News è societàCultura

U Périgord di Sione - un mitu o rialtà?

U Périgord di Sione - supponi ca asistevanu sucetà secreta European, chì fù fundata in lu XI sèculu. U so scopu nascit - à priservà è prutege u urdunanze urigginali di lu cristianesimu. Hè mette macari comu guardianu di l'arvulu genealugichi di i discendenti di Ghjesù, è Marii Magdaliny. L'intaressu di u publicu hè statu purtatu da un numaru di li libbra, tra i quali sò particulare assai di cuntruversi causatu da a publicazione, ca addivintau nu Bestseller - "The Santa Lucia Di Sangue e lu Sacru Grail."

U Périgord di Sione ghjoca un rolu di centru in u rumanzu sensational journalism "The Code Da Vinci," scritti da Dan Brown. It sustinìa ca lu urganizazione fù fundata in u 1090 in l 'Terra Santa Baron Godfrey di Bouillon, pi turnari a lu putiri di la dinastia Merovingian, chì sò cunziddiratu lu discinnenti di Ghjesù, è Marii Magdaliny. À mezu à i capi chiamatu Isaaka Nyutona è Sandro Botticelli, Viktora Gyugo, è Leonardo da Vinci. Quelli nomi èranu alincati in u parchments, canusciutu comu lu "francese dossier sicretu" (si trova in l 'National Library of Paris in u 1975).

Li dicu chì dopu à Ghjerusalemme, fù cunquistata da i cristiana, u monte, sole, la custruzzioni di l 'abbazia di Nostra Signora. It ogghj i monachi di u au augustinian Ordine. As cullabburatura Godfrey di Bouillon, si leva la sucetà secreta, è dinù participò à a creazione di u Cavaleri Templar (1118) comu hè una forza amministrativi. Sta sucietà functioned sottu nomi diversi, ma u più à spessu mintuatu "Périgord di Sione".

I dui urganisazione sò agitu per lu nome di interessi cumuni, ma in u listessu tempu a un certu puntu hè un coccu, ca appoi purtatu a diffirenza seria in sintimenta. Ordine di i Timplari, comu sapemu, fu luvatu (in 1312), ma u Périgord di Sione cuntinuau a raghjone è statu cuvirnatu dû grandmasters, o di lu Granni Maistri - omini li cui nomi glurificatu in a storia è a cultura di l 'Europa occidintali.

In "U Santu sangue, è u Spìritu Grail", l 'autura affacciari lu ipotisi ca Cristu sposata con Mary Magdalene, avia parechji zitelli.

Iddi, o so 'discinnenti lasciò in u paese situatu in ciò chì hè avà France Italia miridiunali. Più tardi, si intria in à alliances matrimoniu cu li famigghi nobili di jeru funnaturi dâ dinastia Merovingian.

Oghje, u Périgord di Sione, chì annunciatu a so ripigliu in 2002, pruteghji i discendenti di l 'antichi la dinastia Francese. Sicondu à ellu, lu ligginnariu Grail - corpu di Santa Marii Magdaliny, è dunque, u sacru àrbulu famigghia Riali, antenatu di u quali si tratta. Iddu hè liatu à l'idea di un Europa unita è un novu ordini di u mondu.

La Cresia Cattòlica, sicondu à i "Périgord di Sione" è pruvatu à lampà la dinastia è u so difinnìa - l 'èbbica Templar è i Cathars, per revuluziunà, u so putere à traversu l' ligna patriarcali di Papi, principiu incù San Pietro.

Ma u prublemu si trova in lu fattu ca mentri li Timplari è Cathars, oltri ca comu una sucetà secreta di massuneria, surgìu in u XVII seculu, ci era a storia, tutti i tistimunianzi rilativi à l ' "Périgord di Sione" è pruposta cum'è a verità, in u opere, sopra-mintuvà, in fatti, ci hè basatu nantu infurmazione falzi. Quissa hè una cala creatu da un crook and i pretender à lu tronu Francese da Pierre Plantard, quale hè u fundatore di u Périgord di Sione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.