Arte e spettacoliLetteratura

N. Nosov, "Dunnu nantu à a Luna": un resumu

In questu articulu, avemu a rivista di u summariu di u libru "Neznayka nantu à a Luna". Questu travagliu di Nikolai Nosov hè familiarità à parechji di noi chì di a zitiddina - qualcunu leiah, qualcunu mi circà una bella stima di film. Oghje, i storii chì dicenu di l'avventu di Neznaika sò cume populari trà i ghjovani ghjovi.

Quandu u travagliu

"Neznayka nantu à a Luna" (un brevi sommariu sottu) hè inclusu in a serie di libri chì dicenu à l'avventu di Dunnu. U genre di u travagliu hè definitu cum'è un conte novu-fata. U libru hè a parte finali di a serie, chì era "Aventuri di Neznaika è i so amichi" è "Dunno in Sunny City".

In origine, u travagliu hè publicatu in parti di u 1964 à u 1965 in a journal Family and School. Per separà, u libru hè publicatu in u 1965.

Nosov, "Dunnu nantu à a Luna": un resumu

U libru si trova dui anni è mezzo annu dopu chì i shorts visitate Sunny City.

I scienti Fuchsia è Aringi di Sunny Town, cù Znaika è visitatu a Luna. Dopu chì questu, Znaike vulia vulà andà indipindente. L'idea hà suscitatu l'intaressi di tutti i residenti di a cità di l' fiore è l'astronomu Steklyashkin. Intantu iddu Zernka hà cumpostu un libru tutale, in quale elencu a so versione di l'urìggini di i crunelli lunari. In più di tuttu u soldu, u scientist discurrìu chì a vita à a luna hè pussibule. Tutti si rireru à sta spiaghja Znaika, è nimu hà cridutu in ellu.

Da a luna, u scientificu hà aghjunatu un pezzu di roccia lucale, chì in a notte era chjude. Una volta Znayka accunsente cù a maglia cù un irontone magneticu, è in a casa duv'ellu hà vicinu è parechji altri shorties, i miraculi cuminciaru à esse postu, chì la culpa era ... ingraduzza. L'abitanti di Resolute hà pruvatu à adattallu, ancu a cena cunzata.

Dopu chì a causa di l'incidentamentu fù scarcatu, tutti ripiglianu novu à rispittà à Znaike. In apertura di u dispusitivu di ingravidà, i shorties hà cuminciatu à custruisce una nave sputica per vola à a luna. Comu rigalu per l'abitanti lunari, impastanu semi di pianti gigantesi in u fogu. Donchik è Neznayka anu decisu di ùn piglià cun elli. Allora, fècenu stallà à u fogu à a notte prima di u volu, per escemente quì, ma accidentamenti pressu u buttone di iniziu è si sò volte.

Una volta nantu à a luna, i picculi omini pusonu nantu à i so vistimenti è andonu per scopre a so superficie. Accidentally, Neznaika cariu à u tunelu è si truvò in la Luna.

Intruduzioni à i persone lunari

Ci hè chì dettu chì Znayka era ragiuni, è sottu à a superficia di a Luna viaghja bè, ma sò assai sfarenti di l'abitanti di a Flor Marina. L'estructura suciale di a Luna hè assai simili à a nostra terra. Induvulemente, l'autoru tocca à i prublemi sociale in a romanzu "Neznayka nantu à a Luna". U sintassi sintiticamenti mostra questu difettu diversu questu mondi sò - u mondu di Neznaika è u mondu di l'abitanti di a Luna. In più di e differenzi tutte l'esterni - piantori petite, fabbrighjenu fàvuli, grattacieli è televisiuni - anu significati internu.

Allora, essendu in un mondu stranicu, Dunno hà pigliatu di fame è deciseru di andate è manghja in a prima cafe chì hè stata attraversata. È quandu u manicu corticu manghjò, u camero, cuminciò à dumandà u dirittu d'ellu, ma Neznayka ùn l'anu micca, anch'ellu ùn sapia ancu ciò chì era. Allora u nostre eroi si truvò in una catacumbe. Quì ci era un sistema per aghjustà i prigiuneri, per esempiu, da a grandezza di u nasu, a testa, l'altizza, etc. Dopu tutti i prucessi di metalli, Neznaika hè stata equivocata per un spugliatore recidivista.

Eccu, in u catalanu, Neznayka capisce ciò chì hè soldi, studia i fundamenti di survival in una sucità capitalista. U cumpagnu di cellu ci dettu riguardu à l'Isula Foolish, induve tutti i violatori di a liggi riferenu, è induva nimu ùn hè tornatu. U nostru eroi, in turnu, parra di a so patria è di i pianti giganti, ma nimu li crede.

Immediata, Neznayka hè amichi cù Kozlik. Inseme sò liberati. Prima di a liberazione di u Mig, unu di i prigiuneri, dumande à dà una lettera à algunu in u salvum. Kozlik è Dunnu và à u patrone di a vendita Julio, à quale u messagiu hè indirizzatu. In u risultatu, Mig, Julio, Kozlik è Dunno hà cuncipitu l'unità cumuni di scatuli gianti. Sò iri a vende l'azzioni à custruisce un missile nantu à u prucedimentu è pigliate e manni da a superficie lunar. A almenu, questu hè chì Neznayka pensa.

Quessioni di a Cumpagnia

Continue a retellà u summariu di Nosov ("Dunnu nantu à a Luna"). Dunnu ùn vede in a television è rapprisèntanu un astronautu, sicuru, tuttu hè fattu per vende quelli. Sò cumprati solu da i poviri, passendu l'ultimi economichi. A cumpagnia cumincià à interessà à u spreta di u magnatru industriale, ùn hè prufugatta per i poviri di ottene e sementi di i vegetali gianti. Puderia fallutallu. Allora Sprutz decide di offre à i fundaturi un subornu. À u listessu tempu ùn ùn dà i so soldi, ma quelli chì i ricchi di a Luna anu recullatu. Julio è Mig accetta immediatamente, ma ùn dì micca nessinu à Neznayka è Kozlik. Prestu u publicu hà da sapè à u scappu di i dui fundatorii è a fallimentu di a Società. A causa di questu Neznayka è Kozlik hà da fughje à l'altre cità.

Duratsky Island

Cu assai novi cosi, Neznayka nantu à a Luna hè di fronte. A dimarchja annuncia di i passi di l'eroi è di Kozlik - anu da passà a notte in l'affari megliu, più simili à i prisunti (cù briunati, cuccari è bug). Ùn ci hè micca boni diritti, è s'ingaghjani à ogni travagliu. Capra accumincia a duluri. Neznaika hà da travaglià è cura l'altru. L'eroi cammina i cani, ma pèrdite u so travagliu quandu u visitator aprende chì l'hà pigliatu à un locu horrible, induve Neznayka è Kozlik vivi. In u risultatu, i amichi sò sottu à u ponte, perchè ùn ci hè micca soldi saldatu per l'albergo. Sò arrestati è mandati à l'Isula Foolish.

À u primu, i amici decidenu ch'elli eranu arranciati. Ma dopu Neznayka hà avvistu chì Kozlik hè diventendu torna in una pècura.

L'Adventures of the Donut

Quite interessanti è, unità à l'altri, hà creatu i caratteristi di N. Nosov ("Dunnu nantu à a Luna"). U rimborsu ritrova à u principiu di u travagliu, ma sta volta hà amparatu di l'avventu di Donut. Dopu chì Neznaika scumpau, Donut ferme nantu à u scompie finu à chì a mancanza si esce, è andò in circà à un amicu.

Si mette à a luna è si trova nantu à a spiaggia, induve esce assai salitu, ma l'abitanti ùn l'utilizza micca. Donut basa u so mistieru - vene da vendita di sal, è rapidamente sviluppa ricca. Ma altri abitanti ricchi accuminzanu a riduce u prezzu di u salinu, è a castagna hè arruinata. In u risultatu, hè obligatu à travaglià travagliu - per torce a rota di ferris.

Dismantinu

U libru "Neznayka nantu à a Luna" vene à a fine, u brevamentu di u sensu di quale avemu avemu quasi discussioni. A narrazioni hè trasferitu à a Terra. Cridendu chì u cocia ùn hè micca quì, Znayka custruisce un rocca, è i shorties sò mandati à a luna. A nave di a nave vene ghjuntu in u Terra. Eccu, l'abitanti di u Floru Città acquistanu nantu à a Società è dà rossi per e libere, in ellu circate di truvà micca Dunnu cù Donut.

I paesi corti sunu à i poviri di i prucessi di inzergue per a prutezzione di a polizia. L'uprisintanti di l'omi traminenu cumu. Donut, a sèntenu di i astronauturisti, andate à elli. Dopu questu, hè pussibule di salvà Neznayka da l'Isula Duratsky.

Spruta e Julio culpitu un rocca di terri di a terra, ma shorties accadèvanu à a superficia di a Luna, induve u primu cohelet era, è volte domicile.

Cusì cilibre u summariu di a storia "Neznayka nantu à a Luna".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.