Arte e spettacoliLetteratura

U tema di l'amore in literatura russa di i seculi XIX-XX. Esempii

U tema di l'amore in a literatura russa hè unu di i temi principali. Un poeta o scritturista scrittu apre a so ànima à u lettore, l'esperimenti, u soffrenu. E sta carta era sempre in demanda. Infatti, unu ùn pò capisce a relazione di l'autoru à u so travagliu, aspetti di a prosa filosofica, ma e parolle d'amore in littiratura sò pruveduti ch'elli pò esse usatu in diversi situazioni di vita. In ciò chì travagliu hè u tema di l'amore particulari brillantamenti riflittutu? Chì sò i caratteristiche di a percepzione di l'autore di stu sentimentu? U nostru articulu serà infurmatu.

A Place of Love in Letteratura russa

L'amore in littiratura hà sempri esiste. Se parlemu di travagliu domesticu, in seguitu, avà u tempu Petru è Fevronia di Murom vènunu da mente in u storicu eponymous di Ermolai-Erasmus relativo a literatura russa antica. Pensemu chì altre temu, ma cristianu, era tabù. Sta forma d'arti era rigurosamenti religiosa.

U tema di amore in literatura russa nascita in u XVIII sèculu. L'impetu per u so sviluppu hè statu traduzcu da Tredakovsky travagli di auturi straneri, perchè in Europa hà digià scrittu annantu à i maraviglii sentimenti amori è e relazioni trà un omu è una donna. Dopu ci èranu Lomonosov, Derzhavin, Zhukovsky, Karamzin.

U tema di l'amore in l'opari di a literatura russa righjunghji u so picculu in u XIX sèculu. Questa era deve u Pushkin, Lermontov, Tolstoy, Turgenev è assai altri luminu. Ogni scritturi avianu a so rilazioni persunale cù u tema di l'amore, chì pò esse lettu à traversu i filieri di u so travagliu.

L'amore di Pushkin: l'innuvazione di i genius

U tema di l'amore in a letteratura russa di u XIX sèculu hà righjuntu altri altri in l'opara di Pushkin. A lirica chì canta questa sensación luminosa hè ricca, multidetista, è cuntene una seria sanu di funzioni. Avemu da analizà.

  • Genirsi extra. In amore lyrics, Pushkin cumpunia a formulazione à u cuntenutu, refuse i canoni esistenti. Ùn truvamu u so elegia, romanzu o missaghju. E esisti un travagliu chì combina questi geniri. Per esempiu, pudemu cite u poemu famusu "K ****", dedicatu à l'AP Kern. Questa, da una banda, hè un missaghju (u genre hè chjaramente tracatu), ma ci sò parechje di romanza (esperimenti prufessiunale palesanu esse divulgati, u travagliu hè incredibbilmente musicali è melodioso) è ancu elegia (emotion).
  • Un novu sistema di valurizazioni. U Romanticismu hè un fenomenu in a literatura russa, induve a persunità di l'autore arristò in u centru, solitario, ribellu, oppostu à u mondu. Pushkin va in una direzzione differente: i so poema sò chini di saviezza u umanismu mundanu. Ricurdativi di u travagliu "Iu vulestinu" - qualcosa novu hè statu intruduttu quì chì solu poechi nantu à l'amore recu. Pushkin abbandunà a scelta à a donna, ancu s'ellu ùn succe micca in u so favore. In un travagliu romantica, questu seria una tragedia, un ribellu di passioni. Pushkin ùn curse u so amatu (perchè avia statu un poeta romantiche) - ellu ringraziò per u sensu di luminosu chì hè statu prisintatu. Alexander Sergeyevich fucalizza nantu à u so sceltu, è micca per u so amori per ellu stessu.
  • L'amore sicondu Pushkin ùn hè micca una anurmalità, ma un statu naturale di una persona. Se ùn hè micca mutualità, ùn hè micca scopu di soffre. U poeta si ralegra ancu in amore in amore. Esempiu - "Ci hè una noce di notte in i colti di Georgia". Questi pochi nantu à l'amore ùn rimettite sò chjosi di "tristezza luminosa". L'autoru dici chì "dispoltamentu" ùn lasciarà micca. Sentite natura chì affirmate a vita.

L'amuri comu riflessione di qualità personali in "Eugene Onegin"

"Eugene Onegin" hè un travagliu induve u tema di l'amore in literatura russa sona particulari esprissioni. Ùn mostra micca solu un sentimentu, ma a so evoluzione in tuttu a vita. Inoltre, per mezu di l'amuri, i principali imagine di a romanzu sò revelati.

In u centru di a narrativa hè l'eroi, u so nome si pronunzianu in u titulu. U lettore hè furzatu à tutta a scrittura nova per esse turmentata da quistione: hè questu Eugeniu? Hè stata fatta in u spiritu di e dureci di l'alta societat di a capitale, in i sentimenti ùn hè senza sensu. Esse in un "impassiale spirituale", si ritrova a Tatyana Larin, chì, a versione di ellu, hè capaci d'amore sincerely and unselfishly.

Tatyana scrivi Onegin una lettera d'amore, hè toccu toccu d'questu attu di a noce, ma micca più. Decetamente, Larina accunsi à un matrimoniu cù u malatu è si vene pè San Petesburgo.

L'ultima reune di Onegin è Tatiana succedi dopu à pochi anni. Eugeniu confessa à una ghjuvanetta in amore, ma ella u ricivete. A donna averia chì averà ama, ma hè ligata per l'oblastu di u matrimoniu.

Cusì, u prutagunista di u novu Pushkin fracassa l'esame cù l'amore, era temutu di u sensu aggradèvule, u rifiuta. L'Illuminismu vinni troppu tardi.

L'amore di Lermontov - un ideale inzientu

Ci era n'àutru amuri per una donna per M. Lermontov. Per ellu, stu sentimentu, chì assume una persona per cumplita, hè un putere chì ùn pò nunda pò fà cunquistà. L'Amore per Lermontov hè qualcosa chì definiscemente una persona persone: "Tutti ci chiancianu, quale amava".

Questa lyric hè inzergabile cun leia cù e donne in a vita di u poeta stessu. Katerina Sushkova - una zitella, chì Lermontov cuminciò in amore quandu 16 anni. Poechi dedicate à a so, emotiva, di parlà di un sensu indivìdu, a vulintà di truvà micca solu una donna, ma ancu un amicu.

Natalia Ivanova, a donna chì hè vicinu in a vita di Lermontov, ricumpinserà. Per una parte, ci sò più felicità in i poechi di stu periodu, ancu, ancu quì u libru di l'ingannimentu sò slipping. Natalia in parechji maneri ùn capisce micca l'urganizazione spirale di u poeta. In u sughjettu di tali travagli, ci anu statu cambiamenti: ora sò corsi centriciani in sentimenti è passioni.

A variazione in relazioni cù Varvara Lopukhina hè assai diffirenti . L'amore hè imbuveddu di tuttu l'essu di u pueta, a natura parra ancu u Patria.

L'amore diventa un precariu in poechi dedicati à Maria Shcherbatova. Solu solu 3 òpere scritti, ma ogni unu di elle hè una capulatta maestru, un hymn d'amore. D'accordu di Lermontov, truvò a donna assai chì l'entendre completamente. L'amore in queste poe hè cuntrastuu: hè capaci di guarisce, ma ancu per ferite, eseguisce è riturnate à a vita.

Un pesu modu à a felicità di l'eroi di "Guerra è pace" di Tolstoi

Fighjà cumu l'amore hè rapprisintatu à a ficzioni, unu devi dinò in u travagliu di L. Tolstoy. A so epica "Guerra è pace" - un pruduttu induve l'amore un modu o un altru tocca ogni unu di i caratteri. Dopu tuttu, l'"idea di famiglia", chì occupanu un locu centrali in a novela, hè inextricabbile ligata cù l'amore.

Ogni annuncia di l'imaghjini passesu un viaghju difficili, ma a fine trova felicità di a famiglia. Certa eccriczioni: Tolstoi metti un signu originale di ugualità trà a capacità di una persona à l'amuri interessatu è à a so purezza morale. Ma ancu per questa qualità, hè necessariu di attruisce una successione di u patenti, i sbagghi chì finisceranu aduprà l'anima è fessale cristalline, capaci di amassi.

Fighjenu u difficultu per a felicità di Andrei Bolkonsky. Fascinatu da a bellezza di Lisa, si marita ella, ma, rápidamente chilled, disappointed in u matrimoniu. Cunteni chì ellu hà sceltu u so zoppu per esse vacanti è stancu. Propriu - a guerra, u celu Austerlitz è l'oak tree - un simbulu di prosperità spirituale, vita. Amore per Natasha Rostova hè quale hà dettu u princicu Bolkonsky un suspiru di aria fresca.

Pruvenzi cù l'amore in l'opari di IS Turgenev

L'imaghjini di l'amore in a littiratura di u XIX seculu - questu hè l'eroi di Turgenev. L'autore di ognuna di elli conduite per pruvà sta sensazione.

L'unicu chì passa chì hè Arkady Bazarov da Fathers and Children. Forsi hè questu questu questu hè l'Herou Ideale di Turgenev.

Nihilist, chì nigava tuttu ciò chì hè intornu à ellu, Bazarov chjamava "stupidità", per ellu hè solu una dolenza chì pò essa cura. In ogni casu, dopu avè incuntratu cù Anna Odintsova è cumincia à l'amori cù ella, ùn cambia micca solu l'attitudini in questa sentimentu, ma a so perspettiva in generale.

Bazarov si admetta Anna Sergeyevna in amore, ma ella a rietta. A zitella ùn hè micca pronta per una relazione seria, ùn pò micca rinunzienze per un altru, anche un amatu. Eccu avere un fiasco in a prova di Turgenev. Un Bazarov - u vincitore, diventò l'eroi chì l'scrittricatu cercatu per ellu in a Nobile, Rudine, Ace è altre travagliu.

"Maestru è Margarita" - una storia di amori mistica

U tema di l'amore in a literatura russa di u seculu XX criscinu è sviluppeghja è sviluppa più forte. Nisun scrittore è u pueta di sta era avete micca passatu stu tema. Sì, puderia trasfurmà, per esempiu, in un amori per i persone (scurdate di Danko di Gorky) o a Patria (questu quì, a maiò parte di u travagliu di Mayakovsky o travagli di l'anni di guerra). Ma ùn ci hè una littiratura eccezziunale nantu à l'amore: quessi sò i poema di S. Esenin, i poeti di l'Età di Prunelli. Se parlemu di a prosa - questu hè primarmenti u "Maestru è Margarita" M. Bulgakov.

L'amore chì si sorgieghja trà i caratteri hè un mumentu, hè "salta" da quessa. U maestru si presta attenzioni à l'occhi di Margarita, cusì triste è solitaria. I so amanti ùn anu micca passioni tremendosa, invece, à u cuntrariu - hè silenziu, calmu, felicità di casa.

In ogni modu, in u momentu più crìticu, solu l'amuri à aiutà à Margarita salvà u Maestru è i so sentimenti, ancu s'ellu ùn sò micca in u mondu umanu.

A canzone di l'amore di Yesenin

U tema di l'amore in a literatura russa di u XX sèculu hè ancu a puisia. Tense in questu vina u travagliu di S. Yesenin. U poeta hà inseparabbilmente ligatu questu sensu luminosu da a natura, u so amori sò chastosu è fermamente attaccatu à a biografia di u poeta stessu. Un veru esempiu hè u poemu "U Pettine Verde". Eccu tutti i beddi Yesenin prisentanu L. Kashina (u so travagliu hè cunsacratu) sò rapprisentati da a bellezza di u bedriddu russu: molte brulcu, colti di colti.

"Kabatsky di Mosca" ci dà un altru diversu, ora hè "contagion" è "pesta". Tali imagine sò cunghjuntati, prima di tutti, cù l'esperimenti emutivu di u poeta chì senti a so inutilità.

A guariscenza vene in u ciculu "Amore u biancu". Lu culprit era A. Miklashevskaya, chì guariscenu Yesenin di turmentu. Doppu ricurdò chì ci hè un veru amori, inspiratore è risurificatori.

In i so ultimi poeimi Yesenin condemna a falsità è insincerità di e donne, crede chì questu sensu deve esse in più sinceru è affirmante di vita, chì dà l'omu à a terra sottu i so pedi. Per esempiu, per esempiu, u poemu "Foglie cascate, fede falanu ...".

Poeti di l'Eddine di Prununzia per l'amore

U tema di l'amore in a literatura russa di l'Età Plata ùn hè micca u travagliu micca solu di S. Yesenin, ma ancu di A. Akhmatova, M. Tsvetaeva, A. Blok, O. Mandelstam è assai altri. Tutti sò uniti di una suttilità di l' alte suttili, è u soffrenu è a felicità sò i principali cumpurtati di a musa è poetessa di u poeta.

Esempi d'amuri in a literatura russa di u XX sèculu sò u grande A. Akhmatov è M. Tsvetaeva. L'ultima hè una "scatula tremosa", sensuale, vulnerable. Amuri per ella hè u significatu di a vita, chì fate micca micca solu creà, ma ancu esiste in stu mondu. "I piace chì ùn site micca malatu à mè" - a so riputazione maestra di tristi lumetta è contradicenzi. E questu hè tutta di Tsvetaeva. U poema "Oghje aiutu in l'ochju d'ayer" hè imbule di tali lirusimu cusì. Questu hè, forsi, un tipu d'innu di tutte e donne in amore: "Caru, chì fate?".

Un tema di l'amore in tuttu in a litteratura russa in l'imagine di A. Akhmatova. Hè a tensione di tutti i sentimenti è i pinsamenti di l'omu. Akhmatova propriu questu sensu una disigna - "a quinta volta di l'annu". Ma s'ellu ùn era micca per ellu, l'altri quattru ùn anu micca esse visibili. L'amuri di u poeta hè forte, affirmannu, tornendu à i principii naturali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.