Arte e spettacoliLetteratura

Comu Pushkini chjamava l'ardilla in "U Cundanna di Tsar Saltan"?

Sapemu i storii di Alexander Sergeevich Pushkin da a so primurosa zitiddina. I so poema sò ricurdati cusì cusì facilmente per esse ricitatu da u core. I so imagine inspirate à quelli creaturi ghjurnati, musicici è ancu artisti di moda. Probabilmente, ùn ci hè nisuna persona chì ùn cunnosci micca u "Cunsigliu di u Tsar Saltan" di Pushkin. Diversi interrugazioni sò dumandati da circunceri di u travagliu di u scrittore. In particulare, molti persone si dumandavvi cumu Pushkin chjamava un squirrello, gnawing nuts con capelli d'oru.

Fairy tale è a so storia

Chì hè l'attrazione di i stori di Pushkin? "U Tale of Tsar Saltan" - una criatura, ma cù alleati vitali. Ci era un Re chì vulia a felicità umana simplice. Ghjè andò per un caminu è visti una capanna quandu sò stati chjori eranu tres zingdi fraternità. Comu solitu tra li fimmineddi, e biddizzi cuminciaru à sognu di l'matchmaking futuri è u matrimoniu, chjamate quale elli avianu fattu d'avè a so ghjustizia. U primu hà dicisu chì quandu si maritau, ella principia a festa, trattà i amici è diventendi. U secondu era più modestu è hà sunnatutu una cosa favurita, questu, hà decisu di tena a tela in volumi illimitati. A terza terza ùn era micca particularmente uriginale, ma solu hà dicisu di dà u so maritu potente un figliolu figliu. U rèu sentiu tali discorsi è dicidi chì a terza chjina hè u so core. U re accessu à a stanza è hà annunziatu a so vulintà. I fratelli anziani sò ancu disposti in u tribunale: unu s'hè fattu un tessellore, è l'altru divintò un coccu.

Sviluppu di a storia

Sembevete chì tuttu s'hè sappiutu cum'è li fimmineddi vulianu, ma nimu. Elli anu avertitu a felicità di a so sughjura è hà cuncipitu per vede cù a luce. Fortunatamente, u Tsar spessu spessu casa. È e battaghju erani grandi, è i visitati oltremi anu avutu esse fattu. À questa visità, a regina nascita un figliolu. Allora li picciotti avianu fattu una cumplicazione cuncisa: per mezu di trucchi postali, anu a rivinite à cunvince u tsar chì ùn avia micca un figliolu, ma un mostru. È a regina era capaci di imprigiunà in u bagnu è ghjittassi à l'oceanu. Eccu cumu in a seconda parte di a storia, in quale puderebbe ssebbe cumu si Pushkin chjamava l'ardilla. U figliolu di u Rè Gvidon hè crisciutu, è hà assai furtunatu di truvà nantu à una bonita isula è à scuntrà una doncina chjesa cù una bellezza senza vista. Princess Swan hè diventata a so bè mera, hà detta miraculi straordinaria, ancu u stessu ardulu. Da u conte di fiancu Pushkin puderete sceglie una seria sana di belli ghjorni volte, idee di luxe per dispunì una casa è un giardinu. Per esempiu, ghjudiziu in u giardinu, flussu è voluminoso. Sutta quelli picciotti, cum'è Pushkin scrive, un ardber canta una canzona, è ancu i casgiuti.

Quale tipu d'animali hè questu?

Ci hè caputu chì a bèstia hè intelligente è assai manualmente. Squirrel from the fairy tale of Pushkin gnaws golden nuts with nucleoli emerald, è ùn maneci micca a litter, ma per doblegate e cunchule in ugguali pare. À u travagliu, l'ardilla canta una canzona "In u giardinu, in u giardinu". Gvidon turnò per esse un omu intelligente è hà urdinatu per fà una casa di cristalleria per u miraculu-animale, perchè u più chic chi vendu u miraculu. Nuts, per a strada, avianu a cuntariatu, postu chì a ghjente ùn averebbe particularmente micca crede. A storia cuntinua cù l'arrivata di u Re Saltan, chì deve di u tempu di tempu verificà a so tarra. Saltan ùn cunnosci micca u so figliolu chì ùn hè micca particularmente sorprenenti. Dopu tuttu, ùn hà micca vistu Guidon è hè sicuru chì u cô cèdanu hà sparitu da a casa. Aprita di Guidone da e stori di i invitati è maravigliate à elli.

Storia di bellezza nantu à i miraculi

Diversi epiteti pò cità, riguantanu cumu Pushkin chjamava l'ardilla. In a prima visita di i visitori à l'isula di Guidon vìdenu una casa di cristalleria sottu una spruce, maravigliate di un animali fattu in a tannera. Hè dichjaratu chì l'arduzzia-squirra canta canzone è frutte gnaws. È intornu à u guardianu di u squirrelzzu hè postu, postu chì l'oru sò diventati in muniti è mette in a circulazione di u mondu, è a tribbezza i zitelli cullate nuculu nemmenu in dispusitori. Perchè chì vi maravigliate chì nantu à l'isula tutti sò ricchi e vanu in i palazzi?

L'ultima tappa di u conte di fata

Forsi nun avissi statu un veru finalu di sta storia si Guidon ùn avia micca agitu bè. Hè accogagnatu i viaghjavvi, è li fece richieste à u tsar Saltanu, è, à u stessu tempu, hà sviluppatu e so pussibuli, enriching it with the fairy tales of his beautiful wife. In a so visita dopu, i visitori di novu pittura culura di a pruprietà di Guidon. Questu ora, pudete pagà attente à chì Pushkin chjamatu l'ardilla. Per ellu, hè una maraviglia, digna d'esse cherished and cherished. Un servitori prutege l'animali, perchè sola ùn pò cumpressu tutale tutale.

A tale finisci cù a felicità, cum'è Saltan finalmente decide di passà nantu à l'oceanu à u duminiu di Guidon. A reunione hè stata prumuviale emocionale, per vultà à u rè ghjunghjenu a so fama. Saltan sintì un dolore in u so core è ùn pudia micca impadite i so sentimenti. Cusì hè vintu chì u finale di i fichi di u Pushkin hè pusitivu è bonu. U vileni a fine anu puniti, perchè tutti i piani di u teòmpore è di e cocchi rivolgieghjanu à u polu, ùn anu pussutu piglià u locu di a surella in u core di u re, è ùn hà micca sappiutu di morte. L'affari finisci in amicizia i lacrimi, è u rè lasciassi senza punizioni per l'alegria. À questu ghjornu "U Tale of Tsar Saltan" hè un favurite per i zitelli muderni. Malgradu u fattu chì hè stata cumplettata in verse, a storia ùn hà micca diventata, viaghja bonu è si ghjene in l'anima.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.