Sports e FitnessArti marziali

Anton Vorobyova: Sciulli, vincere e lacrimi

Libbru di atleti Russian in Lunatic Sciulli à i Ghjochi Olimpichi in Rio lassaru un mprissioni contradictory. Three biddizzi si juncìu la finali, ma nudda nzinu di li pudia vince. In u calori di emozioni presidente di a Federazione National Wrestling la lash fora contr'à u medalists d 'argentu, l' accusà di mancanza di qualità murali è volitional. London campiuni Olympic in Lunatic Sciulli Natalya Vorobyova, photos chì ùn cunverghjini u Cover di publicazioni sports, hè u più famosu à mezu à elli. Idda ùn stà zitti, è s'hè lampatu un veru scandalu cù reproaches e accusi mutuale.

Caratteristiche di l'atleti

Micca cusì longa fà I ghjunse à u prugrammu di Sciulli Lunatic l'donne Jochi Ulìmpici. Natale Vorobevoy assai furtunatu, chì u so heyday cuincideva cù stu casu, o di i so sforzi è u travagliu in furmazioni ùn avaria purtatu i so nunda, ma la pupularità lucali è ngapu. So ch'ella stava sempre in a storia di u sportu è a Jochi campiuni e argentu medalist, di u fiume, London.

In aghjunta à u Cuncorsu, volti è tituli, pigliatu in Sciulli Lunatic, Anton Vorobyova decorates passione comu unu di l 'atleti cchiù spittaculari. È si tratta micca solu a natura maestosu, aspettu luminosu.

Ch'ella ùn hè assai fate u tappitu, un parechji di i so culleghi. Qualchì volta un Atleta, avè a prima punti in a battaglia, lassannu a li morti di difesa è piazzà non a fari nuddu sbagli.

Anton Vorobyova listessu prese la vita e riciata, si prova à aduprà tutti i pussibilità di purtà fora una saletta a natura maestosu, a priscinniri di u risicu. Quì, u numeru salti di vittori in u bè reta di u ragazza. È ferma bread, cù chì seguitanu carcassa hè usata in i grandi cumpetizione finale contru à u megliu cuncurrenti.

principiu di a strada

Natalia Vorobiev hè natu in lu paiseddu di Tulun in u rughjonu Irkutsk in u 1991. Cumenciu, ma hè micca sfarente da i so pari - u listessu bambole, piatta è circà è altri piacè MATTEL. Tuttavia, in lu biografia Natali Vorobevoy Wrestling ci hè nudda ncidenti.

Suchju ragazza forti, idda più li piacia à ghjucà fora, cù i cumpagni chì sparte a so passione è cresce una vera "tomboy".

So, cyclisme tomboy curpiu la palestra, unni vinni nteramenti Sciulli-stili lìbbiru. Photo Natali Vorobevoy ddi anni, schjaccià energia è ochji lanterni di una ragazza, chì pigliò cun tutti i non fervore passione arquantu girlish. And Natasha piacìu lu trenu cu li cumpagni, cunsidirari ca li fimmineddi di nun sunnu abbastanza difficiuli è spertu. So hà travagliatu nant'à un Tulun in a so casa, sottu à u cumandu di Billets KK Dzhiganchina.

avanzà

À l'età di 16 anni, in u biografia Natali Vorobevoy ghjunse cambiamenti radicali. As luntanu Tulun ùn hè troppu lagnusi vene bè cunnisciutu-Petersburg Specialista DM Gercheglo, chi pigghiau Siberian Nugget à la capitali San Francisco. Ci Natalya Vorobyova è cuntinueghja à campà è furmà, prifirennu a St. Petersburg troppu ghjovanu Mosca.

Digià in u 2011 si manifests decisi à u liveddu di a ghjuventù, chi vinceru la Championships mondu preparazione.

Però, l 'attilleti stissa rici particularmenti forti, in u média Championnat European, chi si tinia in Belgrade prossimu annu.

favourite Unconditional di u cuncorsu hè u Bulgarian ragazza Stanka Zlateva ca vinciu cinque Championships mondu cunzicutivi. À la casa, lu ligginnariu Stanka trè volte ricanusciutu comu lu megghiu attilleti di l 'annu, malgradu a prisenza di tali stelle le football munnu, di quelli chì anni, cum'è Dimitar Berbatov. Tuttavia, un scunnisciutu in u mondu di Sciulli Natalya Vorobyova micca solu vinciu lu rivali famusu è pripechatat so fiammi a spalla di i francesi, vinciu una vittoria chjaru. ragazza Serbian fù pigliatu solu brunzu, ma divinni chjaru chì una nova stella alza in u sportu.

London trionfo

Ripiglià una medaglia à i Championships European e scunfittu i so rivali principale in u squadra Ekaterinu Bukinu Natalya Vorobyova confiant vinciu un bigliettu à i Ghjochi Olimpichi di u 2012.

U più periculosa di u so foru Award noms de Ghjochi Olimpichi Wang Jiao è Bulgarian campiuni mondu Stanka Zlateva. Chistu fu lu bilanciu puliticu in cuncorsi in prese di e donne. Anton Vorobyova, una biografia in la passione fù appena principiu, ch'ellu era à risponde incù i dui favoritos di u stradellu d 'oru. Idda mette assai cunvinta. In u quarterfinals, idda scored un Win Firenze è intrinu in la campiuni Beijing Olympic Wang Jiao. Perciò, u Chinese ùn pudia fà nunda contr'à i Siberian è dinù u so persi tràttanu.

In u finali, Natalyu Vorobevu digià aspittava Stanka Zlatev, chì vulia piglià vindicà si di la scunfitta umilianti in Belgrade. Però, l 'attilleti Russian vindutu tràttanu di a terza volta in una fila, in u simile vinciu una vittoria chjaru, davanu u so santànnucci brivetti e mittennu un avversa in lu spalla.

È di u più Natalia so vittoria Ùn hè una surpresa, ancu davanti à i Ghjochi Olimpichi hà dettu ch'ella andava à London di l 'oru.

Malata in Rio

In u biografia Natali Vorobevoy hè un locu ùn solu di vittoria, ma per a scunfitta umilianti è disrespect da i capi sport. À i Ghjochi Olimpichi in Rio, hè statu cunzidiratu unu di i principali pritinnenti di l 'oru, idda confiant avanzata à u finals. Parò, quì si hà scontru una resistenza duru è persu à paru scrum in.

In risposta à u travagliu selfless Natalya Vorobyova à sente à u so indirizzu francese tirade abusivu da u prisidenti di fidirazzioni di Sciulli Russia Mikhail Mamiashvili. Iddu accusatu Natalia è i so altri teammates, ca si firmau unu passu cortu d 'oru in vulintà insufficient à luttà è cowardice. risposta duru spurtiva à a so patronu, è si n'andò in daretu nant'à u so parolla, Stabilì u fattu chì u so parolle sò state pi sbagghiu.

Wrestling e la vita parsunali

Anton Vorobyova eni cunzidiratu unu di i più beddi fimmineddi in u sportu Russian. A so vita pigghia postu micca solu in i furmazioni è òbligu hannu u so tempu è per elli stessi.

Idda appari friquintimenti nant'à parechji evenimenti suciali, famosa rivista lucenti ricunnisciutu i megghiu attilleti di l 'annu. Tuttavia, mentri Natalya Vorobyova micca liatu u gruppu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.