Arte e spettacoliLetteratura

Poem "Requiem" (Anna Akhmatova). "Requiem": storia di creazione

Anna Andreevna Akhmatova - una di l'poetessa maiò di u XX sèculu. Una donna chì a perseveranza è a devozione in Russia era admirata. U putere sovièticu hà avutu u so maritu, da u so figliolu, i so poechi eranu pruibbiti, è a stampa di a so persecuzione. Ma senza duluri puderia spiccà u so spiritu. E i prucessi chì eranu cose à a so parte, incodiate in i so opari Akhmatova. "Requiem", a storia di a creazione è l'analisi di quale anu cunsideratu in stu articulu, diventenu u cantu di cignu di a poetessa.

U Scopu di u Poem

In u prefactu à u poema, Akhmatova hà scrittu chì l'idea di un tali travagliu s'hè sviluppatu in l'anni di u "Yezhovism", chì hà passatu in colera di prisenza, circà una reune cù u so figliolu. Un ghjornu era ricunnisciutu, è una di e donne dumandà s'ellu d'Akhmatova puderia scrive ciò chì succidia. U poeta risponde: "Puderaghju". Da quellu momentu l'urdinazione di u poema hè urdinatu, cum'è Akhmatova propiu.

"Requiem", a storia di a creazione di quale hè attaccata cù anni difficili per u populu di Russu, fù patitu da u scrittore. In u 1935, u figliolu di Akhmatova è Nikolai Gumilyov, Lev Gumilev, fù arrestatu per l'attività anti-soviet. Allora Anna Andreevna hà sappiutu per liberà veloce à u so figliolu scrivennu personalmente a carta Stalin. Ma in 1938 un segundu arrestu seguitu, allura Gumilev Jr. hè statu condensatu à 10 anni. In u 1949 l'ultimi arresti hè statu fattu, dopu à quale ellu era cunnannatu à morte, sustituitu più tardu da referenza. Uni pochi anni dopu, Lev Gumilev hè stata riabilitata, è i carichi sò stati troppi fundati.

Requiem di Poem Akhmatova, ncorpori tutti i penziuni chì a poetessa hà duratu per questi anni terribili. Ma micca solu a tragedia di famiglia riflessa in u travagliu. Hà spressione u dulore di tutti i persone chì soffrivanu di quellu tempore tremore.

Prima linii

U silenziu hè apparevatu in u 1934. Ma questu era un cicitu lyric, a creazione di quale hè stata urdinata da Akhmatova. "Requiem" (a storia di a creazione di quale hè u nostru temàticu) diventa un poema più tardi, quandu 1938-40. Finitu u listessu prodottu era digià in l'anni 50.

In l'annata di u seculu di u seculu centu, u poemu, publicatu in samizdat, hà vede l'immensità è anu trasmessa da a manu. Questu hè dovutu à u fattu chì u travagliu hè statu pruibitu. Hà trasfiriti assai per salverà u poema, Akhmatova.

"Requiem": storia di creazione - a prima pubblicazione

In u 1963, u testu di u poemu vai in l'esterno. Eccu, in Munich, u travagliu hè ufficialmente publicatu per a prima volta. L'emigranti russi apprizzati u pueta, a publicazione di sti poema cunfirmate l'opinione di u talent poetic di Anna Andreevna. Tuttavia, u testu di "Requiem" hè statu liberatu solu in 1987, quandu era publicatu in a journal "October".

Analisi

U tema di u poema di Akhmatova "Requiem" hè u sufrimentu di una persona per i so amori, chì a so vita pesa in u equilibriu. U travagliu si compone di poema scritte in parechji anni. Ma sò tutti unificati da un sonu di dulce è dolu, chì hè prublema in u tìtulu di u poemu. Requiem hè un travagliu musicale destinatu à un requiem.

In u prussiminu di a prosa, Akhmatova richiuneghja chì u travagliu hè statu scrittu d'alcuni a dumanda di qualcunu. Quì a tradizione, stabilita da Pushkin è Nekrasov, manifisteghja stessu. Hè esse, l'esercitu di l'ordine di un omu semplice, incoddu a vulintà di u populu, parra di l'orientazione civica di u travagliu sanu. Dunque, l'eroi di u poemu sò tutti quelli persone chì si sò stati cun ella sottu à u "murale rocca cegaru". U poeta scrivite micca solu di a so dulori, ma dinò di u pienu di u populu sanu. Per quessa, a so "I" di lirica si trasforma in una "larga" di grande scala è di tuttu.

Molti volte e versatili "Requiem" (Akhmatova), u cuntenutu di u poema è determinate queste funzioni. Grazie à multiero, u lettore sente un chiancinu è si sente a pena di una sola persona, ma tutta a vittime.

A prima parte di u poemu, scritta da un anapaest di trè legche, parla di a so orientazione folklore. E l'imaghjini (alba, camara scura, arrestu, sìmuli à a rimolta di u corpu) creanu una atmosfera di autentificità storica è di u ritornu à l'intrepiti di i seculi: "I like the streltsy wives". Cusì, u purgamentu di l'eroine di lirica hè interpretatu cum'è eternu, familiar à e donne ancu in l'anni Petrine.

A seconda parte di u travagliu, scritta da una chorrera di quattru pugnani, hè stata sustinuta in l'stile di una cammara. L'eroina ùn cia più lamenta è ùn ùn chiancía, hè tranquilla è riservata. In ogni casu, questa umilità hè articulu, in u crescenu a verità di fiertà da l'esperienza di dulore. À a fine di a seconda parte, in i pinsamenti di l'heroina lirica, tuttu interferiscenu, a tinnenza si pussede pussessu di a cumpletta.

A culminazione di u travagliu era u capicu "A morte". Quì l'heroina principale hè pronta à esse a vita in qualse modu: da i mani di un banditu, una malatìa, un "cunchju". Ma ùn ci hè nata una mamma di liberazione, è ella, inghjustificatu di u dulore.

Chjave

Requiem di Poem Akhmatova porta u dulore è u soffrenu di tuttu u pòpulu Russu. È ùn solu sapemu in u XX sèculu, ma ancu per tutti i seculi passati. Anna Andreevna ùn pruclate a so vita cù a precisione documentata, ella parlante di u passatu di Russia, u so presentu è u futuru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.