ViaghjuTips per i turisti

Prospettu Suvorovsky - a strada più grande di St Petersburg

Suvorovsky Prospect hè unu di i stradisazioni più stradale di San Petesburgo, chì si stende à a Piazza di a Patrona Proletarskaia. A strada fù custruita in a fine di u XVIII seculu. A strada in "a tribunale di l'elefante", in un locu di quale u locu di u "Ottobre" oghji l'oghje mudernu hè situatu.
I caseroni sò nummeati nantu à a strada di Nevsky Prospekt. À a fine di u XVIII sèculu Suvorovsky Prospekt hè una strada di strada cumana chì porta à u Neva. E purtò l'elefante da u zoo (Elephant Court) à u regnu. U zoologgiu cuntenga quattru cittenti elefanti, chì in u 1741 a Riggina si prisintò cun un scrutiny persianu. I residenti di San Pietruburgu vinni per caminari e ammirazzanu l'animali avianu. Nantu à u tempu, una nova espressione diventava in u vocabuli "wandering senza sensu" - "loitering". À un tempu quandu a strada intrì in li limiti di cità, era chjamatu una strada sorella da u nome di u distrittu in quale passava. U territoriu vicinu à a strada Suvorov in u passatu hè chjamatu Sands, à causa di u fattu chì in questa parte di a cità di San Petrburgo ci era grandu dipessi di marina. In u 1752, sti loca sicli sò stati equipati cun un chjativu chjamatu "Uffiziu di a custruione di casi e giardini", è più tardi erani ottu e strade chì ghjocanu paralelamente. In seguitu, in u centru di u stabilimentu, una chiesa di Natale era custruita, facendu a zona sana apertu cum'è Natale. In u piriu da u 1802 à u 1830 a ruta era u Konno-Guardi.

In u 1900, un seculu dopu a morte d'A.V. Suvorov, in onori di u cummandante nantu à l'Elephant street in l'Acadèmia di u Staffu Generale, hè statu apertu un museu. Oghje Accademia di a Cuncissione Militari si trova quì. In u 1904, vicinu à sta avenida in a casa nummiru 41-6 nantu à u Kirochnaya Ritorna hè statu stabilitu un museu permanente. Hè in quellu tempu chì l'autostrada era chjamata Suvorovsky Prospekt. A parte di a strada muderna di u 9u caminu suvieticu à u Palazzu Smolny per qualchì tempu si chjamava "passaghju à u Monastru Smolny". In u XIX seculu a strada era chjamata differente. È era duvutu l'Orizzonte è l'Elefante, a chiamò a Great Avenue. A principiu di u XXu seculu, a linea principale hè stata ancu à Nevsky Prospekt. In duie, occupanu una distanza di circa 2 kilomitri. Da u 1923 à u 1944 a strada fù chjamata Sovetskiy Prospekt, perchè u fattu chì a so direzione era à Smolny, chì allughjò u Soviet di Petrograd. À a so strada, Suvorovsky Prospect San Petesburgo intersecta cù quasi 20 strade, trà elli novi novi. A custruzione di l'avventura hè attivamente attivata à l'imbrancamentu in i 19u è 20 seculu. In più, i case di l'appartement eranu custruiti quì. In total ci sò 67 dettagliu in Suvorov Avenue, cumpresi edifizii cù cafeti è ristoranti, e salute di l'alimentariu è di e corsi, banche, salone di bellezza, i cliniche dentale. Inoltre, ci sò numerosi guvernu è amministrazioni amministrativi. Suvorovsky Prospette hè cunsistenti in vieux mansions, in armunia cumminata cù l'edificazioni muderni. Hè una di i stradi più impurtanti di San Petesburgo, chì culloca u spaziu di a dittatura proletaria cù u Palazzu Smolny è a Vosstaniya Square.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.