte e spettacoliLetteratura

L'affare più bella di u vaghjimu

Overture hè un tempu stupidu, chì in i nostri latitudini hà un incantu cusì. A menudo, hè creditu cù u titulu "golden", cum'è tutti l'arbuli è l'arburete sò cuparti di foglie gialli chì lentamente cadunu, formando una incredibile parete di bellezza in terra. Hè per quessa l'affirmazioni di a cascata, chì sò scritte da i sages di i tempi è naziunalità diversi, cuntenenu tanti sicreti, charm è charm. Sò riflettendu a bellezza di stu porore maravigliu. Cusì ora per un esempiu, avemu da guardà à parechji di elli.

Capuletti poetichi

I più famosi affirmazioni di a cascata sò cuntenuti in u travagliu di u geniu russu famusu - Alexander Sergeevich Pushkin. Perchè hè solu una di e so parolle: "Dull time! Oche charm! "- presu di u poemu pocu eponymous. Tutti i studienti è l'adulti sapemu da core. Pò esse tistimunziatu cun fiducia chì stu travagliu palesa tutte l'essenza tutale di u vaghjimu: a so bellezza sèrvira cum'è una tappa per u fattu chì a natura si misi in un sonu profondu è misteriu chì durà l'invernu tutale.

In u prufundità di i seculi

L'affirmazioni di a cascata sò ancu in l'opari di l'autori antichi. Sembe: quelli di questi latitudini sottettichi induve sò vivi, ùn hè micca un incantevule, cusì chì Alexander Sergeevich hà scrittu. Ancu, autri autori cum'è Aesop, puderanu capimperà in u so travagliu sta volta, dà un significatu filosoficu. Tra l'altre cita citta antica greca più antica hè a seguente: "Ùn hè micca sempre l'estiu". Si pensanu à quessa, ùn hà micca solu un significatu "naturali", ma ancu un suttumu specialu, chì tutti pò cunsiderà in u so modu.

Turnemu in prosa

Hè impurtante ancu di scurizà l'affirmazioni di a caduta, chì sò stampati in a prosa russa di l'auturi famusi. Per esempiu, u scrittori Anton Chekhov ammessi in una di i so littri: "E vogliu u vaghjimu russu. Qualcosa unormu tristezza, affable è bella. Pìglia piglià è voce in un locu cù i guerri. Paustovsky, in i so criazioni, palesa à questa edda d'oru cù qualchì tempu toccu è luminoso chì hè in u nostru munnu. In i so creazioni u tempu tristitu ghjè un tipu d'expectazione di un miraculu, qualcosa nova è luminosa.

Tantu, quantu diversu questu tempu cuncessu, sò varii è stanzi di u culori. Per esempiu, Karl Chapek comparatamente u mese di uttrovi cù a primavera in a so famosa cita: "Avete bisognu chì l'uttrovi hè u primu mesi di primavera". E Bonaro Overstreet hà cunsideratu questu tempu per esse volatile cum'è primavera: "Ottobre hè una sinfonia di permanenza è cambiamentu".

Romance

Un locu spéciale in l'arti hè occupatu da affirmazioni nantu à u vaghjimu è l'amore. In regula, si trovanu in l'opari di scrittori romantici. Hè assai interessante è ancu scrittu filusuficu in una di i so roghjunati da Mark Levy: "L'amuri hè ancu un autunnale, è chì unu chì sapi scurdà di u gustu di i bacio di un omu amatu u saparà.

Oghje ghjornu sò dinò "quatru" oghje è stati in e riti suciali, quale u pòpulu cumuni. Fate tali creazioni, eserciunu abbastanza spartimenti pocu cumuni, chì anu u so propiu sensu è fundamentu filosoficu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.