Food and drinkRecipes

Azerbaijan, ricetta per u kyat. Puff pastry kyata (gata)

I pastoghji ènii sò interessanti per parechji di i nostri addevi. In particulare, anu cun maiori domini di e ricerca Transcaucasian. In ogni casu, finu à l'altri, peculi insinti, cunnisciuti com gata o kyata, stanu micca amici. Intantu, in Azerbaïdjan è Armenia sò assai populari è acquite ammiratori di noi, grazia à u gustu dilicatu è a simplicità di a cucina.

A maiò parte di tuttu, mentri a ricetta in azurie per un khat hè utilizata, ma altri sò studiati da i cocchi.

Tuttu a donna armenia o d'azziuni, di sicuru, hà e so idee propii nantu à a preparazione ghjustu. Allora, ghatè hà parechje varietà. Prima di tutti, si diferenemu di l'altru di u teste. I variazzioni cchiù pupulari di questu scriviemu in l'articulu.

Garabagh Kyata: a manica bona

Pò esse ricunnisciutu com'è u più impurtante, postu chì hè preparatu solu da lacrime è cimi, cù quale no tutti l'amici culinari sò amici. Tuttavia, u risultatu di u travagliu vale à pruvà. Per attruisce stu modu:

  1. In dui vetri di acqua calenta, ma micca calde, una borsa di zucca severa (17 grammi) hè dissolta, è una tazza a mezza tazza di farina (300 grammi) è un pocu di sal di sughjura.
  2. Dopu un bonu mistu, u cuntinuu hè stata annunziata per mezu di una ora per suscitarà u levitu. Allora a mità di un pacchettu di zuccaru di vellucci, quattru chini (pudete cun un slide) culloca di l'usanza è altri 700 g di farina.
  3. A massa prusante elàstica hè sbuchjata è saldata sottu a tilapia per un paru d'oghji, finu à ch'ella sia in quantità.

Sì avete aduprà a ricetta d'Azerbaijão per u kyat, chì, in ogni casu, quasi nant'à a listessa forma hè prisente in a cucina armenia, vi scuprerete tesofre è crucianu cù un gustu aria.

A pasta picada per chum

Quelli chì anu una pasta di levadura ottinutu tra passanu i tempi pò passà a manera più faciule. A Azerbaijani kyta hè ancu preparatu senza a so participazione. A ricetta hè ancu utilizata à creà a versione di Yerevan di u ghat, per quessa hè appruvata da parechji attrizzatori culinari:

  • Un pezzu di 200 grammi di l'oliu friddo hè finamente chopped cun un cuteddu è fracchiatu cù un ovu, un vetru di crema agria è trè vetru di farina;
  • Dopu avè ottinutu una homogeneità apprussimata, a pane hè strappata in polietilene alimentariu è oculistica in u friddu per mezu di una ora di ora.

Sè avete esse preparatu una catata, a ricetta prescriva pussibulamenti speciale di più:

  1. A pasta hè stata ralentata cum'è possibili, borrava à piendu (ancu un capu irregulare), plegu à mità è rintravanu novamente.
  2. Re-lubrication e rolling hè fatta almenu duie volte.
  3. Prima di furnisce u caprettu hè cutatu figurativamente, i patati sò smugliatu cù uovo, forsi - sò cuparti di zuccaru brùchju.

Pasticceria senza cassetta

Ancu più simpliciamente, a catata non-laminatata di l'Armenia hè prestu. Per a prova, combina dui vetru di farina, un oliu affucatu (questa ora, 150 g), un pocu di salitu, dui ova, un parechje di spese di crema agria, è a mità di culloca di soda idratata. A pasta hè fatta in u modu d'abitudine - à a fine di u prucessu duverà quarchi furu. Ammessu in un film, torna finu à u fondu di u fretru pè u listessu periodu. U lattice in rollu hè cupartu da imbottiture gruffu, plegatu, cut, è tufone stufa finu à quasi vinti minuti.

A crema agria pò esse rimpiazzata da a mità di un vetro di kefir. In questu casu, u soda ùn hè micca nicissariu: a pasta sarà amosta à u liquidu utilizatu.

U più caratteru

Tutta l'armenia è a ricetta in azurie per i kyats converge in una: in u pianu preferitu. Tradizziunamenti, in i dui fichi di coccia sò fatta dolci (anche ci sò parechji versioni piquant, una di a quale scrivemu avà).

Un quartu kilogramu di mantra si cale, fretu è tagliatu quantità solu. U zitellu hè struitu cù un vetru di zuccherinu è di dui vetru di farina. Per u gustu, u vinuille hè aghjuntu, quarchi anu sprinkled cun zestione di limonu. A sustancia finali avarà pare pare u baci spargente.

Aclarcioni separati: qualcuni farfuglii prefè micca à calà l'oliu, ma per l'usanu in a so forma originale. Dicenu chì u riposu hè più gustu. Hè vale aduprà a dui versioni è decisa chì u kyate ti piace mejor.

Gata visità

In muntagna, ci sò staghjunati, quandu a terra porta una grande quantità di verdura. E i mistressi ùn abbiate micca u mumentu di ripiglià a so famiglia cun un platu dilumu è di vitamina. A basa hè fatta di qualcosa ghata, a ricetta per u riposu, però, hè assai diffirenti. Tuttavia, pudete piglià a pasta più primitiva:

  1. Amassi mediu chilò di farina cù un vetru di acqua, a mità un pannellu d'oliu è un pocu di salini - i ova ùn participanu micca in ella.
  2. A pasta hè rotonda assai finamente, a pezza cun u furmazione di i lati sò pardunati, è l'internu hè chinu di u riposu.
  3. Per ella, almenu, aneta, spinach, coriandru è piuma di cipolla sò incisi in ogni ratio. L'unica limitazione ùn hè micca di sopra à a cipolla, pò "martellà" tutti l'altri leghje. Sè pussibule, u stuffed hè aghjuntu sorrel, nettle, mint water, souruck - qualchese greens chì ghjè in manu è ti piace.
  4. Da quì u kyate hè chjusu cù a stessa capela fina di massa, è si trova da u mezzu, è poi si stendi versu i costi. I spesi hè bisognu.

Hè interessante chì un ghat tali ùn hà micca furmulatu, ma hè frittu, è moltu veloce, littiralmenti per un minutu da ogni parte. À u listessu tempu, hè stata utilizata una padedda fritta (ideale Tandy). Questu di u lussu fragranti cù u latte di lez broi hè manghjatu. Tradizionalmente, una catata cun verdura hè stata servita cù cappelli, ma kefir, untuduciutu di latte furmatu fermentatu, ayran è ancu kvass seria adattatu, ancu s'ellu ùn hè micca u lattu di latti.

Forme di panurazione

A forma finali di u pruduttu pò esse assai diffirenti. Per esempiu, ghatt armenianu tradiziunale hè fatta in forma di una struttura larga à copre: u fondu di fondu di a pasta hè dispunibule cù u riposu, coperto cù a cima di capa è bè cù bella stata. Quandu sirviziu, i bè saranu tagghiati in e rùbbriche.

Se tu pigliate a ricetta in Azerbaijão per u kyat, hè più freti spessu suggèvule per pudè scopre a pasta sulchighjatu di listessa manera cun un rotulu è di cutà in diagonali. Comu una scelta, u puddastru pò esse framatu da trianguli o "sacchetti" cuglieriati - in una parolla, per rapprisintà una patty portioned. Di solitu e donne scomballate u metudu di a cucina chì pensanu hè più piacevule. In principiu, nisuna ricetta dispensa a manifestazioni di un volu di fantasija culinari o di cumminazzioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.