Arte e spettacoliLetteratura

Aphorisms of Bazarov cum'è un riflessu di l'aspettu di l'eroi

U novu novu di I. Turgenev: "Babiani è Fiddani" - una ricerca controvertita, interessante, senza perdita in i nostri ghjorni. I rapporti trà e generazioni, l'innuvazione è a continuità, a lotta di l'anticu cù u avanzatu, u rispettu per l'esperma di vita, l'aderenza à l'autorità è a capacità di truvà u so modu di vita - queste è assai altri prublemi sò cunsiderati bè è à l'usu. Cum'è vivu, l'"anzianu Kirsanov" stand in fronte di noi, simbulizendu a generazioni maiò è a "giovane" - Arkady è u so amicu Evgeni Bazarov.

Persuna privata

Essendu a figura cintrali di a romanzu, hè Bazarov chì porta a carri principale ideològicu è semantariu di u travagliu. Questu hè abbastante veru, perchè hè una persunalizazione persunale, una natura forte è prufonda. Turgenev li chjama "scunfitta autlutru", salizzendu chì a parte di u lionu di e so qualità impurtante u erculu fècenu è cresciute in ellu stessu. Aphorisms of Bazarov, assai di quali sò rapprisentati in u testu di u travagliu, aiutanu à l'scrittori à revelà più chiaramente, è à noi, lettori, per capiscinu a paradossale, a peculiarità di Eugene Vasilyevich, per rinsignà e stagei di u sviluppu mentale è spirituale, a furmazione di l'intruduce di u mondu.

Vede nantu à a natura è l'arte

Se tentate agrupà tutte l'aphorismi di Bazarov da funti semantichi, pudete vede stu patronu. L'eroiu si esprimi annantu à e cose chì sò assai cumbugliu per l'autore stessu. È Turgenev, chì ùn ùn micca sempre cuncorda cù a so idea, argumenta cù Bazarov, dà argumenti di "iron". Questa cuncernisce, prima di tutti, i vede u ghjovanu raznochintsy nantu à a natura è l'arti. L'afforismi di Bazarov di stu subjecte dà à ellu un materialistu à i punti di i unghji, in tutti l'esferi di vita chì cercanu solu di truvà un beneficu pratice. Peremptoriamente, sustene chì a natura ùn hè micca un temple di bellezza divina è l'armunia, ma solu un attellu, è una persona in quì ùn solu riceve u piacè esteticu è l'alegria per cumunicà cù a bella, ma hè di travaglià. Inoltre una caratteristica utilitaria appartene à l'arti. In u so avete, Rafael ùn valenu micca un centu di cobre, è un bonificatu cusì hè assai più utté chì tutti i pueta è scrittori pusonu.

Autoru è eroi

Naturale, Turgenev, un connotatu delicatu di a biddizza di u mondu circundante, chì l'inspirò in i so opare cù l'ispirazioni, ùn accetta micca tali affa pensioni di Bazarov, ùn pò micca accunsentutu cun elle. Utilizà a accumpagnata di u cuntrastu, risponde à u so eroi cù u fattu chì in a scena sussurna descrizanu l'incantu unicu di a sera di l'estiu, a dolcezza di a natura scented di l'aria, l'alta trasparenza di u celu crepuscolo in u brillanti glistonamentu di l'astri. Landscape sketch hè transmittatu da l'autore per Nikolay Petrovich Kirsanov, in parechji rispetti vicinu à Turgenev in u modu di pinsamenti, carattere è valuri spirituali. È i pueti chì eranu stati scurdati da l'hérosu culpiscenu a stampa poetica di a natura di a sera. Turgenev refuta l'attitudine cunsumatori funziunaria à tuttu belli, pridicatu da Bazarov. Una persona privata di un principale esteticu ùn pò micca esse una persona cumplicata, ùn ponu micca esse spirituale chì u Signore hà criatu. Turgenev hè cunvinta di questu. Hè per quessa ellu stava in novu fermu scuppiatu i so aforismi di Bazarov. "Parenti è zitelli" hè una novella nantu à a situazione sociopolitica in Russia in a seconda mità di u XIX sèculu. Questu hè ancu una novella psicologica di e timpeste internu è l'evoluzione di l'anima. In l'scena di u ricunniscenza di Bazarov di l'amore per Odintsov, di raligrarà a tempesta di senteri è emozioni in l'anima di l'eroi, l'scrittricatu torna torna un pianu di notte. È ghjè avà perisciva di manera diversa per e Eugene, senza esse scatose. Dopu tuttu, u statu di a natura era assai simili à a so propria!

I punti di vista filosofichi

Ma micca tutti l'aforismi di l'Evgeni Bazarov sò perceive da l'autore "cun bayoneta", anche si parvenenu spessu categurichi. Per esempiu, stoicismu, un veru spiritu di lotta di e so parolle: "Quellu chì hè in còllera cù u so dulore - hà da guadà da guadà." E si ricorda di chì u babaru Bazarov muriu, quantu era fervidu nantu à a vista di u patimentu fisicu è moralu. No wonder Pisarev chjamà l'ultimi moments di a vita di l'eroi una fede. Ogni dittagliu, eccessenti è orgogliosi, è fiducia, cunvizzione grandi, ma dinò l'altitudine più altu di dignità umana, l'indipindenza, si ncuntrau in u testu di a novella: "E à u tempu, perchè averaghju da esse? Perchè esse megliu hè dipende nantu à mè. " In autumàticu, solu una persona authentificata puderia esse cusì!

A lingua di Bazarov - luminosa è imaginativa - ùn hè micca limitata à l'affirmazioni affirmati, chì sò longu volte alighjà. Per capiscenu megliu è capisce l'eroi - leghje u testu di a nova! "Parenti è zitelli" valenu a to tempu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.