SaluteManghjà

A Storehouse di vitamini, elementi traccia e stimulants immune francese - sèmplice ràdica tarassaco.

Quale ùn cunnosce u picculu sole, crescente quasi tutta la Russia - dandelions. Iddi sunnu lu primu fiore di branu in amano è piacenti à l 'ochju cù i culori freschi luminosu. Iddi crescia a l 'ùmmira è in u sole, nant'à a sponda di a furesta è in l' ortu - vòglia chì ci hè un pezzu di terra Brachland. In i rughjoni più caldi di u tarassaco pò ciuruti volte in una staghjoni, dannu 'na ricca racolta, chì pò scorta, su di l' inguernu.

Stu cunsiderà, pianta era adupratu in la Roma antica di midicinali. I cunnosce circa u so pruprità midicinali e Avicenna. Pissenlit - una pianta ùnicu, induve vo pudete aduprà tuttu. E sporte di fiori gialli fà un meli tròvanu numarusi sapuriti è interessante, lassa e steli sò aghjuntu à insalate. Ma li ràdichi tarassaco più interessante, in u quali midicina tradiziunali hè facenu assai di ricetti da ancu i più siveri illnesses.

Cusì, tarassaco ricca in glycoside amara unstimulating accrescimentu in u numeru di leukocytes. It furtifichessi u sistemu immune francese, aiutendu u corpu à luttà k. A grande numaru di vitamini B, thiamine, Riboflavine, raghji-carotene, àcitu ascorbic migliurà metabolism | megliu, di falli a suprana fora iddu stissu di Vangellu. Pruteini e microelements (calciu, ferru, Fosfaru) hè pienu di u corpu, à sente energia.

cure tarassaco hè effettiva di tanti malatii. Iddi curà hot (estratti da i pianti inulin), anémie, historique, eu vitamina, anaemia. Pulisci u fegatu di Vangellu, furtifichessi u sistemu skeletal, accurtà u tempu di curistiloru "tintu". suchju funtana pò livaritìlli eczéma è ringworm francese, malatie, pelle, ancu qualchi tippi di tumors.

U gambu tarassaco pulputi posticipatu più zona di limènti nutritiva cumpressi e sustanzi midicinali. It cuntene una grande quantità di Latex - u scinariu-dava a vita à chì assai di polisaccharidi e prutiìni. Largamente per via di u grande quantità di amaru radiche tarassaco veni usatu comu na agenti choleretic per G e colitis, gallstone k, e malatie di u fegato, cum'è un tipiche è laxative. Cù primurosu di usu di a ràdica tarassaco hè una simpatia per diarrhoea.

Quandu cù i banni, sopra-terra, di u manciari, pianta (assai cumuna in Francia), i amaru, à u cuntrariu, sò cunvince a distruggiri. Per fà quessa, i casci è steli marinato o addritta à un ora in acqua, salate. Allora prupone a picca foglie cunsumà in una insalata, assai interessante di l 'attività cæcum. È da i casci coarser è finesse fà bollita, taganu, frittu, piatti, lato pickled, mette in un ragout verdura. I testi ponu esse aghjuntu à vugghiuti invece di branza.

Pò ièssiri usatu a ràdica tarassaco (arrustiti è sè macinati) per s'appronta caffè Province - vìviri vitamina, chì Anjou u corpu è stabilizes prissioni.

Très strumentu strexiu à aiutà u populu in lu rhume des caduta è 'inguernu, hè un mele di dandelions. Hè facile à priparà a lu quantità dritta è usu tutta l 'inguernu. Per fà stu, piglià i fiori senza recipiënt (200 g), lavau è ciuttata in 1,5 litri d'acqua vugghiuta di un ghjornu. U liquidu, hè tandu filtrati, aghjuntu dui limoni sucu è 1,5 chilò di zuccaru, e bollita nzinu a matinu. Murata in lattine (senza sterilization) è piazzatu in un frigorifero. Tea cù u mele di mette subitu nant'à i so pedi, è guarì da ogni rhume des.

Avè i pianti sò megliu in principiu di veranu. U so scavari arechja cima tagliata furnaru e fronde latu e radiche lavau bè cù taproot. Seccu à l 'ombra in un spaziu bè ventilated-, imposta fora un sfarente di sin'à 5 centimeters è allegria periodically. ràdica tarassaco prontu hè cunsidarata quandu ùn Pronuncia e mancari cun un Italiana. Pissenlit hè bonu per un longu tempu (sin'à 5 anni) hè cullucatu in Vasi vitru o sacchi carta.

Sè vo jemu a fari Gemiliana, pensi chi i pianti fassi piglia à locu luntani da u carriageways di e strade.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.