News è societàCultura

Musei arte russa è a so impurtanza in a vita culturale

In Grecia antica, stu locu (Museion) hè tradizione didicatu à l 'fussini, è sò di solitu situatu in lu voscu sacru o tempii. In a mitulugia, u fussini era patronu grecu di l 'arti, puesia, scienza, - da quì u senzu di u spaziu, sacré, induve eranu a èssiri anuratu in ogni modu. U listessu parolla "museu" vene in usu duranti lu pirìudu Rinascimentu 'n Europa. Ci sò musei e istituzioni chjamatu u bastimentu di a pruvista di u suprattuttu òpiri di scenza è arte, creatu da l'umanità.

Cosa hè u museu Art?

Museums sò differente: storica è tecnicu, littirariu e didicata à i gruppi specifichi etnica o di i paesi, i cumunità, o ghjenti. musei Art torna un locu particulari à mezu à tutti. Quì, cum'è una regula, mette in u opere Elencu di l 'arti - fina è dicurativi: dipinti e sculture, stampe è documentata, arazzi è moquette, pruvèninu e piante. In musei mudernu si facianu micca solu a pruvista è si vede di uomu, ma dinù a so storia cumpleta, oltri a risturazione di i munumenti di valore assai artistica.

musei Art di Russia (Russia)

Un pocu di storia. los museu in Russia hà una mila anni di cuntinuazioni. In Rus di Kiev, per esempiu, in cattidrali e monasteri, è qualchi cità sò stati tocchi cauciucata riccu, articuli di Lucchetti, li libbra (handwritten) in d 'oru priziusu e argentu, adurnatu cù gioielli. È in la cresia manna campagna una ricca cullezzione. Cusì, in lu Trinity-Sergiu Lavra (Sergiev Posad) hè una racolta di dipinti e arti incruchjata. È da u 16u seculu, si messe à u sviluppu di una racolta riccu è ntirissanti di lu Càmera armoury in u Kremlin, Moscow. Da quessa, si pò diri, e vennu musei arte russa. Armoury - la cchiù granni museu, chì fù furmalmenti stabiliu in lu 1806, ma prisenti longu nanzu chì. Avà ch'ella hè a parti di i musei Kremlin.

Kunstkamera e cullezzione privatu

I primi museu publicu Russian ponu dinù esse cunsideratu u Cabinet di Curiosità in St. Petersburg, creatu u tistimoniu di Tsar Petru lu Granni in 1714. Apertura si hè accadutu in 1719-m. Tuttavia, Kunstkamera - Museum ùn hè micca arte calmu. Ci sò stati presentati tranni travagghi di l 'arti, una variità di uomu scienzi naturali chi Peter acquistate durante u so affare in altrò, o trovu nant'à u territoriu Russian. U più cullezzione privatu accumulate in u Palace inguernu, Tsarskoye Selo, Pavlovsk è Peterhof (dopu à la rivuluzzioni tutti sti terri e palazzi stati nationalized è girava in un musei arte russa). Cusì apparsu Estate Museum Arkhangelskoye, Kuskovo è altri.

A cappella

musei Art di Russia - un tuttu impurtante in u sviluppu di a cultura di u paese. Per esempiu, grande cullezzione di dipinti foru acquistatu in u 1764, chì era unu di i primi passi in i criazioni di u Hermitage a St. Petersburg.

Tuttavia, taliannu u travagliu di sì à ddu tempu nun tutti: accessu à l 'Hermitage, cum'è, infatti, è in parechji cullezzione privatu di quelli ghjorni, hè assai limitata. Era solu in u 19u seculu (secunna mitati), grazi à i sforzi di i intellighentsia Russian, chì luttò per publicity è vìdenu di tali istituzioni era un accessu aperta à i tesori di a cappella è qualchi cullezzione privatu (Pryanishnikova Tretyakov Ostroukhova).

musei Art di Russia: lista

  1. A scuperta di u Gallery Tretyakov, u prima, museo, arte di l 'arti Russian in Moscow di u 19u seculu, si pò mette a lu frunti. U fundatore era un mircanti Tretyakov, m'incantava da l 'idei di l' SC è creatu una grande riccolta di travagghi di l 'arti. Vitti lu so travagghiu comu un impresa sana dunaturi appartenini à u pòpulu, Russian. È hà avutu una galleria di influenza inestimable nant'à u sviluppu di realisimu in pittura, e àutri formi 'arti.
  2. Micca solu in i capitali, ma dinò in la pruvincia apertu musei arte russa. A lista và à Saratov Art Museum, chjamatu dopu à Radishchev, apertu in u 1885.
  3. In 1895-9898 francese gg. apre Russian museu arte nazziunali, ca addivintò macari dispunìbbili di u publicu.
  4. 1912 - Museu Fine Arts in Moscow (avà - Pushkin).
  5. Doppu la rivuluzzioni dû 1917, tutti i musei arte spentu è maiò di Russia, sò divintatu duminiu publicu. U slogan "Art appartene à u populu", comu assai pussibuli missi in pratica l'omu cumuna, è musei sò una surgente è strumentu d 'aducazzioni di l' megghiu travagghiatura. I nomi di musei arte russa sò rinfurzata cù novi nomi. Chissi foru i Gallerie naziunale è musei in Armenia, Azerbaijan, Georgia, Uzbekistan, Turkmenistan, lu mari Balticu States. Ci sò un museu d 'arti antichi in Palekh, Mstera, museu persunale dedicatu à u travagliu un certu artista. U compitu principali di sti diritti - l 'educazione esteticu di u populu, a storia, risturazione è curatu di munumenti prezzu di l' arti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.