Arte e spettacoliLetteratura

Vita è travagliu di Esenin. U tema di a patria in l'opere di Yesenin

Rodina S.A. Yesenin (1895-1925) - u paesi di a regione Konstantinovo Ryazan. A so biografia hè luminosa, tempestosa, triste è, à pena, assai corta. Ancu duranti a so vita, u pueta became popular and evoked genuine interesse da i cuntimpuranei.

A zitiddina d'Esenin

Lu talentu era largamente manifestatu à a so amatica amata, chì hà dettu in verità.

A mamma di u poeta hà maritatu cun un paysaggiu Alexander Yesenin ùn hè micca di u so testamentu liberu è, incapaci à resistà una vita cù un amicu maritu, tornò cun un Sergei di tres anni di età à i so parenti. Ella stessu si andò prestu à travaglià in Ryazan, allughjò u so figliolu à a cura di a so mamma è u babbu.

Doppu a so zitiddina è a creatività, hà scrittu dopu chì u versu accuminciò a cumpunia di gràzia à l'abuela, chì li disse à i ghjorni, è rivene in u so modu, imitannu li ditties. Probabilmente, l'avanna era capace à trasmette à Sergei l'incantu di a parolla di u populu, chì permeate u travagliu di Yesenin.

Adolescence

In u 1904, Yesenin hè statu mandatu per studià in una scola di quattru anni, chì Ghjera in u stessu paesi, è dopu, in a scola di a ghjesgia. Dopu una vita cuntenta in a so casa, Sergei, catorcetta d'anni cchiu di anni, hè alluntanata da a so famiglia.

Creatività Yesenin hè stata fattu sentu durante una simpatica, in quandu i zitelli legen poesia, quellu chì Eseninsky era particularmente prominente. In ogni modu, questu ùn hà micca motivatu di rispittà di i zitelli.

Espansione di l'Esenin

In l'anni 1915-1916. A poesia di u ghjovanu ghjovanu hè sempri publicata annantu à l'opere di i poeti più famosu di u tempu. I travagli di Yesenin hè diventata o più famosa.

Duranti stu piriu, Sergei Aleksandrovich si chjina più vicinu à u pueta Nikolai Klyuev, chì i versi sò cununagenti cun elli. Eppuru, l'opari d'Esenin anu un dislike di i poemas di Klyu, perchè ùn ponu micca esse chjamati amici.

Poze di lettura in Tsarskoe Selo

In l'estiu di 1916, mentri sirviva in u ospitali di Tsarskoye Selo, leghje poema in a malatìa à i suldati feritati. À u stessu tempu, l'Imperatricia era presentu. Stu discursu provoca l'indignazione di i scrittori di Petersburg, chì sò ostili a l'autorità Tsarist.

L'attitudine di u pueta versu a rivuluzione

A rivoluzione di u 1917, pareva Yesenin, era sperendu un cambiamentu per u megliu, è micca e disturbi è devastation. Hè in anticipazione di stu successu chì u poeta hà cambiatu assai. Hè stata valente, seriu. In ogni casu, resultò chì a Russa patriarcalica era vicinu à u poeta di a realità post-rivoluzioni severa.

Isadora Duncan. Viaghju in Europa è America

Isadora Duncan, una famosa dancer, arrivò à Mosca in u vaghjimu di u 1921. S'abituitò Yesenin, è prestu si maritaru. In a primavera di u 1922, a coppia cuminciò à un viaghju per l'Europa è i Stati Uniti. Primu Esenin hè in piacevule cù tuttu in oltremare, ma invece cumencia in u "terribbili regnu di filistinisimu", ùn manca spirituale.

L'austu 1923, u matrimoniu cù Duncan si desintegraru.

U tema di a patria in l'opere di Yesenin

A terra nativa di u pueta, cum'è prima chjamatu à l'articulu, hè u paese di Konstantinovo. U so travagliu assorbutu u mondu di i culori di a natura à u mità di Russia.

U tema di a patria in l'opere di Esenin di u pezzu primu hè assuciatu cù i tipi di paisaghji di a striscia cintrali russa: campi senza limiti, boschetti d'oru, laghetti pittoresca. U poeta amori peasant Russia, chì trova espressioni in i so lyrics. L'eroi di i so poema sò: u zitellu pidamu l'almoina, u plowmen chì vanu à fronte, una zitedda chì aspetta un amatu di a guerra. Questu era a vita di i persone in quellu tempu. A Rivuluzione di u Rivuluzione, chì u pueta pensava chì era un stadiu nantu à a strada di una nova vita bella, hà purtatu à disappointment and misunderstanding, "induve a destinazione di l'avvenimenti ci hè trà noi."

Ogni linea di poechi di u poeta hè chinu di amuri per a terra nativa. Patria in l'opere di Yesenin, cum'è stessu stessu, hè u tema principali.

Di sicuru, u poeta hà sappiutu esse spressione da i primi òpiri, ma a so scritta originale hè sopratuttu eventi in u poema "Ti, mi querido Rus". Eccu a natura di u pueta si sentenu: scopo, tinturìa, volte ghjunghje à u vandalismu, l'amore infinitu per i paisani. I so primi versi di Yesenin nantu à a patria sò chini di colori brillanti, i fieri, sona. Forsi era a simplicità è a chiarità pè a maiò parte di a persone chì l'hà fattu so famosa durante a so vita. Circa un annu prima di a so morti Yesenin scriverà scelta di disperzioni è amori pochi, in quale ellu cuntarà di e so sperimentazione per u destinu di a so terra nativa: "Ma a maiò parte di tutte e so turmintava da U mio amore per u me paese nativu / I turmentu è credi".

A vita è u travagliu di Esenin cariu à l'epica di grandi cambiamenti in Russia. U poeta hè in modu da Russia, abbracatu da a guerra di u mondu, à un paese cambiatu da rivoluzioni. L'avvenimenti di u 1917 spiranna a speranza in Yesenin per un futuru brillanti, ma prestu s'hè sappiutu chì u paradisu utopista prometatu era impussibile. Mentre era u strangeru, u pueta ricorda u so paese, seguita da tutte l'avvene chì avianu fattu. In i so poesi sò riflettuti l'esperienza per u destinu di i persone, l'attitudini à cambià: "U mundo misteriosu, u mo anticu mondu / / Cum'è u ventu, si calmonu è si pusò. Sbrigu u so paisolu dopu à u collu / Pedre i mani di l'autostrada".

U travagliu di Sergei Yesenin hè permeatu cù l'ansietà per a destinazione di u paese. Sapete di i pesti di a vita campagnola, questu hè evidenti da parechji di i poesi di u poeta, in particulare "Sò u mio paese desertu".

In ogni casu, a maiò parte di u travagliu di u poeta hà sempre a spertura di a bellezza campagnola, a festa di paese. A vita in u sguardu attempula più in i so versi brillanti, gioia, belli: "Oghje murenu, i nebbii sò fume, / Above the sculpted window a cortina hè crimson". In u travagliu d'Esenin, a natura, cum'è l'omu, hè dotatu di a capacità di dolenza, rallegisce, chiancile: "E chisti eranu manghjatu, manghjonu ...", "... i bedini in biancu chianci in u boscu ..." A natura vive in i so poema. Ella sperimenti sensi, discussioni. Eppuru ùn importa micca quantu bella è imaginativa Esenin canta di Rus rustica, u so amori per a so patria hè senza dubbula più profonda. Hè orgogliu di u so paese è u fattu chì era natu in un u ghjornu difficiule per ella. Stu tema hè riflessu in u poemu "Russia Soviètica".

A vita è u travagliu di Yesenin sò chini di amuri per a Patria, anghjulazione per ella, spiranza è orgogliu.

U pueta mortu da u 27 di dicembre à u 28 di dicembre di u 1925, è e circustanzi di a so morte finu à a fine ùn hè statu micca esclaritu.

Aghju dettu chì micca tutti i cuntimpurani tudischiaranu i pueta di Yesenin. Per esempiu, K.I. Chukovsky anchi prima di a so morte hà scrittu in u so diurnu chì u "talent di grafomaniac" di u poeta di i paesi pronti allora.

U destinu pòge di u poeta hè statu determinatu da "Evil Notes" (1927) da N.I. Bukharin, in u quale, è nutà u talentu di l'Esenin, hà scrittu chì era ancu "una mischju di disgustante chì hè strufatu cù bàzzi di borrache". Dopu à sta valutava Yesenin prima chì u pocu hè statu publicatu pocu. Parechje di e so òpere vìnniru distribuiti in versioni manuscritti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.