Arte e spettacoliLetteratura

Valentin Rasputin: "L'ultimi termini". U riassuntu di u travagliu

Valentin Grigoryevich Rasputin hè unu di i scritturi più talentu è cunnisciutu di a literatura russa moderna. Fundamentale per parechje di e so òpere hè u tema di a percepzioni di a moralità oghje.

A storia "L'ultimu Terminu", u brevamentu di u sensu di quale avemu prisente à a vostra attenzione, u criaturu stessu chjamatu u travagliu principali in u so travagliu. Above, hà principiatu à travaglià in u 1969, è in 1970, a rivista "Nostra Oghje" pubbricau u travagliu "L'ultimu Terminu".

Astrattu: u principiu di a storia

Senza abbrezzate i so ochji, senza movimentu, Anna vechja. A vita in i so rinfriscenu, ma a donna stata casi congelata. Chì compreu questu hè a so figliola, portanu un pezzu di u specchiu rotulatu à i so labbra. A so nebbia, cioè a mamma hè sempre vivu. Ma Varvara, una di e figliole, crede chì pò digià chiancinu, "ecumenu", è fa abbiate prestendu à u primu à u lettu, dopu à quella nantu à a tavula, postu chì hè più piacevule quì. Lusia, una altra figlia, cose à quellu tempu un vestitu dolu, cut in a cità. A macchina cusce in u mumentu cù u chiancinu di Varvara.

Arrival of children for funerals

Anna hà cincu figghi. Hè cascatu i so dui figlioli, i primi nascite, chì nascenu unu per Diu, è u sicondu - per u re. Varvara hè ghjuntu à diceraghju addiu à i so parenti di u centru distrittu, è Ilya è Lusia - da i cità lucali chì sò vicinu.

Se continuu per discrìviri u travagliu "L'ultimu Terminu". Questa siguenti sò u summariu di i seguenti successi. Anna hè aspetta u so avventura da u distanti Kiev Tanya. In u paese, vicinu à ella, era sempre un figliolu Michele cù a so figliola è a so mòglia . U zitellu, cullucatu in ghjiru à a vecchia u ghjornu dopu a so ghjunta, ùn sanu micca manera di risposte à a mamma devastata, à u so strumentu renavviu.

Ilya è Mikhail sò batteveu

Ilya è Michail, dopu avè fattu un barca, ùn pudete micca decide ora chì farà. Comparatu à l'avvenimentu vinile, tutte sse parechje parechje un trifle, è stàvanu in opera, saltendu per ogni minuti. I figlioli quasi senza mancu un bìaddu, drìddi in un barnu, pruduttivu solu i prudutti chì portanu Ninka, una figliola di Michael. Sta circustanza chistu pruvucassi a rabbia ghjuridica di e donne, ma un munzieddu di vodka dà un sensu di vacanze à dui omi. Mamma, dopu tuttu, hè vivu. Ùn ci sanu più cumpresi, micca cura di a ragazza chì cullittarà vette vacanti è vaccini, chì idea vulete affucà questu ora. Forsi u teme di u sapè chì i so genitori moriri. Ùn si vede parechji altri porsi, quantunque più orribbili, perchè vene da a morte assai, chì pareva avvintenu tutti elli in a stare è ùn esci micca.

U travagliu "L'Ultima Duration" hè continuatu. Un laburu risultatu di i seguenti successi hè cusì. Sentu miserabbili u ghjornu dopu dopu avè u zitellu, i frati ponu drentu. Ilya è Michail ùn sanu micca cumu si travaglia. Nun avianu mai saputu un gioia diffirenti, solu per esse drentu. U travagliu generale successi in u paesi, induva hà vivutu quì à tutti - un inveteru, amichevvi, sonorous, cun ardore discordante è editu. Era in a primavera, in a stagione di cugliera di legnu. Ma oghji i persone saldanu per a cità, a spluta agricula cullighjenti in u paese, ùn ci hè nimu chì cresce è nutriscia u bistiame.

Fiddola di Lucy retarda a so prima vita

Lusienne, l'abitanti di a cità, ricurdannusi à a so vita prima, cun grande gioia è calidez, ricorda Igrenka, u cavallu amatu, chì era assai dèculu è, eventualmente, mortu. Parechje erani trascinati Igren, ma ùn hà micca maestru. Lusia, eru nantu à a terra cultivable è campi à u paese, rializeghja chì ùn ùn elisa micca d'induve marchjà, ma ella hè guidata da un pocu di forza, straniera, chì abitanu i locali. Vita pari chì tornà, perchè Lusya perdi qualcosa preziosa, necessariu, hà scurdatu di qualcosa, senza ellu ùn hè micca ...

Anna hè nantu à a pusizione

Se continuà per discrì u sommariu di u libru "L'ultimu Terminu". Mentre i figlioli indulge in memori è edità, Anna, avendu manghjatu pometa di semolina, apposta preparatu per ella, venerà più è abbanduneghja u pórtico. L'amica di Mironich l'visita. Anna troppu chì ùn hè micca Tatiana trà i zitelli cullati vicinu à u lettu, Tanchory, cum'è l'anziana a chjama. Era assai differente in carattere di i so omi. U so averebbi era in modu cusì speziale, alegre è alla, umanu.

A vecchia decide di muriri

Scrivemu noi altre avvenimentu, u so laburu cuntenutu. "L'ultimi termini" Rasputin Valentin cuntinua a so seguita. Decide à daveru Anna, è micca aspittendu a Tatiana, postu chì ùn ci hè nunda più di fà in stu mondu è à nisun propiu hà scrittu à rimbursà a morte. Mentre chì l'ochji sò quì, permettenu di passà, intarrà, cum'è e persone, perchè più tardi ùn anu micca avè tornu à sta cura. Allora, quandu, vendenu Tantrica ... Molti volte chì a vecchia pensò à a morte, a cunniscite à a ghjente allora ella. Hà esse amici in l'annata, a spessu a vanda parlà à ella, è a morte listens à u so sussurru, assittatu à l'u seguitu, u suspiru appena. Accittàanu chì Anna si spartia da a notte, cum'è tutti i persone, sù adurati, per ùn scantari la morti cun ùacchi aperti, è spiava in silenziu, sguassate di a donna un sonnu di pocu mundiale è dà u restu eternu. Cusì tutti sò ancu ghjittati.

Acaba u travagliu "L'ultimu termu" Valentin Rasputin. U summariu hè statu presentatu in u nostru articulu. Ùn dissi ditimenti, ùn ùn deve una idea di e caratteristiche caratteristiche di u travagliu. Intantu, a storia hè assai interessante. Avemu dunque cunsigliate chì vo referite à u pruduttu stessu, è familiarizate cun ellu in l'uriginale. Avemu pruvatu à trasmette solu un sintimu. "L'ultimi termini" (Rasputin Valentin Grigorevich) - un travagliu, dopu à lighjate, ùn vi mancu esse indifferenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.